ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: CLuj-Napoca
ÎNSCRIS: 24.01.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
4 AD. + 2 COPII -- v: 1,5 ani+14ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un sejur placut, dar nu wow-ul anticipat

TIPĂREȘTE

Am profitat in luna ianuarie de o oferta Early Booking la acest hotel, dar din pacate datorita unui eveniment legat de serviciul sotului, el nu a mai putut veni. Daca am fi anulat, pierdeam 25% din pachet, deci am preferat sa schimbam pe numele varului meu (nota 10 agentiei care s-a ocupat si hotelului pentru operabilitate).

Deci review-ul meu este subiectiv probabil si prin prisma faptului ca nu l-am avut pe sot cu mine.

Cu privire la hotel si pachetul AI voi incerca sa fiu cat de cat obiectiva.

(+) Cazarea se face incepand cu ora 14 si snack bar (pe ai mei i-au primit mai repede si le-au oferit si pranzul). La fel, la plecare se iese la ora 12 dar se ofera pranz. Numai de bine la acest aspect.

(+) Hotelul este mare, curat si interior si exterior. Am avut o camera superioara cu (aproape) vedere la mare (la et 2, vedeam niste pomi) si o camera standard la et 3. Personal nu am considerat ca a meritat diferenta de pret intre camere (400 de euro), puteam sta bine mersi si in standard.

In camera superioara am avut 2 paturi unite (dar suficient spatiu pentru mine, bebe de 18 luni si fata de 14 ani), si o canapea extensibila (un mare minus, arcuri rupte, scartaia etc) pe care a dormit mama mea. In camera standard au fost 1 pat single, un pat double si 1 canapea, acolo incapeau 4 adulti fara probleme. Au stat acolo tatal meu si varul meu.

Nu am nimic de reprosat conditiilor de dormit. Camerele par curate la prima vedere, dar pe masura ce am "inspectat" camerele, am vazut ca totusi curatenia se face superficial (atasez poze cu o gura de ventilatie cred ca mucegaita deasupra vasului de WC si mizeria din interiorului vasului).

(-) Dupa cum bine descria si colega care a postat inaintea mea, mirosul de canalizare este foarte pronuntat in baie, apa de la dus se scurge afara din rigola, geamuri transparente la cabina de baie si mai mult, catre camera este o fereastra cu jaluzele, dar incastrate. Deci se vede din camera cand faci dus. Foarte foarte prost gandit acest design. In rest nu are rost sa repet descrierea ei, este foarte corecta.

(+++) Linistea in camere este perfecta, probabil si pentru ca se inchide totul la 11. Fara manele all night long, fara petrecareti galagiosi.

 

Mesele AI - aici e un mix de plusuri si minusuri

(+) sunt bine organizati, uneori se formeaza cozi la produsele "populare" (dimineata la clatite, amiaza si seara la celebrii cartofi pai, si la unele preparate speciale: gen cand au fost fructe de mare era ditai coada la tava respectiva). Dar totul se misca repede si tavile sunt bine aprovizionate de la bucatarie. Fructe proaspete, iaurtul bulgaresc este divin, platourile cu branzeturi la fel. Legume, multe masline de tot felul.

(-) Mancarea se repeta in fiecare zi: dimineata nelipsitele oua sub forma de ochiuri, fierte, omleta de vreo 3 feluri, jumeri. Doar carne si mezeluri de porc. Platourile cu branza au fost ok. Legume cat sa faci o salata. Foarte multe feluri de cereale (pentru cei amatori, noi ne ferim de ele).

La amiaza si cina exista si pui, peste, miel, vita (intr-o zi am observat ca era vita din aceea din conserva), intr-o zi am prins crochete de curcan (traduse tot chicken - stau destul de prost la capitolul etichete), uneori fructe de mare, si aproape zilnic peste marinat foarte bun. Doar 2 feluri de supa, una crema (ma rog era apa chioara) si una cu ceva carne, pentru mine nu au prezentat mult interes.

Cartofii pai sunt congelati, crochetele de curcan erau din cele congelate, totul este ori foarte sarat, ori complet lipsit de gust. cu greu am gasit ce sa dau copilului de 18 luni, in conditiile in care au lipsit si mancarurile pt persoanele cu hipertensiune sau diabetici (tata a supravietuit cu legume mai mult). Foarte multe prajeli, multa grasime (si aici intervine probabil si subiectivismul meu, deoarece nu gatesc in mod normal asa ceva).

Ca sa n-o mai lungesc, n-am murit de foame, dar nici nu pot sa zic ca m-a dat mancarea pe spate. Erau totusi suficiente tavi din care sa alegi si sa ciugulesti. dar se vede de unde isi permit sa ofere acest meniu tip AI.

La capitolul bauturi n-o sa zic nici da nici ba, era oricum foarte jos ca importanta pe lista mea, eu si fiu-miu bem doar apa plata (mai nimeream cate un dozator in functiune, in rest era clocita), asa ca ne-am cumparat la sticla mare si a fost ok.

Vinul este la dozator din pungile acelea imense de aluminiu, berea tot la dozator, cafelele la aparat, nu are rost sa va zic ce gust au, in rest eu nu am baut mai nimic.

Am vazut ca exista la toate barurile din hotel o sectiune speciala de AI, de unde iti poti alege bauturi, sau cockteiluri. Las oamenii mai priceputi sa dea review-uri la acest aspect.

 

Si acum piesa de rezistenta, care aproape a inclinat balanta inapoi spre wow: PLAJA. Eu tot nu inteleg nici acum de ce la bulgari se poate si la noi nu?

Am primit incluse in camera 2 sezlonguri si o umbreluta (fiind 3 familii am avut unde ne rasfira). Se pot lua si prosoape, la receptie cu garantie de 20 de leva / 3 zile 92 prosoape). La returnarea prosoapelor se primeste garantia inapoi.

Plaja este foarte curata (2-3 mucuri de tigara, nesimtirea cred ca e genetica la unii), dar se "ara" zilnic, marea limpede si calduta, liniste, fara colorata maine-i gata (am vazut parca 1 personaj disney la un moment dat dar foarte discret). Copiii au fost foarte incantati.

 

La sejururile de 7 nopti AI se ofera si o cina si un pranz in programul Dine Around. Bineinteles ca fiind ceva gratis, nimeni nu a zis nimic, a trebuit sa "descopar" eu detaliile. Exista o lista de cateva restaurante in Albena care ofera o cina si un pranz gratuit, cu rezervare in prealabil. Puteti consulta lista la receptia hotelului.

Dar m-am obosit degeaba, am nimerit la un restaurant de toata jena, mancarea a fost mai slaba decat la AI, si servirea incredibil de proasta (se vedea ca se ocupa doar de clientii care "platesc", noi eram un fel de "cersetori" pentru ei)

Nu m-am simtiti niciodata in tot acest timp tratata mai bine sau mai prost decat altii, doar pentru ca eram romanca. La fel de frumos mi se zambea si cand ma refuzau cu te miri ce, si la fel de saritori erau sa ma ajute cand se putea. Nu am absolut nimic de reprosat la personalul hotelului.

In a 4-a zi de curatenie superficiala m-am dus la receptie si le-am rugat pe doamne sa trimita artileria grea, deoarece e cazul sa se faca curatenie generala. Seara aveam camera luna si bec (ma rog toaleta era la fel de murdara, mucegaiul tot acolo :))

Acum ca am scris review-ul, imi dau seama cate puteau sa mearga si mai prost, sau sa fie un sejur ratat. Nu a fost asa. A fost bine!

Ca nu mi s-a potrivit mie toata notiunea asta de AI, asta e altceva. Poate Dvs, cei care luati in calcul sa mergeti acolo, vi se vor potrivi aceste aspecte mai bine ca mie.

Orice ati decide, va doresc concedii si sejururi minunate!


[fb]
---
Trimis de vipergirl in 25.08.17 13:02:03
Validat / Publicat: 25.08.17 15:10:47
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2361 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vipergirl); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Imagine panoramica de la balconul camerei Superior, et 2
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [25.08.17 15:09:55]
    »

    EXCELENT review de debut. Complet, fain scris și - mai ales - *echilibrat*.

    @vipergirl: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    fanespoitorul
    [25.08.17 17:56:25]
    »

    @vipergirl:

    Personal nu am considerat ca a meritat diferenta de pret intre camere (400 de euro), puteam sta bine mersi si in standard.

    Degustibus. Poate pretul este prohibitiv in sezon dar de paste am stat numai la superior.

    (-) Dupa cum bine descria si colega care a postat inaintea mea, mirosul de canalizare este foarte pronuntat in baie, apa de la dus se scurge afara din rigola, geamuri transparente la cabina de baie si mai mult, catre camera este o fereastra cu jaluzele, dar incastrate. Deci se vede din camera cand faci dus. Foarte foarte prost gandit acest design. In rest nu are rost sa repet descrierea ei, este foarte corecta.

    Cunosc persoane care au dat bani grei pt o camera de baie asemanatoare. Am ceva ani in plus si noi chiar am apreciaat acest design al baii. What's up?? Baia are o usa de lemn culisabila. Nu ati folosit-o?? Acasa da-ti buzna cand cineva face baie/dus?? Fereastra cu jaluzele are un buton care le inchide. Trebue sa-l folositi pentru intimitate.

    Mancarea este repetitiva la orice hotel. Ai incercat hotel de 200 euro/noapte?? Iti spun ca si la ei este repetitiva. Cartofii prajiti oriunde te-ai duce sunt congelati. Crezi ca exista cineva ca in armata romana sa curete sacul de cartofi pentru turisti??

    Vinul din pungile alea se numeste Bag in box si se gaseste si in magazinele noastre la 2,3, 5 litri. Sa sti ca este OK. Exista un aparat langa barul din restaurant unde faci expresso din cafea rasnita proaspat. Referitor la mancare: in orice restaurant exista doua ingrediente care te fac sa spui ca mancarea este buna sau fff buna, sarea si zaharul care sunt mascate. O mancare fara sare este insipida, multe mezeleuri au zahar, stiai?? Nu ti-am spus, sunt hipertensiv si ma feresc de sare si totusi oriunde am fost gasesc mancare adecvata. Legume fierte, orez, carne fiarta etc. Mai fac si excese

    Kalikra da clasa la multe hoteluri de pe litoralul bulgaresc oricate plusuri sau minusuri ii dam.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [25.08.17 19:44:14]
    »

    @vipergirl:

    Personal nu am considerat ca a meritat diferenta de pret intre camere (400 de euro), puteam sta bine mersi si in standard.

    Eu am o problemă: nu-mi plac adevărurile spuse doar pe jumătate, asta ca să mă exprim elegant.

    De la prima citire am fost surprinsă de diferenţa mult prea mare de preţ dintre standard şi superior. Reluând, cu mai multă atenţie, am dezlegat şi misterul.

    Ai plătit cu 400 de euro mai mult la Superior nu doar pentru că era camera mai mare, ci pentru că ai plătit pentru încă un adult, copilul de 14 ani este considerat adult la acest hotel şi plăteşte ca atare, beneficiind doar de o reducere de 20%. Infantul nu se pune la socoteală.

    Kaliakra oferă gratuitate doar pentru copii cu vârsta sub 12 ani.

    Referitor la vederea la mare, asta a fost, ai avut ghinion. Eu am stat la penultimul etaj şi vederea a fost absolut superbă.

    Problema cazării în configuraţia familiei tale putea fi rezolvată mult mai bine solicitând la recepţie schimbarea camerei. La Kaliakra există camere superioare cu un pat matrimonial şi unul single şi poate ar fi fost mai confortabil pentru voi toţi. Eu am insistat să NU-mi dea o astfel de cameră şi am primit exact ceea ce am cerut.

    Vinul este la dozator din pungile acelea imense de aluminiu, berea tot la dozator, cafelele la aparat, nu are rost sa va zic ce gust au, in rest eu nu am baut mai nimic.

    Nu cred că este de vină hotelul pentru faptul că tu nu ai găsit în restaurant espressorul la care îţi făceai singură apăsând butonul dorit cafeaua preferată şi nu mă refer la cafea instant. La fel, la baruri, era suficient să soliciţi cafea espresso sau cappuccino sau ce-ţi place ţie indicând aparatul şi primeai cafea adevărată.

    Păcat că nu ai descoperit şi sucul natural de mere, o bunătate şi o alternativă la apa plată. Erau mai multe aparate în restaurant.

    vipergirlAUTOR REVIEW
    [25.08.17 19:59:30]
    »

    @nicole33: multumesc de comentariu.

    Cafea am baut de la aparatul cu cafea boabe de langa geam (in restaurant). Nu mi-a placut. Imi cer scuze daca nu am fost mai clara in postare.

    Iar apropo de pret, din nou nu am fost suficient de clara. Camera superioara a fost 1400 de euro cu 2 adulti si un infant, iar cea standard a fost 1000 euro cu 3 adulti in ea. Am fost in total 5 adulti si un infant.

    In rest chiar nu m-a deranjat aranjamentul paturilor, am specificat asta, am stat foarte confortabil.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    vipergirlAUTOR REVIEW
    [25.08.17 20:04:23]
    »

    In rest cred ca orice alte detalii as adauga, ar fi de prisos, nu doresc sa fiu atacata in continuare.

    A fost prima si ultima mea calatorie la AI si probabil prima si ultima mea postare aici.

    Am specificat din start ca este ceea ce am vazut eu in hotel prin prisma gusturilor mele, cine doreste sa citeasca bine, cine nu, iara e bine.

    Va multumesc oricum pentru postari si va doresc multe calatorii placute.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    rentea
    [25.08.17 20:24:55]
    »

    @vipergirl: vipergirl, nu te supara asa rau, sunt niste atacatori de profesie pe aici, trebuie doar sa ii (re) cunosti, la un moment dat chiar pot deveni simpatici. Pentru ei, daca tie nu iti place cafeaua pe care ei au savurat-o, consideri ca ai avut o priveliste cam urata sau nu ai gasit un dozator cine stie pe unde pus, esti "infierata" imediat. Sunt inofensivi, pana la un punct. Oamenii seriosi vad ce ai scris, vad ca esti un om calumea care stie ce vrea de la viata si te apreciaza sau nu in consecinta.

    Eu personal nu as vrea ca acesta sa fie ultimul review al tau aici.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fanespoitorul
    [25.08.17 21:28:33]
    »

    @vipergirl: Atacata???

    Daca te atacam nu mai votam articolul.

    Este doar un schimb liber de impresii/idei.

    Pe nicole33 nu ai cunoscut-o. Te documenteaza despre ce vrei tu. Despre rentea nu stiu nimic cu toate ca "unii sunt atacatori de profesie dar simpatici". Nicole33 chiar este simpatica eu nu stiu daca sunt simpatic.

    Este un site despre impresii turistice si putem avea impresii diferite. Nu crezi ?? La servici am expresor cu cafea Lavazza dar nu ma deranjeaza alta cafea expresso.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [25.08.17 21:38:04]
    »

    @fanespoitorul: da, deși eu știu/intuiesc că nicipedeparte nu ai intenționat să ”ataci”, trebuie să ai în vedere suntem diferiți, unii, mai sensibili, pot interpreta altfel spusele tale.

    Recomand mai multă atenție în alegerea cuvintelor, mai ales în cazul userilor noi...

    --

    @vipergirl: te invit, și eu să nu te grăbești, să citești mai detașată.

    Dacă se întâmplă că te contrazică cineva, în UNELE aspecte, aici, în acest review ori pe viitor — gândește-te că s-ar putea totuși să o facă mânați de bune intenții, pentru o mai bună informare a cititorilor. Chiar dacă tactul și maniera în care o fac lasă, câteodată, de dorit (altădată, nu rareori, ”GRAV de dorit”)

    Mi-aș dori și eu - și sunt sigur că vorbesc și în numele unei majorități semificative a membrilor comunității - să ne mai scrii.

    fanespoitorul
    [25.08.17 21:41:47]
    »

    @webmaster: OK dar nu am atacat, doar mi-am spus parerea

    tm67bru
    [25.08.17 22:08:42]
    »

    @vipergirl: există un risc ca și interveția mea să te supere.

    După modul în care scrii — nu creau să explicitez prin epitete, pot fi bănuit de... periuță —, eu zic însă că e mic. Că vei înțelege corect spusele mele, cu alte cuvinte

    Impresia, părerea, intuiția mea e că tu vii dintr-o „altă categorie” de turiști decât cea căreia i se adresează acest hotel. Că ești obișnuită cu hoteluri din categorii superioare, mai bine zis.

    Astfel s-ar explica unele dintre minusuri - care ție și altor turiști, cu aceeași experiențe turistice precum ale tale - ți se par chiar „minusuri”, iar altora - „nu prea minusuri”.

    Te rog nu te supăra (și) pe mine, sper ne mai scrii, intuiesc că ai avea multe sejururi interesante, deosebite, de povestit - DAR: o parte din insatisfacția sejurului tău se datorează și posibilei alegeri greșite a hotelului / așteptărilor prea mari. Kaliakra Superior e un hotel bun (pentru categoria căreia i se adresează), dar - cel mai probabil - nu e din clasa PREMIUM la care, posibil, te așteptai tu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, rentea, vipergirl
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Superior Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04278302192688 sec
    ecranul dvs: 1 x 1