ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.06.2012
JUN-2012

la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Un hotel care face toti baniiI!!!

Va salut, doar ce am ajuns din sejur (4-11.06.2012) incep prin a va spune (daca nu a facut-o deja titlul) ca sunt super incantat de alegerea facuta!!!

Dupa ce citisem pe site, am avut super emotii, ma gandeam... mai bn mai puneam 100 E si alegeam alt hotel... dar sa incepem cu inceputul:

- transportul spre Nisipuri= F, BUN

-de la Melia spre hotelul Elena, 20 Ron (bulgari comici, incercau sa faca conversatie)

-am ajuns acolo pe la 12.15 (check in-ul era la ora 14.00) dar cum camera noastra era libera receptionera ne-a invitat la etajul 3 (de fapt 4 la ei ca au parter, apoi etajele 0... 1... 2... 3samd). Camera intr-adevar avea un miros inchis, insa in 15 min cu aerul care merge foarte bine si cu un deodorant achizitionat preventiv de acasa totul s-a schimbat, camera super curata, mare (park view am avut noi), asternuturile se schimbau zilnic, casa de valori gratuita, tv cu doar 20 de canale, frigider mic dar potrivit pt 1-2 sticle de suc, 2-3 beri si cateva fructe.

- prima masa- pranzul... emotii cat cuprinde (citisem ca unii au ajuns la urgente... mancare fara pic de carne... catastrofa) cand ajungem acolo... ce sa vezi... 2 supe (una de legume, una cu carnita), salate cat cuprinde (rosii, castraveti, morcobi, branza feta, masline, ardei... tot ce vrei). Felul 2... nu aveai cum sa nu gasesti ceva pe placul tau... peste la fiecare masa, 2 feluri de carnita la fiecare masa (pranz + cina), prajituri (nu am gustat ca nu mananc, dar sotia le-a dat nota 9.5), compot, inghetata, fructe.

- Mic dejun (de lene nu l-am prins decat de 2 ori) insa a fost super delicios cu tot ce ai putea sa manaci (unt, branza topita si normala-feta), salate, oua fierte si chiar omleta, salam prajit, carnati prajiti, fructe (ananas, banane, kiwi) si piesa de rezistenta MINI CLATITTE cu 3 feluri de toping.

-Bautura... cel mai important pt mn: D... intr-adevar berea slaba... ca toata berea din Bulgaria, insa alcoolicele locale... bune rau... cocktail-uri, wiskey, gin, rom tot ce ti-ai putea dori se gasea acolo, vin alb si rosu.

Bauturi racoritoare, de la celebrul pepsi (cu gust adevarat de pepsi), mirinda lemon si portocale, 7up...

La cina, au fost constant 3 feluri de mancare cu carnita + salate, supe ca la mama acasa pot spune, legume fripte.

La ora 10.00 aveau gimnastica pt copii, la ora 11.00 darts cu medalii, la ora 16.00 tenis (aici un minus, era in sala de forta care era relativ dotata si aerul foarte inchis).

Wireless-ul mergea destul de bine, cu anumite locuri in care nu te puteai conecta.

De cand a inceput CE de fotbal au amenajat un loc pentru a viziona meciurile (videoproector) langa bar deci ce ti-ai putea dori, bautura si fotbal.

Apa din piscina FOARTE CURATA, LIMPEDE si "primitoare".

Va spun cat se poate de sincer (NU SE COMPARA CU 5 STELE) insa raport calitate pret e fooooarte bun si d-abia asteptam sa pun acest review pt ca am avut mega emotii citind cele de mai jos!

Atat cat pot o sa recomand acest hotel tuturor cunostinelor.

DACA AI PRETENTII DE 4 STELE ITI SUNT MEGA SATISFACUTE!!!

Trimis de FCD IN ADN in 11.06.12 22:47:15
Validat / Publicat: 11.06.12 23:49:09
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena

VIZUALIZĂRI: 2841 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (FCD IN ADN); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

[12.06.12 11:02:44]

@FCD IN ADN: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

e.daramus*
    [12.06.12 13:30:34]

Plaja era aglomerata? Cat costa sezlongul, un suc, o bere, o cafea pe plaja? Wireless-ul se prindea si in camera?

[12.06.12 18:24:29]

e. daramus: plaja nu era aglomerata, am stat numai la "free", sezlongul era 7 lv, umbrela 6 lv si costumatia pt sezlong era separata la 3-4lv... berea kamenitza 1.75-2.5 lv, amstel 1.85-3lv... preturi cat de cat ok, insa cel mai bn era sa-ti iei la sticla: D, cafea si suc sincer nu am incercat... wireless-ul merge si in camera, avea 3 hot-spot-uri din ce am realizat eu: Elena 123 (am dedus eu ca ar fi pt etajele 1,2, 3), Elena 456 (pt etajele 4 5 si 6) si Elena M... pentru parter. Mai prindeai si de pe la alte hoteluri unele chiar fara parola cu un semnal "Corect".

Bft!

fat frumos
    [16.06.12 13:05:04]

Bine ai revenit din vacanta!

O intrebare: avand in vedere legea antifumat care a intrat in vigoare la inceputul lunii iunie, se mai poate fuma pe plaja, la piscina sau la terasa?

[19.06.12 01:36:55]

@fat frumos: Pfff... din pacate pt tn si fericire pt mn sunt nefumator... insa am vazut foooooarte multi care fumau... acum nush dk si-au luat amenda: D... dar nu cred!

maria55 †
    [19.06.12 05:16:22]

@fat frumos: intervin doar ca sa te linistesc. Sunt fumatoare, te inteleg, chiar f bine. Am fost recent (10/06) la Balcik si Cap Kaliakra, nu am facut plaja (a fost o "ieseala" de 1 zi), insa la toate cele 3 terase la care ne-am asezat existau scrumiere, am fumat, nimeni nu a fost deranjat de asta, nu am primit observatii cu atat mai putin amenda. Asa ca, vacanta placuta!

fat frumos
    [19.06.12 07:04:07]

@maria55 si @FCD IN ADN:

Va multumesc frumos pentru raspunsuri.

Banuiesc ca si pe plaja se fumeaza.

Psycho
    [23.06.12 20:35:23]

Salut. Cu o intrebare te deranjez. O sa merg si eu cu niste prieteni de-ai mei luna viitoare la acest hotel si mai am 2 prieteni care se duc la alt hotel langa. imi poti spune daca ei mai vor sa mai vina in vizita la noi se poate? adica sa stea cu noi la piscina sau sa treaca pur si simplu pe la noi? cand ne vom caza ni se vor da niste bratari pt a ne deosebi? iti multumesc

[25.06.12 01:49:30]

@Psycho: da asa e... se dau bratari, diferite la fiecare hotel... nu cred ca o sa zica nimeni nimic daca vin in vizita... insa cred ca vor avea obiectii daca observa ca beau din bautura adusa de voi, sau pe la piscina... in rest numai bine si soare puternic: D

5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):