ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2011
DE rlg
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.07.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2011
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Gardenya Hotel Bodrum - O alegere nefericita, care din fericire nu a durat decat o noapte

TIPĂREȘTE

Dupa un sejur petrecut in Antalya, impreuna cu inca o familie de prieteni am decis sa vedem locurile faimoase ale Turciei, aflate pe riviera, dupa o noapte de neuitat petrecuta la la Fethiye, la Hotel Club Turkuoaz, unde am fost primiti foarte frumos de catre angajati acestui hotel, am plecat spre Bodrum, locul unde s-a nascut si Herodot, locul unde exista una dintre cele sapte minuni ale lumii antice - Mausoleul din Halicarnas.

Rezervarea am facut-o prin booking.com la Gardenya Hotel situat pe Umurça Mahallesi Dr. Mumtaz Ataman caddesi Rasattepe sk. No: 6, din Bodrum, site-ul hotelului fiind: http://www.gardenyahotel.com/list/list. asp? ktgr_id=354&dil=6

Dupa scotocirea internetului am ajuns la concluzia ca acest hotel este ok pentru o singura noapte, cat doream noi sa stam prin Bodrum, putinele review-uri ale acestui hotel arau ok, fara mari pretentii, mentionau ca au piscina, mic dejun gen bufet suedez (open bufet - conform rezervarii)... totul parea perfect.

Precum spuneam, am ajuns seara tarziu la Bodrum, obositi dupa ce am condus de la Oludeniz/Fethiye trecand si prin Marmaris (absolut superb orasul (extrem de cochet) si faleza este superba), la Hotel Gardenya ne-a intampinat la receptie un tip inalt cu ochelari care dupa miros cred ca ii era frica de apa, nu mai vorbesc de sapun... un produs cred destul de strain lui. Omul ne-a luat A 4-urile cu rezervarile, pasapoartele, a inceput sa dea telefoane si sa se agite, intr-un final mi-a spus ca nu intelege de ce eu am rezervat o camera cu trei paturi si lui i-am dat 4 pasapoarte, undeva sugera ca ar trebui sa platesc pentru a patra persoana, am incercat sa-i eplic ca la sectiune "Conditiile de cazare" din rezervarea booking.com scrie negru pe alb ca pentru copii sub 6 ani nu se percep taxe suplimentare, daca dorm in paturile existente, eu om precaut am preferat sa rezerv o camera de 3 paturi in conditiile in care puteam rezerva usor si fara dureri de cap o camera de 2 paturi si ma incadram perfect in conditiile impuse de catre ei (am uitat sa mentionez, ma insoteau, sotia si cele fiice gemene de 5 ani). Intr-un final am reusit sa lamuresc turcul, pus in fata foii A 4 cu rezervarea mea, a capitulat, mi-a dat cheia de la camera.

Hotelul situat pe o coasta de deal a orasului Bodrum, ofera o priveliste splendida asupra portului, asupra castelului, frumos luminat noaptea, camerele spartan mobilate cu mobila in majoritatea ei coscovita si umflata de la umezeala, pe pereti puteai citi istoria hotelului, puteai vedea urmele insangerate ale victimelor crancenelor lupte dintre cei care au fost cazati in acea camera si legiunile de tantari invadatori, eu precaut, am decis ca in lupta cu ei voi folosi arme chimice (interzise prin tratele internationale, unde majoritatea natiilor lumii sunt semnatare), coborand la masina, m-am dotat cu una bucata pastila si un aparat de omorat tantari, in tot acest context, macar lenjeriile de pe paturi erau curate, fara repros din punctul asta de vedere. Camera avea geamuri cu toc din lemn, vopsite in albastru, care la insistenta mea de a deschide unul acesta a cedat nervos, pur si simplu am ramas cu manerul de deschidere in mana, mai exista si un balcon din fier forjat, cu vedere la piscina hotelului, dragut, dar cam subred. Sa continuam, baia... destul de murdara, wc-ul cam maro la culoare, probabil in tinerete era alb imaculat, prosoapele pareau curate, dar sincer nu am avut curajul de a le folosi, in mijlocul caditei de la dus trona un lighean imens albastru, initial am fost socat de imagine (ce sa caute un lighean asa mare intr-o camera de hotel?), dar mi-am dat seama ca probabil, turcii din alte regiuni aflati in concediu la Bodrum imbina utilul cu placutul, fac si plaja si probabil isi spala si rufele murdare aduse special de acasa, stiind ca astia au ditamai ligheanul in baie, ingeniosi turcii astia, fac economie de apa acasa.

In fine, dupa ce ne-am asezat in camera, am vrut sa coboram la restaurantul hotelului pentru a servi ceva, stupoare, era inchis... ora 22.00, ni sa sugerat ca putem sta sa bem ceva, dar am renuntat, peste drum este un restaurant micut, am servit masa acolo, destul de scump si cam subtire, pentru copii cu chiu cu vai am reusit sa combinam ceva cere sa le poti da sa manance, de fapt ceva care sa fie acceptat de catre ei.

Dupa somnul binemeritat, dimineata am coborat la micul dejun, am gasit la receptie o doamna care nu stia o boaba engleza, si care la intrebarea mea unde se serveste micul dejun a inceput sa dea din maini ca eliclopterul din elice, macar sconcsul care ne-a intampinat seara la receptie nu mai era, am inteles in cele din urma unde se serveste micul dejun, dar stupoare, ajunsi acolo am observat ca nu era nimic aranjat pentru open bufetul inscris in rezervarea mea booking.com. Ne-a intampinat un tip care ne-a invitat sa luam loc la o masa, dupa o asteptare de cca. 3-4 minute a venit la masa noastra cu trei farfurii in care tronau produse specifice micului dejun si una... goala. Am intrebat pentru ce ne-a adus si farfuria goala, raspunsul a venit prompt si sec, ai platit camera de 3 paturi, deci beneficiezi de trei mic dejunuri. Corect teoretic, dar practic nu prea... in rezervarea mea pe booking.com scria negru pe alb, open bufet... lucru de care nu am beneficiat, spunandu-i treaba asta a dat din umeri. Corect era sa prezinte situatia si sa ma intrebe inainte, poate doream sa cumpar inca un mic dejun daca as fi stiut ca asa stau lucrile, dar pus in fata acestui comportament extrem de ciudat din partea unor oameni care ar trebui sa se comporte altfel cu clientii, am abandonat discutia, m-am multumit cu ce era. Portiile extrem de subtiri, cu maslinele numarate (cate 8 (4 negre/ 4 verzi)) in fiecare din cele trei farfurii, o feliuta de branza (extrem de sarata), 3 feliute de salam turcesc, un cub de unt si o cutiuta minuscula cu gem, paine, 3 pahare de suc de portocale (chimicale... binenteles) si 2 cafele (nescafe).

M-am tot gandit dupa intamplarea asta, poate am gresit eu cu ceva, poate nu am citit bine putinele review-urile ale turistilor care au fost la Gardenya Hotel, poate am facut o optiune proasta la rezervare - cu certitudine, este regretabil ca una scrie in fisele de prezentare ale site-urilor de rezervari si implicit pe site-ul propriu al hotelului, iar cand ajungi acolo constati ca beneficiezi de altceva. Regretabila zgarcenia de care au dat dovada cei de la Hotel Gardenya din Bodrum, bine, nici asteptarile mele in legatura cu ei nu erau mari, dar speram ca frumusetea incontestabila a orasului in care traiesc ei sa se reflecte si in sufletul lor si mai departe sa o trasmita turistilor care le calca pragul.

Familia mea nu recomanda acest hotel.


[fb]
---
Trimis de rlg in 09.07.11 15:13:30
Validat / Publicat: 09.07.11 15:55:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya, Alanya, Kusadasi, Istanbul, Marmaris, Oludeniz - Fethiye, Bodrum
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1133 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rlg); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
rlg

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032546997070312 sec
    ecranul dvs: 1 x 1