GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un hotel bun, dar care nu m-a convins sa mai revin
Am facut rezervare pentru acesti hotel prin agentie si am si achitat sejurul inca din luna ianuarie.
Pana sa ajungem acolo eram instruit de cate review uri citisem, cate filmari pe youtube, cate clasamente facute de diversi operatori.
A venit ziua cand am ajuns acolo dupa o cazare intermediara in Kutahya.
Camera am primit-o foarte greu, dupa mai bine de doua ore, desi am ajuns fix in perioada in care incepea cazarea, la intrebari daca sunt probleme, ridicari din umeri, lipsa de amabilitate din partea a tot personalului receptiei.
Ni s-au pus bratarile pe mana, asta rapid, pentru a merge la masa, era ora 14 deja.
Bagajele noastre in acest timp au stat intr-o mare gramada de la inca doua autocare sosite spre bafta noastra exact dupa ce am ajuns noi, noi lasasem pasapoartele si voucherul la receptie deja, se pare ca n-a contat chestia asta, am fost cazati printre ultimii.
Aveam rezervare de camera cu seaview, probabil ca asta i-a incurcat.
Dupa mai bine de doua ore si nervii aferenti sa pazim bagajele sa nu fie incarcate din acea gramada si sa plece in alta directie. Baietii de la bagaje ne tot stresau sa le spunem ce camera avem sa la treaca pe bagaje si noi nu aveam. In fine, bila neagra.
In fine, cazarea s-a facut greu si ne-a incercat nervii.
Am primit o camera la etajul 8, care era un fel de mansarda, seaview, camera mica, mai mica decat am vazut in toate filmuletele de prezentarea.
Initial am vrut sa o refuzam, dar am vazut ca etajul 8 era destul de populat, asa ca am lasat-o balta.
Camera era curata, mica pentru un 5 stele turcesc, avea tot peretele din fata paturilor din oglinzi.
Patul dublu a fost cel mai mic pat dublu de hotel pe care l-am vazut pana acum, iar patul suplimentar era lipit pe lungime de un perete cu o oglinda mare lipita de pat, pe care fiul nostru a lovit-o noaptea cu picioarele de o gramada de ori si am stat cu grija ca o sparge si o sa cada pe el.
In toata camera n-a fost macar un scaun, nu canapea cum aparea in camera standard din toate prezentarile.
Camera avea un frigider umplut zilnic gratuit de personal cu suc, bere, chips-uri.
Camera curata, climatizarea foarte buna, am dormit cu ea pornita, era ingrozitor de cald.
Baia era curata, cu cabina de dus, prosoape schimbate zilnic, curatenie zilnica.
Balconul era partial acoperit din laterale de acoperis, avea o fanta de vreun metru si jumatate prin care se vedea marea si piscina principala, avea o masa cu doua scaune.
Hotelul avea 5 lifturi care functionau foarte bine, nu prea prindeai coada.
Prosoapele de plaja erau destul de noi, dar de o consistenta, marime si o culoare care te ducea cu gandul la ceva ieftin.
Locuri pe sezlong la bazine sau la mare erau suficiente, era interzisa rezervarea matinala cu lasatul prosopului fara sa ramai acolo pana pe la 8,30.
Apa marii era curata, plaja din pietricele fine, intrarea in apa foarte abrupta, in 3-4 metri depasea inaltimea mea si nu sunt mic de statura.
Foarte multe tonete, ca altfel nu pot sa le spun, unde se faceau diverse gustari, dar care porneau pe la ora 12, la 12,30 incepea masa in restaurant, n-am inteles rostul lor.
Avea o zona speciala pentru copii pe care n-o frecventa aproape nimeni, asa ca la piscina principala era plin de carucioare si copii foarte mici nervosi care si plangeau.
Asta a fost principalul motiv pentru care am devenit iritat si nervos.
N-o sa inteleg nicioadata parintii care aduc copii sugari in caldura aia si sa se astepte ca micutii vor aprecia acest lucru, nu mai zic de cei din jur. De regula cand venea o armata de carucioare care desi aveau piscina separata, umbra, toate facilitatile, veneau la piscina principala, noi incepeam sa ne luam prosoapele si sa cautam alte locuri.
Aveai impresia ca esti intr-o cresa dupa varsta copiilor, nici macar intr o gradinita.
N-am o problema cu copiii, am si eu, stiu si eu cum se cresc, dar mi se pare deplasat sa aduci sugari in asa loc fara sa te gandesti ca-i vei deranja pe ceilalti care n-au venit 1500 km sa asculte concert de plansete nervoase al plozilor tai.
Personalul de la piscina era pe role in picioare si se miscau foarte bine, nimic de reprosat, bar mobil, inghetata care era dusa pe bicicleta electrica permanent printre turisti, n-am ce comenta negativ.
Restaurantul principal era foarte bun, mancare variata, dar repetitiva, in fiecare seara a fost seara bucatariei unei tari, mexicana, spaniola, italiana, turceasca, etc a nu se intelege ca in afara de cateva feluri restul nu era acelasi orez, aceiasi cartofi prajiti, a nu se intelege vechi, dar cam tot felurile alea.
In curtea interioara restaurant erau fripturile si prajelile, se putea alege carnea sau pestele pe care sa ti-l prepare, dar era coada mare mereu, nu sunt mare fan de cozi. In rest era permanent ceva bun de mancat.
De remarcat ca n-a fost zi de la Dumnezeu sa nu fie mancare de miel sau oaie, din carne, din organe, etc, n-am mai vazut asa ceva pana acum.
Prajituri si dulciuri gramezi, foarte bune, fructe, fructe de mare, colt vegan, etc n-am ce zice, restaurant nota 10.
Divertismentul slabut, animatorii la plaja/bazin mai mult lipsa, spectacolele seara au fost cam jumatate bune, jumatate spre penibile.
Turistii erau englezi, germani, romani multi, putini rusi, iranieni, azeri, turci, etc
Hotelul are cabinet medical cu doctor.
Hotelul are parcare proprie unde sunt locuri sub copertina, asa ca si aici bila alba.
In concluzie:
Plusuri:
-restaurant principal;
-bauturi sticla sau doza;
-lifturi rapide;
-personal piscina foarte prompt;
-parcare;
-curatenie in camera;
-climatizare impecabila;
-interior hotel frumusel spre kitsch in unele locuri;
Minusuri
-camera mica;
-paturi mici;
-balcon aproape inchis;
-personal receptie;
-lipsa orar femei serviciu;
-lipsa mobilier camera, nici macar un scaun;
-prea multi copii foarte mici, te impiedicai peste tot de carucioare si auzei plansete peste tot;
-orar functionare fast food complet aiurea.
In concluzie, daca as fi fost prima data in Turcia ar fi fost wow, dar am cu ce compara.
A fost bine in principiu, nu cred ca noi suntem foarte pretentiosi, dar n-a fost ce ne-am asteptat, a fost regular, nimic sa ne ramana ca wow sau sa fie ceva ce am vazut doar acolo.
De banii astia asteptam ceva mai mult, n-o sa revenim in acest hotel.
Trimis de bigman_1971 in 01.08.19 11:22:07
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, DIDIM
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bigman_1971); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.85575000 N, 30.87580000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... =6&ridAnt=95276
--
Camera primită a fost, aproape sigur, de tip ”economy / promo” -- așa ați și plătit, în țară?
@webmasterX: Am platit camera standard cu pat suplimentar, seaview!
@bigman_1971: în acest caz trebuia să insistați să primiți ce-ați plătit - camerele de la ultimul etaj NU SUNT ”standard”...
@tm67bru: Intrebarea aceasta ma macina de multa vreme, cum ar putea un turist obisnuit sa isi dea seama ca nu e pacalit, adica sa i se dea o camera mai proasta decat cea pe care a platit-o, atunci cand asemanarile intre camere nu sunt usor de deslusit. Ca in exemplul colegului care a scris review-ul... Sea view avea si el, cat de cat... camera era si aceasta despre care spui ca era economy... era pentru prima data cand intrai in acest hotel...
Chiar ar fi utile niste sfaturi pe tema aceasta. Dincolo de cazurile evidente (vedere la mare, apartamente etc.) cum sa te asiguri ca ceea ce ai platit ai si primit?
@rentea:
” Chiar ar fi utile niste sfaturi pe tema aceasta. Dincolo de cazurile evidente (vedere la mare, apartamente etc.) cum sa te asiguri ca ceea ce ai platit ai si primit?
nu se pot scrie sfaturi generale, universal-valabile - depinde FOARTE mult de la hotel la hotel
- pt cazuri concrete - se pot însă solicita info aici, pe AFA - sunt oameni cu experiență pe acele destinații, care pot ajuta mult - în primul rând consilierii onorifici, dar și alții...
- un alt sfat general este să se achiziționeze sejurul printr-o agenție *cu adevărat* profesionistă, care te consiliază și sprijină., (și) în aceste cazuri (Din păcate acest sfat nu poate fi urmat de cei care caută musai „prețul absolut cel mai mic de pe piață”...)
@tm67bru: Folosesc agentie de vreo 9 ani, [...] aceeasi agentie serioasa, problema e altfel, de unde stii cum cum trebuie sa arate, are pat dublu si pat suplimentar, are, e seaview, este, poate trebuia sa sun agentia care are numar de asistenta nonstop.
Am inteles ca e meteahna turceasca asta cu oferta din acel moment, in Kusadasi am avut overbooking la Tusan, a rezolvat agentia cand am sunat o, la Didim la Venosa am primit o camera care nu era deluxe, a rezolvat agentia, dar stiam cum e camera deluxe pentru ca mai fusesem cu un inainte, la Palm wings in Ephesus nu au avut camera platita de mine, dar mi au dat un apartament, a fost mai bine, dar in cazul de fata ce sa reclam, era plin de straini la etajul 8, unde am stat eu la 8102, n am sunat agentia pentru ca n aveam termen de comparatie... raman la parerea ca turcii au o problema cu seriozitatea, o problema de fapt pe partea de receptie, merg la tupeu, poate tine... am dat destule exemple personale.
@bigman_1971: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@webmasterX: Editati mesajul si scoateti numele agentiei, dar mi s a parut ca s a insinuat ca am luat rezervarea din capul meu, nu am folosit vreodata intr o postare nume de agentie, daca i se pare cuiva ca 2200 euro platiti cu 6 luni inainte inseamna rezervare cu economie, n am ce comenta mai departe...
@bigman_1971: Poate ca ți-a fost repartizata o camera inferioara din cauza celor care obișnuiesc sa pună o atenție în pașaport, pentru a primi o camera mai buna/scumpa decât cea pentru care au plătit. Nu știu dacă la acest hotel se practica acest obicei. Logica îmi spune ca inevitabil cineva are de suferit și nu primește camera pentru care a plătit, pentru că cineva mai șmecher a dat bacșiș la recepție și ocupa pe nedrept o camera superioara celei plătite.
@bigman_1971: te asigur că am vorbit la modul general, niciprincap nu-mi trecea că te vei simți „vizat” în vreun fel...
De altfelm, atunci când am ceva de spus CUIVA (anume) - o fac cu subiect (și predicat) - rentea poate confirma
@tm67bru: In regula, nu am o problema cu chestia asta, dar acum e fara dubiu cu agentia, asa, in general????
@tm67bru: Deja suntem prea " batrani" ca sa ne mai certam, nu mai avem timp sa ne impacam
UIte, hai sa va spun cum fac eu, intrebarea am adresat-o asa, pentru interesul general, stiind ca tm67bru se pricepe si poate veni cu explicatii lamuritoare:
- eu nu mai cumpar sejururi prin agentii de multa vreme (e adevarat ca pe destinatia Turcia - allinc, asa e cel mai bine sa faci, prin agentie, dar aceasta e cam o exceptie de la regula, poate alaturi de dominicana, mexic si... cam atat) insa atunci cand cumpar, agentia TREBUIE sa fie una cu notorietate. Obligatoriu. Nu ai garantia ca dai peste angajati seriosi in totalitate, dar, oricum, sunt sanse mai mari decat la una " de cartier" care nu face decat sa revanda pachetele marilor touroperatori (si aici puteti avea surprize placute, dar mai rar)
- cand cumparati pe cont propriu, analizati bine siteul hotelului, uitati-va bine la pozele fiecarei camere, cea pe care o primiti trebuie sa fie identica (Sau aproape) cu cea din fotografii;
- trimiteti un email hotelului (sau sunati) si cereti detalii despre camera aleasa, inclusiv poze. Cei seriosi va vor trimite fara probleme.
- uneori, e mai convenabil sa cumparati direct de pe siteul hotelului si atunci alegerea este mai facila, aveti fotografii ale fiecarei camere mai la indemana;
- cautati la agentiile de voiaj pe acei angajati pe care ii simtiti ca sunt facuti pentru turism. Ii reperati dintr-o mie... Imi aduc aminte cu amuzament acum o intamplare cand un angajat al unei mari agentii bucurestene, cu mult rosu prin sigla, asa... incerca sa imi vanda un pachet despre care nu stia nimic... era vorba de Santorini. Eu nu ca stiam mai multe decat el, dar ii puteam fi profesor, cu toata lipsa de modestie. Ori, aceasta e trist pt. ei.
Solutia este ca trebuie sa va documentati (pe net e cel mai usor) citind si vizualizand muuulte fotografii cu camerele pe care le-ati ales (si platit) si atunci, daca primiti altceva, sigur o sa va dati seama!!!
@Corina70:
”Logica îmi spune ca inevitabil cineva are de suferit și nu primește camera pentru care a plătit, pentru că cineva mai șmecher a dat bacșiș la recepție și ocupa pe nedrept o camera superioara celei plătite.
Sunt ani de când tot am discuţii, cel mai adesea neprincipiale, cu cei care simt nevoia să se mai şi laude pe AFA cu şmecheria cu bacşişul plasat în paşaport, în speranţa primirii unei camere mai bune, mai cu vedere, mai nu ştiu cum, dar mai scumpă decât cea plătită la agenţie.
Nu este un secret faptul că nu încurajez deloc acest obicei prost şi păgubos, nefiind corect ca altul să sufere din cauza mea primind o cameră inferioară pentru că eu sau altul i-am "suflat-o" mizând pe lăcomia unui recepţioner prost plătit care s-a bucurat la bacşişul meu.
În unele cazuri, cei care au "cotizat" au avut şi neplăcuta surpriză de a primi o cameră proastă, au revenit pentru a o schimba, au "cotizat" din nou , recepţionerul abia aştepta simţindu-le slăbiciunea în din momentul cazării.
”Nu știu dacă la acest hotel se practica acest obicei.
Obiceiul nu prea are legătură cu hotelul, ci cu oamenii care îl practică.
Ştiu foarte puţine hoteluri la care am asistat la scene cu bacşişuri refuzate şi bani returnaţi posesorilor în văzul tuturor.
@bigman_1971: Ca o completare a review ului, hotelul nu este bine pozitionat, nu are multe camere bine pozitionate, cele seaview cred ca sunt sub un sfert din total.
Hotelul e format din doua arce de cerc unite la jumatate, un fel de x.
Partea din fata a hotelului da direct la o strada cu doua benzi pe sens, foarte circulata si galagioasa. Laterala dreapta are vedere spre un teren viran cu miros de canalizare, langa acel teren plin de boscheti e si parcarea, peste terenul viran e Delphin Imperial.
Laterala stanga la fel de mare ca dreapta are vedere fix intr un hotel situat langa gard, foarte aproape si foarte mare.
Partea dinspre mare e egala ca nr de camere cu cea dinspre sosea, varfurile x lui daca se poate spune asa. Lateralele hotelului cu cele mai multe camete ei le numesc cu vedere partiala la mare, poate daca insisti neaparat s o vezi.
@bigman_1971:
”Am platit camera standard cu pat suplimentar, seaview!
De fapt, ai plătit doar pentru o cameră standard şi atât, chiar dacă ai plătit şi pentru copilul de 16 ani considerat adult de către hotel. TOATE camerele standard sunt dotate cu un pat matrimonial, un pat single şi o sofa, indiferent că se cazează doi adulţi, trei adulţi, doi adulţi şi un copil, doi adulţi şi doi copii şi alte combinaţii.
Ai avut ghinionul să primeşti o cameră inferioară celei plătite şi ai făcut greşeala de a o accepta fără să comentezi şi fără demersuri pentru schimbarea urgentă a acesteia, mai întâi la recepţie, apoi contactând agenţia locală şi în ultimă instanţă agenţia din ţară de la care ai luat sejurul.
”dar in cazul de fata ce sa reclam, era plin de straini la etajul 8, unde am stat eu la 8102, n am sunat agentia pentru ca n aveam termen de comparatie...
Puteai reclama faptul că ai primit o cameră mai mică decât cea din pozele de prezentare, cu mai puţine piese de mobilier. De la piscină sau de pe ponton se observă cu uşurinţă cu ochiul liber că toate camerele de la ultimul etaj sunt mai mici decât cele aflate la alte etaje.
Nici în camerele standard patul matrimonial nu este foarte lat, dar noi am încăput în acesta .
”De regula cand venea o armata de carucioare care desi aveau piscina separata, umbra, toate facilitatile, veneau la piscina principala, noi incepeam sa ne luam prosoapele si sa cautam alte locuri.
Dacă nu-i puteai împiedica pe cei cu copii foarte mici să stea la piscina principală, deşi aveau la dispoziţie Children Paradise, puteai însă beneficia de o linişte perfectă la Relax Pool, unde aveai acces cu copilul de 16 ani.
@bigman_1971:
”Laterala dreapta are vedere spre un teren viran cu miros de canalizare, langa acel teren plin de boscheti e si parcarea, peste terenul viran e Delphin Imperial.
Eu am cerut şi primit cameră pe partea dreaptă cu vedere laterală la mare, aşa cum am plătit, spre parcare şi spre Imperialul care seara ne oferea jocuri de lumini fabuloase. Deşi am stat la etajul al treilea NU am simţit vreun miros neplăcut, camera noastră fiind chiar pe mijlocul arcului, suficient de departe de stradă, dar şi de capătul spre mare, unde am fi avut o vedere mai proastă la mare. Pentru mine a fost perfect.
Camera nu a fost mare, dar ştiam acest lucru, am avut pat matrimonial, pat simplu, o sofa pe care putea dormi un copil de maxim 6-7 ani, lampadar, măsuţă şi un scaun tip jilţ, iar pe peretele cu oglinzi aveam un soi de birou mai lung. Pentru doi adulţi a fost absolut suficient, chiar dacă veneam de la hoteluri cu camere mult mai spaţioase decât acesta vizitate în acelaşi sejur.
@bigman_1971: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Vacanta multasteptata! — scris în 09.07.23 de ella28 din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Merita din plin — scris în 08.07.23 de alexandru77* din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Același Delphin superb! — scris în 17.09.22 de M'Liviu din R�MNICU V�LCEA - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Bucurie dupa pandemie — scris în 17.08.22 de iancusabin din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Super vacanta — scris în 11.07.22 de jimmy71 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanta fără griji cu tot confortul necesar — scris în 19.06.22 de ux125418 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2021 Cele mai bune conditii de pana acum — scris în 16.09.21 de pantics din BISTRITA - RECOMANDĂ