Din "viața" comunității AmFostAcolo
Sunt un "new entry" adică unul care nu prea știe să scrie și eventual, dacă a scris ceva mai consistent a învățat, din mers" de la "seniorii" cu drept de rentă viageră, care, deși se simt mai uzați, reclamă atmosfera anilor 2009-2011.
Numesc "seniori" pe cei din fruntea clasamentului all time.
Am avut tentația de a posta inițial un ecou la review-ul lui @dorgo dar ulterior m-am decis pentru un comentariu care să aibă același nivel de penetrare, mai ales că doresc să aduc în discuție și subiecte care nu derivau din expozeul sus amintit.
Sunt din noua generație, poate un pic mai întârziat, având în vedere că sunt în grupa de vârstă 50-60 ani. Am intrat deci într-un conflict de generații (care sunt oare finalurile acestor conflicte?).
M-am simtit ca un român făcut țigan, evident indirect, (trimitere și la alt senior), diferența fiind doar în alt plan de abordare a subiectului.
Am intrat pe acest site, descoperit de mine, din păcate, doar în această primăvară, postând un review, ca obligație morală față de membrii vechi și noi, de a întoarce informație cât se poate de corectă, pentru eventualii doritori de informație actualizată. Nu știu cum, dar atmosfera din site m-a "prins", fără să mă gândesc vreun pic la recompense materiale, pe care nici măcar nu le-aș accepta, constatând că majoritatea membrilor noi sau vechi, în puținele sau mai multele cuvinte pe care le postează, o fac în primul rând cu sufletul. Nu contează că mulți mai fac greșeli gramaticale (de dorit să fie cât mai puține), că unii sunt mai timorați, că alții scriu mai puține cuvinte pornite din propria inspirație și uneori foarte multe din documentări care se doresc exhaustive (acesta fiind în general stilul seniorilor) importantă este participarea în sine la viața comunității, numai așa ea poate rămâne atrăgătoare, vie. Ca urmare mi-am petrecut ceva timp cotrobăind prin impresiile site-ului, prin ecourile postate, prin clasamente, încercând să-l înțeleg și să-i descifrez mecanismele.
Am constatat din partea seniorilor și chiar la unii consilieri o anumită doză de lipsă de modestie (ca să nu-i spun altfel și poate ar fi mai potrivit) combinată cu autosuficiență, legată practic de rangul din comunitatea AFA, comparabilă cu cea a funționarilor publici în raporturile cu contribuabilii.
Am constatat că multe review-uri ale seniorilor sunt extrem de punctate cu PMA deși valoarea lor este mediocră și nu o pot explica decât prin solidaritate de turmă sau specifica tămâiere. Apropo, punctajele negative (-1) se contabilizează cu "0" în lipsa unui vot pozitiv?
Multe impresii se încearcă a fi elaborate, cu foarte multe detalii preluate prin documentare dar care sunt seci, nu transmit nici o impresie personalizată, nici un fior datorat unei trăiri interioare legate de evenimentul descris. Tot aici vreau să remarc cantitatea mare de impresii pe care o produc unii membri (o adevărată întrecere socialistă), cu orice ocazie sau impresii multiple din aceeași locație.
Majoritatea impresiilor, vechi sau noi, se referă strict la cazare sau masă or eu nu înțeleg, o excursie, un sejur într-o locație sau o zonă este făcută pentru potențialul turistic al locației sau zonei, acestea mi se par a fi punctele forte ale unei excursii, este important și confortul, dar mult, cred eu, sub obiectivele principale ale sejurului. Aici aș da exemplul unui alt membru AFA, fără să-l nominalizez, care, făcând transalpina, era deranjat de viteza prea mică a partenerilor din trafic; aveam impresia că respectiva persoană dorea doar să bifeze un obiectiv turistic și postarea pe site.
Se pare că o să-mi fac ceva "prieteni" pe acest site, dar cred că pot duce eventuale meciuri, chiar dacă le și pierd. Mi-am asumat acest risc, încercând să spun și ceea ce de obicei nu se spune, cu cele mai bune intenții, cu dorința de a pune o cărămidă sănătoasă acestei "zidiri", mă refer la site, căreia îi doresc viață lungă și mulți prieteni.
Călătorie sprâncenată!!!
Cu bine, până la "întâlnirea" viitoare!
Trimis de ak-ar de rumÂn † in 13.07.12 17:14:06
27 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol
27 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Hai, nu fi suparacios! Toti am trecut prin asta! Suntem oameni gresim, dar sa stii ca suntem de treaba. Ne vei cunoaste si-ai sa vezi ca atunci vei gandi altfel.
Un sfarsit de saptamana minunat!
@balasa violeta: Nu sunt supărat iar pe tine, deloc.
Mi se pare corect ca, prin ceea ce scriem, dacă nu mulțumim pe toată lumea, să nu-i deranjăm pe alții.
Ne trebuie multă toleranța și răbdare.
Mulțumesc pentru urare și îți doresc ție și tuturor membrilor AFA, toate cele bune, acum și totdeauna!
Un user nou sau "new entry" cum ii spui este la fel de valoros ca un user vechi.
Impresiile chiar de cateva randuri sunt la fel de valoroase ca si cele de 5 pagini.
Unii dintre noi au un anume talent la scris, altii nu-l au sau scriu mai succint dar asta nu inseamna ca ei sunt useri de mana a-2-a si ceilalti de prima mana.
Deasemenea unii dintre noi scriu doar cand au ceva de spus, cand merg intr-o destinatie deosebita sau chiar intr-una uzuala dar de care sunt interesati multi alti useri.
Altii scriu despre orice, nu conteaza ce, important pentru ei este sa scrie ceva.
Nu te mai lua dupa parerile unora care se simt cam nebagati in seama in ultimul timp si care emit niste pareri total eronate.
@Andox: Un ecou venit de la tine mă onorează.
Nu cunosc "bucătăria" internă a membrilor AFA, am citit câte ceva, apoi am renunțat; vreau să am o imagine nepoluată despre cei, pe care, poate odată, îi voi numi colegi. Mai am însă de lucru.
Cu bine!
Dualismul omului sau zoo politikon
O sa scriu un ecou aici, desi am citit si rw lui@dorgo. Il scriu aici pentru ca ma simt, calendaristic vorbind, mai apropiata de generatia new entry. Dar simtindu-ma, in acelasi timp, apropiata si de aripa "vintage" inca functionala a site-ului, sau cea care a mai ramas functionala la scris.
Ca majoritatea userilor am descoperit intamplator AFA, gugalind destinatii si obiective turistice din lumea asta mare.
Am gasit informatii extrem de utile cand mi-am pregatit vacanta la Roma (multumesc @traians si @nikro) si pe moment putin mi-a pasat sa intorc ceva din recunostinta pe care am simtit-o. Dar incet, incet, "microbul" AFA m-a prins, recunosc ca nu fugeam prea repede
Si asa am inceput sa scriu. Am scris dintr-o dusca rw dupa rw, pentru ca aveam in palmares orase minunate pe care le vizitasem. Am castigat si un premiu, care m-a facut sa-mi aduc aminte de ambitioasa scolarita care eram. Mi-a placut senzatia pe care o aveam cand ceilalti useri imi scriau ecouri si aprecieri. Am legat cu unii prietenii "pe nevazute", cu altii m-am vazut si mi-a placut.
Pe altii ii respect pentru echilibrul vorbelor din rw si ecouri.
M-am lasat incitata de micile "scandaluri".
M-am tot gandit cum se face ca te cucereste atat de mult, asa zisa pierdere de timp in fata calculatorului vorbind cu peretii.
Nu-i nici un secret ca toti cei care scriem (pentru ca sunt unii care nu scriu pe AFA, va vine sa credeti?) dintr-un amalgam de motive in diferite doze, dar obligatoriu prezente: spirit de echipa, de apartenenta la o comunitate, din dorinta de a epata (eeee, iaca unde am fost eu), din altruism, pentru a aduce informatii folositoare si extrem de bine organizare (pe care cu totii, sper, ca le apreciem), din dorinta de a ne face noi prieteni, din usurinta cu care in spatele unui user name poti spune lucruri pe care altfel nu le-ai spune in veci, din dorinta de a scapa de unele frustrari, din spirit de concurenta (vezi premiile), din obligatie meteorica (dau pentru ca am primit si pe urma gata, mi-am facut datoria), si multe altele, care poate nu-mi vin acum in neuronul incins de caldura bucuresteana. Si vom continua sa scriem atat timp cat unele dintre nevoile noastre ca individ sunt satisfacute in interiorul comunitatii. De aici si titlul ecoului. Da, omul este dual, este un animal social dar este si un individ. Si traieste/activeaza intr-un grup atat timp cat are majoritatea/ cele mai importante aspiratii/nevoi in concordanta cu cele ale grupului.
Omul prin natura sa este un animal social, asa a zis Aristotel, asa ne demonstreaza societatea si asa cred si eu. Unul din putinele lucruri care ne deosebeste de animalele propriuzise este constiinta/moralitatea, in cazul acesta constiinta sociala.
Este bine ca sunt tot felul de useri in AFA. Ca in orice grup exista diversitate si diversitatea este de bine. Nu conteaza ce fel de rws apar, cine cauta ceva anume va gasi cu siguranta, daca este inarmat cu multa vointa.
In dorinta de a fi alpha male sau alpha woman, pe care unii o au inscrisa in gene, apar tot felul de incidente. Dar sunt normale.
Asa ca nu conteaza ca sunt rws cu 3 randuri gen "recomand, mi-a placut" sau rws fluviu, in care trecand prin istorie, muzica, film, poezie si alte stiinte/arte conexe, aflam lucruri noi.
Unii dintre noi au sansa sa-si exerseze spiritul ironico-glumeto-arogant. Si ce? Asa-s ei.
Unii dintre noi se cred buricul pamantului, genul eu stiu cel mai bine si nu accept parerea voastra. Si ce?
Altii sunt stimulati intelectual (sper) de asa zisul scandal. Si ceeee?
Fratilor suntem multi si suntem construiti dupa diferite modele )
Nu trebuie s-o luam personal.
Daca va place un rw cititi-l, daca nu, mergeti mai departe.
Asadar in incheiere ma folosesc de vorbele lui Heliade "Scriti, baieti, oricum, numai scriti romaneste! "
PS si daca cineva ma intreaba de ce scriu eu, am sa raspund: "binenteles din toate motivele expuse mai sus, dar cel mai important este acela de a lumina cu un zambet sau hohot de ras, chiar si pentru o secunda, viata unui strain"
Faceti bine!!!
Ol za best ))
@AK-AR de RUMÂN:
In primul rand (cu zambetutul pe buze, cat mai stiu de gluma... ca la 80 nu mai garantez nimic) stati un pic sa lamurim traba cu seniorii. Pai de ce un new entry poate avea linistit 40ani+... si altcineva, tot de 40+ este numit " senior"? Nu-i corect. Ori ne impartim in juniori si seniori... ori in new entry si advanced. Mai corecta mi se pare a doua varianta ca sa nu ne legam nici de riduri nici de culoarea parului, ci doar de vechimea in munca.
In urma cu doar un an si jumatate starneam mari valuri pe aces site cu rw. -ul numit " De ce scriu oamenii pe AFA? " La nici doi ani de la discutiile aprinse din acel moment (intrebarea a stranit cele mai multe comentarii la acea vreme) ma uit cu regret la un titlu care incepe cu " uzura... " si pe care (cu putine exceptii) nici macar nu se mai calca lumea in picioare sa il comenteze,
Chiar daca AFA trece printr-o perioada mai grea din punct de vedere al subiectelor postate, al lipsei fotografiilor graitoare atasate fiecarei povesti, parerea mea este ca
Show must go on!
Ce bine-ar fi sa ne concentram mai mult pe recomandari si impresii turistice, decat sa ne preocupe analiza empirica a userilor care scriu mai mult sau mai putin colorat si cadentat pe site.
Indiferent de punctaj si de culoarea cartonasului care incadreaza numele, toti suntem turisti care ofera si primesc informatii turistice in mod egal, neconditionat, interactionand cu alti useri care se uita mai putin dupa statutul pe site si mai mult dupa valoarea informatiilor.
Vacante frumoase va doresc!
@MCM: Mulțumesc pentru zâmbetul primit și pentru "motivele" enunțate la care subscriu. M-am liniștit.
Cu bine!
@Diaura: Îmi pare rău, îmi pare bine? Nu știu, a ieșit se pare o provocare. "New entry" nu este al meu, prefer românește, dar am simțit că cineva trebuie să aibă atitudine, s-a întâmplat doar, să fiu eu.
M-am grăbit să cataloghez "seniorii", nu am vrut să mă refer la cei care, cu drag, au clădit acest site, așa mi-a ieșit, îmi pare rău!
Ținta comentariului meu erau numai cei la care făceau trimitere obiecțiile mele iar "Călătoria sprâncenată" era doar pentru trenul lui @dorgo.
Cu bine!
@MCM: Deci eu sunt vintage
Oaaaau ce-mi place, super, super.
Ihhhhaaaa
@Andox: Daaa, vintage se "poarta" peste tot, si este foarte apreciat, iar mie imi place mult
Iiiihaaaa, back 2u2 ))))
@pepsi70ro: Se pare că mai sunt pe aici și din cei cărora nu le place "să ieșim din rând", spiritul liber trebuie încolonat spre destinații dinainte stabilite. Destul de cazon ecoul tău. În armată am făcut 18 zile de arest, student fiind, pentru că n-am acceptat ordine care nu prea aveau treabă cu logica, iar aici unde cred că este locul și spațiul fanteziei și libertății în exprimare (care înseamnă și critică) nu cred că mai pot accepta așa ceva.
Să trăiți!
@AK-AR de RUMÂN:
M-ai inteles total gresit si-mi pare rau, de fapt eram favorabil 100% ideilor exprimate in articolul tau, vis/a/vis de cel al lui @dorgo. Poate nu m-am facut inteles, imi cer scuze pentru asta. Oricum trec peste rautatea din finalul ecoului tau spunandu-ti doar atat: vacante cat mai frumoase!
Si nu uita ca din cand in cand sa ne povestesti despre ele, din fiecare review putem extrage informatii pretioase.
@mafrenzilor: suntem unici indivizi ai aceleiasi specii (uau ce desteapta par, ma uimesc singura cateodata ))), de putine ori, ce-i drept), cu abilitatile proprii, cu orgoliile proprii, cu stilul fiecaruia de a scrie si de a interpreta ce citeste. Nu-i loc de judecati si suparari, viata-i scurta. Ganditi-va!
Breeee, "don't worry, be happy! "
Respect
@pepsi70ro: Este în regulă, poate și eu am citit prea în grabă ecoul tău. Nu am vrut să fiu răutăcios, a fost o glumă în spirit cazon. Fără supărare!
@Cornel (sau oricare webmaster abilitat)
Muta te rog cumva (asta daca nu poti renunta de tot) reclama asta cu coliva... e... e de zile negre si mie una imi taie elanul.
Asa... si acum sa sariti toti cu gura pe mine ca sunt sclifosita. (nu sunt, dar chiar m-am saturat de coliva in ultimul an).
@MCM de unde le tot scoti "soro"? ma refer la asta cu "mafrenzilor".
@all... mai fratilor, pai nu v-ati prins de "fishing"? am aruncat si eu undita cu un review provocator, si am prins cativa pesti, asa la intamplare, fara ranchiuna... a fost grozav!... am reinviat atmosfera finelui de an trecut... am vrut sa va arat cum era pe-atunci, cand se comentaaaaaaaa, la nesfarsit... si sa vedeti ce anost va fi iarasi maine, cand nu se va mai comenta mai nimic... scuzati-ma... dar stiam de la inceput ca va iesi asa, cunosteam finalul, singurul lucru pe care nu-l stiam, erau actorii... ehei, vedeti? , cam asa se ajungea la miezul noptii, pe nesimtite... eu, cel putin, aveam nevoie de asa ceva, chiar daca i-am luat pe new-entry, pe nedret, un pic in balon... "mea culpa 100%", sunt un egoist, scuze!... aveam nevoie sa-mi reamintesc atmosfera de pe vremuri... voi avea un somn linistit la noapte... va pup!
@dorgo:
Sanchi... ai intors-o acum din condei. Oricum somn usor.
Ahaaa, a disparut reclama cu coliva.
@Diaura: din ultimul meu rw de vacanta, unde povesteam ca turcii din echipa de animatie ma apelau cu "ma frend" (my friend). Atunci am extrapolat putin, am ridicat la puterea plural si mi-a iesit mafrenzi ))
@AK-AR de RUMÂN, unora le place să intre în polemici, alţii să le susţină... Îţi doresc să nu te înscrii în nici una dintre cele 2 categorii, dar mă rog, este doar o idee personală. Să auzim numai de bine şi de vacanţe frumoase!
@Diaura... nu e intoarcere din condei, in anul trecut am mai provocat doua "fishing-uri, (@Web Cornel s-a prins imediat de scopul actiunii) atunci a raspuns @Valimi (parca) dar si altii, e-o metoda des folosita pe saituri tematice si menita ca sa mai anime atmosfera, n-am inventat-o eu, ea exista, sa-ti explic, cand totul lancezeste, cand ecourile au tendinta de a scadea spre zero, scrii ceva incitant, arunci navodul, si vezi cine intra in joc, apoi discutiile se aprind, c-asai romanul, vorbaret... e ca o ploaie scurta dar binevenita pe timp de seceta... acum scriu un review telegrafic...
Numai bine! Week-end placut!
nota webmaster: text postat initial ca articol distinct si mutat de noi aici
--
Să fie cu iertăciune!
Mă trezesc eu dis-de-dimineată, sâmbătă 14 iulie 2012, că am metabolismul găinilor, stau și mă gândesc ce m-a apucat seara trecută să fac eu pe deșteptul, eu, un neica nimeni, cu cinci impresii pe site, nici acelea cine știe ce și încep să scormonesc, să aflu de cine m-a pus necuratul să mă leg; și ce aflu, că ce-am numit eu "seniori, " au muncit tată cu adevărat, și-au sacrificat timp dar mai ales viață de familie pentru unul ca mine, să știu și eu când și dacă merg undeva, ce mă așteaptă, ce pot vedea, ce e rezonabil, au ajutat pe oricine a solicitat ajutorul, au participat la acțiuni umanitare, au organizat întâlniri (care nu înseamnă puțin lucru), au pus umărul la organizarea acestui site, unde-mi permit mie, un necunoscut, să dau lecții.
Ce-mi dă mie dreptul să dau cu parul? . Am văzut aici persoane cu atâtea calități că m-am făcut mititel și e cazul să-mi pun cenușă în cap.
Stăteam și mă gândeam, acum cu mintea mai trează (nu că seara aș fi fost beat), mă pun în locul celor pe care i-am apostrofat și constat că eu am făcut o intervenție neadecvată și începe să mă ia cu amețeală, "tu ești sănătos la cap? ", "ce te-a apucat? ", ce n-are omul voie să mai și greșească? , între multe fapte bune, nu se poate să nu faci și una mai boacănă, că nu merg în viață toate ca pe roate, mai are omul un necaz, se mai ceartă cu nevasta, se mai strică mașina, ș. a., ș. a., psihicul omului o mai ia și la deal, o mai ia și la vale, " ce te bagi tu, unde nu-ți fierbe oala! ".
Colac peste pupăză, citesc un rw, postat de Simona Hauer, vine femeia din Canada, se simte bine la o pensiune lângă Brașov, eu fac din nou pe deșteptul în primul ecou primit de un nou venit pe site. Simona Hauer, te rog să mă ierți!
Citesc ecourile primite, toate de bun simț, oamenii încearcă să mă încurajeze, în sensul bun al cuvântului, unii mă susțin (ceea ce nu înseamnă puțin lucru), unii mă temperează și încearcă să mă aducă cu picioarele mai pe pământul ăsta românesc, tuturor le mulțumesc iar unora le cer scuze, pentru că, în spatele cuvintelor lor bine intenționate, înțelegeam eu lucruri necurate.
Nu vreau să mă recuz, susțin în continuare ce-am scris, problema mea este ontologică, exiști dacă ai ceva în spate, altfel - la muncă, câștigă-ți dreptul de a emite judecăți de valoare, ori eu nu însemn nimic în comparație cu "seniorii" site-ului, astfel încât ideile mele să aibă vreo greutate în acest spațiu virtual, construit cu migală, cu răbdare dar mai ales cu inteligență tocmai de cei pe care îi confruntam.
Mă opresc aici, vă mulțumesc pentru că existați, voi rămâne alături de voi, dar deocamdată la penitență, la munca de jos și vă cer iertare tuturor, am greșit!
P. S. Îmi cer scuze dinainte, nu voi răspunde la nici un ecou!
Felicitari pentru echilibrul interior. Stiu ca nu este usor sa simti si sa spui asemenea lucruri in gura mare.
Respect
Nu! Te rog, spune intotdeauna ce gandesti, imi place mai mult asa! Nu ma simt bine cand citesc cele inserate mai sus! Suntem parte din familia AFA, familia nu ti-o alegi. Buni sau rai, astia suntem! Pe parcurs invatam cum este fiecare si cum ii vom aborda.
O seara buna!
@Diaura, ziceai ca
Chiar daca AFA trece printr-o perioada mai grea din punct de vedere al subiectelor postate, al lipsei fotografiilor graitoare atasate fiecarei povesti, parerea mea este ca
Show must go on!
@Diaura... Show must go on! , dar spiritul si atmosfera din sala de spectacol din vremea lui Fredy Mercury, ne cam lipseste... ai intuit bine momentul, s-a produs o schimbare generala, veteranii compara vremea lor cu cea a prezentului... astazi pe site eu vad o avalansa de reclame, ceea ce nu e rau, si o avalanse de review-uri de 3-4 randuri si zero poze, ceea ce nu e grozav... e totusi doar o parere personala... si-am mai vazut si ca @AK-AR, are foarte mult bun simt si echilibru interior, ceea ce e rar...
In viata totul se schimba de la an la an si nici AFA nu face exceptie. Ai dreptate in tot ce spui, dar daca ne uitam putin in urma se vede cum am evoluat si noi, fiecare din cei vechi (dupa cum vezi evit cuvantul senior). Nici noi nu eram niste genii literare, dar competitia ne-a facut sa fim mai buni, mai atenti la ce vedem in jurul nostru si mai dispusi sa impartasim cu altii impresiile personale. Site-ul a crescut si datorita celor care, uneori cu tenacitate greu de inteles pentru restul lumii, stateau ore, si nopti intregi sa scrie mult, bine si cu o multime de informatii folositoare review-uri de nota 10. Pentru ca sa scrii 2-3 pagini de amintiri clare si de lucruri exacte nu e o treaba usoara, la indemana oricui. Si daca ai putin respect si bun simt in tine nici nu scri niste date si informatii daca nu stii sigur ca sunt corecte; nu poti sa iti bati joc de cei ce vor citi. Si daca mai ai dubii ca memoria nu mai e " brici "... mai dai o cautare pe ici pe colo, sa verifi daca ce ti-a spus ghidul, sau ce mai retii din ce ti-a spus, este corect.
Dar hai sa fim sinceri; nu toata lumea se prezinta in viata numai cu lucrari de 8,9, si 10. Se trece si cu 5.
Apoi site-ul a crescut si datorita lui Cornel si echipei.
Amintesti ca pana nu demult pe site nu erau reclame; asa este. Dar dupa patru ani de munca, mi se pare normal ca acum sa se castige si ceva din reclame.
Nimeni... dar nimeni pe lumea asta nu munceste degeaba. Unii o fac pentru bani, altii pentru glorie, pentru recunoasterea publica a meritelor, in diverse forme de exprimare (voturi, like-uri, diplome, strangeri de mana in public, etc.). Suntem fiinte sociale si indiferent ca recunoastem sau nu, avem nevoie in adancul sufletului de recunosterea celor in mijlocul carora traim. De aceea, cand grupul nu ne mai satisface din acest pdv. cautam cercuri noi in care sa ne integram si in care sa ne simtim bine; cautam oamenii pe care sa ii apreciem si sa ne aprecieze. In functie de gradul de confort psihic pe care il resim... unii pleaca... altii vin.
Nu suntem toti la fel si cu siguranta nu va mai veni unul ca mine sau ca tine. Important este sa ne gasim puncte comune, sa ne apreciem calitatile si sa scoatem ce avem mai bun din noi legat de subiectul turism.
Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.
- Aug.2024 Atenţionare specială — scris în 20.08.24 de Michi din BUCURESTI
- Dec.2023 Crăciun atunci, Crăciun acum... — scris în 16.12.23 de AZE din SIBIU
- Nov.2023 500 — scris în 21.11.23 de robert din BUCURESTI
- Nov.2023 O mini Întâlnire AFA, așteptată de mult timp. — scris în 12.11.23 de pepsi70ro din CONSTANTA
- Oct.2023 De ce se scrie, se citeşte, se votează mai puţin reviewurile AFA? (II) — scris în 19.10.23 de Michi din BUCURESTI
- Oct.2023 De ce se scrie, citeşte şi votează mai puţin reviewurile AFA? — scris în 15.10.23 de Michi din BUCURESTI
- Aug.2023 Iulianic, primul user AFA care a postat 1000 reviewuri — scris în 30.08.23 de Michi din BUCURESTI