ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Slobozia
ÎNSCRIS: 12.03.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 ani si 9 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 13 MIN

Oferta extras la Royal Marina: platesti 5 nopti si stai una gratis

TIPĂREȘTE

Purtasem cu cateva zile inainte discutii pe site despre overbooking la Duni, aveam o atitudine foarte detasata de subiect, de “nu mi se poate intampla chiar mie”, priveam din afara, doar se puneau la punct ultimele retusuri, cine din gasca (eram 4 familii, dintre care noi pe un voucher, la agentie “serioasa” din Bucuresti si inca trei familii cu rezervare la agentie din Slobozia) sa vina cu rachetele de tennis, cine cu palete de tennis de masa, lasa ca am eu minge de fotbal, ia tu de volei, eu vin cu salteaua mare gonflabila, ia si tu jocul de rummy…

Deja eram in concediu, nu mai stateam cu ochii in calculator toata ziua, imi vedeam linistit de gradinarit pe la curte, telefonul de serviciu l-am lasat inchis in birou, totusi seara citeam infrigurat vestile noi cu rezervari anulate la Duni si increderea in rezervarea mea slabea, am contactat si agentia de “furism”, ma linistesc ei ca nu au nici o veste despre asemenea neplaceri. Inventariez precaut si alternativele oferite colegilor de site napastuiti de overbooking, nu-mi mirosea nimic a Duni, pareau de mana a doua, cel mult. Imi fac totusi un calcul, maine e 30. 06, pe 02. 07 am check in la Duni… n-au cum… o fi bine si la Sunset Pomorie… ma anuntau ei pana acum daca se anula rezervarea… la Riu Evrika vad ca au mai plecat “anulati”…

Nici nu am indraznit sa spun cuiva de gandurile negre ce ma macinau, nici macar sotiei, vacanta era programata din ianuarie, am facut lobby pentru Duni la prieteni si am reusit sa mai luam inca trei familii cu inca doua fetite de-o varsta cu a noastra, sa aiba cu cine se juca, totul era pregatit in amanunt si sperantele erau imense.

Chiar vorbisem cu Crengutalil si ne dadusem intalnire la ora 14. 30 in biroul managerului in caz de necaz: Mii de scuze Crengutalil, nu m-am putut tine de cuvant, am ajuns in receptie la ora 16. 30, iar managerul cu care am vorbit nu stiu sigur daca era manager.

Pe 30. 06. 2010, ora 14. 30 primesc telefon de la agenta de “furism” din buricul capitalei, ii raspund calm si o iau de la distanta ca stiu de ce ma suna (ca doar nu ma suna sa-mi ofere cadou o zi in plus de cazare, cu doua zile inainte de sejur), ii aduc aminte ca am vorbit despre overbooking de trei ori anul acesta, o data in martie, o data in mai si o data cu cateva zile inainte, dar ea nu poate face nimic, nu depinde de ea decat atunci cand incaseaza bani, nu si cand trebuie sa puna piciorul in prag partenerilor de la “fur-operatorul” din Bulgaria, al carui nume este suspect de asemanator cu cel al agentiei pe care o reprezinta duduia. Deschid mail-ul in timp ce o tin pe tipa in telefon, vad ca ma anuntase pe la 12. 30 asa:

“Din pacate azi ne-au zis ca de fapt aceasta perioada este cea mai problematica si ca din cauza erorii complexului Duni cu rezervarile va trebui sa mute toate rezervarile cu incepere in aceasta zi.

Ne-au dat ca alternative pentru turistii nostri urmatoarele hoteluri:

Sunset Resort 5*–Pomorie, cazare in studiouri sau apartamente,

Melia Grand Hermitage 5*, Nisipurile de Aur,

Festa Via Pontika 5*****, Pomorie, umbrelute si sezlonguri gratis la plaja, nu am avut clienti aici inca ca e deschis in 2010

Sol Nessebur Mare / Bay 4*, Nessebar,

Iberostar Sunny Beach Resort 4*, Sunny Beach,

Sau exista si varianta sa va returnam toti banii imediat, daca nu gasiti nici un hotel sa va placa.

Am mai avut cateva camere mutate pana acum cu sejur in iunie care au fost la Sunset Resort din Pomorie si le-a placut hotelul, au zis ca e foarte frumos hotelul si mancarea mai buna ca la Duni insa este o statiune mai linistita.

Hoteluri foarte bune sunt si Sol Nessebar Mare/Bay si Iberostar Sunny Beach chiar daca sunt de 4 stele.

Imi pare foarte rau insa va rog sa ma credeti ca acum ne-au anuntat si ca totul este din vina complexului Duni.

Cu stima,

Bla bla bla”

Am refuzat din start alternativele lor, duduia incerca sa ma convinga ca sunt cele mai bune hoteluri, cu cele mai bune review-uri pe site-urile de turism, o intreb daca au review-uri comparabile cu cele despre Duni si pe AFA, ea zice ca da, am trimis-o la plimbare, am inchis telefonul sa ma pot linisti un pic cu nervii si am inceput sa caut o cale pentru rezolvarea lucrurilor, nu vedeam nici una. Aveam trei mari variante:

1) - sa accept returnarea sumei platite – imi pare rau ca nu am facut-o, pentru iulie era o oferta extraordinara la Grifid Arabella siu Bolero la un superpret;

2) - sa accept una din ofertele lor, nici una insa nu se compara cu rezervarea initiala la Royal Marina, doar Iberostar din Sunny Beach se mai apropia.

3) - sa ignor agentia de turism si sa ma prezint la receptia hotelului de parca nimic nu s-ar fi intamplat, asa cum ma batusem cu pumnul in piept pe site ca trebuie facut cu vecinii nostri neascultatori.

Am ales insa o combinatie intre varianta 4 si varianta 3. Nu exista varianta 4? Ba da.

Sun pe duduie (mi-a raspuns un coleg, ea se pisicea la alt telefon tot cu un “anulat” care parea mai nervos decat mine) ii spun ca vreau sa mute rezervarea la Riu Evrika in Sunny Beach. Pai nu e in alternativele oferite pentru Duni! Si ce daca, nici anularea rezervarii nu era printre alternativele la un sejur la Duni in februarie, cand ati papat banutii. Stati sa ma interesez daca se poate. Pai, sa se poata, stiu sigur ca sunt camere libere, am mintit cu un aer de cunoscator. Dupa 15 minute ma suna si imi spune ca nu au camere libere de pe 2. 07, ci de pe trei. Nasol, dupa inca ceva vociferari acceptam, cunosteam valoarea lantului Riu si nu voiam sa ne stricam de tot vacanta. Peste inca 10 minute imi confirma camera standard la Riu Evrika si imi promite ca a doua zi am voucher-ul pe mail. Foarte operativa, a dat doua telefoane in 30 de minute si a rezolvat preoblema, in cinci luni nu a putut da un telefon sa rezolve la Duni... Intre timp sotia a trecut strada si le-a facut reclamatie la OPC, scurt.

Unde e combinatia cu varianta 3? Prietenii cu care mergeam erau la prima iesire din tara si erau ingroziti de drumul spre litoralul bulgaresc, fiind victime ale campaniei de prezentare drept bau-bau a politiei si raketilor de peste Dunare. Cand au auzit ca nu avem rezervare incepand cu 2, ci cu 3 iulie, au intrat in panica, vazandu-se vaduviti de calauza. Ce-i de facut? Nu voiau in ruptul capului sa plece singuri cu masinile spre Duni (unul saracul avea si motive), nici ideea de a pierde o zi de concediu nu le suradea, mai ales ca cei de la Duni nu prea raspund la telefoane sa le spui ca vii a doua zi si exista riscul anularii si a sejururilor lor pe motiv de no show. Nici mie nu imi convenea sa ma trambalez aiurea prin Bulgaria cu copilul dupa mine. S-au pus de acord si s-au hotarat sa imi plateasca ei o noapte in Sozopol, la un hotel ales de mine, numai sa se vada la usa hotelului intregi. Dam fuga la Agentia de turism din Slobozia la care isi facusera ei rezervare sin e interesam: gasim la hotel More in Sozopol, cu 28 euro camera/noapte la 3* fara mic-dejun, nici o problema, camere sunt pentru data de 2 iulie, platim la receptie. De mancat mancam in Sozopol, la o plimbare pana plecam spre Sunny Beach. Conving si sotia ca asa e mai bine, sa mergem mai multi si ramane stabilit.

Plecam de dimineata, parcurgem cu mari peripetii drumul spre iesirea din tara (dar sa nu anticipam) ne regrupam la vama, la Vama Veche, unde, din pacate avem timp destul pentru a mai rumega situatia, ocazie cu care le dezvalui ideea mea: daca am in mana doua vouchere, unul pentru RMP Duni pe 2 si altul pentru pentru Riu Evrika Sunny Beach pe 3, oare nu merita incercat? Ce aveam de pierdut, oricum prietenii nostri, carora (prin grija altei agentii, fara renume, dar cu respect si responsabilitate pentru clienti) nu li s-au anulat rezervarile plecau pe 2 dimineata spre Duni, de ce sa nu mergem impreuna, punem voucher-ul pe tejghea la receptie la Royal Marina, merge, bine, nu merge, plecam si dormim la hotel in Sozopol si a doua zi ne cazam regulamentar la Riu Evrika. Fara riscuri mari asumate, parerea mea.

Tot drumul pana la Duni ne-am gandit (eu si sotia) la amanunte in ce priveste strategia, cea mai buna solutie considerand ca este sa ne tinem de grup si sa nu ne enervam orice ne-ar spune la receptie si sa ne purtam cat mai natural, nu aveam nimic de pierdut.

Partial a mers, spre marea mea surprindere. La intrarea in parcarea RMP i-am lasat pe cei cu rezervarile neanulate in fata, cu masinile lor, au fost verificate voucherele lor, al nostru era ultimul, a intrebat cate masini, i-au spus ca trei, am intrat si am parcat.

La receptie, o duduie simpatica studiaza voucherele prietenilor cu care am fost, verifica, da ok-ul, le da indicatiile de rigoare si le ureaza sejur placut. Vine randul nostru (al meu, eram singur la receptie, restul famaleonului isi facea de lucru prin receptie), studiaza, verifica, mai verifica o data, da telefoane, ma intreaba daca nu ni s-a comunicat anularea rezervarii, fac pe prostul – ce anulare, nici o anulare – imi spune ca suntem pe o lista cu anulari si chiar pomeneste de o mutare la Pomorie, ca ii pare rau si ma sfatuieste sa iau legatura cu agentia din tara care m-a fentat. Ii spun ca n-am nici o treaba cu agentia, am ajuns la hotel cu rezervare valabila si ca vin de departe, acum sunt problema lor. Cer sa vorbesc cu managerul tipa suna, intr-un tarziu apare un tip care se prezinta in fuga, nu stiu nici acum daca este sau nu manager si care nu mi-a inspirat mai multa incredere decat duduia de la receptie. Asta imi spune ca nu au cum sa ma ajute, ei au comunicat din timp partenerilor despre anulare, altcineva este de vina ca nu mi-a comunicat si imi indica si el Pomorie, Sunset Resort, lucru ce imi intareste impresia ca lucratura cu overbooking-ul, anularea rezervarii si redirectionarea cu predilectie acolo sunt premeditate.

Vazand ca mi se pune aceeasi placa ma gandesc sa renunt la mascarada si sa plecam sa caut hotelul la Sozopol, dar mi-a mai venit o idée. Iau telefonul si ma prefac ca vorbesc cu agentia romaneasca. Dupa “convorbire” le comunic ca am discutat cu agentia romaneasca, care a discutat cu partenerul bulgar si mi-a facut intr-un tarziu rezervare pentru patru zile in alta parte, la Sunny Beach, si ca trebuie sa raman o seara la Duni pentru a fi intregit sejurul meu de cinci zile si nu pot ramane cu copilul in drum la noapte. Tipul clipeste des la mine si o convoaca pe fata de la receptie la un briefing ad-hoc. Se trag asadar mai acana, incep ei sa se bulgareasca intre ei, mai cauta la caietel, mai cauta la calculator, pleaca tipul in capatul celalalt al desk-ului, mai cauta in ceva hartii, se intoarce tipa si ma anunta ca pana maine la ora 12. 00 au gasit o posibilitate (sincer, cred ca posibilitati de sejur la RMP pentru 5 zile erau, dar pur si simplu nu s-a vrut, daca eram un pic mai insistent, ii mai minteam un pic cu zambetul pe buze, imi “anulau anularea”). De asemenea nu am observat sa fi sunat si sa fi discutat cu vreun tour operator, totul s-a petrecut acolo in receptie, ei au taiat, ei au spanzurat.

In sfarsit, primim cheia camerei duble, mari, fumoase si cu vedere la digul-ponton de la etajul doi (pe spate, spre fata se vedea mai sus). Nu am primit instructiunile de folosire a hotelului si resortului, nu au trimis nici un baiat sa ma ajute cu bagajele, oricum nici nu am luat toate bagajele din masina, doar o gentuta pentru copil si schimburile necesare pentru o seara la 5*. Se facuse deja aproape 6 seara, eu eram destul de obosit (drumul a fost cam aiurea, plecasem de la 7. 00 din Slobozia si cu o noapte inainte nu prea dormisem bine, cred ca intelegeti de ce…).

Am iesit prin spate, pe la piscina, ne-a “lovit” o imagine care mie imi era foarte familiara din prezentarile hotelului, dar restul familiei a ramas cu gura cascata, o stiti si voi, aia de sus, din capatul scarilor, se vad piscinele de la ambele Marina, plaja, marea, plaja, golful… minunat.

Am cinat la Royal, am baut o bere la Marina Beach, am servit un desert la Bellevile. La Pelikan am ajuns singur, restul erau prea obositi sa mai mearga, eu, insa, nu puteam sa ratez ocazia, a doua zi plecam si nu voiam sa pierd vreun colt de Duni.

Era deja ora 11 noaptea cand am revenit la hotel, se auzea ceva muzica, dar nu foarte tare dinspre amfiteatru, galagie era insa destula de la barul de la hotel, unde parca erai la o terasa in Romania. Am mai tras si eu o tarie si m-am dus la somn.

A doua zi dimineata, la 8. 30 au avut mare grija cei de la receptie sa ma anunte la telefon ca pana la ora 12. 00 ma asteapta sa predau camera. Am luat micul dejun la restaurant, pe terasa hotelului, am cautat si am gasit cu greu doua sezlonguri desperecheate la piscina (nu aveam chef sa ne umplem de nisip pe plaja, doar pentru 2 ore), am mai luat unul din apropiere (era rezervat cu un prosop pe doua sezlonguri, stiti metoda), am balacit copilul prin piscinele alea in trepte si gata, ne-am luat ramas-bun de la cei care ramaneau la RMP sin e-am dus la receptie. Nu am mai urcat dupa bagaje, golisem camera inainte de micul-dejun si dusesem lucrurile la masina, am predat camera, era alta tipa la receptie, ne-a zambit nevinovata la plecare, cand a vazut despre ce camere (cu probleme) era vorba si ne-a urat drum bun.

Atat despre Royal Marina Palace, scurt a fost, scurt am povestit. Calificativele de la gradul de satisfactie reflecta ce am “gustat” in 18-19 ore de “sejur” la Duni, la Servicii am depunctat lipsa crasa de ospitalitate manifestata fata de mine, in sensul ca practic nu ne-au primit ei, i-am pacalit noi.

Despre overbooking, despre vinovatia sau nevinovatia agentiilor romanesti, despre preofesionism sau lipsa de preofesionism, despre diligentele lor necorcodante cu insistentele noastre (de bun-simt, sotia chiar m-a boscorodit ca nu m-am “incoltit” mai tare cu ei, doar le pusesem in vedere sa imi verifice rezervarea si sa ma anunte in timp util daca apar probleme), despre valoarea (masurata nu doar in bani, ci si in sentimente, asteptari si amintiri) a unei vacante la Duni, se mai pot scrie multe randuri, eu am scris destule, cu mare intarziere, special sa imi mai treaca naduful si sa nu fiu deplasat in exprimare.

Am plecat (nu fara satisfactia ca am ajuns pana la urma la Duni si fara dezamagirea ca nu mi-am indeplinit visul pe deplin) spre adevarata vacanta, cea neplanuita, dar se stie ca nu iese bine cum se pregateste, ci cum se nimereste.

A, la intoarcerea din sejur, pe 8. 07, eram chiar la iesirea din Varna si ma suna o cucoana intepata cu nr. necunoscut, imi spune ca este de la OPC, ca au o reclamatie pe numele meu impotriva “Nashpa Travel” din Bucuresti si daca mi-o mentin. Zic ca da, ea zice ca oricum am facut-o degeaba, am acceptat sejur la alt hotel si ca imi va trimite ea un raspuns in scris, ii zic ca nu este problema ei, eu am platit niste servicii si mi-au fost refuzate. Mai incearca sa scoata de la mine ca am acceptat de buna-voie alt hotel, care are tarife mai mari decat cel initial, ii zic din nou ca nu e treaba OPC-ului si ca nu asta am reclamat eu. Am lucrat la raspunsuri la petitii adreasate institutiilor publice si stiam cum se face, nu se poate renunta la telefon la o petitie scrisa, telefonul cucoanei era total deplasat, astfel am dedus: era de “nashpa travel”, cred ca ma inregistra si voia sa scap vreun porumbel, stia la ce data ma intorc si se gandea ca probabil voi fi incantat de vacanta si zic: las-o balta. Reclamatia a fost depusa pe numele sotiei, iar cei de la agentie aveau numarul meu de telefon, in nici un caz cei de la OPC. Am ramas tampit, la chestii de-astea romanii se pricep, dar sa se intereseze temeinic de o rezervare platita de client cu cinci luni inainte, cu toate insistentele si diligentele depuse, cu toate atentionarile ca sunt probleme cu rezervarile, sa verifice, sa ma tina la curent…

De curand mi-au trimis un mail, probabil au transmis la toti clientii ale caror adrese le aveau, cerandu-mi sa-mi exprim parerea despre vacanta rezervata la ei. Asta mi-a pus capac… i-am cam porcait…

Astept inca raspunsul la petitia sotiei, au trecut de mult cele 30 de zile. Mi-ar face placere sa le creez cat mai multe probleme, chiar mai multe decat mi-au creat ei mie, merita…

Vacante placute in alta parte, la Duni nu ne mai vor…


[fb]
---
Trimis de valimi in 23.08.10 13:26:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: SunnyBeach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2693 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (valimi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 plaja si capatul pontonului, vazute pe inserat
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10500 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    anadragusin
    [23.08.10 13:46:11]
    »

    cu pararere de rau pentru ce s-a intamplat, puncte de la mine. Sper sa-ti iasa treaba cu OPC-ul, asa ar trebui.

    lilianadobos*
    [23.08.10 14:18:31]
    »

    imi pare rau de ce ati patit, dar sa stiti ca si eu am patit asa cu o firma din Bucuresti am rezervat in aprilie pentru un hotel din Albena, imi face confirmarea, imi face factura proforma, dupa vreo 2 zile ma suna ca ne muta la nustiu ce hotel ca acesta nu stiu ce probleme au si le-am dat cu flit le-am refuzat orice oferta a lor si am luat de la o agentie din Brasov si mi-am bagat piciorul in ofertele lor, eu am ales ceva, tu imi confirmi dupa care revii cu alte oferte asta e lipsa de profesionalism, si nu stiu de ce am impresia ca e vb de aceeasi agentie

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [23.08.10 14:52:30]
    »

    bravo valimi, si pentru review si pentru inspiratia cu care ai rezolvat problema unei vacante care parea serios afectata!!

    valimiAUTOR REVIEW
    [23.08.10 14:59:20]
    »

    Multumesc pentru aprecieri WM, liliana, putem comunica pe PM despre agentie, m-ai facut curios.

    Andox
    [23.08.10 15:49:27]
    »

    valimi sa ne ti si pe noi la curent cu ce ai rezolvat la OPC.

    Pana la urma cum a fost la RIU Evrika?

    Si un mare BRAVO pentru cum te-ai descurcat.

    valimiAUTOR REVIEW
    [23.08.10 16:13:12]
    »

    Andox, cand imi va veni raspunsul de la OPC va voi spune cum au vazut ei problema.

    Cat despre Riu Evrika, iti pot spune ca a fost extraordinar!!!

    alinutzza140*
    [23.08.10 16:41:15]
    »

    @Valimi imi pare rau pentru ce a trebuit sa induri dar pana la urma vad ca lucrurile au luat o turnura ok. Sper sa se rezolve la OPC. Esti super la inventat strategii de atac.

    crangutalil
    [23.08.10 17:23:37]
    »

    Valimi, ma bucur ca macar ai vazut Duni... eu fusesem si anul trecut asa ca pt mine nu era nou... Oricum nu ne puteam intalni la Marina deoarece dupa cum probabil ai citit noua ne-a anulat rezervarea pe 1 iulie seara la ora 17 (si intram pe 2). Noi am plecat spre Duni pe 2, dar dupa n-spe tel. in tara la agentie ne-am dat seama ca mergem degeaba asa ca am cerut sa vina urgent reprezentant vorbitor de limba romana Solvex la sunset Resort Pomorie si daca ne place (adica intai sa vedem camerele, resortul) acceptam acolo, daca nu, mergem in Varna direct la sediul solvex... Asa am si facut si am ramas pana la urma la Sunset unde a fost ok... Acum, ca ai stat o zi in Duni (deci l-ai vazut) si apoi la Riu Evrika, unde ti-a placut mai mult?

    Si te rog, poti s-mi spui pe PM numele agentiei naspa travel cu care ai luat biletul? Si daca a fost solvex tur operatorul bulgar? Iti spun eu mai multe pe privat de ce...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    demetra
    [23.08.10 17:38:45]
    »

    Valimi, felicitari pt ceea ce ai facut! M-a distrat foarte mult rewiew tau, ma ales ca si eu sunt dintre cei cu rezervare anulata in aceeasi perioada. Cred ca agentia e aceeasi pt ca am recunoscut ofertele. Ai un vot de la mine.

    Andox, mare dreptate ai avut in ceea ce priveste aceasta agentie, din pacate ne-am trezit prea tarziu. Am scris despre neseriozitatea agentiei pe forum la rubrica speciala, ar fi bine sa scrieti si voi click aici

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bala*
    [23.08.10 18:55:58]
    »

    Un articol reusit de nota 10. Felicitari valimi si tine-o tot asa

    valimiAUTOR REVIEW
    [23.08.10 21:33:45]
    »

    Crenguta, ca si comparatie intre Evrika si Royal Marina pot spune ca e mai frumos la Duni, dar mi-a placut mai mult la Riu.

    Ti-am trimis pm cu raspunsurile despre agentii.

    magdalena
    [24.08.10 10:01:58]
    »

    Mi-a placut review-ul tau si gustul amar de la final...Si AFA vroia sa le dea o diploma...

    armina
    [11.09.10 22:55:12]
    »

    Foarte tare povestea ta.Felicitari pt cum te-ai descurcat. Nu mi-ar fi trecut prin cap.....

    corinutza
    [09.10.10 20:54:08]
    »

    Felicitari pentru review.

    E foarte neplacut sa ti se intample asa ceva, am patit-o si noi anul acesta, dar in Sunny Beach. Pana la urma a fost buna schimbarea de hotel, dar mi-a trezit cateva semne de intrebare despre agentie.

    Te rog sa mi scrii pe Privat despre ce agentie este vorba, pentru ca pentru anul viitor m-ar tenta si pe mine Duni si vreau sa ma orientez din timp de la ce agentie sa iau biletele.

    De doi ani iau biletele de la aceeasi agentie, iar anul acesta am fost si eu in situatia voastra si am crezut ca sejurul va fi o mare tzeapa. Dar a fost ok. Totusi ma mai gandesc pentru la anul de unde sa iau biletele.

    Astept raspuns pe PM.

    Puncte de la mine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    10 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinutzza140*, anadragusin, armina, bala*, corinutza, crangutalil, demetra, lilianadobos*, magdalena, valimi
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045467853546143 sec
    ecranul dvs: 1 x 1