GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel Marhaba Palace
Buna seara!
M-am întors de cateva zile dintr-un sejur de 7 nopți in Tunisia, de la un hotel vândut ca fiind de 5 stele de agenția din Romania. Marhaba Palace se numește hotelul iar [***] este numele agentiei. Nu a fost greu sa constat ca aceasta locație nu era, de fapt, decat de cel mult 4 stele la ce aveam sâ descopăr la fata locului.
Nu mai spun ca in avion, zbor care a avut o întârziere de 2h - via compania AIR Bucharest, am mâncat sandvisuri cu cașcaval. Ce carne!!!
Am ales aceasta locație pe baza conceptului de hotel pe care ni l-a vândut agenția din Romania. [***] este numele agenție și aparține unui turc - H.Y. Total nepăsător la semnalul pe care i l-am dat.
Conceptul hotelului cuprindea, printre altele, cafea măcinată, masaj, sauna, jacuzzi. Doar ca niciunul dintre acestea nu putea fi găsit la Marhaba Palace din Kantaqoui. Fiind deja in vacanța le-am scris celor de la agenție. Ce credeti? Mi-au trimis același concept al hotelului la care au adăugat o pagina care cuprindea serviciile de AI de la acest hotel. Pagina care fusese scoasă de la bun început din prezentare.
Niște Hoțomani! [***]
Trimis de unplimbaret in 04.07.18 22:13:47
- A fost prima sa vizită/vacanță în TUNISIA
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (unplimbaret); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.89640400 N, 10.59345100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@unplimbaret:
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
===
Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@unplimbaret:
”M-am întors de cateva zile dintr-un sejur de 7 nopți in Tunisia, de la un hotel vândut ca fiind de 5 stele de agenția din Romania. Marhaba Palace se numește hotelul... Nu a fost greu sa constat ca aceasta locație nu era, de fapt, decat de cel mult 4 stele la ce aveam sâ descopăr la fata locului.
Totuşi pe site-ul oficial al hotelului, Marhaba Palace apare ca având cinci stele şi clasificarea oficială este cea care contează. Faptul că în opinia turiştilor un hotel sau altul nu-şi merită stelele afişate este cu totul altceva.
Mi-ar fi plăcut să fi dat mai multe detalii despre condiţiile de cazare şi serviciile oferite şi să fi postat mai multe fotografii şi mai concludente despre locaţia respectivă.
articolul pare mai mult o reclamatie la adresa agentiei decat un review despre hotel. de fapt despre hotel nu spui nimic in afara faptului ca tu crezi ca nu merita 5*
@nrs: despre cazare: nu are rost sa ma leg de faptul ca USA de la baie nu se închidea, ca pantofarul era praf, ca unii aveau prosoape de un fel, iar alții de alt fel - urate și pătate etc
@unplimbaret: Intradevar masaj, sauna si jacuzzi nu are hotelul. Daca agentia v-a pacalit cu existenta acestor servicii sa le fie rusine.
Cu cafeaua macinata, s-a rezolvat cu baietii de la bar, am scris in review-ul meu despre hotel.
Avionul intradevar a a avut 2 ore intarziere si la dus si la intors si s-a servit sandwich cu cascaval, dar zborurile au fost linsitite, profesioniste, posibil chiar sa fi fost impreuna in aceeasi tura de turisti din Romania.
Hotelul nu e de 5 stele dar e peste 4 stele. Acum depinde la care nivel de standardizare te raporetezi.
Ca au fost prosoape diferite, daca te referi la cele de plaja eu am vazut doar mari, albastre, banale, deloc urate si nepatate, iar daca te referi la cele de camera chiar erau frumoase, mari, in fiecare zi albe, curate, si zilnic schimbate dupa ce se facea curatenie in camera, intre 9 si 10.
Toate aceste neajunsuri (mici apreciez eu, dar pot gresi) trebuiesc cantarite si cu toate partile bune ale hotelului si a serviciilor oferite dar neaprat trebuiesc raportate si la pretul platit, care din punctul meu de vedere a fost unul prea corect.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2023 O vacanță relaxantă la Marhaba Palace Port El- Kantaoui — scris în 25.10.23 de Rodel din SIBIU - RECOMANDĂ
- Jun.2018 Vacanta reusita - all inclusiv — scris în 25.06.18 de doruyx din SUCEAVA - RECOMANDĂ
- Sep.2009 Safari... daaa — scris în 03.12.10 de popas din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jan.2008 Un sejur care a meritat din plin — scris în 12.08.09 de jancsi din ROMANIA - RECOMANDĂ