ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 16.08.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 7 si 8 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Recomand cu unele rezerve

TIPĂREȘTE

Am mers cu un grup de prieteni (mai multe familii cu copii mici, pana in 9 ani), majoritatea optand pentru camere superioare (a fost si una standard, si una single, deci am avut posibilitatea sa le compar), regim AI.

Am fost repartizati cate 1-2 camere pe etaj, chiar daca am sosit in acelasi timp la receptie, respectiv la etajele 2,3, 8 si 9.

Impresiile cu privire la cazare au diferit in functie de etaj. Cele legate de servicii si masa au fost aceleasi, in linii mari.

Atmosfera generala: Hotel mare, renovat recent.

Restaurant spatios, cu spatiu inchis (dotat cu aer conditionat), dar si terasa cu o capacitate de cca 100 persoane. Muzica live, repertoriu international, in timpul cinei.

Bar la receptie, cu terasa de cca 25 pers. Terasa la piscina (cca 40 pers). 2 baruri la piscina (unul spre plaja, altul spre hotelul vecin). Umbrar cu bancheta semicirculara fixa si 6 mese mobile. Familii tinere, cu copii mici, familii mature, cu copii adolescenti, bunici cu nepoti; foarte putine grupuri fara copii.

Oaspeti din Germania, Romania, Bulgaria, Rusia s. a. (in ordinea in care mi-au parut mie ca ar fi ca ponderea).

Cazare: Camere destul de spatioase, renovate și mobilate modern, gandite pentru optimizarea spatiului, cu multe spatii de depozitare. Dotari: Climatizare centralizata cu panou de control si selectare a temperaturii in fiecare camera, mini-bar, fierbator, feon, TV prin satelit (multe posturi locale si germane, ProTV Int, Russia Today, etc).

(+) Camerele superioare dispun de un sistem de usi glisante care deschide baia si mareste spatiul (din) spre hol/chicineta, cabina de dus si toaleta avand usi proprii.

(-) Peretii si usa de la dus erau transparente (la una dintre camere chiar si cea de la toaleta), transformand o idee extraordinar de buna, intr-una inutila (fara pic de intimitate).

(-) Rigola de la dus era la 20 cm departare de peretele de sticla, spre interior, astfel ca toata apa care se prelingea pe el se scurgea in afara, pana la jumatatea baii.

(--) La etajul 2 mirosea ingrozitor in toaleta (nu tot timpul, ci in special dimineata), de la canalizare in combinatie cu ventilatia defecta. Am anuntat la receptie; in prima zi au trimis un instalator care a curatat sifonul de pardoseala de la dus (!?); a doua zi au trimis o menajera cu un deodorant de camera (pe care, dupa 3 pufuri, l-a luat inapoi si dusa a fost); a treia zi ne-am resemnat si am cumparat o lumanare parfumata; in a sasea zi a intrat menajera sa goleasca cosul de gunoi exact cand mirosea mai puternic; in secunda 2 a anuntat la receptie si in 5 minute a aparut instalatorul care a curatat sifonul de pardoseala de la toaleta; pana in ziua urmatoare, cand am plecat, nu au mai fost probleme mirositoare, dupa ce aproape o saptamana am aerisit cate 1/2 de ora cu toate usile deschise ca sa poata intra copiii sa se spele pe dinti fara sa lesine.

(+) Sistemul de climatizare era centralizat si nu necesita card pentru functionare, dar (-) la o setare sub 24 de grade nu mai facea fata.

(-) Nu dadeau decat cate un card electronic de acces si eventual o cheie metalica, dar care era dificil de utilizat chiar si de adulti.

(+) Camerele si spatiile comune erau curate. Menajera golea in fiecare zi cosurile de gunoi si schimba prosoapele.

(-) In cateva camere nu au schimbat deloc lenjeria; in celelalte au schimbat-o o singura data in toata saptamana (in Romania, regula la 4* si 5* este 1 data/ 2 zile).

(+) Toate camerele au avut vedere la mare si la piscina hotelului vecin. Hotelul era inconjurat de multe spatii verzi, dar fara invazia de insecte pe care am intalnit-o in alte locatii.

(--) La etajele inferioare se simtea puternic mirosul de la restaurantul hotelului vecin. La etajele superioare in fiecare dimineata se strangeau stoluri imense de pescarusi foarte galagiosi.

Mancare si bautura:(++) Mancarea a fost diversificata, cu multe fructe si legume proaspete. Nu se opreau din pregatit si completat platourile, chiar si spre sfarsitul programului de masa. La fiecare masa exista friptura de porc, pasare, peste si vita (putine preparate din carne tocata). Intr-un colt era amenajat un bufet special pentru copiii foarte mici. In curte, pe peluza, de 3-4 ori pe saptamana, se prepara un gratar de carne si legume, care se putea servi afara. Nu au incurajat, dar nici nu au interzis mancarea in camera

(-) Dimineata se forma coada la clatite si goffre (exact ce isi doreau mai toti copiii), la pranz si seara la cartofi prajiti si friptura care se pregatea pe loc.

(+) Se poate servi pranzul si la check-in, si la check-out. La terasa se pot prepara sandwich-uri reci care pot fi luate și la pachet.

(--) Inghetata nu era disponibila decat la terasa de langa piscina (program 11-16).

(+) Nectarul de mere/visine era din productie bio, locala.

(-) Bauturile de la dozator (ananas/portocale) erau de cele mai multe ori foarte decolorate; apa de la dozator avea un gust ciudat; vinurile locale erau de proasta calitate; asa-zisele cocteiluri erau mai mult niste amestecuri de coloranti.

(--) Ca sa fii servit la barurile de la piscina, era indicat sa vorbesti in germana.

(---) Intre orele 16-18.30 erau inchise toate localurile cu mancare.

Servicii: (++) Plaja era curata, fara scoici/pietricele, amenajata cu umbrelute si sezlonguri (incluse in pretul camerei), dar (-) trebuia sa inchiriezi salteluta (de unde sa faca si ei un ciubuc?).

(+) Apa curata, fara alge.

(-) Fiecare venea cu prosopul propriu si la piscina, si la plaja.

(-) Tariful de parcare de 10 leva/zi pentru un loc langa hotel, intr-o parcare cu bariera, dar fara sistem de securitate. Erau marcate si locuri de parcare la 10 leva/sejur, dar se platea suplimentar fiecare intrare/iesire din statiune si nici nu exista certitudinea disponibilitatii lor (Primul venit, primul servit. Cine pleaca la plimbare, pierde locul de onoare)

(+++) Echipa de animatie (si la piscina, si pe scena, seara) !!! Jos palaria!

 

Noi ne-am simtit foarte bine nu neaparat pentru conditiile extraordinare (nu au excelat in nicio privinta), ci pentru ca ne-am propus sa ne simtim bine, ca intre prieteni, si sa trecem peste micile/marile incoveniente.

Gazdele s-au aratat ospitaliere, dar... atat au putut.

 

In concluzie:

Recomand cu unele rezerve (daca nu sunteti intr-un grup care sa suplineasca lipsurile sau sunteti mai pretentiosi din fire, ganditi-va de 2 ori inainte de a rezerva la Kaliakra).


[fb]
---
Trimis de Tynacris in 17.08.17 00:41:05
Validat / Publicat: 17.08.17 01:15:29
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Bansko, Borovets, Duni, Nessebar, Nisipurile de aur, Sunny Beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2317 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Tynacris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere superba. Miresmele... nu prea.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9449 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [17.08.17 01:04:09]
    »

    Excelent review de debut, merită remarcat

    @Tynacris: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    viki68r
    [17.08.17 11:04:41]
    »

    @Tynacris:

    La etajele superioare in fiecare dimineata se strangeau stoluri imense de pescarusi foarte galagiosi

    asta e la minus?

    TynacrisAUTOR REVIEW
    [17.08.17 16:38:49]
    »

    @viki68r: Da, e un mare ”-”, daca vrei sa iesi pe terasa sa-ti bei linistit cafeaua de dimineata si te trezesti intr-un film de Hitchcock.

    N-a fost in regula nici pentru copii.

    vipergirl
    [19.08.17 15:55:19]
    »

    Asa e Tynacris, din pacate si eu imi petrec sejurul aici acum si am gasit mai multe minusuri decat plusuri... dar o sa revin si eu cu impresii cand ma intorc. Descrierea ta este foarte actuala si corecta.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Tynacris, viki68r, vipergirl
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Superior Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047916889190674 sec
    ecranul dvs: 1 x 1