ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.01.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 04.02.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 10 ani și 1 an

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 8 MIN

Gural Premier Belek - o vacanță cu sentimente amestecate

TIPĂREȘTE

De ce sentimente amestecate? Pentru că am avut 2 perioade de vacanță: în primele 7 zile totul a fost la superlativ, ne-am simțit excelent, însă în ziua 7 băiatul cel mic a luat boala ”mână-picior-gură”, iar în ziua 9, a luat boala și fata cea mare. Revin însă mai târziu la aceste aspecte. Inițial am vrut să scriu review-ul la cald, dar probabil că nu aș fi fost imparțial, apoi l-am tot amânat din lipsă de timp, însă într-un final, la rece și la câteva luni de la vacanță, am decis că totuși trebuie să-mi spun impresiile.

Am rezervat această vacanță înainte de Crăciunul lui 2017 plătind un avans de 10%, iar restul cu 2 luni înainte de plecare (thanks again AFA).

În dimineața lui 27 august 2018 am decolat cu Tarom la ora 6:30, astfel am ajuns repede la hotel după un drum de o oră și 20 minute cu un microbuz la ora 10:00 dimineața.

După ce am făcut check -in-ul am fost preluaţi de o maşinuţă electrică şi duşi la corpul de hotel unde am fost repartizaţi. Am avut un Deluxe Room (camera standard) de 32 de mp și care cuprindea: 2 paturi matrimoniale unite şi un pat single, un televizor de 81 de cm, un minibar completat zilnic cu 2 beri Efes, 2 doze de Coca-Cola, 2 ape plate şi 2 minerale şi 2 de Fanta.

Dotarea camerei mai cuprindea un seif gratuit, umeraşe, papuci de baie. Baia era de mărime medie cu cadă, cu instalații sanitare de bună calitate, geluri și șampoane Dove, set complet de necesitate (spumă de ras, lame de bărbierit, discuri demachiere, bețișoare urechi, unghieră etc.), prosoape, tot ce trebuie.

Hotelul se întinde pe o suprafață mare, plin de verdeață, flori si palmieri, foarte bine întreținut, iar seara era o plăcere să te plimbi pe faleză și prin întreg resortul, fiind frumos luminat. Am întâlnit și o broască țestoasă de care cel mic a fost foarte fascinat.

Plaja este cu nisip, curată, amenajată cu șezlonguri cu saltele, umbrele și parasolare, intrarea în apă la prima vedere era lină, însă la cca 8 m de mal se adâncea oarecum brusc. Noi cu cel mic am stat mai mult lângă intrarea în apă, iar fata cea mare n-a avut nicio problemă să înoate mai în larg. Oricum cea mai mare parte din timp am stat la piscina principală și la aquaparc care a fost o adevărată atracție pentru copii. În aquaparc erau piscine pentru toți copiii: de la cea cu nisip și cu umbră pentru copii mici mici, piscine de 60 cm, 80 cm, 120 cm cu lazy river și bineînțeles tobogane pentru toate gusturile ascunse ingenios prin verdeață. Temperatura apei era undeva pe la 25-28 ˚C, șezlonguri se găseau destul de ușor, deși se practica sistemul de rezervare cu prosoape. La piscina principală, șezlongurile se ocupau până pe la 9:30, după aceea mai greu găseai loc.

Ce am remarcat referitor la prosoapele pentru plajă este că acestea se luau și se lăsau în diferite locuri special amenajate fără carduri și în ce cantitate doreai. Fără număr, fără număr!

Referitor la restaurante: este restaurantul principal- pentru mesele principale și cel mai bine aprovizionat, in zona aquapark-ului mai era un restaurant deschis 12.30-18.00; snack restaurant – cu meniu restrâns, patiserie – unde ne-am delectat cu înghețată excelentă Movenpick, gozleme și un restaurant in happyland cu mâncare mai pentru copii așezată la nivelul lor.

Despre mâncare pot spune că a fost destul de diversificată: supe (în general supe creme), pește, fructe de mare (dar nu în toate zilele), platouri cu sushi, salate, brânzeturi (în general sortimente turcești), grătare, mâncare pentru vegetarieni, mâncare pt. bebeluși la borcan, iar într-un colț legume fierte și pui sau pește fierte fără condimente pentru copii sau pentru cei cu un anumit regim alimentar etc. Mi-ar fi plăcut mai multe sortimente de brânzeturi fine (la Rixos Sungate în 2016 a fost festin). Prăjituri foarte multe, fructele diverse (smochine crude) și proaspete la toate mesele și între mese la snack bar, porumb fiert, băuturi acidulate și neacidulate la mese. Locuri la mese găseai tot timpul, nicio aglomerație din acest punct de vedere. Ce am remarcat în restaurantul principal a fost multitudinea de scaune de masă pentru copii care după utilizare erau cumva dezinfectate, schimbate bavețica de unică folosință, șervețelul umed și apoi împachetată măsuța cu o folie pentru următoarea utilizare. Chelnerii sunt permanent atenți, bine organizați și mereu cu zâmbetul pe buze. Seara, mergeam cam în aceeași locație, iar chelnerul din acea zonă a început să ne învețe obiceiurile de consum și ne aștepta cu 2 mese unite, suc de portocale la temperatura normală, vin alb rece. Pentru toată această atenție, chiar dacă nu sunt adeptul bacșișului, în ultima seară de serviciu a respectivului chelner, i-am dat un bacșiș binemeritat.

La partea de băuturi, eu nu sunt un mare consumator, dar am remarcat că în general erau premium- din care: alcoolice - bere Efes, Miller (n-am prea fost încântat) - toate la sticlă; cognac Martell, Hennessy, vinuri roșii, albe, rose, whisky Chivas Regal, Johnnie Walker, Jack Daniels etc; Cocktail-uri cu / fără alcool; sucuri Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy etc- la sticlă... Am văzut și sucuri la dozator unde se schimbau rezervele cum schimbi cartușele la imprimantă. Înghețată ambalată peste tot și câtă vrei – all you can eat.

La barul de la piscină și la cel de la Aquaparc se serveau alune, fistic, caju etc.

La partea de spectacole, eram prezenți în fiecare seară (când copiii au fost sănătoși) la spectacolele de copii de la Happyland care au fost de bună calitate și unde locurile se ocupau foarte repede ăn fiecare seară, iar ulterior un mini-disco antrenant. O dată pe săptămână se organiza și un fel de show-carnaval Jurassic Park pe terenul de fotbal pe care noi le-am prins de 2 ori, dar din motive de sănătate am participat doar o dată.

La amfiteatru, spectacolele au fost bune, cu participarea unor ansambluri internaționale de dans, demonstrații de magie, sport extrem, iar la final în fiecare seară se continua cu muzica live, într-o atmosfera de discotecă, numai că nu puteam sta prea mult: cel mic adormea în brațe/cărucior.

În fiecare sâmbătă seară este Gala Party cu dress code-alb si negru- cu spectacole de lumini, roboți, dansatoare. A fost prezent și un Dj renumit din partea locului, îl prezentau ca pe Armin van Buren, care a mixat muzica. Atmosferă de discotecă unde am participat doar eu și fata cea mare. A fost super.

Pe partea de divertisment - pe parcursul zilei se desfășurau multe activități atât pentru adulți, cât și pentru copii, atât la piscină (jocuri, întreceri, water polo, aqua gym), pe mini terenul de fotbal-bubble fotbal, la plajă- volei, boccia, darts, tenis de masă, minigolf, pilates etc. Am participat de două ori la activitatea de bingo, foarte antrenant pentru fata cea mare, chiar dacă nu am câștigat niciun premiu. O dată pe săptămână este și o petrecere cu spumă și o petrecere la piscină cu multe baloane, cu dansatoare și 2 sirene care executau mișcări de dans subacvatic într-un acvariu special amenajat.

Pentru copii – există Happyland cu camere și zone pentru toate categoriile de copii mai ales pentru cei până în 12 ani. Aici am petrecut mult timp cu cel mic în toate zilele, dar mai ales după ziua 5 când deși era 1 septembrie a venit un val de căldură de peste 40 ˚C și ne-am retras la răcoare cu cel mic. Însă mai multă lume a procedat ca și noi, astfel că începând cu ziua 7, băiețelul a făcut febră și bubițe pe mâini, picioare și la gură. Cel mai probabil virusul l-a luat din zona de joacă pentru copii pentru că nu a fost singurul copil bolnav. Ne-am întâlnit cu altă familie de români care erau în aceeași situație cu noi. Și erau mai multe cazuri în resort. Am urmat tratamentul corespunzător în această situație, în două zile febra a dispărut, bubițele au rămas. În ziua 8, boala a trecut și la fata cea mare, cu febră mare, dar bubițe puține. Boala se transmite prin contact direct cu secrețiile infectate de la nivel bucal, cu leziunile de pe piele, prin picăturile fine pe care le punem în mișcare în timp ce vorbim. Deci e suficient ca o persoană să nu se spele bine pe mâini, dezinfectarea să fie deficitară, virusul se transmite.

La întoarcere, la aeroport era cât pe ce să nu ne lase să ne îmbarcăm în avion pe motiv de boală contagioasă, însă după o scurtă verificare vizuală pe burtică, ne-au lăsat în avion.

Când am ajuns în România, eram tentat să scriu un review cu tentă negativă din cauza experienței neplăcute cu boala copiilor, însă informându-mă mai mult despre această boală de la doctori, am aflat că este o boală virală care se putea lua și în România în spațiile aglomerate unde nu se face o dezinfectare corespunzătoare. De altfel în formularul de feed-back al hotelului am atras atenția asupra acestui aspect de la Happyland care aduce o pată neagră asupra unei imagini altfel la superlativ al Gural Premier Belek.

În final, aș recomanda acest resort? Imediat după întoarcerea în România aș fi spus nu, însă analizând toate aspectele și experiențele de la Gural Premier Belek, aș înclina mai degrabă spre o recomandare cu rezerve din cauza posibilei dezinfectări deficitare de la Happyland.


[fb]
---
Trimis de radu c in 28.01.19 21:32:54
Validat / Publicat: 28.01.19 22:24:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Papillon Belvil, Rixos Sungate
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3780 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (radu c); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Sirene!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 25400 PMA (din 27 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[28.01.19 21:50:19]
»

@radu c:

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 74&ridAnt=92155

webmaster45
[28.01.19 22:04:41]
»

Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[28.01.19 22:41:13]
»

@radu c:

Felicitări pentru articol!

Am apreciat în mod deosebit echilibrul de care ai dat dovadă în notarea hotelului, în condiţiile în care vacanţa v-a fost umbrită de îmbolnăvirea copiilor.

Am petrecut şi eu o vacanţă foarte reuşită la acest hotel în urmă cu trei ani, chiar imediat după renovare, şi totul a fost la superlativ. Am fost uimită de numărul foarte mare de copii mici şi foarte mici, însă nu am auzit / văzut cazuri de copii bolnavi. Mâncarea era impecabil gătită, complet necondimentată, perfectă pentru cei mici.

Anul trecut am testat şi celălalt hotel Gural, cel din Tekirova, unde, la fel, serviciile au fost foarte bune, facilităţile pentru copii au fost numeroase, iar copiii în număr foarte mare.

adrianbogdan
[28.01.19 22:42:18]
»

buna!

foarte obiectiv prezentata situatia, nu pot decat sa va felicit ca nu a-ti scris review-ul cand a-ti ajuns acasa.

cloverina
[29.01.19 10:33:19]
»

Ati scris un articol foarte frumos și, cum s-a mai spus, obiectiv! Greu, mai ales pentru un părinte care trece prin diverse sentimente contradictorii când se îmbolnăvește cel mic. Mă bucur că ați concluzionat în acest mod, pentru că, într-adevăr, boala gură mână picior se poate lua de oriunde, mai ales în spații închise cu multi copii. Aceste lucruri se întâmplă și, din păcate, nu avem cum sa le combatem. Nici statul afară în soare nu e o opțiune, cum nici izolarea preventivă a unui copil în cameră nu este.

Dar totul e bine când se termină cu bine! O să vă amintiți cu drag peste vreo 15 ani

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
radu cAUTOR REVIEW
[03.02.19 10:08:18]
»

@nicole33: Mulțumesc pentru ecou. Impresiile și părerile tale contează mult pentru mine în luarea deciziei alegerii unui hotel sau altul.

Pentru 2019, deși inițial doream să schimb aerul Turciei cu cel al Greciei, am ajuns în data de 30 ianuarie seara să caut oferte tot pentru Turcia. Astfel că, din considerente de buget și lipsă de timp pentru documentare, am ales pentru 2019 Limak Atlantis. Sper să fie bine!

O zi frumoasă!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianbogdan, cloverina, radu c
Alte impresii din această RUBRICĂGural Premier Belek (ex Ali Bey) [HV1]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049606084823608 sec
    ecranul dvs: 1 x 1