ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.06.2012
STATUS: GOLD
JUN-2012

Placut impresionat

Tocmai ce ne-am intors de la ferma de midii Dalboka.

Dupa ce am citit cam tot ce s-a scris despre locatie, am gasit usor si ne-am orientat repede la destinatie. Am avut grija sa nu intram in restaurantul concurent si totul a fost foarte frumos.

Mancarea foarte buna, locatia de deasupra valurilor face toti banii.

Pentru 2 persoane am cheltuit 52 leva + spaga pana la 70. Ne-am cam lafait in preparate: midii cu orez, frigarui de midii, frigarui de melci, hamsii prajite, guvizi prajiti, icre si bineinteles ciorba de midii.

Servirea fara repros, chelnerul nostru (mai in varsta, pe la 35-40 ani) stia putina romana si engleza, ne-am inteles cu el fara probleme. A venit chiar de 2-3 ori la masa noastra si ne-a debarasat farfuria de scoici si oase de peste si sa ne intrebe daca e totul ok si daca nu mai dorim ceva. Cat am stat pe acolo l-am auzit ulterior cum vorbea cu baietii si fetele tinere (fetele toate pantaloni ultra scurti cum se poarta, o placere la privit: p) si ii invata cum sa spuna "guvizi" si "sarmale in foi de vita" in romana. In restaurant, din 20 mese ocupate, 7-8 erau cu romani.

Leva am cumparat chiar de la granita, nu am vrut sa avem batai de cap. Urmeaza sa ne facem vacanta tot in Bulgaria, la Duni, asa ca am cumparat leva cu incredere ca oricum vom cheltui peste o luna.

Am plecat din Bucuresti la 9:20, la 9:40 eram pe A2, am ajuns la restaurant cam pe la 13:45. Cand am plecat noi, pe la 15:00, deja jumatate de restaurant era plin si tot veneau masini. Plin de numere de Bucuresti si Constanta.

Am riscat si am coborat cu masina pe panta ultra abrupta si am gasit un loc chiar bun, dar am atins putin pragurile masinii, pentru ca de-o parte si de alta a aleii care coboara spre restaurant pamantul are ravene destul de adanci, de la ploi probabil. La plecare iar am atins pe sub masina. Urcusul a fost fara emotii, insa a trebuit sa tin motorul foarte turat. Cred ca panta are vreo 15 grade inclinatie. Data viitoare sigur voi lasa masina la parcarea de sus.

Poze nu am facut decat cu sotia, pe malul marii, "artistice" cum se zice. Pozele de la ceilalti utilizatori sunt suficiente si reprezinta corect realitatea locatiei.

In rest, RECOMAND!

Trimis de ovidescu in 16.06.12 22:31:39
Validat / Publicat: 16.06.12 23:52:59
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Constantin si Elenena, Elenite

VIZUALIZĂRI: 3716 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ovidescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

[16.06.12 23:11:35]

@ovidescu: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

commandorsteel*
[17.06.12 12:10:08]

deci ai mers pe A2, nu pe la Ruse.

pe unde ai iesit din tara? cam cati km sunt pana acolo?

ovidescuAUTOR REVIEW
[17.06.12 14:18:29]

@commandorsteel: Salut. Da, am mers pe A2 din Bucuresti si pe bucata de A2 de 18km de la Murfatlar. Din tara am iesit pe la Vama Veche, traseu de aprox. 310 km din Bucuresti, si estimat de Google Maps la 3 ore si 10 minute.

Alta varianta e pe la Ruse, cum ai zis, traseul fiind cam cu 40 km mai lung, insa ca timp cu aproape o ora si jumatate in plus, estimare tot a lui Gogu. Dus-intors am avut un traseu de 650 km, pe computerul de bord.

Ca timp efectiv in nici un caz nu ne-am incadrat in estimari pt. ca am mai avut opriri pe traseu, insa recomand clar varianta Bucuresti - Vama Veche.

ovidescuAUTOR REVIEW
[17.06.12 14:25:37]

Am incercat sa modific review-ul dar nu am gasit nici un buton de edit asa ca o sa dau o mica erata la comentariile mele: costul mesei a fost de 58 leva, nu 52 cum am postat initial. Aveam in cap ca trebuia sa fie cu 2 la coada, dar era de fapt spaga de 12 leva, nu pretul total.

Deci am platit 58 leva cu 12 leva spaga, aproximativ 35 euro total.

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):