ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.04.12
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 14; 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
69.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 30 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 8 MIN

In cautarea stelelor la Hotel Resort Mandarin

TIPĂREȘTE

Buna tuturor! Anul acesta am revenit in Turcia mea draga, dar am punctat si o premiera. Pentru prima data in viata mea am stat cazat la un resort. Si de 5 stele chipurile, pe care insa nu le-am gasit nici pana astazi.

Localizare

Adresa se numeste: Kumbahce Mah., Dr. Mumtaz Ataman Cad No:27, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey. Clar, da? Mah inseamna mahala, in traducere cartier, apoi e strada, nr, codul, orasul, regiunea, tara.

Noi ne-am deplasat aici cu un echivalent Dacia Logan, o masina inchiriata direct de la aeroport pentru 9 zile cu 1404 ron cu asigurare cu tot. Am setat traseul pe waze. 35 km 35 minute. Mult apreciatul de mine waze ne-a dat insa 2 tepe cu rutile alese, una chiar cu cateva sute de metri inainte de destinatie cand ne-a bagat pe niste stradute inguste tipic turcesti in panta. Dar cu dibacie am scos-o la capat si am ajuns la hotel.

Parcarea

Nota 4 pentru parcare, cu mult subdimensionata nevoilor hotelului. Bineinteles ca s-a prezent in turc prietenos la masina si s-a oferit sa ne parcheze undeva masina, sa ne duca bagajele. Merhaba si bes eur (salut si 5 eur) pentru a avea o prietenie de 10 zile.

In afara a vreo 15 locuri de parcare situate in fata hotelului pe o bretea utilizata doar de clientii hotelului, restul masinilor erau parcate de prieten la vreo 100 metri distanta intr-o curte cu bariera sau pe unde se gasea un loc.

Dupa ce am primis spilul a doua zi cand a durat 40 minute sa ne aduca masinile (am fost 2 familii) dupa ce a trebuit sa mute one by one vreo 10 masini, nu am mai apelat la acest serviciu de 5 stele si am parcat de fiecare data sub un copac la 20 metri de intrare jumate pe bordure, jumate pe carosabil unde am gasit mereu liber.

Receptia

Pe o usa rotativa sau pe doua usi obisnuite (recomandate pentru carucioare) se intra intr-un hol imens, luminos, cu multe fotolii si canapele, cu un aparat de apa gen “La Fantana”. Aici era receptia intinsa pe o suprafata mare cu un desk inalt.

Ne-am intersectat de foarte multe ori cu serviciile de la receptive. Din pacate.

Mai intai, la sosire, am primit 2 carduri magnetice de acces in camera, unde am fost condusi de prietenul turc. Apoi tot in prima zi am avut doua reveniri pentru a semnala neajunsurile majore ale camerei raportate la cele 5 stele de care credeam ca aveam sa ne bucuram din plin.

Apoi nu a existat zi sa nu venim cel putin o data la receptie pentru alte reclamatii despre care veti afla cand voi povesti despre camera. Dar cea mai frecventa reclamatie, s-a intamplat de peste 10 ori pe perioada sejurului si am vazut ca era o problema generalizata, era demagnetizarea cardurilor de acces in camera. Si mentionez ca nu le tineam langa telefon sau alt device.

Personalul de la receptie, ca si personalul in general, ca si turcii in general, intampinau orice sesizare cu zambetul pe buze, asigurandu-te ca nu-i nicio problema, ca se rezolva. Si daca ii luai mai tare, tot cu “no problem” preluau reclamatia. Dar atitudinea aceasta pozitiva, turceasca, nu era sustinuta de multe ori de rezolvarea problemei sesizate, ceea ce vorbeste foarte mult despre seriozitatea cu care erau tratate.

Problemele din prima zi le-am semnalat in doua randuri si agentei moldovence a agentiei romanesti prin care am achizitionat rezervarea, dar aceasta in afara de o voce si mai draguta si mieroasa decat a turcilor, nu avea alt interes decat sa vanda niste excursii pe acolo, pentru ca apoi sa plece catre alta destinatie.

Camera

Nota minima pentru camera. Zero daca exista.

Resortul avea o cladire principala si mai multe constructii paralelipipedice de un etaj in care erau 4 – 10 camere in fiecare. Ele se aflau pe o zona intinsa, accesul intre ele realizandu-se pe niste alei din piatra. Curtea era plina de mult verde, copaci cu flori superbe (cred ca leandri), iar langa camera noastra aveam un mandarin. Noi am avut una din cele mai departate camere de intrare / iesire, dar asta nu ne-a deranjat.

Poftiti in camera si scuzati va rog deranjul! Sincer mi-e mie rusine de ce veti gasi daca pasim inauntru, dar imaginati-va ca v-am pofitit la o bere, nu la inspectia camerei. 365 corpul I era indicativul camerei, le etaj.

Dotari apartament:

2 camere cu un pat dublu, un alt pat cu locuri suprapuse si o canapea. Balconel cu vedere catre terenul de volei si curte si catre niste balconele ale vecinelor, aer conditionat in ambele camere cu o singura telecomanda, un tv, un frigider mic, o baie mica cu spatiu delimitat de dus, mobilier standard pe care il veti vedea in poze. Primeam zilnic o sticla de apa la jumate. Mai era in dormitor si un aparat de incalzit apa, pentru preparea ceaiului sai cafelei instant, plicuri in acest sens gasindu-se pe o tavita langa acesta.

Primele constatari:

-la pornirea aerului conditionat din dormitor a inceput sa curga in ritmul, pic, pic-pic, pic-pic-pic, pic-pic-pic-pic;

-tv-ul n-avea imagine;

-murdarie dupa usa cat cuprinde, rusine (!);

-bateria din baie avea joc hatza-hatza;

-2 cuiburi de viespi unul in balconel, altul lipit de geamul din dormitor.

Tare a fost ca baietii au vrut sa resolve prompt primele 4 sesizari si a avut un turc priceput la toate care a demontat din perete aerul conditionat, a revenit peste cateva minute cu ce ii trebuia si la reparat. La bateria din baie nu a fost mult diferit: a demontat-o, ne-a lasat niste minute asa, a revenit cu alta SH, a fixat-o fara joc dar nu a etansat scurgerea asa ca am dat dintr-una intr-alta. Pentru murdarie a venit altul cu un mop cu care am vazut ca a dat intr-o zi si pe oglinda, ca sa nu realizam cat de frumos ne-am bronzat. De viespi s-a ocupat Ema, ca s-au facut de 2 ori ca ploua.

Poate cu o stea pentru fiecare din aceste reclamatie si se fac cele 5 stele ale hotelului.

Alte constatari pe parcurs:

-nu s-au mai completat minisamponelele;

-nu am mai avut hartie igienica si nu s-a completat;

-tocurile de la usa umflate si crapate;

-nu s-au schimbat zilnic prosoapele;

-nu se lua zilnic gunoiul.

Am mai gasit de alte 5 stele….

Va las sa identificati stelele hotelului si nota pe care am acordat-o pentru camera in pozele relevante atasate articolului.

Mesele

Nota 10. A fost prima excursie in care am optat pentru un pachet “all inclusiv”.

Mesele se serveau astfel: micul dejun 7:30 – 10, pranzul 12 – 14, cina 19:30 – 21:30.

Masa se servea fie intr-o curte interioara intre pomisori, fie “inside” in zona unde erau amenajate recipentele si bolurile cu mancaruri, acelea care nu presupuneau preparare pe loc la grill.

Diversitatea din oferta culinara era imensa, infinita. Mancare din abundenta si foarte gustoasa. In poze veti putea remarca o particica din oferta. Sistemul era evident unul cu autoservire, inclusiv unele sucuri, cafele, ceaiuri, apa de la automate. Pe langa acestea era organizat pentru ultimele doua mese ale zilei un bar de unde puteai comanda standard sucuri, vin alb sau de alte culori, bere. Mai existau si unele tarii, dar nu prea comanda nimeni asa ceva. Dulciurile erau belea. Dar ce nu era gustos?

In prima seara pe micuta scena din curtea interioara, ne-a cantat o trubadura, in celelalte ocazii am ascultat mereu aceeasi muzica ca si continut, dar foarte placuta si setata la un volum potrivit.

Multi angajati misunau printre mese si boluri sa competeze sau sa debaraseze.

De doua ori ne-a bagat in seama si un reprezentant al hotelului sa ne intrebe daca totul este ok, dar care am constatat ca nu facea nimic cu informatiile primite, dar un bagator de seama placut si zambaret dealtfel.

Piscinele si toboganele

Nota 10 si aici. Atractia principala a resportului o reprezentau piscinele si toboganele cu apa. Exista un Fun Pool si un Chill Pool si intre ele un Pool Bar.

Fun Pool era o piscina mai mare cu adancime de 1.20 – 1.80 metri. Doua tobogane din care unul lat si drept multicolor altul potocaliu curbiliniu erau cele mai solicitate distractii. Dimensionarea era una potrivita, desi resortul era full, nu se formau cozi la tobogane. Aici era si o statie data pe volum foarte mare care asigura fondul sonor. Mi-a placut muzica de-aici si atmosfera. Toboganele functionau pana la orele 17.

Chill Pool era o piscina mai linistita putin avand un bazin principal cu adancime de 1.50 m si inca doua circumscrise celui mare pentru copii mic si foarte mici.

In jurul ambelor piscine era sezlonguri si umbrele si masute.

Pool Bar era deschis cateva ore dupa amiaza si era situat strategice intre cele doua piscine. Pe langa sucuri, ceaiuri si cafele, puteai comanda cocktailuri, bere, alte bauturi alcoolice. La un moment dat venea si oferta de patiserie / gustare.

Curtea si alte optiuni

Am remarcat curatenia din toata curtea resortului. Mi-a placut sa ne leganam putin in hamac sau sa admiram jucatorii de volei, ping pong, minifotbal. Un loc de joaca pentru copii exista undeva intr-o extremitate a curtii dar nu era cautat.

La interior se puteau juca table pana au disparut din puluri, se putea cumpara cate un flecustet de la un magazine sau de la un bar sau puteai sa te relaxezi pe canapele.

Pentru ca am prins si ziua Turciei aici, am admirat un foc de artificii pe seara.

Zona SPA

Am fost o singura data sa aflam ce ofera zona SPA, dar nu am apelat la niciunul din rasfaturile oferite. Mai intai trebuie punctate multitudinea de masaje posibil a fis comandate: relax, anti-stress, Bali, Sport, Aroma Therapy, Hot Stone, Chocolate, Traditional Turkish (cu spuma), Coffee Peeling, Oriental si mai sunt inca o data pe atata. Preturi intre 30 si 70 eur sau se pot comanda pachete de programe. Se puteau negocia orice tip de masaj d-astea decente.

Zona mai cuprindea si o sala de gimnastica utilata cu echipamente profi.

Sa tragem linie

Cu stelele este o foarte mare pacaleala in privinta cazarii. Dar mare de tot. La noi este echivalentul a trei stele.

Pentru distractie si ce ofera resortul in afara camerei, nota 10.

Pentru cei ce doresc liniste, trebuie spus ca in afara rugaciunilor care se aud la statie in tot orasul de cateva ori pe zi, seara este animatie, Bodrum fiind un oras cu baruri, viata de noapte, foarte cautat insusi de turci. Ceea ce inseamna ca pana tarziu in noapte veti auzi note muzicale, ceea ce mie mi-a placut mai ales ca eram avizat in acest sens.

Si o parere despre sistemul “all inclusiv”. Imi convine si nu prea. Are multe avantaje, ai atatea cele la dispozitie, gratuit, dar esti legat prea mult de locul acela. Asta daca vrei sa beneficiezi de mesele gratuite incluse in oferta.

O dezamagire ramane pentru minciuna legata de stele si pentru ca nu a fost o reclamatie singulara nu voi considera ca am fost eu ghinionist ci ca dotarile din camera si serviciile sunt foarte modeste.

Dar abia astept sa va povestesc cum am petrecut in afara hotelului, printre turcii mei dragi. Numai de bine!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Dan&Ema in 07.09.18 15:15:33
Validat / Publicat: 07.09.18 16:07:16
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3905 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P21 Fun Pool - piscina preferata a Denisei si a lui Emi
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 45200 PMA (din 48 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.38 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    15 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [07.09.18 15:39:58]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [07.09.18 16:13:27]
    »

    @webmasterX: corect

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    doinafil
    [07.09.18 22:03:14]
    »

    @Dan&Ema: Într-adevăr, Dane! Hotelul nu merită 5 stele! Rușine pentru ei dar și pentru persoana din România care v-a făcut oferta! Ea știa sigur ce condiții oferă Hotelul la capitolul „cazare”, și nici măcar nu v-a avertizat.

    Unii patroni de resorturi cred că este suficient să umpli mesele cu bunătăți, la „all inclusive”, ca să uiți de gunoiul de după ușă, că nu ai consumabile suficiente la baie, că nu funcționează TV-ul, etc, etc.

    Nu se compară cu hotelul din Gran Canaria, unde am fost noi cazați la începutul acestui an și care, dacă-mi amintesc bine, era de 4*.

    Până la urmă, important ester că v-ați simțit bine la celelalte capitole și că v-ați întors sănătoși!

    Am votat cu drag!

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [08.09.18 06:11:43]
    »

    @doinafil:

    Am apreciat mai mult Hotelul Apollo din Mamaia pana de curand de doua stele, acum trei, pentru cazare si servicii. Un fost hotel tip comunist administrat impecabil transformat dar ramas la nivelul de low cost comparativ cu altele din zona dar impecabil la cazare si servicii.

    Si Dobru lev dadea clasa turcilor astia ca sa dau un exemplu mai cunoscut in lumea AFA.

    Lasand neajunsurile semnalate, a fost o vacanta faina de tot petrecuta in Turcia. La turcii mei iubiti.

    Si unde crezi ca plec in delegatie peste o luna? In Turcia! ????

    tata123 🔱
    [08.09.18 11:29:33]
    »

    @Dan&Ema: Vacanțele sunt inventate pentru odihna trupului și a sufletului Dacă ceva „scârțâie” motivele pot fi multiple. La sfârșitul concediului tragem linie și concluzionăm: bine sau rău, eventual „gri”.

    De obicei, resorturile turcești de 5 stele se împart în mai multe categorii, în funcție de banii plătiți și zonă. Sistemul de clasificare din fiecare țară este diferit. Multe resorturi aflate în Turcia, deși clasificate 5 stele, sunt mult mai slabe sau medii în privința serviciilor și calității.

    Important este că, exceptând camera, ați petrecut frumos în concediu, nu ați avut probleme de sănătate, presupun că ați făcut excursii și ați vizitat locuri interesante, v-ați plimbat prin Bodrum, v-ați distrat pe tobogane.

    Mulțumim pentru prezentare și semnalarea tuturor problemelor. Așteptăm articolele despre vizite.

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [08.09.18 11:55:31]
    »

    @tata123:

    Ma pregatesc sa scriu si despre vizite / plaje. Acum sincer dupa ce a scris @. tata123 e greu sa mai aduci multe informatii. Ma straduiesc! ????

    Zoazore
    [08.09.18 21:16:55]
    »

    @Dan&Ema: Măi Dănuțe, cam... uscată mandarina voastră! După cum îmi imaginam eu luxul de la turci, parcă n-aș mai fi așa entuziasmată!

    Bine, nici n-ați stat mult prin cameră, dar cu AC defect, cu bateria chiuvetei defectă (Tu n-ai fi putut-o strânge?) și cu viespile la geamuri, nu-i taman plăcut! Cum le-a rezolvat Ema?

    Și, privind pozele tale, mi-am amintit că și eu aveam un pepene roșu de pus la rece!

    Aștept cuminte restul poveștilor!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [08.09.18 21:47:14]
    »

    @Dan&Ema:

    Pentru prima data in viata mea am stat cazat la un resort. Si de 5 stele chipurile, pe care insa nu le-am gasit nici pana astazi.

    Felicitări pentru premiera cu resortul all inclusive!

    Încă de când mi-ai spus ce hotel ai ales, m-am aşteptat la unele nemulţumiri, dar speram să nu fie totuşi aşa de rău.

    Eu am tot scris mereu pe site că PREŢUL face diferenţa între hotelurile foarte bune, bune sau aşa şi aşa, chiar dacă toate au, oficial, aceleaşi cinci stele, dar tu nu prea ai citit pe Turcia. În plin sezon, cu mai puţin de o mie de euro ai luat apartament pentru trei adulţi şi un copil, pentru că turcii îl consideră pe Emi deja adult, astfel că mă aşteptam ca stelele să nu fie prea strălucitoare, nici ţie nu ţi-au prea ieşit la numărătoare , dar sunt sigură că poziţionarea chiar în centrul unui oraş foarte viu a mai compensat din neajunsuri.

    Deşi hotelul nu are plajă proprie, văd că ai notat plaja cu 10, ceea ce înseamnă că sigur ai găsit prin împrejurimi cel puţin o plajă pe gustul tău, chiar dacă ai ajuns cu maşina la aceasta.

    Şi eu aştept articolele despre ce aţi vizitat pe acolo.

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [08.09.18 22:12:44]
    »

    @Zoazore:

    Cuibul de viespi din balcon a fost indepartat printr-o miscare brusca de raschetare din temelie si a functionat.

    De cel lipit partial pe exteriorul geamului de la dormitor nu am scapat, ceea ce a avut drept consecinta imposibilitatea aerisirii naturale a camerei.

    Ema le-a bagat in tocul geamului betisoare parfumate aprinse dar le indeparta numai pe moment, apoi peste zi veneau si construiau de zori cazemate de faguri.

    Altfel noi ne-am ocupat cu mancatu’, cu bautu’, cu plaja, cu piscinele si mult cu negociatu’

    Mult Gunaydin! Merhaba! Tessekur! Hosbulduk! Bes euro! Doert euro! Gulegule! ????????

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [08.09.18 22:22:25]
    »

    @nicole33:

    Nicole,

    Mai intai multe sincere multumiri pentru multele informatii si ponturi pe care mi le-ai dat inainte de plecare. Tessekür!

    Inteleg logica cu Emi adult (si la muzeu a platit bilet intreg). Inteleg si logica ta prezentata ref la hoteluri scumpe de 5* = 5 * resp hoteluri mai ieftine de 5* = de fapt 3*.

    Asta nu inseamna ca nu ma simt inselat de nr de stele afisate pe firmament sau in oferta.

    Nu pun la suflet, ca imi plac prea mult turcii. Si in plus am fost in vacanta. Dar am considerat important sa notez corect si inclusiv sa notez cu “ nu recomand “.

    Completarile tale sunt foarte binevenite si dau sens preturilor din oferte.

    Nota 10 pt plaje am dat-o in primul rand pentru piscine (un loctiitor al plajelor) dar si pentru plajele descoperite cu ajutorul tau, din nou, pentru care multumim, si despre care voi scrie.

    Bodrum este un loc fain! ????????

    Güle güle!

    elviramvio
    [09.09.18 20:33:52]
    »

    @Dan&Ema:

    Am râs din prima cu cardurile camerei. Am păţit şi eu la Istanbul şi a doua oară mi-a mai dat turcul o cameră doar să dorm!! Eram una singură pe două camere

    In rest ce să zic, eu de multe ori nici nu mă uit câte stele are cazarea, am fost păcălită de multe ori în trecut când le tot număram. Am constatat că la 2 stele am fost în unele locuri mai bine ca la 4, în aceeaşi ţară!

    De acum însă... un an nou foarte bun!! Că doar de mâine mergeţi la şcoală să învăţaţi şi despre stele

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [09.09.18 20:38:31]
    »

    @elviramvio:

    Elvira, esti draguta ca intotdeauna.

    La scoala! Sa invatam despre stele...

    Si noi avem aceleasi exemple, dar in special de la noi unde unele locatii mai putin instelate au fost net peste altele prea instelate.

    Devine tot mai bulversant sa te iei dupa acest criteriu “stelar “.

    Tot mai bune feedbackurile de pe AFA!

    Multumesc de vizita si numai de bine! ????

    Cata2015
    [17.04.19 18:42:14]
    »

    Nu vreau sa fiu cîrcotasi dar dvs v. ati dus în concediu sa stati în cameră? Ma intereseaza activitatile si ce ofera hotelul nu ca e praf la geam... Ps, dc voiatzi curatenie in camera contra unui tips rezolvatzi situatia... Numai bine...

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [17.04.19 19:06:22]
    »

    @Cata2015:

    E un punct de vedere.

    Dupa mine la 5 stele camera nu trebuie sa fie de 2. Si pozele sint relevante, nu a fost vorba de praf la geam.

    Va urez sa aveti parte de conditiile pe care le asteptati pe unde mergeti in voiaj.

    Numai de bine!

    rentea
    [17.04.19 21:50:14]
    »

    @Cata2015:

    dar dvs v. ati dus în concediu sa stati în cameră? nu ca e praf la geam... Ps, dc voiatzi curatenie in camera contra unui tips rezolvatzi situatia

    Sper ca glumesti totusi... nici nu poti sa reactionezi la asa ceva, e pur si simplu coplesitor Daca prima data am ras, mai tarziu m-a cam apucat plansu' Este atat de trist ca in 2019, inca mai se pune problema asa ...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Cata2015, Dan&Ema, doinafil, elviramvio, rentea, tata123 🔱, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂMandarin Resort:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.065477132797241 sec
    ecranul dvs: 1 x 1