ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.05.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
APR-2018
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.33%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 22 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

Diva's Silver Hotel Istanbul: nu chiar „o divă de argint” dar, pentru un city break, a fost perfect

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Pentru această minivacanță intempestivă la Istanbul, am început să caut cazare în cea de-a doua zi de Paște, imediat cum am hotărât plecarea de comun acord cu prietenii noștri, în paralel cu ei, având loc un soi de teleconferință. Adică, ne uitam în același timp, ei de-acasă de la ei, noi de la noi de-acasă, am purtat negocieri în mai multe rânduri la telefon, și după câteva ore, a ieșit câștigătoare o „divă”: Diva’s Silver Hotel. Asta fiindcă avea note măricele pe booking cu comentarii bune privitoare la curățenie, pentru poziția sa excelentă în proximitatea pieței Sultanahmet (la 300 m de Coloana lui Constantin) și nu în ultimul rând pentru un preț prietenos: 103€/3 nopți cu mic dejun inclus, rezervare nerambursabilă. Bine, la final s-a mai adăugat taxa de oraș, totul rotunjindu-se la 113,80 €. Cum am terminat de rezervat, banii au fost trași imediat de pe card, deci zarurile fuseseră deja aruncate, chiar dacă n-am mai fi putut ajunge acolo, dintr-un motiv sau altul.

Adresă: Binbirdirek Mh. Dizdariye Ceşme Sk No:27, Fatih, 34122 Istanbul
Telefon: +90 (212) 5186872
Website: http://divassilver.com/

Prezentare generală

Diva’s Silver Hotel, deși o clădire mai mare și mai înaltă la înfățișare, nu este singura „divă” din areal, mai are o soră mai bătrână și mai cunoscută: Diva’s Hotel. De fapt, proprietarii au avut-o mai întâi pe Diva’s Hotel, apoi au cumpărat și imobilul din spate pe care l-au botezat Diva’s Silver Hotel, după care le-au „unit” construind o sală de trecere gen terasă care are și o grădină interioară, acestea devenind părți comune ambelor dive. Amândouă au și recepția comună, accesul în Diva’s Silver Hotel, făcându-se prin Diva’s Hotel, traversând zona comună și sala de mese (restaurantul). De aceea, adresa imobilului este uneori aceeași cu cea a primei „dive”: Binbirdirek Mah. Katip Sinan Camii Sok. No. 31 Sultanahmet, Istanbul .

Este un hotel de buget redus, cu 25 camere dispuse pe șase etaje, câte patru pe palier, la parter aflându-se doar o cameră, fiindcă în rest este ocupat de bucătărie și sala de mese. Are camere de mai multe tipuri de confort, noi am ales una dublă standard, prietenii noștri una dublă deluxe cu vedere la mare, o idee mai scumpă (cu vreo 15%). Am făcut și câteva poze cu priveliștea de la ei din cameră, pe care le voi atașa, spre edificare. Fiecare cameră, după cum am văzut, are afișat pe ușă, la exterior, pe lângă număr, și un nume, a noastră se chema Vezir, cea a prietenilor noștri, Sultanahmet.

Camera și baia

Am primit camera nr. 502, situată, desigur, la etajul al cincilea până la care am urcat mai mereu cu ascensorul (funcționa perfect), din cauza scărilor nu prea largi și în spirală pe care nu era plăcut de urcat și coborât, deși eu nu sunt comodă, dimpotrivă, sunt adepta mișcării.

Camera, modestă ca dimensiune (17 mp), însă departe a-mi fi indus vreo senzație de sufocare, este decorată în stil otoman și este dotată cu mobilier nu foarte nou, dar aflat în stare bună. Pardoseala era din parchet, iar pereții tapetați cam complicat.

De cealaltă parte a ușii de intrare, în cameră, în dreapta era baia, drept în față fereastra, fără balcon. Pe partea stângă se desfășurau piesele de mobilier: toaleta cu oglindă, un scaun tapițat cu spătar, dulapul de haine care în partea de jos, avea încorporat și minibarul (gol). Pe masa de toaletă am găsit o cană electrică de încălzit apa, de altfel foarte utilă pentru pliculețele de cafea solubilă pe care le port cu mine mai peste tot. Pe lângă două pahare puse pe o tavă mărișoară era și o scrumieră.

În dreapta camerei, se afla patul de mijloc cu noptiere la capete, iar, în față, pe peretele cu fereastra, era agățat televizorul plat cu ecran de mărime rezonabilă, care avea câteva programe, dar numai în limba turcă. În colțul din dreapta, sus, se găsea și aparatul de aer condiționat, sub fereastră caloriferul, hotelul beneficiind de încălzire centrală. Deasupra fiecărei noptiere, pe perete, erau agăţate două aplice gen veioză, pe una dintre noptiere stătea cuminte telefonul fix, în dulap se afla seiful pentru uzul căruia trebuia achitată suma de 2 euro/zi, dar nu l-am folosit.

Ceea ce mi-a plăcut și am apreciat mult, a fost curățenia pe care o și căutasem special atunci când am rezervat, curățenie care se observa imediat în aspectul general al camerei. Am sesizat că serviciul de curățenie s-a efectuat zilnic.

Baia, micuță, dar eficient împărțită, cu cabină de duș rezonabilă ca dimensiune, era la fel de curată, iar obiectele sanitare în foarte bună stare. Un cuvânt de laudă am și pentru bateriile de la chiuvetă și duș care funcționau ireproșabil, iar instalațiile, așijderea, nelăsând să se scurgă niciun strop pe jos, lucru la care nu mă prea așteptam. Consumabilele au constat în hârtie igienică, flacoane de gel de duș, flacoane de șampon care au fost înlocuite pe măsură ce se epuizau. Prosoapele albe, moi, neuzate și foarte curate, au fost schimbate zilnic. Lângă oglindă, aveam și uscătorul de păr.

Altele

Micul dejun putea fi luat în fiecare dimineață între orele 08,30-10,30 și este inclus în costul cazării. Celealalte mese pot fi luate și ele, contra cost, la prețuri rezonabile.

La micul dejun, în stil bufet, nu exista diversitate mare de produse, dar într-o gamă suficientă pentru pretențiile noastre. Aveam roșii și castraveți ca legume proaspete, trei tipuri de brânză, cașcaval, două tipuri de șuncă, ouă fierte, două feluri de măsline (absolut delicioase), cereale, lapte, miere, dulceață de câteva feluri, unt, pâine albă și neagră, prăjiturele. De băut, puteam alege între ceai turcesc și cafea pe care le comandam unui băiat care venea să ne întrebe ce dorim și care ni le servea repede.

Wi-fi-ul era parolat și a funcționat foarte bine în toate momentele în care am apelat la acesta. Așa am mai intrat și eu seara pe AFA să aflu ce se mai postase în acele zile.

Hotelul nu are parcare proprie, dar exact lângă ambele „dive”, era o parcare tocmai bună, în care am văzut și câteva mașini înmatriculate la noi în țară. Așa mi-am dat seama că stăteau mulți conaționali acolo, în acele zile. Am întrebat la recepție și am aflat că parcarea putea fi folosită contra sumei de 20 TL/zi, deloc scump, în opinia mea.

Despre personalul de la recepție (destul de numeros, de altfel), nu pot afirma că dădea pe-afară de amabilitate, ci, mai degrabă, mi s-a părut că avea o atitudine cam șmecherească. Nu mi-a plăcut faptul că, deși, au, chipurile, program non-stop la recepție, când am sosit la șase dimineața, ușa hotelului era încuiată și am bătut în ea câteva minute bune până să vină un recepționer somnoros, în pijamale, să ne deschidă. Asta, în condițiile în care scriseserăm la „cereri suplimentare” că aveam nevoie să lăsăm bagajele în hotel până la ora de check-in.

Grădina interioară comună era o foarte mică oază de verdeață amenajată între zidurile clădirilor din jur, în care erau plasate câteva fotolii și canapele în jurul unor măsuțe, fiind locul destinat fumatului, judecând după scrumierele pline de mucuri de pe mese. Am stat și noi patru într-o seară, la o șuetă și un pahar de afinată luată de acasă, ni s-a părut tare relaxant acolo în grădină.

La final

Deși, clasificarea acestui hotel este dată ca fiind de trei stele, cred că este cam generoasă pentru ceea ce oferă hotelul, mi se pare că ar fi mai potrivită aceea de doar două stele.

În ciuda faptului că experiența noastră la acest hotel a fost una agreabilă, derulându-se conform așteptărilor, am sesizat chiar în ultima zi, înainte de check-out, că pentru alți turiști nu a fost la fel de bine. Am văzut cu ochii mei oameni total nemulțumiți cărora li se încurcaseră rezervările, rămânând să-i ducă în alt hotel și care reclamaseră la poliție incidentul, dar și un conațional care aducea la cunoștința recepției „dispariția” a 100 $ din portofelul consoartei lăsat în cameră. La fel, erau două doamne românce, trecute de prima tinereţe, care ne-au povestit cum au avut parte de acest hotel doar în prima noapte din cele trei plătite, fiind apoi mutate în altul inferior, pe motiv că se defectase apa caldă.

În atare situaţie, nici nu prea îmi vine să recomand cu inima deschisă, dar nici nu sfătuiesc să ocoliți hotelul, ci pur și simplu, vă îndemn să faceți după cum simțiți.

Oricum, noi am avut norocul să se întâmple totul fără incidente sau surprize neplăcute, însă încrederea mi-a fost zdruncinată și nu pot să mă fac că n-am văzut/auzit și să nu țin seama și de aspectele negative, așa încât cititorul să aibă habar de ceea ce ar putea avea parte acolo.

Vă rog, atașați următorul videoclip:

https://www.youtube.com/watch?v=D_UnWBsiMxM

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de irinad in 10.05.18 20:02:55
Validat / Publicat: 10.05.18 22:43:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.

VIZUALIZĂRI: 1332 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Vederea la mare din camera prietenilor noştri. Se observă şi moscheea Mehmed Sokullu din vecinătate
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 65700 PMA (din 49 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.95 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [10.05.18 22:40:42]
    »

    Vă rog, atașați următorul videoclip:

    https://www.youtube.com/watch?v=D_UnWBsiMxM

    Clipul respetiv are funcția SHARE -» EMBED dezactivată (nu se poate prelua pentru a fi atașat aici)

    Am selectat și inclus un alt videoclip, cu același titlu/subiect. (dacă e ok).

    webmasterX
    [10.05.18 22:42:17]
    »

    Mutat în rubrica "Diva's Silver Hotel, ISTANBUL" (nou-creată pe sait)

    --

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    irinadAUTOR REVIEW
    [11.05.18 06:01:19]
    »

    @webmasterX: Mulţumesc, e foarte bine!

    irinadAUTOR REVIEW
    [11.05.18 06:06:52]
    »

    @webmasterX: Da, este corect!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [11.05.18 11:46:57]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    maryka
    [11.05.18 16:08:31]
    »

    Păi, una peste alta, mi s-a părut o cazare bună, cu preţ bun, chiar şi cu mic dejun, vedere frumoasă, poate că n-or fi toate camerele la fel, sau toţi oamenii la fel de norocoşi sau nu, cu diverse amănunte ce pot perturba serios un concediu, dar uite tocmai de aceea în timp, am învăţat şi eu, că trebuie să trec inclusiv numărul camerei în care am stat, cum ai făcut şi tu. Au fost cazuri când alţii au reclamat probleme pe care noi nu le-am avut. E bine că ai pomenit de ceea ce au păţit alţii, viitorii doritori, calculând riscurile. Şi aşa pot surveni oricând diferenţe între timpul în care am fost noi şi următoarea cazare. De gusturi nu mai spun. Ca şi despre percepţia fiecăruia asupra unui anumit aspect!

    Felicitări, aţi mai bifat un miniconcediu reuşit!

    irinadAUTOR REVIEW
    [11.05.18 20:46:02]
    »

    @webmaster: Mulţumesc frumos!

    irinadAUTOR REVIEW
    [11.05.18 21:04:34]
    »

    @maryka: Scuze pentru răspunsul meu întârziat!

    Am nimerit bine cu cazarea asta, căci ăsta este termenul cel mai potrivit, se putea întâmpla şi mai rău. Înaintea articolului meu a fost postat tot unul despre o cazare din Istanbul exact în aceeaşi perioadă în care am fost şi noi, cu o poveste greu de imaginat, cu cazare luată printr-o agenţie. Mi s-a cam zbârlit părul pe mine gândindu-mă că poţi păţi lucruri urâte într-o vacanţă pe care tu ţi-o doreşti minunată şi, dintr-odată, alţii ţi-o transformă în coşmar.

    Noi am realizat abia la final ce nasol ar fi putut fi pe-acolo, am fost nişte norocoşi că totul a decurs firesc, conform aşteptărilor. Nu mi-a plăcut deloc ce-am văzut/auzit în ultima zi la recepţie, de aceea am ţinut să menţionez, ca să fie avizaţi alţi doritori.

    Altfel, a fost curat, mâncarea ok, vederea la Marea Marmara a prietenilor noştri, excelentă, că a noastră a fost la clădirile din centrul istoric, unele mai "căzute", altele mai în fire.

    Dar, cu toate acestea, Istanbulul rămâne fascinant, atrage din nou turişti cu toptanul.

    Mulţumesc pentru lectură, ecou, comentariu! O seară frumoasă!

    elviramvio
    [18.05.18 23:49:59]
    »

    @irinad:

    Interesant articolul tău, cu atât mai mult cu cât și eu am avut de curând o problemă cu seriozitatea la un hotel bulgăresc notat de altfel foarte bine pe Booking.com. N-am înțeles dacă banii v-au fost reținuți de hotel sau direct de Booking.com, retragerea mi se pare foarte rapidă pentru a o face chiar hotelul. Mă gândesc să fac și eu o rezervare pentru Istanbul dar încă nu știu data când poate merge Cătă, așa că mi-ai băgat un cuiuț cu cazările????

    Cât privește furtul banilor din portmoneul doamnei respective, e greu de dovedit, știi tu, vina aparține cui a lăsat portmoneul în cameră.

    Dar bine că voi n-ați avut probleme care să vă strice plăcerea vacanței.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    irinadAUTOR REVIEW
    [19.05.18 06:50:38]
    »

    @elviramvio: Oooh, bine aţi revenit, sper cu bine! Trebuie să ne povesteşti şi despre seriozitatea hotelului din Bulgaria, pentru a ne aviza asupra aspectelor de tot felul. Şi despre multe alte lucruri, că ai tolba plină, abia aştept!

    Banii au fost reţinuţi de hotelul Diva's imediat după ce-am rezervat, am primit sms în sensul ăsta, apoi m-am uitat şi în cont de pe telefon cu Mobile Banking. Asta n-a constituit nicio problemă, ştiam din condiţiile rezervării că plata se face pe loc şi nerambursabil. Pe mine m-a speriat faptul că, aşa cum mi-am dat seama acolo, pe aceleaşi camere "cazau" mai multe rânduri de turişti, apoi pe unii îi "scoteau" afară pe motive puerile ducându-i la alte hoteluri, net inferioare, cu care erau în înţelegere, în locul lor "aşezând" alţi muşterii.

    Într-adevăr, chestia cu furtul din portofel este discutabilă, dar venită în contextul acela deja creat, n-a picat bine.

    Da, şi noi ne-am bucurat că n-am avut probleme de niciun fel, prietenii noştri şi soţul meu glumeau pe seama mea spunând că "ăia ştiau că scriu pe AFA", de aceea n-am avut parte de incidente.

    Te pup!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    elviramvio
    [19.05.18 07:33:55]
    »

    @irinad:

    E clar de ce erau asa rapizi sa va ia banii din cont, sa nu aflati cumva smecheriile si sa va retrageti! Interesant daca se purtau asa cu majoritatea sau doar cu cei veniti prin agentii, ultimii avand posibilitati limitate de a obtine ceva printr-o reclamatie.

    Voi scrie, chiar am multe de povestit, probabil voi incepe cu cazarile.

    ????????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu
    [20.05.18 15:09:53]
    »

    @irinad: Cred ca in multe cazuri pot fi lucruri placute sau mai putin placute iar in ceea ce priveste aprecierile este intradevar dupa cum le simte si mai ales dupa cum le nimereste fiecare.

    Felicitari, votat cu mare drag.

    irinadAUTOR REVIEW
    [20.05.18 17:18:21]
    »

    @mishu: Da, ştiu că fiecare judecă după propriile simţiri locurile prin care a trecut, e normal să fie aşa, câtă vreme suntem diferiţi şi avem gusturi diferite. Am vrut să scot în evidenţă şi aspecte mai puţin plăcute fiindcă am văzut cu ochii mei că există, deşi experienţa noastră a fost una cât se poate de normală. Impresia generală a fost, în orice caz, umbrită, recunosc.

    Mulţumesc pentru vizită, lectură, comentariu!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    elviramvio, irinad, maryka, mishu

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064581871032715 sec
    ecranul dvs: 1 x 1