ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.07.2011

Către satisfăcător

O vacanta reusita

Buna!

M-am intors de la Hotel Imperial acum 2 zile si pot sa spun ca inca mai sunt cu gandul acolo, nu au fost suficiente cele 4 nopti ca sa pot explora tot ce ofera statiunea.

Referitor la hotel, mentionez ca am fost un grup de 12 persoane + un copil de 5 ani, am fost cazati dupa orele 14.00, masinile le-am parcat doua in fata hotelului si una in parcarea din spatele acestuia, platind 10 leva pe zi per masina.

Camerele erau suficient de mari, aproximativ curate, curatenia se facea zilnic, se schimbau prosoapele, consumabilele insa lenjeria noua nu ne-a fost schimbata niciodata, nu ca ar fi fost necesar. Noi am primit o camera cu o terasa superba din care se vedea atat curtea interioara a hotelului cat si marea, ne-am bucurat nespus va dati seama, ne-am schimbat si am plecat la piscina.

Bucuria nu a mai fost asa mare seara cand ne-am intors din oras si am aprins lumina si am vazut un fel de furnici cu aripi care se urcau pe pat, pe noi... nu ne-am panicat si am cautat sursa, sperand ca este o problema remediabila... insa nu era, la tocul usii balconului erau foarte multe furnicii, atat mici cat si mari, am cerut o alta camera, au zis ca nu au si ne-au sfatuit sa dam cu spray (ne arata tubul) si sa dormim acolo ca nu o sa ne faca nimic insectele, ca nu ciupesc. Ne-am certat, dar nimic, am dormit la prietenii nostrii in camera lor.

A doua zi dimineata, dupa 10, ca atunci mi s-a spus ca vine managera am cerut camera cuvenita pe cealalta eliberand-o chiar in noaptea precedenta. Mi s-a spus ca dupa 12.30 mi se va oferi o alta camera dar sa am grija sa nu mai duc mancare in camera ca am fost vazuta ducand o farfurie la micul dejun in camera pe care o predasem, asta mi-a pus capac, vroiam sa fac reclamatii peste reclamatii, dar mi-am dat seama ca nu este nevoie sa imi stric vacanta din cauza unor imbecili.

Camera noua se situa fix deasupra celei cu furnici, era ok, se simtea un pic de miros de mancare, un pic de praf pe mobila, insa asta doar in doua camere din cele 6, restul fiind foarte curate si frumos mirositoare.

Masa se servea dimineata si seara separat de Hotel Amfora in restaurantul de la etaj, iar pranzul se servea in acelasi restaurant, programul fiind de la 11.30 la 13.00, apoi intrand la masa Amfora. Am vazut si eu coda pe care o faceau cei de la Amfora, era nasol sa mananci si sa vezi in stanga ta la usa, 50-60 de persoane, minim, asteptamd sa intre la masa. Ar fi trebuit sa gaseasca o alta metoda de a servi masa.

Mancarea destula pentru toti, acceptabila ca si diversitate, se putea insa si mai bine. La micul dejun erau: oua sparte (omleta creata), ochiuri, fierte, branza, mezeluri (nu am gustat din ele), unt, gemuri, pateuri, cornulete, lapte, cereale. La pranz: ciorbe, cea de legume bunicica, diverse sosuri, cartofi, orez... , La cina, aproximativ la fel ca la pranz. Nu mureai de foame si nici nu ne-am imbolnavit cu mancarea lor.

Un mare plus pentru hotel, beach barul si pachetul pentru sezlong. Plateai 12 leva la receptie si aveai 2 sezlonguri si o umbrela. Beach barul servea sucuri si bere. Daca va mai pot fi utila si cu alte informatii va rog sa ma intrebati, fiindca acum nu imi mai vine in minte nimic.

Mentionez ca noi am platit doar atat, deoarece am fost mutati de la Hotel Amfora la Imperial, datorita unei greseli facute de agentia din Bulgaria.Banii dati consider ca merita, insa daca as fi platit sa zic cu 200 de euro mai mult nu as fi fost la fel de intelegatoare cu cele intamplate.

Vacanta placuta tuturor!

Trimis de lungutza in 14.07.11 13:26:09
Validat / Publicat: 14.07.11 14:03:17
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Madara, Nisipuri, Hotel Iberostar, Sunny Beach Hotel Sirius Beach, Ct si Elena

VIZUALIZĂRI: 2078 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lungutza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

• Niciun abonat la acest review, încă...