ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.09.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Arad
ÎNSCRIS: 16.09.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
5 AD. + 1 COPII -- v: 10 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Luna Blanca Resort & SPA

TIPĂREȘTE

Per total, DEZAMAGITOR! Eu NU recomand! :(

Perioada 08-15 septembrie 2017.

Aspecte pozitive:

- arhitectura moderna a hotelului

- hotel relativ nou, cred ca e construit in 2014, se mentine inca bine, curat.

- restaurantul A la carte, cu specific italian, servire ok, mancare buna.

- doamnele care fac in camere curatenie, amabile, cu bun simt.

- piscinele curate, dar reci.

- in apropierea hotelului exista doua zone pentru cumparaturi, cea din dreapta hotelului e foarte linistita.

Aspecte negative:

- personalul de la receptie.

Fac tot felul de "ciubucuri, combinatii" cu camerele. Am avut rezervate (SI PLATITE, desigur) 3 camere pentru 5 persoane, insa, la momentul sosirii, nu au vrut sa ne dea decat 2. Au spus ca mai au doar 2 camere libere.

Ne-au tinut la receptie jumatate de ora insistand sa ne convinga ca "e mai bine pentru noi" sa acceptam doar doua camere, chiar daca suntem 3 familii, sub pretextul ca una dintre cele doua camere este mai mare.

In final, dupa multa tensiune si dupa ce le-am aratat un email prin care ei au confirmat in urma cu 10 zile ca avem rezervate toate cele 3 camere, ni le-au dat pe toate trei. Deci... mai aveau camere libere.

Varianta de a alege 2 camere, una fiind mai mare, o aveam si din agentie, din Arad, la un pret mult mai MIC (cu vreo 200 euro mai putin), dar nu am optat pentru ea...

Parca nu era destul, ieri, practic in ultima zi, pe la ora 15, ne-au chemat la receptie sa ne spuna ca ar avea nevoie de camerele noastre si daca suntem de acord sa ne puna pe toti 5 intr-o singura camera mai mare, iar in schimb, vom primi un ceas de mana si cate o sacosa... :)

I-am intrebat daca la fel procedeaza si cu turistii nemti, englezi, americani, sau doar cu noi, romanii?

S-au suparat ca nu am acceptat...

 

- "turcaletul" de la centrul SPA, seful, este foarte "figurant". La sosire primesti o coala A4 cu toate serviciile care sunt gratuite, incluse in UAI, dar, de exemplu cu toate ca baia turcesca, hamamm-ul lor, e trecut ca fiind gratuit, in realitate costa intre 35 si 50 euro... depinde de cum te poate pacali turcaletul amintit.

- se simte o foarte mare diferenta de atitudine din partea personalului, fata de romani comparativ cu alti turisti, din tari mai bogate.

- plaja de la mare e delimitata si cam neincapatoare, pentru ca hotelul este mare, sunt multe camere, iar daca sunt multi turisti in acea perioada, nu au loc pe plaja.

- mancarea este multa, dar in fiecare zi aproape aceeasi. Deja stiai in fiecare recipient ce mancare gasesti, nici nu mai trebuia sa ridici capacul.

- bauturile internationale NU sunt incluse in pachetul ULTRA all inclusive...

- carucioare pentru bebelusi, nu sunt incluse. In schimb, poti duce caruciorul de acasa, gratuit, in avion.

- Pepsi pe care il servesc la aparat, e ca si cand l-ai fi lasat vreo 2-3 zile fara capac. Si asa a fost zi de zi.

- drumul de la hotel pana la mare nu este lung, pe jos faci 4-5 minute lejer, iar cu mircobuzul lor cam 1-2 minute. Soferul acestui microbuz este cumsecade, politicos, amabil.

- in jurul hotelului sunt foarte multe balarii, la fel ca pe drumul de la hotel pana la mare.

- prosoapele pentru plaja, NU se pot lua de la mare, ci, din incinta hotelului, de la zona SPA.

 

Una peste alta, din punctul meu de vedere, cele mai mari probleme ale lor sunt cele legate de mancare (multa cantitativ, dar slaba calitativ si ca varietate) si de personal, de felul in care se comporta cu tine, ca roman, (pentru ca nemtii, rusii, sunt tratati bine).

Ori am prins noi sfarsitul de sezon si erau obositi, sictiriti, ori am ales hotelul nepotrivit.

Oricum, NU merita banii dati. Cred ca un pret corect pt ce ofera, ar fi pe la 350 - 400 euro / per / 7 zile.


[fb]
---
Trimis de Emanuel V in 16.09.17 10:01:12
Validat / Publicat: 16.09.17 10:58:10
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4422 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Emanuel V); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [16.09.17 10:57:22]
    »

    @Emanuel V: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 44&ridAnt=82056

    nrs †
    [16.09.17 14:20:41]
    »

    Cred ca un pret corect pt ce ofera, ar fi pe la 350 - 400 euro / per / 7 zile.

    pai nu cam atat ai dat? 3750 3 camere inseamna cam 1250 camera. din astia sunt cam 450 avion si transfer deci esti pe acolo

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Emanuel VAUTOR REVIEW
    [16.09.17 15:19:32]
    »

    @nrs:

    Eu nu am cumparat separat cazare si separat transport. Am cumparat pachet complet prin agentie.

    Prin urmare, nu stiu cat a costat avionul si nici nu prea conteaza, pentru ca referinta mea, cu privire la suma de 400 euro, a fost la un pachet complet, cazare + transport.

    Sunt sute de oferte la 350-400 euro de persoana in Antalya, pachet complet. De aceea spuneam ca Luna Blanca nu merita mai mult.

    Raportat la cat am platit eu, imi iese cate o camera dubla 1450 euro (deci 725/persoana) iar cea single 850 euro.

    PS: ti se pare putin 850 euro camera de o persoana? ????

    Si inca ceva, nu am scris anterior pentru ca nu e neaparat vina hotelului, dar, sejurul a fost de vineri 08 septembrie pana vineri 15 septembrie. La sosire am ajuns in jurul orei 21, iar plecarea, din hotel, a fost la ora 6:45, cu toate ca avionul a fost la 11:50... astfel ca, doua zile sunt total pierdute.

    Plecand la 6:45 nu am mai prins nici macar mic dejun. Ca sa faci o comparatie si la acest capitol cu alte hoteluri, pe drumul pana la aeorport, sigur ca au mai urcat turisti cazati la alte hoteluri, majoritatea aveau cate o caserola cu mic dejun, primit la pachet! Ceea ce la Luna Blanca nici nu s-a pus problema...

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [16.09.17 16:04:22]
    »

    @Emanuel V: te inteleg perfect! Da, nu sunt bani putini, iti dau dreptate si in ceea ce priveste solicitarea lor de a va restrange in penultima zi, ei avand nevoie de camera! Clar nu se procedeaza asa! In ceea ce priveste insa conceptul de UAI era simplu inca de la alegerea acestui hotel, era posibila verificarea pe site-ul lor! Ati fi observat si ceea ce cuprinde si ce ar fi fost free di ce nu!

    In plus gasesc o parte din vina si agentiei pt lipsa info! Sau incomplete...

    Pentru mic dejun, in cazul in care hotelul nu are cina tarzie si mic dejun devreme (tocmai pt cei care au zbor matinal) aveati posibilitatea sa-l solicitati inca de seara!

    Cat despre zborul tarziu si cel devreme erati in cunostinta de cauza inca de la achizitionarea biletelor, pt asta nu este vinovat hotelul!

    Ai dat note foarte mici, desi in mare asa am simtit ca nu a fost un hotel f rau, poate deficitar la servicii!!

    Ps .Nu cred ca plictisul lor a intervenit datorita "sfarsitului" de sezon! Luna septembrie in Antalya este o luna buna! Noi am fost din 24sept anul trecut dar nu am simtit nicio clipa asta! Sfarsit de sezon este la sfarsit de octombrie!

    nrs †
    [16.09.17 16:10:24]
    »

    scuze, am inteles altceva din ce ai spus

    indiferent ce pachet cumperi poti separa usor cazarea de transport, un pachet de transport+ transfer costa cam 225-250 euro de persoana restul este partea hoteliera

    cat despre un sejur cu transport in zona Antalya la 400 euro/persoana/7zile oricand in perioada 1.06-10.09 nu iti recomand sa cumperi asa ceva, vei fi si mai nemultumit. in mod sigur va fi groaznic, cam la acest pret gasesti partea de cazare ok

    despre orarul charterelor din tara s-a mai scris ca nu este tocmai ok

    Emanuel VAUTOR REVIEW
    [16.09.17 17:36:07]
    »

    @maria55:

    Despre faptul ca, la hotelul Luna Blanca, nu sunt cuprinse in UAI bauturile internationale, am scris pentru cei care doresc sa mearga la acest hotel si nu primesc aceasta informatie de la agentie. Este adevarat ca in general, fiecare hotel da o interpetare proprie conceptului AI sau UAI.

    Referitor la mic dejun la pachet, nu pot sa spun nimic pentru ca nu am solicitat, cu alte cuvinte nu stiu daca am fi primit sau nu. Insa, spre exemplu, acum 2 ani am fost in Egipt si atunci cand plecam in vreo excursie inainte de servirea mic dejunului, ne asteptau la receptie cu pachete cu mancare, fara sa fie nevoie sa solicitam noi! De exemplu am plecat la Cairo in jurul orei 2 dimineata si am primit mic dejun la pachet... la ora 2 dimineata! Cred ca e si acesta un mic detaliu care pentru turist conteaza. Ti se da, fara sa fii nevoit sa ceri...

    In ceea ce priveste zborul tarziu sau devreme, exact asta am si scris, ca nu e tocmai vina hotelului si prin urmare nici macar nu am retinut acest lucru la minusuri.

    Legat de notele mici si despre faptul ca dumneavoastra ati simtit ca nu a fost f rau hotelul, ci doar deficitar la servicii, din nou, exact asta am si spus, hotelul este frumos, are o arhitectura moderna, este curat, insa, hoteluri frumoase gasesti oriunde in lumea, difernta o fac serviciile oferite! Nu credeti? ????

    Aveti dreptate si cu privire la faptul ca, in Antalya, in septembrie nu e sfarsit de sezon. Si aici, exact asta am spus, ori e sfarsit de sezon pentru ei (si am cazut de acord ca nu este...), ori am nimerit hotelul nepotrivit. Cred ca asta e raspunsul. ????

    Oricum, nu vreau sa supar pe nimeni dar in continuare nu recomand acest hotel. Am citit si eu, cand am ales Luna Blanca, pareri pozitive si negative, insa, e adevarat ca am gresit netinand cont de cele negative... Am crezut ca cei care au scris negativ sunt ori prea pretentiosi ori dificili. Acum mi am dat seama ca prezentau doar realitatea. ????

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [16.09.17 17:48:05]
    »

    @Emanuel V: am inteles exact asta!

    Nu te cert si nici nu te contrazic????, am enuntat si eu o parere personala!

    Nu vreau sa te superi pe mine si regret faptul ca vacanta a fost sub asteptari; in conditiile date, nici nu avea cum altfel...

    nrs †
    [16.09.17 18:29:58]
    »

    @Emanuel V:

    imi pare rau ca ai interpretat ce am spus ca o cearta. iti respect parerea, imi pare rau ca nu ai avut un concediu reusit si nu neg ce ai scris, dar e bine sa inveti din greseli si din sfaturile date de cei cu putin mai multa experienta in sejururi turcesti.

    iti repet sfatul: ferestete de ofertele care sunt sub 1000 euro cu transport inclus pentru ANTALYA, sejur de 7 zile 2 persoane, serviciile vor fi conform pretului mic

    Emanuel VAUTOR REVIEW
    [16.09.17 19:45:30]
    »

    Doamne fereste, cum sa ma supar? ????

    De aceea exista acest site, sa ne expunem fiecare parerile cu privire la anumite locatii, asa cum le-a perceput sau lea-a trait fiecare.

    Daca eu am avut o experienta neplacuta, nu inseamna ca peste cateva luni, situatia nu se va schimba. Poate aceste lucruri, aceste nemultumiri (si nu ma refer doar la ale mele) vor fi analozate de managerii hotelului, pentru ca, in definitiv, interesul cel mai mare il au ei, noi, turistii, avem sute de hoteluri dintre care sa alegem.

    Eu va multumesc pentru sfaturi si va doresc concedii placute! ????

    zlatna
    [16.09.17 19:58:48]
    »

    @Emanuel V: Cand am citit aspectele pozitive, mă gândeam, ce nu i-a convenit? Apoi am aflat. Cum să plece două familii din camere ca să vină altcineva? Nu credeam că se poate întâmpla aşa ceva. E bine cum aţi zis, dacă eram altă naţie (nemţi, englezi, etc), tot aşa vă purtaţi.

    Sper să nu mai aveţi parte de asemenea cazări.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [16.09.17 21:22:13]
    »

    @Emanuel V:

    Povestea cu camerele și cu "cuplarea" turiștilor in alta formula decât cea dorita și plătită este de ras dacă nu ar fi de plâns. Norocul meu ca merg doar cu soțul, astfel Ca niciun hotelier nu a avut pana acum idei de genul acesta, iar intimitatea ne-a fost mereu respectata.

    Despre hotel in sine ar fi multe de spus. Am intervenit in urma cu trei ani la articolul unui fost coleg care ridica in slavi acest hotel, ca resort nu prea este din cauza teritoriului mai mult decât modest, notându-l cu zece pe linie și descriindu-l ca "de excepție " in condițiile in care singurul aspect pozitiv cert in cazul lui l-a constituit prețul foarte bun obținut pentru un last minute la mijloc de August.

    Minusurile evidente pentru oricine se documentează cât de cât înainte de a rezerva au fost corect punctate și de tine, intr-un mod chiar indulgent după mine.

    Doar orarul de zbor dezavantajos care a condus la pierderea a doua zile plătite nu-i poate fi imputat hotelului.

    Emanuel VAUTOR REVIEW
    [16.09.17 21:26:25]
    »

    @nicole33: Perfect de acord.

    anamrobert
    [31.01.18 15:06:49]
    »

    Aspecte negative:

    - personalul de la receptie.

    Fac tot felul de "ciubucuri, combinatii" cu camerele. Am avut rezervate (SI PLATITE, desigur) 3 camere pentru 5 persoane, insa, la momentul sosirii, nu au vrut sa ne dea decat 2. Au spus ca mai au doar 2 camere libere.

    Ne-au tinut la receptie jumatate de ora insistand sa ne convinga ca "e mai bine pentru noi" sa acceptam doar doua camere, chiar daca suntem 3 familii, sub pretextul ca una dintre cele doua camere este mai mare.

    Sustin cele scrise mai sus de Emanuel V, referitor la personalul de la receptie. Noi am avut "placerea" sa fim cazati pentru o noapte, intr-o camera pentru persoane cu dizabilitati. Camera fara balcon, baie cu perdeluta si mirosul din camera respectiva nu era prea placut. o sa sa atasez poze...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    anamrobert
    [31.01.18 15:47:54]
    »

    @anamrobert:

    ce nu am specificat in comentariul de mai sus, este ca aveam rezervata si platita o camera de familie.

    webmasterX
    [31.01.18 15:58:35]
    »

    @anamrobert: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Cata2015
    [19.04.19 14:23:57]
    »

    Cînd ați plecat nu le. ati zis la receptie sa va pupe. n...românesc?))

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anamrobert, Cata2015, Emanuel V, maria55, nrs, zlatna
    Alte impresii din această RUBRICĂLuna Blanca Resort & SPA [Kumkoy]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046947956085205 sec
    ecranul dvs: 1 x 1