ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 22.08.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

NU Gergana, NU Albena, NU Bulgaria

TIPĂREȘTE

Sa incepem cu drumul care este bun, doar unul singur catre Varna. La vreo 68 km este un indicator la stanga pt statiuni, inclusiv Albena. Atentie limitarile sunt 50 km/h in oras si 90km/h in afara, bulgarii chiar le respecta, singurii balauri erau romanii care mergeau cu 130 si depaseau pe linie continua. Culmea ca bulgarii sunt ok si te atentioneaza de radere. Cica poti merge si cu statia dar nu m-as risca. Atentie, cand esti in sensul girator trebuie sa dai prioritate de dreapta celor care intra in giratoriu. Singura benzinarie pe care am vazut-o e un Petrom la un km de vama. Litrul de benzina 2.34 lv, deci mai ieftin ca in Romania. Vis a vis de subiect, 1 euro = 2 lv, 1 lv = 0.4 lei, de unde tragem concluzia ca bulgarii au o economie mai puternica?

Intrarea in statiune se face prin niste bariere cu card ca la mall si costa 6 lv pe care ii achitati la receptie. Cica e pt parcare, care este inexistenta, mai multe sperante pe spatiul verde. Eu am cutreierat parcarea vreo ora pana cand am gasit un loc in fata hotelului pt care am fost certat ca este doar pt straini, adica nemti si alte natii superioare. In cazul furturilor auto sunt implicati si hotelierii, pt ca iti trebuie cardul de parcare ca sa iesi din statiune si nu prea merge smecheria cu pierdutul. (am facut un experiment si e mai dificil)

Hotelul in nici un caz nu e de 4* poate 2*. Poate cand a fost nou, acum 5 ani, dar stele reflecta si serviciile care sunt jalnice!

La cazare nu dati ciubuc, nr camerelor sunt sunt generate electronic, pt a preveni acest aspect. Eu am dat pt ca am ajuns pe la 10 si am vrut cazare mai repede, asta insemnand 12, altfel trebuie sa astepti pana la 16. Mai frumos a patit sotia care se duce la receptie si roaga sa ne dea camera mai repede pt ca avem copil mic, fiind blonda usor de confundat cu nemtii, foarte amabili, da sigur, numai cand aude ca este romanca ii zice - ca traia cu impresia ca toti romanii sunt "brownies", adica [...]! Asaaaaaa, bineeeeee, suntem romani, tre sa stam la coada plus putem fi jigniti! Pt acest aspect si nu numai nu se merita sa dati banii la bulgari! Oricum la receptie erau niste rusi care vorbeau in rusa, engleza si cu degetele mijlocii, si-mi zic, ce [...]! Dar pana la finalul sejurului le-am dat dreptate de vreo 5 ori. Dar cat am stat in receptie au cazat vreo 5 familii de nemti si vreo doua de bulgari.

Intr-un final ne-am cazat, camera suficient de mare (am avut cu 3 paturi) lenjeria banuiesc ca era curata, cel putin asa parea dar nu mirosea a detergent, plus sub el am gasit fire de par, sa ne incurajam ca erau a cameristei. Cand ceream sa faca curat trebuia sa ma duc la receptie si sa-i cer resprespectivului printre dinti, am lasat hartiuta in clanta doua zile si nimeni nu o observse. Curatenia insemna un aspirat in repezeala, nu si pe sub pat, poate schimbat prosoapele daca le lasam in usa si se impiedica de ele. Plus m-a ingrozit faptul ca jumatate din nemti aveau tot felul de bube pe ei inclusi psoriazis. Ma indoiesc ca gospodinele hotelului spalau prosoapele la 90°.

Alta faza tare, peste tot scria mare free mare wi-fi numai cand deschideai prima pagina de browser trebuia sa te logezi, daca erai nerabdator trebuia sa trimiti un sms de 0,9€+ tva si primeai o parola. Hmmm... ma duc la receptie ii arat [...] la care asta relaxat, sa dau sms, da-i scandal si dai si dai si intr-un final imi da o hartiuta cu user si parola, nu-i spusesem [...] ca vorbisem cu o copchila nemtoica pe plaja care imi explicase cum sta treaba (copii din ziua de azi).

Dupa vreo doua zile se striga dusul, ma duc la receptie spun, no problem, se rezolva, seara tot nu mergea. Romanul e roman, ma duc si iau din portbagaj trusa de scule si la ora 22 reparam bateria.

In camera era seif dar vecinii nostri cereau 32 lv adica vreo 100 de lei pentru cheie! Super! Dar parca erau 4* si e gratis, nu? Poate pentru nemti si altii.

Anul trecut am fost la Modern/ Mamaia si am cam stranbat din nas, dar hotelul si serviciile sunt peste binisor!

Si ajungem si la mancare, care sa recunoastem ca a fost buna, diversificata, putea manca si copilul din ea. Dar, si aici alta problema, la cina mesele erau nominale camerelor si erau in doua serii, de la 5 la 7 si de la 7 la 9. Normal ca nemtii mancau de la 7 in colo iar pe romani ii chema la ora 5. Ma duc vorbesc cu alt [...], nimic, chem mmanageru lcare avea un pic cu mai multi neuroni si-mi explica ca ar trebui sa vorbesc eu cu bulgarii de vreo 80 de ani care mancau de la 7 sa ne mixam cumva. Ii zic ca eu ca turist nu pot face asta si sa vorbeasca el, intr-un final ne-au zis sa venim dupa 8. Asa ceva nu am mai vazut si am ajuns la 1.80 m ai mei sa servesc cina la masuta de copii. Nu radeti, nu fac caterinca, VORBESC SERIOS! Si eram in continuare la 4*, mai bine apus 4 scoici!

Carnea era cam in sange DAR stiai sigur din ce animal este, sucurile la dozator cred ca erau otrava pENTRU soareci, intr-o seara am baut un pahar de bere si m-a luat o durere de ficat. Asa ca o saptamana am baut doar ceai de menta la pliculet ca prea cel mai de incredere. Pana si apa asa zisa plata era de chiveta filtrata! Ceapa si branzeturi puteai manca de 10 ori pe zi. La clatite, gratar, pizza trebuia sa stai la coada, ca doar nemtii sunt niste finuti si educati care tot timpul se bagau in fata. Dupa atitudinea lor cred ca erau niste [...], iar juma din ei aveau psoriazis. Mi sa parut ciudat prima zi ca se minunau astia la mierea de albine, ca la ozn-uri si puneau pe tot ce mancau, chiar si pe pepene. Sa vedeti cand au vazut braza cu mucegai si soriso.

Curatenia si la restaurant suferea din plin. Paharele cred ca erau doar clatite, nu spalate iar intre dintii furculitelor gaseai meniul precedent.

Neaparat sa va faceti asigurare de sanatate privata, coata doar vreo 32 de lei si am inteles de la cei care au folosit-o ca se merita. Spitalele de stat arata jalnic, asa ca ai o sansa de supravetuire daca bagi viteza pana la Constanta.

Plaja, alta poveste si aici. Mare si curata nu am ce reprosa dar primele doua randuri de sezlonguri erau rezervate nemtilor, romanii in ultimele doua. In total erau 7 randuri. Dar daca dadeai 1-2€ la salvamar se gasea si pentru tine un loc in primele randuri. Saltele primeau doar cei care cotizau! Daca cumva il apostrofai pe salvamar iti arata o tablita cu tot felul de preturi si concluzia era ca trebuie sa-i multumesti ca stai gratis pe un sezlong!

Siguranta era indoielnica, fiind ultimul hotel, urma plaja libera, care era libera de orice reguli. Plus erau si [...] de nemti care faceau nudism! Ochelari de cai la neveste si copii! La Modern era un agent de paza care nu dadeau voie pe plaja hotelului doar celor care aveau bratara!

Compar tot timpul cu Modern/ Mamaia care este tot un 4* dar care isi da silinta si este romamesc, nu cu vreun hotel de prin Grecia sau alta tara! Eu sunt de parere ca turismul bulgaresc ar trebui boicotat precum Lidl-ul in Grecia!

Entertament-ul dezastruos, doar dimineata la piscina si vorbeau numai in germana si bulgareste. L-am rugat pe-un [...] de pe scena sa incerce si in engleza dar mi-a raspuns culmea in romaneste ca nu are chef si voie sa vb in alte limbi. Cred ca am fost in Africa si maimutele nu inteleg limba romana!

Piscina era ok, cu spatiu si pt copii mici pana-n 0,6m, dar cand ieseai credeai ca ai fost la Lacul Sarat dupa stratul de color de pe tine si doamne ce te mananca pielea!

Statiunea, in celalalt capat, cu tractorasul 3lv si 2lv pt copii, cu taxi 10 lv daca te tocmeai, altfel 2lv pornirea, 2lv km! Statiunea construita prin anii "70-"80, Posta veche a ramas in paragina si in centru e un Hotel gen Parc/ Mamaia nerenovat de 2*. Ce mi-a placut a fost curatenia, lipsa [...] cu hamsii si gogosi, nu fum si miros de mici, nu clovni care te obliga sa cumperi la copii un balon cu 10 lei. Este deasupra la Mamaia cu vreo 10 ani! Hotel intradevar de 4* este Flamingo si Amelia - alea da hoteluri!!!

Cine mai are si alte curiozitati sau vor sa ma contrazica, va rog frumos, contactati-ma!


[fb]
---
Trimis de incognito_icd in 12.08.15 00:22:51
Validat / Publicat: 12.08.15 10:11:27
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6434 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

43 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (incognito_icd); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1338 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    43 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 43
    teoanton
    [12.08.15 10:26:09]
    »

    Foarte bun review, chiar daca e un pic rautacios, dar atinge punctele esentiale.

    Si eu am constatat ca Albena s-a degradat dpdv al serviciilor in ultimii anii, ceea ce a culminat in 2015 cu desfiintarea UAI si transformarea AI in AI light, cu mai putine bauturi sau servicii gratuite si acelea de calitate indoielnica.

    In plus, preturile au crescut, in medie cu 10 euro de la un an la altul, fara justificare.

    Numai plaja a ramas din Albena, hotelurile si serviciile lor sunt tot mai proaste!

    Dragoș_MD
    [12.08.15 12:27:35]
    »

    @incognito_icd -

    ... Culmea ca bulgarii sunt ok si te atentioneaza de radere. Cica poti merge si cu statia dar nu m-as risca. Atentie, cand esti in sensul girator trebuie sa dai prioritate de dreapta celor care intra in giratoriu. Singura benzinarie pe care am vazut-o e un Petrom la un km de vama. Litrul de benzina 2.34 lv, deci mai ieftin ca in Romania. Vis a vis de subiect, 1 euro = 2 lv, 1 lv = 0.4 lei, de unde tragem concluzia ca bulgarii au o economie mai puternica?

    De ras, m-am ras singur și nu m-au atenționat bulgarii că trebuie s-o fac.

    Stațiile CB sunt legale. NU e niciun risc; evident, cu condiția să fie limitate la 4 W putere de emisie, conform normelor.

    Prioritatea în giratoriu este tot de stânga!!! Se schimbă NUMAI dacă la intrări sunt instalate semne de cedare a acesteia. Dar dacă e doar semnul de giratoriu, odată intrat în acesta, ai prioritate. Exact ca aici, la intrarea în Albena...

    Benzinărie este una chiar la giratoriul de la intrarea în Albena, nu știu câte în Varna și Ruse, plus vreo cinci pe drum. Că nu le-ai văzut tu, e cu totul altă poveste.

    Nu au neapărat o economie mai puternică, ci doar o monedă ceva mai bine cotată față de leu.

    Intrarea in statiune se face prin niste bariere cu card ca la mall si costa 6 lv pe care ii achitati la receptie. Cica e pt parcare, care este inexistenta, mai multe sperante pe spatiul verde.

    Sunt multe parcări în toată Albena. E drept, nu toate la intrarea hotelurilor, dar nici nu e musai să stai cu mașina pe scară după ce ai debarcat trupa și bagajele.

    Hotelul in nici un caz nu e de 4* poate 2*. Poate cand a fost nou, acum 5 ani, dar stele reflecta si serviciile care sunt jalnice!

    Acum 5 ani cred că a fost renovat; nou era pe vremea lu' Todor Jivkov!

    La cazare nu dati ciubuc

    n-am dat, că n-aveam de ce. Aveam camera deja plătită, nu mi se făcea niciun favor!

    Eu am dat pt ca am ajuns pe la 10 si am vrut cazare mai repede, asta insemnand 12, altfel trebuie sa astepti pana la 16.

    Cin' te-a pus?!? Din câte știu, ora standard de check-in e la 14. Nu-s obligați să distribuie camerele mai repede, nici cu bacșiș, nici fără.

    Plus m-a ingrozit faptul ca jumatate din nemti aveau tot felul de bube pe ei inclusi psoriazis. Ma indoiesc ca gospodinele hotelului spalau prosoapele la 90°.

    Altă gogoriță. Ești cumva medic dermatolog? pe ce bază ai pus diagnosticul ăsta?!? În altă ordine de idei, știi că psoriazisul nu e contagios? O fi neplăcut la privire un bolnav, dar nu trebuie să-l tratezi ca pe un lepros!

    Prosoapele și lenjeria hotelurilor oricum e spălată automat, nu de către „gospodine”...

    In camera era seif dar vecinii nostri cereau 32 lv adica vreo 100 de lei pentru cheie! Super! Dar parca erau 4* si e gratis, nu? Poate pentru nemti si altii.

    Ți s-a promis undeva că o să ai seiful gratuit?

    Sa vedeti cand au vazut braza cu mucegai si soriso.

    Apropo, cei ăla SORISO? E cumva vorba despre „surâs”, în italiană?

    Neaparat sa va faceti asigurare de sanatate privata, coata doar vreo 32 de lei si am inteles de la cei care au folosit-o ca se merita. Spitalele de stat arata jalnic, asa ca ai o sansa de supravetuire daca bagi viteza pana la Constanta.

    Dacă mai apuci să bagi viteză până la Mangalia măcar, nu neapărat în Constanța, chiar nu ai nevoie de asigurare de sănătate. Poate de una de viață...

    Plaja, alta poveste si aici. Mare si curata nu am ce reprosa dar primele doua randuri de sezlonguri erau rezervate nemtilor, romanii in ultimele doua. In total erau 7 randuri. Dar daca dadeai 1-2€ la salvamar se gasea si pentru tine un loc in primele randuri. Saltele primeau doar cei care cotizau! Daca cumva il apostrofai pe salvamar iti arata o tablita cu tot felul de preturi si concluzia era ca trebuie sa-i multumesti ca stai gratis pe un sezlong!

    Politica de a plăti pentru șezlong în primele linii și / sau pentru saltele este veche de ani de zile. Cei ce ți-au vândut biletul ar fi trebuit să te avertizeze. Dacă ei n-au făcut-o, nu era nevoie să mergi tu acolo să te cerți cu oamenii ăia - ei nu-și făceau decât job-ul.

    Siguranta era indoielnica, fiind ultimul hotel, urma plaja libera, care era libera de orice reguli. Plus erau si [... ] de nemti care faceau nudism!

    Și de ce era siguranța îndoielnică, dacă la câteva sute de metri de plaja hotelului se face nudism? Erau ăia-n fundu' gol agresivi, sau borfași, sau ce?!?

    Cine te pune să caști gura la ei?!?

    ===

    Cam asta e... amfostacolo și știu cum e; nici eu nu aș recomanda hotelul, nu la prețurile cerute, oricum. Dar să spui același lucru despre stațiune și țară... e deja prea mult!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][19 voturi]
    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [12.08.15 21:33:28]
    »

    @Dragos -

    sa o luam cu inceputul... ma refeream la aparatul care te taxeaza cand depasesti viteza legala! eu am dat un sfat, tu poti sa iti pui si antena parabolica! povestea un turist ca si-a luat amenda cand a coborat jos din masina sa dea actele politistului si i-a scris proces verbal ca nu avea centura! Asa ca nu provoca pe flamanzi!

    Daca tu te risti sa pui benzina de la o benzinarie no name e alegera ta! eu am zis ca am vazut doar una cunoscuta noua!

    Daca sunt 4* seiful e gratis!!! intra in categoria de 4*!!!

    Nu frate nu sunt doctor, dar cand vezi ca juma din ei au bube pe ei, nu prea stii care sunt contagioase si care nu!

    Vis a vis de cazare de ce nu se aplica regula cu ora 16 si pt nemti sau alte natii!!!???

    Plaja libera pr turisti sau localnici care erau cam creolini si ma indoiesc ca nu se incumetau sa plece cu suveniruri de pe sezlonguri!

    Legat de parcare am gasit la 3 hoteluri mai in vale!!! nu vroiam in fata! si cand ai bagaje si jucarii sa le cari la 33' e cam trist!

    Sezlongurile sunt pt toata lumea! banii mei nu sunt la fel ca ai nemtilor?

    Si tu daca esti asa pretentios de ce sustii Bulgaria?

    si Dragos prietene acum spune-mi de la ce agentie de turism esti si ce capac iti ei din reclama si contra reclama?

    fanespoitorul
    [12.08.15 22:03:05]
    »

    @incognito_icd -

    Si tu daca esti asa pretentios de ce sustii Bulgaria?

    Dragos este o agentie (de informatii). Dragos nu sustine Bulgaria. Dragos e bulgar

    Daca -l intrebi pe Dragos, oricand iti va da niste informatii valabile. Chiaro ??

    teoanton
    [12.08.15 22:36:04]
    »

    Nu va mai certati fratilor. Problema e ca sunt nevoit ca dupa 10 ani de pelerinaj neintrerupt la Albena sa caut in alte parti comfortul si servciile ce le-am avut odata acolo la preturi rezonabile.

    Ma vad nevoit sa caut all inclusive in Romania. Am vazut ceva la mamaia, Savoy, dar e cam scump.

    Astept sugestii!

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [12.08.15 23:26:24]
    »

    @teoanton -

    sincer Romania mi se pare in continuare prea scumpa pt ce ofera! plus Statiunile nu se emancipeaza deloc! am fost la Modern (am scris review), Golden Tulip si e bine, curat dar e indicat sa alegi pensiune completa, Astoria, unul dintre cele mai curate hoteluri din RO dar mancarea proasta. depinde ce cauti, cat de pretentios esti si daca ai sau nu copii!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [13.08.15 13:08:04]
    »

    @incognito_icd -

    Daca tu te risti sa pui benzina de la o benzinarie no name e alegera ta! eu am zis ca am vazut doar una cunoscuta noua!

    Un Shell e cunoscut? (Varna, autostradă). Sau Lukoil (Varna, Ruse) Sau OMV? (Ruse, autostradă).

    Rămâne cum am vorbit...

    Daca sunt 4* seiful e gratis!!! intra in categoria de 4*!!!

    Poți să-mi arăți unde anume scrie asta? (în afară de ceea ce consideri tu că ar trebui să fie).

    Plaja libera pr turisti sau localnici care erau cam creolini si ma indoiesc ca nu se incumetau sa plece cu suveniruri de pe sezlonguri!

    Mai sus, când spui despre alții că pe noi ne consideră

    ... ca toti romanii sunt "brownies", adica [... ]

    ți se pare că ești discriminat. De ce atunci nu aplici la rândul tău aceeași măsură când îi judeci pe alții după culoare și aspect?!? Ai auzit că s-ar fi furat ceva de pe plajă, sau pur și simplu pui etichete altora așa cum ție nu-ți place să fii etichetat???

    Sezlongurile sunt pt toata lumea! banii mei nu sunt la fel ca ai nemtilor?

    Corect. Și nu te-a oprit nimeni să stai pe ele. Dacă doreai mai în față (și / sau saltea), era suficient să plătești. La fel ca și nemții. Doar că ei nu sunt zgârciți sau cârcotași, ci se supun regulilor pentru că au asta în sânge.

    Deși nemții nu au aceeași bani ca și noi (ei au trecut de ceva vreme la euro), oricum în Bulgaria se acceptă doar leva pentru orice plată, deci e corect, ați fi avut aceiași bani. Doar că ei nu îi țin numai în buzunar - dacă vor ceva (produs sau serviciu cu plată), achită corect costul respectiv. Drept pentru care, primesc și ceea ce au plătit.

    Si tu daca esti asa pretentios de ce sustii Bulgaria?

    Nu susțin neapărat Bulgaria, ci locurile unde m-am simțit bine, respectat și tratat corect ca turist. Chiar dacă mai sunt și minusuri, dar care nu mi-au distrus niciodată vacanța. Și nici nu am pretenții mai mari decât prețul achitat.

    PS nu lucrez la nicio agenție. Nici de turism, nici de alt fel. Nu că asta ar conta pentru tine.

    PS 2 nu mi se pare normal să mi te adresezi cu „prietene”, atât timp cât suntem mult prea diferiți pentru o astfel de relație. De pildă, eu nu mi-am permis o astfel de adresare.

    Vacanțe reușite pe viitor!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][12 voturi]
    yuliansch
    [13.08.15 20:34:36]
    »

    buna. ne-am intors de 2 zile din sejurul petrecut la Gergana si vreau sa mentionez cateva "chestii": in primul rand ar trebui sa stii ce te asteapta in momentul cand ajungi acolo, adica sa nu ai pretentii sa te trateze ca pe imparat si sa gasesti luxul de pe lume. daca doresti asa ceva sunt hoteluri de 5 stele.

    In al doilea rand o sa fac o comparatie cu ce s-a scris si cum am fost tratati noi, ca si ROMANI, in perioada 5-10 august 2015:

    - cazare:am ajuns la 10.30 si fara sa dam vreun ban, in 10 min am primit camera si bratarile si am putut beneficia de pranz. in camera ne asteptau 2 platouri cu sandwich-uri, foarte bune, 2 sticle de apa si fructe.

    - imediat dupa ce ne-au pus bratarile am primit o hartie cu parola wi-fi, iar doamna ne-a rugat sa mergemla restaurant sa stabilim programul ptr cina. acolo, seful de sala ne-a intrebat in ce interval dorim, am optat 19.30-21.00 si am primit masa 86.

    - curatenie: prosoape schimbate in fiecare zi, paturile aranjate

    - nu am folosit seiful

    - mancarea foarte buna, gratarele in regula, copilul a baut zilnic sucuri de la dozator dar nu a avut nici cea mai mica problema, berea era intr-adevar slabuta, dar nu cred ca de la ea au fost probleme la ficat.

    - nu am vazut cani si tacamuri murdare in restaurant, doar cele folosite

    - in fiecare zi am stat in primul rand de sezlonguri deoarece ne trezeam la rasarit, lasam prosoapele (ca majoritatea), iar dupa micul dejun mergeam acolo, ba chiar am luat si al treilea sezolng si nu a spus nimeni nimic.

    - echipa de divertisment incepea programul la ora 10, vorbeau in germana, engleza si bulgareste:chiar eu am vorbit cu ei cand m-au invitat la volei, iar sotia a facut gimnastica dupa ora 16, asadar nu erau numai dimineata.

    - in piscina ni s-a parut si noua ca este clor, dar nu era un lucru care sa ne deranjeze.

    In concluzie, consider comentariul prea rautacios.

    Parerea mea.

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [13.08.15 20:36:48]
    »

    @Dragos -

    Sa fie clar!!! eu am scris parerea mea!!! asta este scopul sitului (parca legea lu" Pruteanu imi da voi sa scriu termeni straini cum ii aud si pronunt, asa ca nu mai rade se sorizu).

    Eu am fost prin Vama Veche!!! nu am ajuns la Varna sau Ruse!!!

    Stele hotelurilor nu sunt date dupa cat de noua e mobila sau tv e LED sau plasma! se dau pt servicii! iar la 4* seiful este inclus in serviciile standard!

    Pt sezlonguri nemtii nu plateau nimic! deci mai scriu o data sa intelegi NIMIC! ei cand primeau o bautura de la bar nu multumeau! l-am intrebat pe unul si mi-a zis pt ce sa multumeasca daca el a platit acest serviciu!? si daca tu ca roman stateai la coada si un neamt intra in fata pe el il servea primul! i-am si spus unui barman ca nemitii ii desconsidera si ei fac plecaciuni in fata lor! plus 50% din turisti erau romani! ei isi sustin turismul cu romanii! nemtii nu mai vin pt ca statiunea nu mai e ca acum 5 ani!

    si daca pe plaja un lepros isi freaca pielea de scoame si copilul tau se joaca in nisip langa el mai vino o data cu teoria ca nu e contagioasa si cu dr dermato! plus daca un libidinos de neamt chel si dezbracat isi ridica mainile in sus sa se bronzeze peste tot langa copilul tau cred ca vei face galerie! in aceeasi ordine de idei am vazut nenumarati nemti care se schimbau de slip pe plaja, cu toate ca erau cabine! din pacate nu ma lasa situl sa postez foto de genul, sa iti faci o idee mai puternica!

    eu personal am stat de la cort la 5* si in toate review-urile mele am raportat bani pe stele.

    mai sus ma invinovateai pe mine ca de ce am ajuns la 10 si vroiau sa ma cazeze la 16!!! wtf! tu te auzi? dar de ce erau cazati nemtii si bulgarii? de ce nu se aplica regula cu ora 16 si pt ei?! asta era problema mea! sa iti dau niste exemple... Turcia, ajuns la 11, m-a servit cu un ceai cald si rahat turcesc cat durau formalitatile, in 10 min cazat. Grecia... pe la 10, la fel, pate de masline si uzo (pt cine bea) un fresh ca sa imi revin dupa drum (am facut cu avionul un pic peste o ora si ei vroiau sa ma revigoreze), Egipt (nu mai tin minte ora dar pana in pranz)... cat mi-a explicat resortul si codurile cu bratarile bagajele erau deja in camera!

    Eu personal nu m-am simtit respectat si de aceea boicotez Bulgaria!!! plusurile le-am subliniat si eu! am fost prin prea multe destinatii si m-am antrenat sa nu imi distrug singur vacanta! la bulgari tre sa-i sictiresti, la turci sa le dai un ciubuc, la greci sa ii respecti si tot asa...

    si din moment ce mi-ai comentat review-ul punctual am simtit ceva personal... asa ca mi-am permis sa te numesc "prieten"

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [13.08.15 20:40:24]
    »

    @yuliansch -

    sigur ai fost la acest hotel? mi se pare cam sefeistic ce scrii! 2 platouri in camera!?! chiar asa!? nu era si o maseuza pe acolo? lasa-ma sa ghicesc, tailandeza!

    yuliansch
    [13.08.15 20:51:22]
    »

    @incognito_icd - imi pare foarte rau ca nu am facut poze cu platourile; chiar am mers jos cu unul din ele si le-am spus sa-l ia pentru ca o sa mergem la pranz.

    probabil ca la banii pe care i-ati platit va asteptati la mai mult, dar cred ca puteai gasi si lucruri pozitive.

    stii care cred eu ca este problema? agentia sau operatorul prin care ati ajuns. in momentul in care le-am dat voucherele, au pronuntat numele operatorului si s-au miscat foarte repede. spun asta pentru ca si anul trecut am beneficiat de acelasi tratament la Boryana.

    nu vreau sa creez polemici, nu fac nici un fel de reclama vreunei agentii de turism, suntem o simpla familie care s-a simtit foarte bine la Gergana (cu cateva minusuri, care pentru noi nu conteaza).

    tm67bru
    [13.08.15 21:17:15]
    »

    @incognito_icd - îmi pare şi mie evident că totul porneşte de la o alegere profund greşită a hotelului

    Având în vedere ce ai scris despre experienţele turco-greceşti, este extrem de evident acest lucru. În Grecia, de exemplu, la majoritatea covârşitoare a hotelurilor nu primeşti acel tratament =» ai fost la hoteluri (mult) peste medie.

    E clar că la experienţa voastră turistică alegerea unui hotel care se adresează unei cu totul alte categorii şi unui alt "nivel de aşteptări" a fost cauza principală a vacanţei "ratate".

    Cine a determinat, cine e "responsabil" pentru această alegere - asta doar tu poţi să o decizi. Evident că agenţia are o vină majoră (schimb-o! se presupune că vă cunoaştea preferinţele, istoricul etc, nu?). Dar, foarte probabil, şi voi aţi avut partea voastră de vină, te superi sau nu, eu aşa cred.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][10 voturi]
    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [14.08.15 14:20:57]
    »

    @tm67bru -

    Eu am raportat stele la bani! pai in grecia am dat pana-n 800 de euro si nu am avut nici un comentariu! 1000 de euro pt BG nu merita in nici un caz! am ales ca este aproapre, nu am vrut avion pt a nu plati costuri suplimentare la taxa de aeroport.

    Ceea ce m-a deranjat ingrozitor a fost DISCRIMINAREA!!! Bataia de joc raportata la faptul ca jumatate din turisti erau roamani! Acei romani sustin acel turism discriminator! Asta nu inteleg ceilalti! e vorba de niste principii! un ex elogvent in Corfu... 2 et romani, 3 et nemti... meniul era scris in engleza, romaneste si germana.

    si agentia de turism a avut o vina intr-o oarecare masura, dar merg cu ei de 10 ani si nici o data nu au dat gres. poate ne-am pierdut in traduceri...

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [14.08.15 14:25:25]
    »

    @yuliansch -

    fratilor cat castigati din reclama asta?

    in nici un hotel din lumea asta nu te asteapta in camera alimente perisabile!!! ciocolata si vin am vazut, dar salam si branza, niciodata. plus cand scoti cheia/cardul nu merge aer conditionat si daca e adevarat ce zici banuiesc ca mirosea ca in trenul vacantei de acum 20 de ani!

    Incercati ceva mai credibil! sunt convis ca puteti mai mult!

    tm67bru
    [14.08.15 15:07:36]
    »

    @incognito_icd -

    Eu am raportat stele la bani!

    Afirmaţia de mai sus, de o naivitate ingenuă , suprapusă peste aşteptările tale ca nemţii să fie trataţi la fel mă face să cred că nu eşti atât de cunoscătoor/experimentat turistic cum mă te percepeam eu... AI putea menţiona hotelurile la care ai fost, "la greci şi în Turcia"?

    Ref nemţi: e foarte posibil să fi cumpărat un ALT pachet decât cel cumpărat de voi (de obciei tour-operatorii germani au putere de negociere mult mai mare şi obţin pachete mai convenabile), ce puteau inclue şezlonguri gratuite (pe când pachetele româneşti - fără ghilimele - să nu includă acest lucru. E doar o supoziţie ce ar explica acest aspect, nu ştiu cum stau lucurile în realitate)

    Cât despre compararea stelelor în bani - e o greşeală destul de freceventă pentru cei lipsiţi de experienţă turistică. O grămadă de alţi factori - raportul dinrte cerere şi ofertă, localizarea etc impun preţul, pe lângă nr de stele. Nu poţi compara preţul/stele nici măcar din localitatăţi din aceeaşi zonă (de ex din acelaşi Litoral), dar'mi'te din ţări diferite...

    În fine, un alt lucru pe care din câte pare eşti incapabil să-l realizezi este că un hotel se poate dovedi mulţumitor pentru un turist de o anumită categorie ("economică", de exemplu) dar *în acelaşi timp*, "SIMULTAN", complet nesatisfăcător pentru un turist cu aşteptări, experienţă, pretenţii mult mai mari. Şi ghici cine merită felicitat pentru alegere şi cine, dimpotrivă, blamat?

    Sau te pomeneşti că mă bănui şi pe mine de "reclamă"? :-)

    yuliansch
    [14.08.15 17:03:33]
    »

    @incognito_icd - acesta va fi ultimul meu comentariu:accepta realitatea si incearca pe viitor alte destinatii. noua ne-au dat camera de deasupra magazinului, era vorbarie non-stop, cada de la dus nu avea cea mai buna scurgere, o nemtoaica s-a pus in fata noastra in restaurant, s. a. m. d, dar nu facem atata tam-tam, pur si simplu ne-am bucurat de concediu. astea sunt lucruri minore. dar, pentru unii pot deveni motiv de a-si strica concediul...

    oricum am da-o, cu tine nu o scoatem la capat.

    iti doresc vacante frumoase si reusite pe viitor!

    p. s. : pe langa sandwichuri, erau si 2 mere si 2 sticle cu apa minerala. pe cuvant.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [14.08.15 19:18:13]
    »

    @tm67bru -

    Doamne ce polemica! la nici un review nu am avut atatea comentarii!

    Sa fie clar... Bulgaria nu merita 1000 de euro nici la 6*!!! Am raportat suma data la servicii!!! comparativ cu alte tari! am comparat pana si cu Romania unde turismul e timid rau!

    Plus nemtii in hotelurile lor platesc mai putin decat celelalte natiuni! si de ce eu care platesc mai mult sa beneficiez de mai putin!

    si cum am scris... am stat de la cort la 5*, stiu ca stelele sunt diferite de la tara la tara, dar intr-un anumit interval de bani serviciile sunt cam la fel!

    Am vazut ca esti plimbat asa ca nu ma pot pune cu tine la contrazis... e vorba de niste principii! iar eu nu inghit discriminarea de aceea am sa boicotez Bulgaria intotdeauna!

    SUFLETEL
    [15.08.15 21:51:23]
    »

    @incognito

    Discriminarea care vad ca te nemultumeste profund este cauzata de comportament si nu de nationalitate.

    Daca tie ti se pare normal sa-i "sictiresti" si ei se vor purta cu tine de aceeasi maniera. Cine este vinovat?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][12 voturi]
    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [16.08.15 10:30:11]
    »

    @SUFLETEL -

    tu stii sa citesti? mai incearca o data! discriminarea era de natie... nemtii si bulgarii erau tinuti pe palme, romanii, rusii si restul erau sictiriti! plus nemtii ii tratau pe angajati cu un dispret ii vedeau ca pe niste sclavi.

    nu inteleg de ce le gasiti scuze si mai mult daca nu ati fost acolo!

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [16.08.15 10:35:42]
    »

    acesta este ultimul comentariu...

    Acesta este un site de impartasit impresii, nu de polemici si problematizari! Ce nu intelegeti fratilor !

    Cei ce vor citi si vor o parere pot alege sa ma creada pe mine cu toate ca nu am nici un motiv sa infloresc sau pe voi restul si sa se duca acolo si sa se friga !

    webmasterX
    [16.08.15 11:11:05]
    »

    @incognito_icd - te rog să eviţi pe viitor folosirea exclusivă a literelor MAJUSCULE (LITERE MARI), această practică este nerecomandată (îngreunează citirea) şi în general considerată lipsită de politeţe pe internet.

    În limbaj internaut, a scrie cu LITERE MARI înseamnă că strigi la noi! Vezi, de exemplu, aici

    Textul în cauză a fost ajustat de noi, mai sus.

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [16.08.15 11:14:45]
    »

    @webmasterX

    scuze, dar m-au scos din pepeni! unii useri nu au inteles ca fiecare turist scrie propriile impresii, nu e un blog cu polemici si filozofari nesfarsite.

    SUFLETEL
    [16.08.15 14:05:27]
    »

    @incognito_icd -

    Când nu mai ai argumente începi să țipi la interlocutori. Extrem de convingător, ce să mai zic.

    Prin titlul articolului, ai generalizat în mod nepermis o experiență singulară, doar a ta, că alții au povestit altceva, la o întreagă stațiune și, mai mult, la o întreagă țară.

    Oricine a fost măcar o singură dată în Bulgaria își poate exprima părerea, în condițiile în care a fost tratat corect și cu respect, fără a se simți discriminat în vreun fel de către gazde.

    Chiar dacă toți turiștii români cazați în acest hotel în aceeași perioadă în care ai fost și tu ar declara exact același lucru, ceea ce este departe de a se fi întâmplat și tot nu ai avea dreptul să generalizezi la întreaga Bulgarie.

    Pentru mulți români, Bulgaria este și va rămâne o destinație de vacanță de preferat, având avantajul apropierii geografice de România, nu toți fiind dispuși să conducă mii de kilometri spre alte mări mai calde.

    Vacanțe plăcute, orice destinație vei alege!

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [16.08.15 21:19:42]
    »

    @SUFLETEL -

    sunteti liberi sa va frigeti si voi! acest site este pentru impartasit impresii de vacanta! aceastea sunt impresiile mele! ceilalti sunt ignoranti ca si tine banuiesc! eu nu pot accepta asa ceva in conditiile unei vacante de 1000 de euro! plus ceilalti nu au fost si in alte parti sa vada ce inseamna turism! banuiesc ca toti cei care ma contrazic sunteti agenti de turism si ramaneti fara paine! nu mi se pare normal sa sariti asa la mine doar pt niste impresii! e nejustificat! e mai mult decat atat! prea tare va doare de Bulgaria! as vrea sa faceti reclama cu aceeasi convingere Litoralului romanesc! hmm... liniste!? dupa cum spuneam...

    fanespoitorul
    [16.08.15 21:47:16]
    »

    @incognito_icd - Gresesti 100%. Nu suntem nici unul agenti de turism. Cumpar vacantele din Decembrie maxim Februarie pentru cel mai bun pret.

    La tine socheaza inversunarea. Este posibil sa fi fost exceptia care intareste regula dar ca sa fie atat de negru, nu te crede nimeni. De asta este si furtuna raspunsurilor. Nu mai fac concedii pe litoralul romanesc din 2008. Asculta Eu vara nu dorm, sa vezi ce spune.

    In final as vrea sa te intreb : Te-ai inscris pe AFA. Esti agent de turism??

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [16.08.15 22:28:11]
    »

    @incognito_icd -

    Lungul șir de ecouri care au urmat review-ului tău s-au datorat în mare parte și invitației lansate de tine în finalul articolului. Citez:

    Cine mai are si alte curiozitati sau vor sa ma contrazica, va rog frumos, contactati-ma!

    Exact acest lucru au făcut toți cei care au comentat.

    Faptul că nu ți-a convenit deloc cum au decurs discuțiile este cu totul altceva.

    eu nu pot accepta asa ceva in conditiile unei vacante de 1000 de euro! plus ceilalti nu au fost si in alte parti sa vada ce inseamna turism!

    Este dreptul tău să-ți petreci vacanțele de 1000 de euro oriunde dorești, dar nu ai dreptul să presupui, cu o aroganță care nu se justifică nicicum, faptul că aceia care au îndrăznit să te contrazică nu au termen de comparație ca și cum nu ar fi depășit granița județului în care trăiesc.

    banuiesc ca toti cei care ma contrazic sunteti agenti de turism si ramaneti fara paine!

    O bănuială la fel de nefondată. Așa cum cu o floare nu se face primăvara, tot așa nici prin boicotarea de către tine turismul bulgar nu va suferi câtuși de puțin și nici agenții de turism, cei reali, nu cei imaginați de tine, nu vor muri de foame. Cât timp litoralul bulgar va oferi un raport calitate/preț mult mai avantajos decât litoralul românesc, turiștii români care nu doresc să-și bată joc de banii lor vor continua să le umple bulgarilor hotelurile, contrar sfaturilor primite de la tine. Că se vor simți sau nu discriminați, nu știu, personal nu cred, dar vom vedea.

    Dragoș_MD
    [16.08.15 23:51:46]
    »

    @incognito_icd -

    ceilalti sunt ignoranti

    Acum ești și expert examinator, nu doar medic dermatolog... Mai ai și alte calificări?

    banuiesc ca toti cei care ma contrazic sunteti agenti de turism

    Greșit din nou - generalizare inutilă și nefondată, a câta oară?

    as vrea sa faceti reclama cu aceeasi convingere Litoralului romanesc!

    Ciudat... eu chiar l-am lăudat. Mă rog... în măsura în care merită. Dar de fapt, nici nu te interesează asta - tu trebuie mereu să ai dreptate. Chiar și atunci când nu ai.

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [17.08.15 20:58:01]
    »

    @nicole33 -

    in 5 ani turismul bulgar va ajunge la jumatate. ei nu stiu sa faca turism! ei nu au o experienta ca si grecii sau turcii de vreo 40 de ani. de aceea isi bat joc de turisti. dar timpul ne va arata.

    si contazisul asta punctual mi se pare exagerat! nu am mai intalnit la alt review scris!

    incognito_icdAUTOR REVIEW
    [17.08.15 21:02:03]
    »

    @Dragos -

    Fratilor dati-mi pace! ce tot ma bateti la cap! astea au fost impresiile mele de vacanta! acesta este scopul acestui site! nu ca sa ma contazici tu punctual! si sa ma ironizezi!

    Plus am intrat in nu stiu ce top al userilor pt acest review pt nu stiu ce premiu! se pare ca am avut mai multe puncte apreciere decat cate comenturi ati avut voi!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [17.08.15 21:12:13]
    »

    @incognito_icd -

    in 5 ani turismul bulgar va ajunge la jumatate. ei nu stiu sa faca turism!

    Amuzantă predicția, dar doar atât.

    Noi nu știm să facem turism nici măcar cât bulgarii și asta nu de ieri de azi, ci de zeci de ani și, cu toate acestea, nu cred că turismul pe litoralul românesc ar fi scăzut dramatic.

    Eu n-am mai călcat pe la marea noastră de peste nouă ani, dar nu cred că acest refuz al meu a influențat în vreun fel afacerile de pe litoral. Exact același efect îl va avea și refuzul tău de a mai merge la bulgari. Evident, timpul ne va dovedi cine a avut dreptate.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, hlli, incognito_icd, MariusH, nicole33, SUFLETEL, teoanton, yuliansch, zanaa
    Alte impresii din această RUBRICĂGergana Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.087762832641602 sec
    ecranul dvs: 1 x 1