ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: brasov
    ÎNSCRIS: 16.05.09
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUN-2010
    DURATA: 8 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    70.00%
    Satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    38.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Evitati acest hotel. E jalnic!

    TIPĂREȘTE

    Nu as vrea ca o alta familie sa treaca prin “experientele” de la acest hotel catalogat de ei cu 5 stele. Adevarate sunt doar 3 stele. Ex: la Bodrum Princess hotelul avea 4 stele dar conditiile erau de 5 stele.

    Nu cantitatea ci calitatea serviciilor conteaza iar managerii acestui hotel nu stiu sa-si respecte clientii, nici macar la limita bunului simt bun. Este criza mondiala dar cea ce e la acest hotel depaseste nesimtirea

    Sunt convins dupa atitudinea lor ca si-au facut specializarea la Eforie…

    Asa cum au spus si ceilalti useri, de la receptie trebuie sa te bati pt o camera buna. DE CE? Pt ca altfel primesti o camera mica, mica cu mocheta veche, urit mirositoare etc.

    Dupa ce am schimbat 3 camere (una din ele era in o ghereta) am crezut ca am terminat cu nebunia si e totul OK. Aiurea a fost doar incalzirea…...

    >>>> Incep cu cazarea.

    Camera la parter plina de tintari. Preventiv am luat cu noi tot felul de solutii. Efect zerooo, am pornit aerul conditionat. Efect pozitiv cca 30 min dupa oprire.

    Asa ca am facut cu sotia vinatoare de tintari cca 1 ora. Dimineata tot ne-am trezit muscati. Deageaba tot dezinfectau, acum e tirziu. Trebuiau sa faca aceasta dezinfectie repetat din martie si acum nu mai aveau tintari si viespi. Din cauza caldurii erau ff agresive.

    Traficul de la aprovizionarea restaurantului dimineata si seara e ca pe autostrada cca 30 minute.

    Daca vrei sa faci dus trebuie sa fumezi cca 3 tigari pina cind reusesti sa reglezi apa la dus, ori e rece ori e calda. Intre e mai greu. Dupa dus e inundatie. Frigiderul nu se umple cu nimic pe durata sejurului E GOOOLLLL.

    >>>MASA

    Aici e chiar DEZASTRU. Daca la 5 stele se serveste in meniu hamburger si hot dog atunci e clar.

    Daca la 5 stele paharele de plastic de la piscine, restaurant, terasa se refolosesc atunci e CLAR... igiena zeroo!!! . A se vedea pozele cum chelnerii “ colecteaza” paharele pe care zic ei ca le spala si dezinfecteaza. Eu am vazut ca nu dezinfecteaza nimic Le pun in apa, le scot afara si le usuca. IGIENA E DE NOTA 1!!! …….

    In prima zi am participat la o sedinta ad-hoc sterile de cca 4 ore cu staful restaurantului si alti turisti despre cum sa stirpeasa primii viespii din cauza carora nu puteai sa maninci pe terasa in siguranta. Oricind puteai inghiti unul impreuna cu mincarea. Rezultatul zero. S-a discutat si masuri ioc. Viespii erau acolo tot ca mig-urile si cind am plecat. A se vedea poza…

    Carne primesti doar duminica si citeodata simbata si doar putin, sub control strict cantitativ >> a se vedea pozele

    In toata regiunea Mugla, Denizli, Aydin pe unde am fost acum e plin de livezi, cimpuri cu capsuni, pepeni, lubenita, caise, portocale, piersici. Ei ne serveau portocale verzi, CORCODUSE si mere lovite de anul trecut. Mai apare sporadic pepene galben si rosu dar cald. JALNIC, JALNIC, JALNIC!!!

    Mic Dejun: chiflele erau vechi dar reincalzite, cartofii fierti de o seara erau acum “resapati” adica prelucrati prin prajire, cca 20 feluri de brinza, restul meniu rece vegetarian, din cind in cind omleta dar nu mai mult de 1 ou si paine prajita cu ou 1 buc/pers.

    Prinz: acum nu mai au brinza dar au FFF MULTE preparate reci pe baza de brinza si legume, ceva aperitive caldute, tocanite, dar se adauga peste, peste, peste si iar peste, CARNEA de miel, porc, vita, pui ZEROOOOO. A fost duminica seara. Deserturi in loc de baclavale, kataife ei serveau fursecuri inmuiate in sirop dulce Toate aveau acelasi gust

    Seara: La fel ca si la prinz dar avem supliment, adica KEBAB SAU SAORMA. DECI E COADA Toata lumea e fericita si vesela ca avem carne inclusiv rusii care si ei sunt nemultumiti darn u pot rezolva nimic nici ei

    ---

    Daca vrei sa bei un vin bun alb si o bere, EI BINE AICI E LOCUL POTRIVIT. Se serveste un vin alb cu gust si aroma de bere. Daca faci reclamatie, nu rezolvi nimic pt ca seful de sala, om cu 25 ani experienta in domeniu (asa mi-a zis el) ”This wine is first clas“. Am crezut ca nu aud bine Ii repet inca o data ca vinul are miros si gust de bere. El ma repede ”BAI PRIETENE” habar n-ai ce inseamna un vin bun. I-am spus sa si-l bea singur si am renuntat pt ca oricum nu se rezolva nimic

    Daca vrei a faci sport, tennis, fotbal, basket n-ai nici o sansa. Terenurile sunt OK dar dimineata si seara tintarii sint pe tine iar in cursul zile din cauza caldurii transpiri groaznic. Deci mai bine renunti

    In concluzie acum inteleg de ce multi turisti vestici au avut dreptate in aprecierile lor de pe alte site-uri. La 500 euro/sejur/3 persoane/8 nopti este FOARTE, FOARTE scump. Nu am avut niciodata o vacanta mai proasta decit acum

    Hotelul e situat in o zona frumoasa, animatorii se straduiau sa sa-si faca treaba bine


    [fb]
    ---
    Trimis de meme* in 01.07.10 23:21:00
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Ex: Bodrum Princes
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3453 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (meme*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Tacimuri pe masa.Igienic NU?
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1000 PMA (din 4 voturi)

    ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    cc_iordachescu
    [02.07.10 02:25:17]
    »

    Chiar imi pare rau ca v-a iesit asa!

    Noi nu am vazut pahare de plastic cat am fost acolo!

    Masa: pai nu se compara, cu ce vad la tine in poze! Nu reuseam sa vad, da, sa vad tot ce era in meniu, dapai sa si gust! Seara ne duceam si noi spre sectorul fast food, din comoditate. Desert: tot ce stiu sa faca turcii mai bine (ok, nu era rahat!) si fructe cat incape. Vinurile slabute, dar nu in halul asta, berea chiar era buna.

    Viespile erau numai in zona bananierilor, dar evitam pe cat posibil sa stam pe acolo. Tantari nu am vazut deloc.

    Camera (poti vedea in pozele de la review-ul nostru) a fost din prima buna, cu totul functional si nou. Noi am stat in corpul central, et. 2 cu vedere la munte. Nu am regretat, pentru ca la vegetatia luxurianta din curte aveam toate sansele ca vederea la mare sa fie intr-un palmier!

    Barul din camera: nu era trecut pe vaucher si nici pe biletul de indrumare a ceea ce inseamna all inclusive.

    Noi am avut multi rusi la sosire, dar pe parcurs s-a umplut de nemti, olandezi, cehi, din tarile baltice ... romani doar doua familii inclusiv noi.

    Am avut vaucher-ul printr-un mare operator german (care a incadrat hotelul la 4 stele), de aceea mereu cand ne interpelau o faceau prima data in germana, chiar nu imi explic cum de au tinut minte asta!

    Copilul mai vroia acolo, dar din ceea ce spui, mai reflectam.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    meme*AUTOR REVIEW
    [02.07.10 09:35:50]
    »

    Am mai fost in Turcia la 5 stele si nu acum ci din 97 dar nu se compara cu cea ce este aici. Si noi am avut vaucerul prin tour operator german.

    Paharele se vad in poze si am postat doar 3, mai am si altele. Nu stiu cum a fost in trecut acolo. dar acum e rau si nu vad sperante spre mai bine dupa modul in care se poarta. Nu am exagerat deloc.

    Unele aspecte mai mici le-am trecut cu vederea. Hotelul cica e renovat, s-o creada ei. Vezi lustra ruginita bine. Daca vrei sa tragi apa la WC stai cu mina pe buton cca 1-2 minute. Le-am spus asta la receptie si cica vor rezolva, CIND??, ca eu am plecat si...

    Daca si pe vremea cit ai fost tu erau viespi si nici pina acum nu au rezolvat problema atunci iti dai seama cit ii doare in cot de siguranta si sanatatea clientilor clienti.

    Am cam glumit la descrierea pozelor dar e jale sa vrei sa maninci si sa te lupti cu viespile si in cca 3 min mincarea e rece.

    Hotelul plin de rusi tot timpul + 1 begian, 1 francez, 1 englez si 3 fam de romani au fost toti strainii pe perioada sejurului de 9 zile restul rusii

    A doua camera ne-au dat-o in o baraca mai mare pe malul marii in zona cu inchirieri de nautice. Am crezut ca-i bat pe cei de la receptie

    Sa iti imaginezi ca trebuie sa stai la coada 10 min pt pulpe de pui si sa primesti 1 buc dupa care please, please mai primesti 1buc. Si asta 1 data pe saptamana. Orice reclamatie pe care o faceam nici nu se sinchiseau.

    Daca vrei confort si calitate iti recomand Bodrum Princes si vei vedea diferenta. Putin mai scump dar merita

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mariana
    [02.07.10 10:12:21]
    »

    imi pare rau sa aud asa ceva, mai ales de la un hotel 5* dar te rog sa-mi spui 500 euro a fost pt. 3 persoane? Cu all inclus, 8 zile? Pentru-ca daca am inteles bine, ma gandesc ca la banii acestia nu prea aveai cum sa primesti si cazare si masa din belsug. Iarta-ma daca te mai necajesc si eu dar nu facem si raportul pret -calitate?

    Oare atat de mult sa se fi schimbat in cateva luni, am vazut ca satisfactia era de peste 90% in anul trecut?

    meme*AUTOR REVIEW
    [02.07.10 12:27:52]
    »

    Si mie dar Hotelul are 5 stele pe fatada, real nu este decit de 3. Nici o problema sunt calit. DA ai dreptate pt 500 Euro nu prea poti avea pretentii.

    Aveam pretenti de un minim nu de jalnic. 5 stele impune niste regului de calitate, NU???

    Impresiile postate de romanii ce au fost acolo m-au indemnat sa cumpar biletul desi pe alte site-uri exista descrieri ale turistilor vestici, eng, fr, belgienii... etc nu tocmai favorabile. Am crezut ca sunt mofturi ale lor.

    Si anul trecut preturile erau la fel. De acesti bani se poate asigura all inclusive perfect daca vrei. Restul e profit

    Anul trecut am fost tot la all inclusiv la alt hotel putin mai scump dar nu cu mult si acolo au fost probleme dar care s-au rezolvat rapid aici problemele persista de 1 an

    Raspunderea pt ca am fost acolo este a mea insa am vrut sa avertizez si pe altii problemele gasite

    Nu mint si mai sunt si alte poze.

    Dar de anul trecut ei aveau probleme cu viespi si anul asta la fel fara a lua nici o masura atunci cred ca nu mai exista comentarii.

    E groaznic sa-ti fie foame si sa te lupti cu viespi sa-i alungi din furculita, copilul disperat ca nu poate manca prajituri. Imagineaza-ti si e suficient

    Daca nu ar fi fost atit de multe probleme cu camera, cu tintarii, cu viespii, cu mancarea, cu vinul (minora), cu camera, dus, WC... etc poate nu m-ar fi deranjat dar au fost prea multe in raport cu cele asa zis 5 stele.

    Nicaieri nu e perfect, pest tot sunt mici probleme dar care se rezolva. LA acest hotel nu am vazut si simtit aceasta intentie a conducerii hotelului.

    Ex: fructele sunt ieftine la turci acum. Am vazut mii de m2 cu livezi de fructe dar cei de la hotel serveau CORCODUSE si mere de anul trecut.

    Chiar atit sunt de zgirciti??? Se pare ca da. Daca nici dezinsectia necesara nu au facut-o asa cum trebuie.

    Chiar asa de scumpe sunt paharele de unica folosinta??? Chiar si cind cumperi milioane de pahare/sezon??? . LA nici un hotel de 5 stele nu am gasit acest stil de servire gen birt sau bodega comunala.

    Inca ceva, cea ce este prezentat ca si poze pe site-ul lor nu este real, sala de mese nu este la fel, mancarea ce o prezinta ei nu este in realitate, idem si camerele etc

    Sfatul meu pt alti compatrioti este sa evite acest hotel

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    sbacau
    [02.07.10 15:44:50]
    »

    din ce spui tu aici, acest hotel seamana mai mult a insectar...

    clar de evitat, mai ales ca eu si viespile nu manifestam asa o atractie reciproca...

    Si totusi m-am zapacit...ba "viespii" in loc de "viespi", ba "viespi" in loc de "viespile"...nu te supara, nu am urmarit intr-adins, doar mi-au sarit in ochi.

    In concluzie, pacat de concediul ratat intr-un loc atat de frumos

    meme*AUTOR REVIEW
    [02.07.10 20:32:14]
    »

    Scuze cititorilor de exprimare insa si acum sint nervos de cea ce am gasit acolo.

    Din respect pt webmaster si serverul lui nu am postat mai multe poze. Mai am poze cu inca 2 specii de viespi. Sa vezi ce exemplare mari si frumoase sint acolo. E crunt dar real...

    Peisajul, locatia hotelului de acolo sunt superbe, nota 10, clima f buna, dar pacat ca hotelul este condus de manageri pr... fara experienta.

    Acestia in loc sa ofere confort si sa atraga alti clienti ii resping si pe cei care vin. Turisti occidentali am vazut acum ff putini, anul trecut au fost mai multi. De ce oare???

    Si din pacate dupa 11 zile de stat in Turcia anul asta am observat ca aceasta mentalitate au inceput sa o aiba si alti turci in alte hoteluri. Jupuim clientii cind ii prindem, apoi potopul... Exact ca la greci

    De 11 ani ma duc in concediu in Turcia dar anul asta a fost de groaza

    Cum a fost posibil anul trecut la bilete de aceeasi valoare sa existe confort (exceptie fac viespile) iar mincarea sa fie super??? Vezi parerile altora

    De ce in 1 an nu s-a rezolvat problema viespilor???

    De ce exista viespi si tintari care sint ff agresivi???

    >>Dezinsectie zeroooo

    De ce nu au pahare de unica folosinta???

    >>Igiena zeroooo

    Oare hotelurilor categ 5 stele le este permis asa ceva???

    Oare de ce alte hoteluri in Turcia nu au viespi si au doar 3 stele???

    Pe drum spre casa m-am intrebat si eu cum este posibil dar am renuntat.

    Ex: am jucat tenis seara. Terenurile sint sintetice dar ff bune, o placere sa joci dar in cca 1 min esti intepat de n ori asa incit renunti si fugi. La fel si dimineata

    De acum ma voi duce in hotelurile in care am mai fost

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    eduardbbb
    [07.07.10 20:16:31]
    »

    Are dreptate, acum 2 saptamani m-am intors si eu de acolo, inca nu am reusit sa postez impresii si poze dar voi reveni, am asteptat 6 luni aceasta vacanta dar... pacat, din impresiile romanilor care au fost acolo parea super ok, insa lasa mult de dorit, foarte departe de marmaris, nu mai spun cat de departe de icmeler, viespii la masa pe tine "gramezi gramezi" etc. numai pareri de rau am de transmis!!!

    NU VA RECOMAND SA MERGETI ACOLO!!!

    revin in turcia la Grand Hotel Temizel tot de 5 stele in august unde am fost si acum 2 ani si nici nu se compara cu Marmaris resort & spa!!!

    acum sunt pe fuga si nu prea am mult timp dar o sa revin si o sa va povestesc

    meme*AUTOR REVIEW
    [08.07.10 15:36:23]
    »

    In ce perioada ai fost acolo? S-ar putea sa fi fost impreuna acolo. Dar din pacate nu puteam sarbatori de cit cu Cola la dozator pt ca vinul era deja amestecat cu bere (vezi butoaiele din sala de mese)

    Am crezut ca doar eu am patit-o dar observ cu parere de rau sa si tu ai avut un "concediu" mirific. Imi pare rau. Dar singurul aspect util este ca alte persoane sa citeasca impresiile mele si sa nu mai fie tepuite mergind la acest hotel. Sunt alte hoteluri care sigur se vor bucura ca au clienti noi.

    Nu departarea hotelului fata de orase strica tot concediul ci organizarea, calitatea serviciilor. Servicii care lipsesc, multe cu desavirsire.

    Nu cred ca e atit de greu sa elimini niste viespi. Daca vrei.

    Intentionez de altfel sa pun toate pozele de acolo si o descriere amanuntita in un plic si sa-l trimit in Turcia la ministerul turismului de la ei. Sint curios de raspuns.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    eduardbbb
    [10.07.10 14:58:52]
    »

    salut! perioada sederii mele acolo a fost 17 iunie - 26,

    nu m-am referit la distanta dintre hotel si oras ca fiind cea care strica concediul, am spus asta pt ca pe mai multe site-uri de prezentare a hotelului se spunea ca sunt doar 8 km de la hotel pana in centrul marmarisului, unde daca esti tanar merita sa petreci fiecare noapte pe strazile cu baruri ,

    referitor chiar si la echipa de animatie nu este chiar asa de primitiva cum se mentioneaza peste tot, sunt angajati numai rusi, doar in ultima zi am reusit sa gasesc o tipa din echipa Veronica, era din belgia venise sa lucreze pe perioada verii acolo si spunea si ea ca e satula de rusi si muzica ruseasca ce ruleaza mai mereu acolo!!!

    acum referitor la curatenia din camera - era curat, in fiecare zi ne-a schimbat asternuturile si prosoapele, chiar am gasit intruna din zile flori in camera!!!

    Mancarea - buna dar deloc diversificata, asa cum ai spus si tu fff multa branza de acelas gen dar data prin alte mirodenii, probabil sa para altfel, mezelurile, cred ca cele mai ieftine posibile si doar 3 feluri ) taiate feliutze invizibileee

    Acum nu vreau sa par rautacios, la piscina era curatenie, in sala de mese la fel, mancarea aia care ti-o oferea era proaspata, seslongurile erau suficiente pt toata lumea, nu stiu ce sa spun ca nota, tinand cont de locatie ar merita cam 6:25 sutimi !!!

    Sfat pt cei care mai pleaca acolo:

    1. sa va luat aparat de tantari

    2. sa nu face-ti croaziere cu vasul de acolo, mergeti in oras si e mai ieftin poate chiar la jumatate

    3. nu mergeti la doctorul hotelului e foarte scump, 80 euro consultatia, lucru pe care ti-l spune la sfarsit

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    meme*AUTOR REVIEW
    [10.07.10 19:06:38]
    »

    Ne-am suprapus ca sejur. Eu am intrat pe 20 si am iesit pe 28. 06.

    Cert este ca hotelul NU E DE 5 STELE.

    De acord cu tine doar in putine privinte. Eu am ramas surprins ca trebuie sa te bati pt o camera buna. Ai avut noroc cu camera dar la mancare... NU pot sa fiu de accord cu tine.

    ASPECTE POZITIVE

    La piscine a fost OK, la fel si trupa de animatie. In camere se facea curatenie.

    NEGATIVE

    Au multe probleme la acest hotel dar 2 sint mari si grase: calitatea serviciilor oferite si mancarea.

    - spray de tintari am avut dar tintarii erau deja caliti din bataliile cu clientii de atitia ani!! Dezinsectia este la nivel 0000…... Deci grija fata de client este tot zero. Nu este permis ca la un hotel de 5 stele sa stai aproape ca in insectar cu n+1 specii de viespi, tintari, si alte zburatoare mici si neprietenoase. !!

    E tragic. In prima zi stateam la masa uimit si ma uitam la un tip care tot incerca sa alunge niste viespi din farfuria copilului si nu reusea de 5 min. Incerca cu prosopul sa le alunge (vezi poza). Fara success. Atunci am inteles cit de periculos este.

    Imagineaza-ti copilul tau inghitind un viespe pe care nu l-a vazut pt ca se juca la masa (ca si toti copii de altfel care se joaca si la masa). Eu am facut acest test virtual si m-am ingrozit de cea ce se putea intimpla. Ridem, glumim dar aici nu mai e de gluma. !!!

    La nici un hotel pe unde am fost la all inc in Turcia nici am gasit ce am gasit aici.

    1) Pahare de plastic care se colecteaza de pe jos cu galeata, cu mana, se spala OARE??? manual, (dar daca cineva face pipi in pahar?? ), La alte hoteluri sunt pahare de unica folosinta (exceptie fac cele de sticla din restaurante si lobby)

    2) Daca sunt probleme te duci la manager, te asculta si rezolva problema. Aici NU SE POATE, asa ca renunti decit sa-ti maninci nervii.

    3) TOATE hotelurile de 5 stele: SINT OBLIGATE LA UN ANUMIT GRAD DE SERVICII peste tot in lume. Nu este ceva facultativ. La ei e facultativ. Oare cum au obtinut ei 5 stele??? De ce nu si-au pus 7 stele???

    -- Eu am trimis pe cd citeva filmulete facute acolo operatorului german prin care am luat biletul. Au fost socati ---

    4) Tacimurile le pun cu o ora pe mese, inainte de servirea mesei Nu se gindesc ca se aseaza mustele pe tacimuri, bate vintul etc? TOTAL NEIGIENIC.

    Ar trebui ca fiecare turist sa isi aleaga din un loc curat furculita, cutit, etc

    5) Diversificarea mancarurilor nu se reduce la 50 feluri de brinza, 2 de peste, ceva preparate uscate reci si in rest 000000...

    6) Patiseria servita acolo mai ales dimineata era veche de cel putin o zi. In mod normal patiseria de 24 ore e proaspata si se face loco fara ciclu decongelare/congelare. Ei o tineau la cald ca sa para proaspata. Aiurea chiar ne cred prosti.

    7) Ref de prospetimea mancarurilor, eu am mari rezerve. Sunt sortimente care se “reesapau”

    La nici un hotel de 5 stele (de fapt la nici un hotel n-ar trebui) nu se refoloseste mancarea de ieri sub alte forme a doua zi.

    Ex: Aici cartofii fierti de seara trecuta erau serviti prajiti la micul dejun. Eu le spun "reesapati"

    Nicaieri nu am baut vin cu gust si miros de bere.

    8) NICI UN HOTEL DE 5 STELE care se respecta NU SERVESTE in meniu ZILNIC HAMBURGERI, HOT-DOG, PIZZA. Sporadic poate. Ei confunda Fast-Food cu Restaurant All Inc.

    9) Toata Turcia din acea zona – de la Denizli, Aydin, Mugla - geme de fructe coapte si ei servesc mere de anul trecut si CORCODUSE. Chiar si-au batut joc. Iar pepenele galben se termina cam repede.

    Anul trecut la Bodrum Princess la All Inc am crezut ca vizez, ca e ireal. Ne-au servit cirese, capsuni, pepeni, caise, struguri, piersici DIN ABUNDENTA/ZILNIC. Cum aia au putut si astia NU.

    10) Turcii sint vestiti pt prajiturile lor dar aici nu erau turci. Ei ne serveau fursecuri imbibate in sirop de zahar. Toate aveau acelasi gust

    11) Se pare ca le placeau sa vada turistii facind coada la carne, Kebab. Chiar asa de scumpa era carnea de pui sau miel???

    12) Toate hotelurile au un“activ”, un bun mai pretios decit orice. Acel bun este numele hotelului. Cei de la Marmaris Resort nu stiu asta si isi bat joc. In citiva ani nu vor mai avea clienti, daca o tin tot asa.

    13) Daca cele semnalate mai sus inseamna All Inclusive atunci ar trebui redefinit termenul.

    14) ++ Multe, multe altele

    Eu unul nu m-am simtit bine acolo. Sejur la 500-600 Euro/7-8 nopti este SCUMP daca facem raport pret/calitate.

    Tocmai de aceea le dau un sfat celorlalti.

    Decit sa va enervati, sa cheltuiti bani aiurea, …etc, mai bine

    EVITATI ACEST HOTEL. E JALNIC. Sunt si alte hoteluri unde staful va fi bucuros sa va primeasca.

    webmasterXY*
    [10.07.10 19:14:17]
    »

    @eduardbbb asteptam cu interes impresiile tale despre hotel intr-un review distinct, conteaza foarte mult si notele acordate de tine.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    eduardbbb, mariana, meme*, sbacau
    Alte impresii din această RUBRICĂMarmaris Resort:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057333946228027 sec
    ecranul dvs: 1 x 1