ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.05.2017
DE emm
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 07.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2017
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
24.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Marina Grand Beach Hotel

TIPĂREȘTE

Am cumparat un sejur de 3 nopti, pentru 4 familii, la hotel Marina Grand Beach, Nisipuri in perioada 28 aprilie -1 mai. Ora la care am ajuns a fost 12,30.

Din nefericire pentru mine, desi am prezentat vaucherul nu figuram in tabelul de cazare al hotelului. Asa ca au impins buletinele sub birou si mi-au spus sa iau loc. Toti cei care veneau erau cazati. Am sunat la agentie. Ei au luat legatura cu reprezentantul local care s-a deplasat acolo.

Dupa multe discutii contradictorii am fost cazata intr-o camera fara mocheta, fara cheie electronica, in fata unei terase si in care nici macar lumina nu mergea.

Am coborit si le-am spus ca nu asta am platit si vreau alta camera. Mi-au oferit o alta care avea mocheta dar curatenia lasa de dorit. I-am intrebat daca e singura varianta disponibila si au spus ca da.

Hotelul era ocupat cam o treime. Lipsa de politete si minciunile celor de la receptie m-au deranjat. Imi tot spuneau ca la ei cazarea e la ora 14 dar cazasera toti turistii.

I-au spus reprezentantului agentiei ca de fapt camera mea nu era gata pentru ca se facea curat nu ca nu m-au gasit pe tabel. Am vrut sa vorbesc cu managerul si ridicau din umeri. Habar nu aveau de limba engleza.


[fb]
---
Trimis de emm in 04.05.17 08:25:48
Validat / Publicat: 04.05.17 10:17:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3365 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (emm); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [04.05.17 08:37:50]
    »

    @emm: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 66&ridAnt=77401

    ===

    Încărcând inițial impresiile la o rubrică de călătorie, rubrica de CAZARE a fost nedisponibilă pentru notare. Te-aș ruga să indici o notă și pentru acest capitol - cazarea - folosind linkul EDIT IMPRESII, afișat cu roșu mai sus și disponibil permanent la publicare (şi timp de 30 minute după aceasta).

    Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.

    ===

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Marina Grand Beach Hotel, NISIPURILE DE AUR [Zlatni Piasatsi]" (deja existentă pe sait)

    alex1968
    [05.05.17 00:44:29]
    »

    Este foarte posibil ca problema dvs. să aibă ca sursă agenţia din România sau partenerul bulgar al agenţiei. Eu am fost ţepuită în vacanţa de Paşte de agenţie, care nu a plătit ceea ce trebuia la hotel, şi am tras concluzia că am fost extrem de norocoasă că totuşi mi s-a dat o cameră, pentru că eram venită cu autocarul şi nu ştiu ce aş fi făcut. "Aventura" mea a fost la hotelul Arabella, unde am primit o cameră foarte departe de ceea ce plătisem, iar după ce am contactat telefonic agenţia (pentru că la recepţie mi s-a spus clar că voucherul meu este emis greşit şi că să iau legătura cu agenţia) şefa agenţiei pur şi simplu după ce a spus că verifică a procedat în cel mai josnic mod, mi-a trimis un mail (pe care am putut să-l citesc a doua zi - pentru că nu mergea internetul - după ce aşteptasem telefonul promis câteva ore la recepţie) spunându-mi că nu mă poate contacta telefonic (minciună sfruntată), că a verificat şi a fost o eroare de sistem şi îmi voi primi diferenţa de bani înapoi. Nu am mai primit nimic, nici măcar un telefon la întoarcere prin care să-şi ceară scuze, iar şocul a fost uriaş, pentru că era o agenţie în care aveam încredere, cu care mai fusesem în câteva rânduri şi pe care o recomandasem foarte multor cunoştinţe. Pe mine m-au pierdut definitiv drept client şi sper din tot sufletul să dispară de pe piaţă dacă au ales acest mod de a ţepui clienţii. Problema principală nu a fost diferenţa de confort, ci modul absolut umilitor în care am fost tratată.

    Aşa că este foarte posibil ca agenţia sau partenerul bulgar să fie de vină şi pentru experienţa dvs.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster45
    [05.05.17 06:16:45]
    »

    @alex1968:

    "Aventura" mea a fost la hotelul Arabella, unde am primit o cameră foarte departe de ceea ce plătisem

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968
    Alte impresii din această RUBRICĂMarina Grand Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046258926391602 sec
    ecranul dvs: 1 x 1