ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 12.08.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 5 nopți
Familie
3 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
81.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Kaliakra - spre satisfacator, din pacate

TIPĂREȘTE

Kaliakra – la limita

Am plecat in plina pandemie la mare pentru cinci zile, având următoarea abordare:

Mergem unde este mai liber => pe litoralul bulgăresc, nu romanesc. Unde cunoaștem zona => a patra venire la Kaliakra in ultimii 10 ani

Minim de contact fizic pe drum. Maxim de condiții de distanțare respectate la destinație (din auzite/văzute)

Pentru minim de contact fizic pe drum, am făcut astfel:

am plătit taxa de pod pe taxa-pod-fetesti.ro/ro pentru autoturism, fix 26 lei fără alte costuri, ca in cazul achitării pe SMS

am plătit pe web.bgtoll.bg/Evignette/V ... VehicleTypeID=1 vinieta pe o săptămâna, 15 leva, pentru autoturism si am si verificat-o tot pe site, vezi buton in pagina web

am luat la noi o lada frigorifica cu apa, sendvișuri, dulciuri

sejur ales in timpul săptămânii (plecare luni, întoarcere sâmbătă)

Cei 400 km de la Ploiești la Kaliakra i-am parcurs astfel: am plecat din Ploiești luni dimineața la 9:30 pe autostrada A3; apoi am mers 16km pe centura București intre A3 si A2 in 30 minute, ca așa a fost norocul nostru; apoi am ținut-o întins pe A2 si ne-am dat jos de pe A2 astfel încât sa ajungem la Topraisar si apoi la Negru Voda; aici ne-am oprit la benzinăria Petrom pentru a face plinul si odihni 10 minute.

La vama din Negru Voda, am ocolit tirurile si m-am dus pana la firul de autoturisme, unde am avut 3 mașini in fata. Aici arăți fata de sub masca si prezinți cărțile de identitate si talonul mașinii, apoi pleci fericit ca nu trebuie sa stai la coada la vinieta, unde erau cam 10-15 persoane si parcurgi lejer ultimii 80km pana la hotel…

Astfel, am ajuns la 14:30 la hotel, așa cum prezice in medie si Gmap daca mergi fără sa te oprești. Un nene care păzea bariera a deschis-o ca sa lăsăm bagajele in hol la recepție apoi am parcat mașina, vis-à-vis de hotel la parcarea terasata (parcarea am plătit-o la sfârșit, 10leva/zi).

La recepție cazarea s-a făcut foarte la rapid dar am avut o problema: noi am fost trei adulți (soț, soție si fata noastră de 23 ani), prin urmare am plătit ca atare, adică 89 EUR/persona/noapte pentru “ultra all inclusive” si camera “Double Room Superior (standard 2020)” , iar când am intrat in camera am văzut ca aveam 2 paturi si canapea extensibila => am refuzat camera si am cerut una conform voucher => am primit, după multe parlamentari (ca nu au, ca e aglomerat, ca poate a doua zi, etc.) camera cu 3 paturi si canapea extensibila, la etaj 7 de unde se vede superb Albena (vezi poze); suplimentar aici aveam avantajul ca puteam evita intrarea prin hol si folosirea celor trei lifturi mici, lateral fiind doua lifturi mari care opreau exact in fata camerei.

Ca sfat, NU renunțați la ce ați plătit, indiferent de ce spun ei!

Condiții COVID: se poarta masca de către angajați (unii mai bine sau mai puțin bine), sunt dozatoare de dezinfectant de mâini, dar nu toate pline; in lift urca doar membri din aceeași familie; turiștii in general in zonele aglomerate își pun masca, după cum le dictează conștiința. Tacâmurile, in primele zile au fost in plic cu șervețel, apoi au fost rulate in șervețel si, in final, când nu aveai, iti luai singur dintr-o tava (nu prea era in regula asta).

Masa: la all inclusive sunt paravane plastic si oameni după ele care te servesc in farfurie; mai aglomerat decât înainte, personal puțin, ori foarte tânăr ori foarte bătrân; masa este buna, iar seara poți sa iei si grătar de jos. Sucul de mere foarte bun, ca de obicei, si am remarcat in special ca am avut in cinci zile de doua ori friptura de vita, foarte buna.

Probleme cu aprovizionarea la timp cu tăvi pline, cu tacâmuri curate... personalul foarte relaxat, nu am sesizat ca se mișca repede, ca in trecut, privirea unui supraveghetor ferm de sala era necesara, dar lipsea cu desăvârșire.

Ce a mai fost deranjant, au fost niște „rezervări” pentru bulgari de-ai lor, un pic nomenclaturiști, chelnerii roiau in jurul lor, aveau flori pe masa, tacâmuri, băutura adusa de chelneri la cerere, cafeaua de dimineața la fel, etc., mi-a adus aminte de perioada comunista si nu scriu mai mult.

Cafea: cafeaua din restaurant e “foarte ușoară” ca sa nu fiu mai ironic de atât, dar daca cobori la bar au o cafea excelenta, preparata de barman.

Băutură: bere Becks la dozator, cea mai populara, vin, si altele ca la all inclusive; mă așteptam ca pentru „Ultra All Inclusive” sa aibă mai multe băuturi fine străine, dar nu am putut sa identific decât un whisky scoțian pe care l-am comandat seara când stăteam seara la barul dinspre plaja.

Plaja: excelenta, intrarea in apa la fel, marea curata, cu ceva meduze dar suficient de mari ca sa le ocolești. Pe plaja, fiind un hotel plin de turiști romani, șezlongurile erau ocupate de dimineața si familiile numeroase se strângeau mai multe persoane sub umbrela. Au fost contraziceri periodice cu responsabilul de plaja, care, din motive de COVID solicita sa stea doar doi sub o umbrela. Așa a dus la situația paradoxala, ca noi trei sa ocupam doua umbrele, rămânând un șezlong liber.

Piscina: au, părea ok, dar nu am stat, venisem pentru soare, mare, nisip si briza...

Incident: seara, in prima zi, am observat o problema cu scurgeri pe tavanul fals din baie; am anunțat recepția imediat, dar nu s-a făcut nimic într-o zi; a treia zi mi-au spus ca e prea complexa problema si nu se poate rezolva într-o zi, dar picăturile s-au oprit, cred ca au închis camera de deasupra... in cinci zile nu au rezolvat problema, deși am văzut un „Dorel” cu trusa de scule in fiecare zi plimbând-se prin hotel. Așa cum am scris, personal relaxat, fără graba in rezolvarea problemelor, parca tot managementul era plecat si erau la conducere doar tineri in practica.

La camera, aveți safe gratuit, dar trebuie sa cereți un card de la recepție pt. utilizare (e un sistem greoi, înainte aveau cu parola inițializata de turist) => e util, eu plec pe plaja doar cu telefonul, restul obiectelor „sensibile” le las la safe.

Impresie generala: calitatea serviciilor a scăzut constant fata de prima data când am fost la Kaliakra, când la plecarea pe plaja dimineața erai așteptat cu pahar de șampanie, iar pentru cat plătești ar fi fost loc de mai bine, nu am avut senzația ca sunt la „Ultra All Inclusive” ... Oricum, rămâne hotelul nostru preferat din Albena, dar nu cred ca revenim curând, poate după ce aflam ca au schimbat abordarea.


[fb]
---
Trimis de Lucky2017 in 20.08.20 10:46:22
Validat / Publicat: 20.08.20 11:42:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Obzor, Nessebar

VIZUALIZĂRI: 1061 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lucky2017); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 La masa de sub copacul de langa bar piscina.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21400 PMA (din 17 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterPHONE
    [20.08.20 11:46:43]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Standard Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048465013504028 sec
    ecranul dvs: 1 x 1