ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 06.08.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Pentru prima şi ultima oară

TIPĂREȘTE

Pro:

1. Restaurant unde se serveste mancare destul de variata si foarte buna

2. Statiune frumoasa, ingrijita si curata

3. Plaja este curata, amenajata

4. Atat si nimic mai mult

Contra:

1. Am fost cazat la parter intr-o camera neaerisita cu o umiditate crescută, peste limita sănătoasă pentru organism. si cu un wc cu miros de urina

2. Curatenie zero, nu s-au schimbat prosoapele, am ramas si fara sapun si fara hartie igienica

3. Lipsa frigider

4. Plaja departe de hotel. Desi exista un singur autobuz pt. transport din 30 in 30 de minute, la orele 9AM si 17 PM era dezastru la cati turisti urcau in el

5. Aparatul de aer conditionat defect

6. Atentie check-out ul se face la ora 12 si masa de pranz se serveste tot de la ora 12. Ca urmare serviti mai intai masa apoi predati camera pt. ca altfel riscati sa ramaneti nemancati pt ca vi se va taia bratara de la mana la predarea camerei.

7. Etc

In concluzie:

1. Nu isi merita pretul cerut pt ca hotelul nu merita mai mult de 2 stele, iar restaurantul 3+

2. Nu recomand pt. persoanele mai pretentioase


[fb]
---
Trimis de macsim in 06.08.17 15:52:49
Validat / Publicat: 06.08.17 17:19:27
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1496 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (macsim); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 448 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [06.08.17 17:18:53]
    »

    @macsim: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 53&ridAnt=80214

    Zoazore
    [06.08.17 22:38:43]
    »

    @macsim: În afară de autobuz, sunt și scări rulante până la plajă! De alături, de la Orhideea! Iar la AI, când e mâncare și băutură la discreție, de ce e necesar frigider în cameră? La recepție ai anunțat problemele? Sunt convinsă că măcar în parte s-ar fi rezolvat!

    macsimAUTOR REVIEW
    [07.08.17 09:14:03]
    »

    @Zoazore: Partial ai dreptate doar ca:

    1. Cand dau un ban sa ma simt bine si transportul este asigurat de catre hotel pe banii mei atunci ma astept sa calatoresc chiar si 10min pana la plaja civilizat si nu ca vitele.

    2. Frigiderul este necesar de ex. pt. familiile cu copii mici care mai beau un lapte, iar la un hotel de categoria 3+ stele eu cred ca e obligatoriu sa fie dotat cel putin cu un mini frigider, cu un uscator de par, sa-ti asigure banalul sul de hartie igienica...

    3. Nu am anuntat problemele pt. ca deja mi-a fost rusine dupa ce prima data am fost cazat exact la intrare in receptie unde era un zgomot infernal si nu aveam un pic de intimitate pt ca trebuia sa stam cu perdeaua trasa si becurile aprinse ca era intuneric in camera pe caldura aceea de nesuportat. Ca urmare am cerut alta camera si am fost refuzati, dar dupa interventia managerului de hotel am primit o camera tot la parter in spatele hotelului unde era mai racoare si cat de cat ne-am descurcat si fara aer conditionat.

    4. Parerea mea este ca inainte sa oferi unui turist o camera verifici sau te asiguri ca conditiile de cazare sunt pe masura, ca nu te cazeaza gratuit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Zoazore
    [07.08.17 09:23:52]
    »

    @macsim: Cand te-ai hotarat sa rezervi la acest hotel, nu te-ai informat macar de-aici, daca nu si la agentie, dar si pe alte saituri, despre conditiile de cazare?

    macsimAUTOR REVIEW
    [07.08.17 09:41:34]
    »

    @Zoazore: Tocmai ca m-am informat si am auzit doar cuvinte de lauda, dar m-au dezamagit total. Inca odata ma repet, dar acest hotel nu merita 3 stele.

    lockerul
    [07.08.17 15:09:14]
    »

    Am sesizat diferentele si in recenziile precedente si am incercat sa descifrez misterul, de ce unii cazati acolo s-au plans iar altii au spus ca sunt conditii decente si nu au parut deranjati. Din ce inteleg sunt doua corpuri, unul "standard" si unul "lux". Nu stiu daca asa au fost denumite de turisti sau asa se numesc la fata locului.

    Se pare ca in corpul "lux" camerele sunt mai mari iar serviciile mai bune pentru ca beneficiaza de o atentie deosebita. Atentia poate fi motivata de faptul ca in zona aia sunt cazate cupluri cu copii, deci costuri mai mari.

    Panicat de recenzia ta am sunat si am intrebat unde urmeaza sa fiu cazat, pentru ca deja am platit. Mi s-a explicat ca, fiind cuplu cu copii nu putem fi cazati decat in zona "lux". Sunt convins ca nu e nici un lux, e fix 3*, insa mult mai aproape de standard.

    Misterul este dat de faptul ca probabil este o locatie destinata cuplurilor cu copii. Desi nu este o scuza si nici normal sa fie asa.

    Revin de la fata locului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    macsimAUTOR REVIEW
    [07.08.17 18:39:59]
    »

    Chiar te rog, ca sunt foarte curios.

    fanespoitorul
    [07.08.17 20:41:56]
    »

    @macsim: Nu sunt de acord cu:

    6. Atentie check-out ul se face la ora 12 si masa de pranz se serveste tot de la ora 12. Ca urmare serviti mai intai masa apoi predati camera pt. ca altfel riscati sa ramaneti nemancati pt ca vi se va taia bratara de la mana la predarea camerei.

    Eu as vrea sa stiu daca in romanica este permis asa ceva. Oriunde camera se preda pana la ora 12, depinde de managementul hotelului daca lasa turistii sa serveasca si masa de pranz sau nu. Se iese cu mic dejun si bratara se taie la predarea camerei.

    Nu sunt de acord cu:

    7. Etc

    in primul rand ca nu inteleg si poate trebuia explicat.

    Pentru 480 euro in plin sezon la cat ofera mi se pare pretul corect.

    macsimAUTOR REVIEW
    [08.08.17 10:13:18]
    »

    Nici eu nu sunt de acord cu tine pt. ca:

    1. Daca incep sejurul cu cina normal ar fi sa-l inchei cu pranzul

    2. La cei 480 de euro pe care i-am platit am stat 5 nopti si ma astept la servicii decente si nu ma multumeste ideea ca la acesti bani ceea ce ofera ar fi corect.

    3. Nu vreau sa gresesc si nici sa acuz pe nedrept pe nimeni, dar se pare ca am fost si inselat pt ca eu am platit pt lux si nu standard. Camera a fost mica, mai mica nu cred ca se putea. Spun asta dupa ce am citit mai sus ca ar exista camere mari pt familiile cu copii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [08.08.17 11:22:38]
    »

    am mai scris: serviciile incep cu ora afisat a checkin-ului (de obicei dupa ora 14 cand pranzul s-a servit deja) si se incheie cu ora checkout-ului (intotdeauna inainte de ora 12 cand incepe pranzul). in concluzie peste tot se pierde o masa de pranz.

    la unele hoteluri (indiferent de tara) prin bunavointa lor poti servi si pranzul, dar este vorba numai de bunavointa nu de o obligatie.

    macsimAUTOR REVIEW
    [08.08.17 11:55:42]
    »

    ok...

    lockerul
    [08.08.17 17:21:56]
    »

    @macsim:

    "Spun asta dupa ce am citit mai sus ca ar exista camere mari pt familiile cu copii".

    E posibil sa ma fi exprimat eu gresit. Am achitat contavaloarea a 1 x "Cameră dublă sau twin superioară (2 adulţi + 2 copii). Este oricum un alt tip de camera, este obligatoriu sa fie mai spatioasa pentru ca include o canapea extensibila.

    Posibil ca acesta este motivul pentru care suntem cazati in corpuri diferite. Evident ca si costurile sunt altele. Repet, asta nu justifica diferentele de calitate dintre cele doua corpuri de cladire.

    fanespoitorul
    [08.08.17 17:33:28]
    »

    @macsim: La orice hotel scrie clar la ce ora se intra si la ce ora se pleaca. Si mie mi se par normale multe, dar nu este ca mine.

    Cand am fost in Germania trebuia sa ajung la hotel pana la ora 21 altfel pierdeam si camera si banii. Am sunat la hotel ca ajung la miezul noptii ca a fost accident pe autostrada.

    480 euro pentru 5 zile in plin sezon este un pret corect nu stiu daca de lux sau standard. Poate standardul lor este un lux

    macsimAUTOR REVIEW
    [08.08.17 17:49:17]
    »

    Stiu si stim ca fiecare dintre noi avem partial dreptate, important este sa va simtiti bine, sa aveti o vacanta placuta si sa ramaneti cu amintiri frumoase si de neuitat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, lockerul, macsim, nrs, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂMagnolia Standard / Garden / Lux Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050618886947632 sec
    ecranul dvs: 1 x 1