ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2010
    2 AD. + 2 COPII -- v: 6, 15

Mai degrabă mulțumit

OK, dar cu mare atentie

Avand in vedere impresia buna spre foarte buna de anul trecut, am decis sa revenim tot aici si in acest an.

Diferentele vizibile ar fi la partea de CAZARE;

1. parcarea cu plata (10 leva/noapte, adica aprox 5euro), am platit 100 leva /10 nopti, mi s-a parut mult, dar am vazut ca anul acesta toate hotelurile din zona practica asta (unii aveau mai mult, exp Victoria Palace avea 10 minute gratis, 12 leva/zi si 70 leva amenda daca depaseai cele 10 minute, mi s-a parut un pic cam dur fata de pretentiile pe care le afisa hotelul de 5 stele, altii aveau un sistem gradual de plata, gen 15 leva /zi, 50 leva/ 7 zile). Am platit la receptie si ni s-a dat o factura pe care am afisat-o pe bord.

2. zgomotul general (mai ales nocturn) generat de grupurile de tineri arabi (nu as spune evrei avand in vedere limba vorbita, chiar daca pareau a fi veniti din Israel, impreuna cu grupurile de evrei mai in varsta, despre care chiar nu ma pot plange). Din prima noapte (dupa un drum Oradea- Sunny Beach cu o pauza pe Valea Prahovei) am cunoscut ce inseamna sa aiba astfel de vecini in hotel (cele 2 camere vis - a - vis de noi). In intervalul 11.30 seara si pana pe la 5 dimineata s-a batut la cele doua usi, vorbit tare si intrat /iesit cu trantit de usa in ritmul de odata la 5/10 minute. A doua zi am anuntat la receptie si ni s-a spus ca au avut problema asta toata vara, cand se mai intampla sa sunam la receptie si vine baiatul de la Security si rezolva. Asa am si facut in urmatoarele nopti, atunci cand a fost muzica sau vorbit si ras foarte tare si chiar s-a rezolvat problema. Ce te faci insa cand, pe la 4 dimineata, vine pe coridor un grup foarte galagios, bate tare in cateva usi (pe la prieteni), intra intr-o camera si gata? Te-ai trezit, nu prea ai ce reclama si, uite asa, incerci sa adormi la loc.

Singura noapte cu adevarat linistita a fost cea dinaintea plecarii (2/3 septembrie), cand aproape toate grupurile de tineri arabi plecasera (am vazut asta dupa autocarele care i-au dus la aeroport si dupa linistea din holul /lobbyul hotelului). In total cred ca am avut vreo 3-4 nopti mai linistite, cu nivel acceptabil de zgomot. , in rest muzica araba de la laptopuri sau cd playere aproape la orice ora, tobe (adevarate), vocalize, chiar si o trompeta la un moment dat.

3. Fata de anul trecut, cand am fost cazati in corpul principal, la ultimul etaj, intr-o camera mare, acum am primit camera la etajul doi in corpul mic al hotelulul, spre strada. In camera destul de mica (si baia de asemenea) era un miros usor acid de cand am venit si care a ramas pe toata perioada sejurului (am presupus ca e de la aerul conditionat) si deasemenea un usor miros de umed si vechi in toata camera.

MASA:

Nu am gasit deosebiri mari fata de anul trecut, stiam la ce sa ne asteptam aici ca oferta. Cafeaua de la dozator intr-adevar e groaznica, dar se putea lua una buna (chiar mai ulte sortimente) de la barul din incinta restaurantului. Valabil si pentru sucuri. In rest am gasit cate ceva interesant de mancat si de baut in fiecare zi si la fiecare masa.

SERVICII

Mi s-au parut destul de OK, femeile de servici au trecut in fiecare zi prin camera, au facut curat si au schimbat si lenjeria de pat si prosoapele (nu stiu cu ce frecventa).

La receptie vorbesc bine engleza, serviabili cand am avut de reclamat ceva.

In prima faza am vrut sa cer schimbarea camerei, dar mi-am dat seama ca in tot hotelul e aceeasi treaba, cred ca 70% erau grupuri de tineri arabi galagiosi, in rest cateva familii de romani, evrei batrani, cativa nemti (cred) unguri si, in ultimele zile au aparut si cativa tineri europeni, muuuult mai linistiti decat CEILALTI tineri.

Pe plaja, sunt locurile cu plata (sezlonguri si umbrele, catre 7 leva/zi fiecare cu bon fiscal), dar sunt si locuri fara plata in spatele acestora (cam departe de apa) sau in zona cu parasailing, skijet si banane, intr-o zona delimitata de niste sfori, pana la mare). Ca un sfat, e bine sa cereti bonul fiscal de la tipul de acolo, in caz ca vreti sa reveniti la plaja dupa amiaza. Anul trecut am patit odata ca dimineata i-am dat 7 leva, nu ne-a dat bon, iar dupa amiaza, cum am revenit, a venit direct la noi sa ne ceara din nou bani. Am avut noroc cu un bon lasat de niste prieteni romani, care nu au mai venit dupa amiaza.

Valuta

Am schimbat euro in leva la 1,95 leva/ euro la Alpha Bank din zona parcarii hotelului inspre centru (e o parcare cu plata chiar in fata lor), cred ca e cel mai bun curs in zona. Atentie la casele de schimb valutar, am vazut ca afiseaza doar unul din cursuri (vanzare sau cumparare) si poate parea interesant. Inspre plaja, o astfel de casa afisa pe coloana " we sell "1,96, ceea ce ar parea OK, dar e cursul la care vand ei euro, nu cel de cumparare (we buy), unde nu am prea vazut mai mult de 1.93 (la hoteluri era chiar 1.90 sau 1.91)

Una peste alta, sejurul ar fi fost OK dar nu ar fi existat galagia permanenta si omniprezenta a tinerilor, greu de controlat chiar si de angajatii hotelului.

Dupa 4 ani de vacante in Bulgaria (nu succesiv), anul viitor probabil ca vom cauta alte destinatii.

Trimis de Lucika* in 04.09.10 17:31:45
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, hotel Orchidea si Kaliakra, Sunny Beach, hotel Hrizantema

VIZUALIZĂRI: 3455 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lucika*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

Admin
    [04.09.10 17:51:34]

un review echilibrat si foarte util, multumiri @Lucika

[04.09.10 18:05:50]

Multumesc si eu.

bessondm
    [04.09.10 19:25:53]

Indraznesc sa te contrazic, tinerii erau tot evrei, limba ebraica se aseamana foarte mult cu araba (fac parte din acelasi grup, al limbilor semitice). In plus, arabii au destula mare in tari precum Siria, Liban, Egipt etc. cu iesire la Mediterana, tari in care evreii nu-s asa bineveniti, de-aia prefera Bulgaria.

Foarte bine descris sejurul, felicitari!

creivean
    [04.09.10 19:31:21]

@Lucika

1. Aşa, ca de la orădean, la orădean, te felicit pentru debutul în forţă, pe care ţi l-ai făcut în comunitatea noastră, AmFostAcolo.

2. Sincer, te aştept şi cu alte review-uri (la fel de bune).

3. Orădenii au un loc, al lor, de întâlnire şi pe forum, aici, pe unde te aşteptăm şi pe tine.

[04.09.10 20:04:23]

Eu m-am gandit ca or fi altceva, dar tot din zona Israel/ Palestina, pentru ca vorbeau o limba clar diferita ca rezonanta (cu mai multe "h"-uri )fata de cea a evreilor batrani (cu mai multe "s" si "sh"), care nu faceau front comun cu tinerii. Nu cunosc detalii despre ei, probabil e cum zici tu.

dananecula
    [05.09.10 11:13:40]

@Lucika

Bine-ai venit in marea familie AFA si :

la cat mai multe review-uri minunate,

consistente si de buna calitate,

precum acesta cu care ai debutat

si pe noi tu ,,din prima'' ne-ai fermecat.

Vorba webmaster-ului nostru drag

Ce ne-a deschis gustul pentru acest site:

Un review echilibrat

Pentru care SB eu ti l-am dat!

Felicitari si vacante placute in continuare!

Caci mai avem inc-o saptamana din vacanta mare

S-un alt review ti-l asteptam saptamana viitoare

Cu multa, multa nerabdare !

fanespoitorul
    [09.09.10 20:57:29]

Sincer, dupa ce ai fost in Albena la Kaliakra este greu de crezut ca ai acceptat conditiile de la Hrizantema. Kaliakra din Albena nu se poate compara cu Hrizantema la nimic.

[09.09.10 23:09:58]

Ai dreptate, hotel Kaliakra a fost super, am vrut doar o schimbare de decor ( o alta statiune de la ei), am auzit cuvinte frumoase despre Sunny Beach, iar anul trecut a fost chiar OK, anul asta in schimb............cam mare galagia.

soreno29
    [22.09.10 10:36:25]

hrizantema e unul din cele mai proaste hoteluri din sunny beach! dupa 10 zece zile infioratoare traite acolo... sa spun petrecute ar fi deja prea mult... am sa sfatuiesc pe orice om doritor de o vacanta tihnita... never ever hrizantema!

5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):