ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Corod [GL]
ÎNSCRIS: 28.07.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
56.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Prima vacanta in Bulgaria -Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Am optat in aceasta vara pentru o vacanta in Bulgaria, fiind prima data. Am ales hotel Laguna Garden, 4 stele, all inclusive.

Am fost dezamagiti din prima seara, cand, flamanzi fiind, a trebuit sa stam cca 30 de minute la coada la masa. Am crezut ca a fost o intamplare, dar lucrul asta s-a repetat in fiecare zi, la fiecare masa, indiferent de ora la care veneam.

In ceea ce priveste mancarea, . micul dejun a fost acelasi in fiecare zi, iar la pranz si cina se schimbau doar supele si la cca 2 zile se facea chipurile cate un gratar pe terasa de afara, din carne sau peste. La desert, au fost, ce-i drept, fructe din abundenta si inghetata foarte buna, dar prajiturile erau aceleasi zilnic, foarte dulci si supraaromate. La capitolul bauturi, acestea erau suficiente, din productia autohtona, iar apa nu era decat la dozator.

Camera era curata si zilnic se schimbau prosoapele si se ridica gunoiul. Pe frigiderul din camera scria: No Allinclusive, dar nu era nimic in el, nici macar apa de baut, de care nu aveam voie sa luam nici de la dozator, fiind atentionati de afise care interziceau sa luam apa in camera.

Snack-barul functiona de la 10 la 16 si oferea bauturi si mini-gustari: pizza, sandvich, inghetata, fiind amplasat la piscina, dar, daca mergeai la plaja, trebuia sa parcurgi cei cca 200 m cu paharele in mana, altfel luai contra cost de pe plaja.

O nota buna pentru plaja privata a hotelului, dotata cu sezlonguri si umbrele suficiente, cu nisip fin si curat, cu deschidere larga si lina in mare, cu apa foarte curata.

In concluzie, stelele acestui hotel echivaleaza cu 3 de la noi si cand spun asta compar cu Complex Mediteranian (fost Mercur-Minerva) din Mamaia, unde, la acelasi pret, conditiile sunt mult mai bune. Cu hoteluri similare din Turcia, nu suporta comparatia sub nici o forma, serviciile de acolo fiind mult mai bune si la un pret mai mic.


[fb]
---
Trimis de mandita1960 in 31.07.17 07:51:44
Validat / Publicat: 31.07.17 10:44:46
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1541 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mandita1960); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2248 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [31.07.17 10:44:27]
    »

    Bun review de debut

    @mandita1960: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 79&ridAnt=79913

    mihaidura
    [31.07.17 12:16:40]
    »

    @mandita1960: Care este dezamagirea pana la urma, ca nu o inteleg? Doar faptul ca se astepta la masa cot la cot cu nemtii?

    Si sa fim seriosi cu preturile din romanica si cele din turcia. Macar de s-ar ajunge si in romanica la acelasi nivel de servicii.

    Si la micul dejun, acasa nu avem zilnic tot ce este pus la dispozitie. Ce lipsea de exemplu la micul dejun? Ce ar fi trebuit sa ofere in plus fata de ce era?

    O postare corecta ar fi spus ce ar fi vrut in plus fata de ce oferea ca sa ne dam seama exact daca intr-adevar este de ferit acest hotel.

    Pe multi i-am auzit ca micul dejun este acelasi si etc., dar nu am auzit pe nimeni sa zica ce si-ar fi dorit in plus, ca sa ne dam seama si noi.

    Va rugam spuneti concret ce nu a fost pe masura asteptarilor dvs. ca sa ne dam seama exact daca noua ne convine sau nu.

    mihaidura
    [31.07.17 12:47:19]
    »

    @webmasterX: Am o propunere. Nu mai aprobati orice articol scris daca nu este concret, adica sa spuna exact ce il sau la nemultumit. Unii zic ca este dezamagitor, altii ca este ok. Pe cine sa crezi? Sa spuna fiecare ce l-a nemultumit concret. Ce surpriza neplacuta a avut. Ce a stiut de unde a luat biletul si care a fost diferenta. Astea cred ca sunt lucruri corecte sa le aflam. De exemplu ce am auzit ca la un hotel X i-a spus ca ia masa intr-un loc si cand a ajuns acolo a fost altfel. Va rog puneti pe toata lumea sa argumenteze concret ce nu i-a placut sau ce nu a fost corect. Nu mi se pare corect sa scrie ca masa a fost dezamagitoare ca eu acasa mananc icre de manciuria si acolo nu am gasit asa ceva. Hai sa ne unim sa laudam agentiile de turism care isi fac treaba si sau sa le critcam pe cele care te fac decat sa cumperi de la ei si te lasa sa descoperi acolo ce este dezamagitor. Hai sa invatam unii de la altii, din experienta fiecaruia ce sa intrebam la agentii hai sa punem presiune pe agentii ca la randul lor sa puna presiune pe hotelieri sa fim bineprimiti ca si nemtii, ca si francezii, ca si rusii, pentru ca noi ca romani suntem turisti majoritari in bulgaria. Asa ca d-le webmasterX va rog sa aveti initiativa in sensul asta. Faceti un chestionar cu agentia de unde a luat biletul, multumit nemultumit de agentie, puncte negative fata de sejur, argumentate nu filozofie

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mihaidura
    Alte impresii din această RUBRICĂLaguna Garden Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.027584075927734 sec
    ecranul dvs: 1 x 1