ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.12.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.01.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 45 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 8 MIN

Grand Yazici Club [cu] Turban... ca de sultan

TIPĂREȘTE

... găseam eu şi altă rimă pentru titlu :), dar am vrut să sugerez de la bun început cum te simţi ca turist aici... Mi-a trebuit ceva timp să decantez impresiile şi m-am tot întrebat ce ai mai fi putut cere în plus faţă de ce au oferit aceşti turci ca să te facă să te simţi nu foarte bine, ci... aşa încât să nu mai vrei să pleci.

În vederea alegerii destinaţiei colectasem impresii diverse, chiar contradictorii, ba că pe coasta vestică ar fi mai nasol decât în sud din multe puncte de vedere, ba că Marmaris e perla litoralului turcesc. Cu un an în urmă avusesem prima experienţă plăcută în Alanya şi speram măcar ca cea de acum să nu fie cu mult mai prejos.

Din autocarul cu turişti am fost ultimii debarcaţi la hotel, GYCT fiind amplasat pe malul mării. De la hotel, pe faleză, spre Marmaris Yacht Marina sau în direcţie opusă, spre cochetul Icmeler, plimbările seara erau prilejuri de delectare, hotelurile şi terasele întâlnite pe parcurs având program artistic şi întrecându-se în lumini şi decoruri, reprezentaţii sonore, concursuri şi trataţii pentru a-şi atrage şi impresiona oaspeţii.

Pentru că la sfârşitul sejurului avionul decola devreme şi ar fi urmat să plecăm dis de dimineaţă spre aeroport, am cerut să ne schimbe camera repartizată iniţial într-un bungalow cu una în clădirea principală. Am primit o dublă standard la etajul 5 - ultimul - în main building, cu balcon de unde se vedeau terenurile de mini-golf şi din lateral - o bucăţică de mare. Camera nu era foarte spaţioasă, dar n-am avut nimic de obiectat în privinţa mobilierului sau a dotărilor, iar curăţenia a fost fără reproş - ca de altfel peste tot în resort, în restaurante, la piscine, pe holurile hotelului şi pe aleile dintre clădiri. Lenjeria şi prosoapele au fost schimbate chiar mai des decât ar fi fost nevoie. Wi-Fi a funcţionat bine în cameră şi în tot resortul, inclusiv pe plajă şi n-am avut probleme cu A.C. (cum avusesem cu un an în urmă la Delphin Botanik, unde trebuia lăsat să funcţioneze la maxim ca să se simtă cât de cât o adiere răcoricioasă).

Cadrul natural impresionează prin vegetaţia mediteraneeană punctată de palmieri, yucca, pini, trandafiri, tufe uriaşe de leandri şi bougainvillea, iar grădinile sunt întreţinute exemplar. Respectul pentru natură este vizibil inclusiv în construcţia clădirilor, uneori streşinile acoperişurilor "unduindu-se" pentru a face loc trunchiului înalt al unui copac, pentru care arhitectul a găsit această soluţie ingenioasă în loc să îl sacrifice (cum se procedează, din păcate, de obicei). Piscina centrală, cu secţiune specială pentru copii, era locul de întâlnire pentru animatori dimineţile şi avea suficiente şezlonguri. Cei care nu vroiau distracţie cu sonorul la maxim aveau la dispoziţie relax-pool între bungalow-uri, unde era umbră şi linişte. Noi am stat mai mult pe şezlongurile ascunse sub umbreluţe la malul mării, pe pontonul de unde se putea plonja în apa caldă, curată, cu peştişori. Se putea coborî în mare și tipa-tipa pe platforma lungă de câţiva metri care îți proteja tălpile de pietroaiele de la țărm. Exista și plajă cu nisip, dar în niciun caz nu trebuie uitate acasă încălţările speciale pentru apă. Platformele artificiale construite în larg dădeau înotătorilor care ajungeau acolo posibilitatea să facă o pauză de odihnă şi fereau ţărmul de forța valurilor mari.

Pentru distracţie şi relaxare mai existau 3 tobogane de apă, piscina interioară, hamace la umbra pinilor, sala de fitness, Kids Town cu piscină pentru pici, punţile de căţărat suspendate între copaci, părculeţul pisicilor, amfiteatrul care seara găzduia spectacole de muzică / dans / acrobaţii / magie, cântări live și concursuri la malul mării. Facilitățile pentru tenis de câmp, mini-golf și ping-pong, sporturile nautice şi Arcadia Spa erau contra cost. Cu 10 euroi de persoană se putea achiziţiona o excursie pe mare (între orele 10 - 17, cu masa de prânz inclusă - fără băuturi) care dădea ocol unei mici peninsule, punctele forte fiind sesiunile foto la Phosphorus Cave și în golfulețe sau săriturile de pe vaporaş în apa caldă, sărată, sclipind încântător în nuanțe de albastru, verde și turcoaz. În apropiere, pe faleză, la Marmaris Dolphinarium aveai posibilitatea unică de a interacţiona cu delfinii... cât de aproape doreai, în funcţie de costul biletului de intrare ales (tarife la zi pe dolphin-therapy.org/swimm ... dolphins-turkey).

La capitolul mâncare oferta a fost cu "asupra de măsură": dacă ţi-ai fi pus mintea, puteai cu siguranţă ingurgita câte ceva non stop, pentru că hotelul oferea mic dejun + late breakfast, prânz, ceai (şi cafea) + prăjiturele după amiaza, cină + cină târzie şi diverse alte chestiuni la lobby bar, Sunrise bar lângă terasa restaurantului principal, Beach Bar pe ponton, Snack Bar lângă plajă, cafeneaua Limon + vitrine cu prăji' şi îngheţată, foişorul unde se făceau gozleme după amiaza, frigiderele cu ayran, vitamin-bar cu fructe şi legume fresh... În afara restaurantului principal, masa se putea servi seara şi lângă piscina din faţa (dreapta) intrării în hotel, unde după ora 18 se cânta live muzică instrumentală şi unde puteai cina în lipsa zumzăielii-forfotelii specifice cinei-bufet la A. I. Oferta gastrononică zilnică, expusă în standuri lungi de câţiva metri, pe categorii, depăşea cu mult posibilităţile unui om cu apetit normal de a încerca toate felurile disponibile. Am plecat lăsând negustate o mulţime de bunătăţi, sacrificînd mai ales dulciurile, dintre care unele ne făceau cu ochiul în mod extrem de convingător. În ciuda efectivelor considerabile de turişti şi a aglomeraţiei inevitabile, am găsit mereu locuri disponibile, mese curate, timpul de aşteptare era rezonabil la cozile formate, cantităţile - îndestulătoare. Sortimentul de preparate şi varietatea de arome, gusturi, forme, texturi, decoraţiuni şi culori puneau la grea încercare simţurile şi siluetele turiştilor. Aș zice chiar că turcii manifestă uneori înclinaţii spre excese :): într-una din seri le-a venit ideea să frigă un oarece... (miel?) la proțap - noi am zis "pas! " preferînd sushi la celălalt restaurant [iar în Alanya în anul precedent am gustat prepelițe la grătar, cedând curiozității pentru că aflasem că pilaful cu aceste orătănii ar fi fost preferatul sultanei Hurrem]. Gratuit o dată per sejur sau contra cost se putea cina şi la unul din restaurantele a la carte - cu specific turcesc, chinezesc, italian, pescăresc sau la Steak House, pe bază de rezervare. La cel turcesc nu erau mari diferenţe faţă de oferta din restaurantul principal.

Deşi impresionantă, aş zice totuşi că NU mâncarea a fost piesa de rezistenţă, cele mai multe laude trebuie să le aducem personalului. Incredibil cât de amabili, politicoşi şi prompţi au fost toţi angajaţii hotelului! Nimic nu li se părea prea greu în încercarea de a te face să te simţi ca acasă. La restaurantul italienesc unde am mers în ultima seară, deşi chelnerii erau evident supra-solicitaţi şi se mişcau în ritm alert, cel care ne-a servit pe noi şi pe cei de la mesele apropiate nu ştiu cum făcea, dar reuşea şi să aducă prompt comenzile, şi să fie atent să reumple paharele, şi să facă glume sau să corecteze / completeze sumarele noastre cunoştinţe de limba turcă... Dar în general toţi s-au comportat ireproşabil. De la menajere şi băieţii care măturau aleile şi curăţau piscina şi până la barmani, bucătari sau garden manager, în ciuda faptului că erau într-un du-te-vino continuu, erau mereu cu zâmbetul pe buze, răbdători şi atenți, își făceau mereu timp pentru amabilități și se dovedeau utili dacă aveai vreo solicitare.

Aici am avut parte şi de cel mai frumos cer înstelat... Sigur că depinde şi alături de cine îl priveşti, dar şi obiectiv vorbind, la început de septembrie, la ţărmul Mării Egee am fost daţi pe spate, la propriu şi la figurat :), de puzderia de stele căzătoare care brăzdau noaptea, completând spectaculos show-ul artistic ce încheiase ziua de distracţie cu ceva timp înainte. Dar nu neapărat pentru stelele de pe bolta cerească vine omul în concediu, ci pentru cele ale hotelului, care la GYCT strălucesc prin excelenţă!

Văd că pe a. f. a. GYCT figurează cu 5 steluţe "la turban" și așa scria și pe voucherul primit de noi, deși unii tour-operatori îl consideră "4-Sterne-Hotel". Pentru cei pe care nu îi satisface oferta standard, există şi vip service - hotelul se conformează pretenţiilor turiştilor care nu se simt bine fără o plimbărică cu elicopterul şi nu se pot bucura de momentele speciale fără căpşune şi şampanie :) Chiar şi în lipsa unui tratament preferenţial, noi ne-am simţit aici "foarte importanţi" şi pentru asta trebuie să mulţumim personalului de nota 20. Nici dotările şi serviciile nu au fost mai prejos, calitatea fiindu-le confirmată în continuare şi prin distincţiile primite anul acesta - child-friendly, respectiv blue-flag pentru porțiunea de plajă pe care o administrează.

Dar nu numai hotelul e fain, întreaga regiune e superbă. Ne-au impresionat nu doar faleza, centrul staţiunii şi portul, ci şi cochetele vile şi hoteluri, zonele în pantă urcînd spre cetate, unele terase cu specific, punctele de belvedere și panorama către mare. Noi eram și înainte fani ai orăşelelor-port de mici dimensiuni, dar am descoperit că Marmaris are un nu-ştiu-ce unic şi cred că va rămâne definitiv în topul destinaţiilor de suflet.

În loc de concluzie: mult timp am evitat să ne petrecem vacanţa de două ori în acelaşi loc, indiferent cât de fain ar fi fost, încredinţaţi că sunt atâtea altele de văzut pe lumea asta şi timpul e scurt. Iar acum - poftim! Marmaris are toate şansele să ne schimbe convingerile :)


[fb]
---
Trimis de Klaudyia in 15.12.16 22:08:52
Validat / Publicat: 16.12.16 08:52:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5168 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Klaudyia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 Șezlonguri sub umbreluţe pe ponton
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 25850 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.51 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [15.12.16 22:45:50]
    »

    @Klaudyia:

    Cu un an în urmă avusesem prima experienţă plăcută în Alanya

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [16.12.16 16:29:01]
    »

    @Klaudya, excelenta descriere! Nu ai onis nimic din ceea ce ar putea interesa pe cineva, vreodata! Felicitari! Asteptam articolul cu Alanya!!!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [17.12.16 09:15:08]
    »

    @Klaudyia:

    şi n-am avut probleme cu A. C.

    Am avut și eu intenția de a alege acest hotel anul acesta. Am abandonat ideea în momentul în care am citit că aerul condiţionat funcţionează după un anumit program şi nu non stop, cum doream eu şi cum mi se pare firesc la un hotel de cinci stele. Te-aş ruga să-mi confirmi sau infirmi informaţia cu aerul condiţionat.

    Am văzut că ai notat cu zece pe linie Turban-ul. Crezi că ai putea face o comparaţie cu Botanik-ul din Alanya?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    KlaudyiaAUTOR REVIEW
    [18.12.16 15:23:12]
    »

    @nicole33: Confirm că au "central air conditioning" și reconfirm că nu am avut probleme cu reglarea temperaturii în cameră în nicio zi și la nicio oră cât am stat acolo – sfârșit de august / început de septembrie.

    Am remarcat și eu că unele agenții scriu în oferte că A/C funcționează după orar, dar altele precizează că în iulie și august e non-stop - prezentare care mi se pare mai aproape de adevăr. Pentru reglarea temperaturii în cameră nu există telecomandă, e un mic panou deasupra noptierei (se vede în P03). Nu am avut situații în care să vrem să dăm drumul la A/C și să nu funcționeze sau să nu facă față căldurii.

    Poate nu e exclus, dar cred c-ar fi culmea... să facă risipă la mâncare și curățenie și în schimb să-și lase turiștii să moară de cald! Deci nu m-aș grăbi să cred că A/C centralizat e egal saună în camere la anumite ore sau că se fixează pentru toată lumea 25 grade când omul vrea poate numai 18!

    M-am uitat în oferta pentru 2015, când am mers noi (cred că toate agențiile primesc un astfel de fact sheet detaliat cu condițiile pentru sezonul respectiv - fiecare înțelege ce poate), unde se spunea: "Central A/C gets activated depending on the weather conditions and seasonal climate forecasts. " Eu înțeleg că sistemul centralizat e pentru optimizarea costurilor, nu o îngrădire a confortului pentru utilizatori - hotelul fiind deschis și în alte perioade, nu doar vara.

    KlaudyiaAUTOR REVIEW
    [18.12.16 15:26:17]
    »

    @nicole33:

    cum mi se pare firesc la un hotel de cinci stele

    Când am început să caut sejur în Turcia, regula de aur a fost să urmăresc numai hoteluri de 5*, pentru că înțelesesem că la restul e nasol. Am trecut pe listă GYCT tocmai pentru că agențiile de la care am primit oferte ni l-au prezentat ca având 5*. Dacă țineam cont de faptul că multe agenții străine, inclusiv turcești, îl consideră de 4*, probabil nici nu-l mai luam în calcul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [19.12.16 06:48:37]
    »

    @Klaudyia:

    Am remarcat și eu că unele agenții scriu în oferte că A/C funcționează după orar, dar altele precizează că în iulie și august e non-stop - prezentare care mi se pare mai aproape de adevăr. Pentru reglarea temperaturii în cameră nu există telecomandă, e un mic panou deasupra noptierei (se vede în P03). Nu am avut situații în care să vrem să dăm drumul la A/C și să nu funcționeze sau să nu facă față căldurii.

    Şi eu am găsit informaţii similare despre sistemul de climatizare de la acest hotel, motiv pentru care am renunţat, nedorind să-mi asum niciun risc. Intenţionam să ajung acolo la început de iunie, când, teoretic, nu ar fi fost foarte cald, mai ales având în vedere zona.

    Chiar dacă articolul tău este foarte convingător, eu încă mai am propriile rezerve în a-l alege.

    Dacă țineam cont de faptul că multe agenții străine, inclusiv turcești, îl consideră de 4*, probabil nici nu-l mai luam în calcul.

    Am întâlnit şi eu situaţii în care agenţii renumite de afară cotează un hotel la mai puţine stele decât are pe firmă, dar pentru mine a contat mai mult clasificarea oficială a hotelului respectiv, apreciind nivelul acestuia în concordanţă cu preţul comparativ cu al altor hoteluri din aceeaşi zonă, astfel neavând surprize.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu
    [19.12.16 10:33:51]
    »

    @Klaudyia: O prezentare foarte placuta a unui concediu din care te-ai intors multumita. Felicitari, votat cu placere.

    marian_buc
    [22.02.17 10:17:40]
    »

    @Klaudyia: am si eu o intrebare, hotelul dispune de parcare pentru autoturisme?

    marian_buc
    [22.02.17 10:21:48]
    »

    @Klaudyia: am si eu o intrebare, hotelul dispune de parcare pentru autoturisme?

    KlaudyiaAUTOR REVIEW
    [22.02.17 11:19:23]
    »

    @marian_buc: da, există parcare gratuită

    Pentru orice informaţii doriţi, pe site-ul hotelului aveţi fereastră de Chat = Live Support (şi sunt foarte prompţi şi drăguţi - ca toţi marmaris-ienii )

    https://grandyazicihotels.hweb.com/

    Vacanţă plăcută!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    calatorul
    [27.04.17 21:15:05]
    »

    @Klaudyia: Multumim pentru informatiile oferite si impresiile impartasite, ca si pentru pozele lamuritoare. Raman totusi cu o curiozitate: cum au fost marea, nisipul, apa, plaja, marea? Ca eu si de aia merg pana acolo, ca sa ma bucur de apa, plaja si de soare. Alegeri inspirate si vacante frumoase in continuare!

    KlaudyiaAUTOR REVIEW
    [07.05.17 21:17:32]
    »

    @calatorul:

    cum au fost marea, nisipul, apa, plaja, marea?

    Foarte fáine, cum altfel?! Cu drag repet şi încerc să detaliez amintirile cu care am rămas... marea cu sclipiri în nuanţe multicolore, de la verzui, la verde intens, viridin, turcoaz, cyan, azur - bleu ciel, albastru închis, bleumarin, (nu-i exclus) chiar indigo . Nisipul - (nereprezentativ) există şi acest tip de sediment pe plajă - foto P14, "child-friendly"; dar predomină pietroaiele - pe care le puteai fenta coborând în apă pe podeţ, până la o adâncime "înotabilă" - foto P13; musai încălţări speciale pentru apă; activităţi susţinute şi eficiente de curăţenie, "blue-flag" în 2016; şezlonguri şi umbreluţe disponibile peste tot, inclusiv la "buza" mării, pe ponton, la orice oră. Apa - curată, străvezie, cu peştişori - sursă de încântare pentru înotători şi sporind virtuţile talasoterapiei. Golf superb, vegheat lateral de dealurile pinifere, iar în faţă - de versanţii peninsulei Adaköy. Hamacuri în diverse zone înverzite, la umbră şi răcoare Numeroase dotări pentru activităţi recreativ-sportive şi alte îndeletniciri plăcute, îndemnătoare la exersarea abilităţilor fizice şi ambiţiei competiţionale... sau, dimpotrivă, invitătoare la contemplaţie lenevoasă şi repaos molatic.

    [foto au fost alese exclusiv din raţiuni informative, dar "artisticeşte" vorbind sunt enervant de nedrepte faţă de realităţile de la faţa locului]

    Deci şi în ceea ce priveşte cadrul natural: toate facilităţile pentru un concediu plăcut într-un peisaj incredibil, inefabil, indelebil... încântător, însufleţitor, îndrăgostibil ... Of, of, măi-măi...

    totuşi: impresiile de aici şi gradul de recomandare (subiective, cu o mare doză de gratitudine şi încă sursă de delectabile amintiri) se referă la o experienţă din vara anului două mii cinşpe

    Dar mai întrebaţi, că eu mă străduiesc în continuare... poate-poate înfiinţează şi GYCT o casierie pentru turiştii lăudători (nu doar live chat pe site), să ştim o treabă, nu?!...

    Vacanțe plăcute!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    calatorul
    [07.05.17 22:04:29]
    »

    @Klaudyia: Multumesc pentru raspuns, informatiile suplimentare si detaliile oferite, imbietoare desigur.

    Intrebam pentru ca nu le gasisem in cuprinsul relatarii si in vizitele mele la plajele de pe litoralul turcesc, pornind din Kusadasi spre Coasta de turcoaz, de la Bodrum la Fethyie si pana la Kas, in sudul maxim al peninsulei, am cautat si gasit multe plaje incantatoare, dar putine cu nisip fin si apa mica.

    Am descris cateva dintre ele pe AFA si le/am recomandat pentru asta, desi eu sunt pregatit si pentru pietris, stanci si apa adanca, cu tot echipamentul.

    CAut un hotel cu toate cele convenabile si aflu ca sunt plaje pe care sezlongurile cu umbrele se ocupa cu prosoape de la primele ore ale diminetii, ca sunt prea inghesuite pe plaja, ca nu e nisip de mare ci adus cu basculanta etc.

    Am facut o selectie mai ales cu cele prezentate de @nicole33, iar cel descris aici pare ca mi se potriveste destul de bine, multumesc pentru impresiile convingatoare impartasite. Alegeri inspirate si vacante frumoase in continuare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calatorul, Klaudyia, maria55, marian_buc, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂGrand Yazici Club Turban [HV-1]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.74666285514832 sec
    ecranul dvs: 1 x 1