GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Pentru a nu mai repeta ce am scris atât eu (vezi impresii - vezi impresii) cât și alți turiști despre acest resort, mă voi referi în rândurile următoare doar la ce a apărut nou față de vizita precedentă din 2011.
Blocurile și zona comercială de vis-a-vis de hotel au suferit o transformare spectaculoasă devenind resortul Grand Park Lara. Mai multe detalii găsiți aici grandparklara.com. De precizat că pentru turiștii cazați aici există o mașinuță care pleacă de la colțul DPDC și îi transportă la/de la zona de plajă la mare a acestui resort.
Dacă vă roade curiozitatea, puteți face o vizită la Delphin Imperial între orele 4-6 PM. Dacă aveți brățară VIP (adică minim șase sejururi în lanțul Delphin), atunci puteți beneficia între orele 10-17 de toate serviciile acestui hotel, indiferent dacă sunteți cazați la Diva sau la Palace.
Sistemul de carduri de fidelitate al DPDC este format din trei trepte, astfel: la a doua vizită - cardul elite (10% discount), la a patra vizită – cardul gold (12,5% discount) și la a șasea vizită - cardul platinum (15% discount). Atenție că aceste reduceri se aplică doar dacă faceți rezervarea direct pe site-ul hotelului și cu transport propriu. Fidelitatea față de acest resort ne-a fost răsplătită pe deplin, beneficiind de mai multe servicii gratuite, pentru care altfel ar fi trebuit să ne scobim prin buzunare.
Poate cea mai mare și mai plăcută surpriză de anul acesta a fost accesul la internet. Practic în orice colț al resortului (cameră, spații publice interioare, piscine, plajă) am avut de data aceasta acces wireless la internet de mare viteză. Cu un cablu HDMI și un adaptor, am conectat tableta la televizorul LCD din cameră și am putut vedea toate emisiunile/serialele favorite de acasă.
Structura naționalității turiștilor s-a schimbat, cu o majoritate covârșitoare britanică. Asta nu înseamnă că s-a redus cumva gradul de disconfort creat de către fauna bipedă din resort. Cu acest prilej m-am convins încă o dată, dacă mai era nevoie, că mitocănia n-are frontiere.
Restaurantul principal mi-a lăsat o ușoară senzație de mai puțină diversitate față de alți ani, deși mâncare era din abundență. Însă mi-am tratat la greu această senzație în restaurantele a la carte unde ne-am simțit foarte bine. Pentru a prinde o masă la terasă și o servire ceva mai promptă, vă recomand să vă faceți rezervări de la 7 PM sau 7:30 PM. Cel mai simplu puteți face rezervări în holul din dreapta recepției dimineața între 9-10, pentru ziua următoare. La unele restaurante mai puțin solicitate puteți rezerva și pentru aceeași zi. Cel mai solicitat restaurant a la carte este cel italian și trebuie “vânat” din timp.
Programul de animație a fost cam același ca în anii anteriori. Totuși faptul că mare parte din echipă este nouă s-a văzut. Melodia și dansul de începere a programului au fost schimbate, fiind o imitație nereușită a programului care era în vogă în urmă cu 4-5 ani prin resorturile din Kemer. Melodia este Sebe Allah Y'e, interpretată de Alpha Blondie.
Româncuțele noastre au dispărut din rândul personalului, însă la Biroul de relații cu clienții o găsiți pe Veronika (sper că nu greșesc), o basarabeancă la care puteți apela cu încredere în caz că nu vă descurcați cu limbile străine vorbite în hotel.
Un gust amar mi-a lăsat la plecare tour-operatorul care, la fel ca și ceilalți tour-operatori, a inclus în drumul spre aeroport un popas la o așa-zisă “fabrică de dulciuri”. De altfel nu era altceva decât o hală în care au înghesuit aceleași produse, pe care le găsești la tot colțul în Antalya. Diferența ar fi cică prețul, dar numai “cu condiția să știi cum să te târguiești cu ei”. Dacă n-ai chef să te lași mânat ca vita la păscut, alternativa este de a rămâne în autocar la soare, cu aerul condiționat oprit.
O altă surpriză plăcută a reprezentat-o Pegasus Airlines care ne-a asigurat transportul cu avioane mari, moderne și echipaje foarte bune. Un pic dezamăgit de sandwichul cu cașcaval, însă au apus cam de mult vremurile când se ofereau mese mai consistente pe charter.
În concluzie ne-am simțit din nou foarte bine în acest resort și am regretat că nu am putut sta cele 10 nopți planificate inițial. Sper că până la anul se va rezolva problema charterelor din Timișoara, deoarece 7 nopți sunt prea puține iar 14 nopți sunt prea multe.
Dacă este cineva interesat, scrieți-mi și vă trimit prin PM oferta completă cu prețuri pentru excursiile opționale.
P.S. Am insistat un pic în fotografii cu panoul unde sunt afișate informațiile cu privire la plecare. Am observant că datorită numărului mare de turiști care au mai fost aici, ghizii au omis să mai prezinte informații utile pentru cei veniți prima dată. Dacă nu aș fi știut din alte sejururi, mi-ar fi fost extrem de greu să descopăr afișul cu informațiile necesare.
Trimis de mauricius* in 02.09.13 12:34:49
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
35 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mauricius*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.85575000 N, 30.87580000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
35 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@webaster: am filmat dansul de începere a programului de animație și nu știu cum pot încărca videoclipul (are cca 480 MB).
@mauricius: Nu poti sa il incarci in forma ''bruta'' asa cum l-ai filmat.
Trebuie incarcat pe un site de specialitate: Youtube, Vimeo (necesita sa ai cont acolo). Si ulterior ne dai linkul unde a fost incarcat.
@webmaster: linkul pentru ilustratia muzicala: http://www.youtube.com/watch?v=wzGEjg83HVQ
Grupul Comertoglu ne pregătește o nouă supriză, de data aceasta în Alanya/Okurcalar și nu pe Caprica, așa cum ar putea crede unii... Inițial hotelul a fost denumit Delphin Galactica, probabil datorită formei sale. Aceasta seamănă izbitor de bine cu un Cylon Raider din serialul Battlestar Galactica. În orice caz, acum este promovat prin pliante ca Delphin Botanik Platinum sau pe scurt Delphin Platinum.
Într-un interviu, managerul de la Comertoglu a declarat că suma totală investită va fi de circa 40-50 milionae USD iar hotelul va avea deja consacratul concept UAI care țintește familiile cu copii. Din cele 450 de camere proiectate, 200 vor fi standard iar 250 vor fi camere familiale.
Se preconizează ca hotelul să fie inaugurat în 2014 și deja prezentări ale acestuia au fost publicate pe site-urile mai multor agenții de turism din Rusia, Olanda și Germania.
Dacă tot eram prin vecini, am zis să accept sugestia unuia dintre recepționeri de a o da raită prin Delphin Imperial. Pentru clienții Delphinilor, Imperialul poate fi vizitat timp de 1 oră, de la 4 PM sau 5 PM. Cert este că nu stă nimeni după voi ca să vadă dacă ați depășit o oră sau nu.
Pe la locurile unde am făcut popas am fost servit cu promptitudine, fără a comenta nimeni că aveam brățară de la vecini. Dacă aveți brățară VIP (de la 6 sejururi în sus în lanțul Delphin) atunci puteți vizita zilnic Imperialul între orele 10-17 și beneficiați de toate serviciile acestuia.
La capitolul impresii "fugare" pot spune doar că este mult prea mare şi prea kitsch-os pentru gustul meu. În plus am văzut şi câteva detalii tehnice care nu fac cinste de loc constructorului. Voi rămâne în continuare fidel Palace-ului.
@mauricius: anul asta ar fi al patrulea cand ma cazez in lantul D. cum procedez sa intru in posesia cardului? Pana acum nu mi-au zis de existenta lui. Oricum, super pont.
@stefanbuzatu: în primul rând să nu omiți ca să completezi pe fișa de la check-in în partea din dreapta jos, al câtelea sejur este la Delphin Hotels. În a doua zi a sejurului vei găsi în cameră pachetul de bun venit aferent (articole de plajă, coș de fructe, sticlă de vin etc) împreună cu o invitație de a merge la biroul de relații cu publicul (lângă piscina interioară) de unde să ridici cardul. În funcție de al câtelea sejur este și de programul hotelului, pe parcursul sejurului vei mai primi invitații și la alte evenimente/servicii gratuite aferente nivelului tău (de exemplu petrecerea clienților fideli, pachet wellness, transfer privat la aeroport, pavilion pe plajă, cină în foișor, late check-out etc). A doua zi după petrecere găsești în cameră CD-ul cu pozele de la petrecere. Cardul Elite este de culoare albastră și cardul Gold de culoare neagră. În caz că nu-l primești, poți merge la biroul de relații ca să întrebi de ce facilități beneficiezi. În P03 vezi pachetul și am să încarc și o poză cu invitația din plic.
@mauricius: culmea este ca am beneficiat in fiecare an de "micile atentii", de invitatia la petrecere dar nu au zis nimic de card. multumesc mult pentru raspuns.
Nu-ti dai seama cat de mult ma ajuta.
Anul asta o sa merg la DDL si o sa cer cardul.
Buna, multumim pt informatiile pretioase pe care ni le-ai oferit.
Poti sa imi spui cum era apa marii? Dar in piscine copiilor? Noi vom pleca pe 6 sept, si vom fi cazati la acest hotel, pt. prima data.
Daca se poate sa-spui daca adaptorul pt. tablet are la un capat HDMI iar la celalalt intrare USB.
Mă bucur că am putut fi de ajutor.
Nu m-am încumetat să o ating deoarece am alergie la apa de mare. Apa din piscina pentru copii este ceva mai rece până la ora 10, deoarece acolo este mai multă umbră.
Oricum în perioada când am fost noi apa din piscine avea 30 de grade şi peste la orele prânzului. Apa mării a avut azi 29 grade în Antalya vezi aici.
În privinţa adaptorului HDMI depinde de tabletă. Eu am avut din'ăsta: http://m. shopmania.ro/accesorii-tablete/p-adaptor-hdmi-pentru-samsung-galaxy-tab-p7500-p6200-samsung-40195604
L-am cumpărat online de pe alt site şi mi-a fost livrat în 24 de ore. Cablul HDMI care face legătura dintre adaptor şi televizor l-am luat de la Real. Ambele au costat cca 150 lei în total. Eu am instalată pe tabletă din Google Play aplicaţia OnlineTV. Asta în cazul în care ai tabletă cu sistem de operare Android. Merge la fel de bine şi cu un smartphone, cu condiţia să ai adaptorul potrivit.
Mare atentie!!! să dezactivezi transferul de date în roaming că altfel te rupe la factură. Cel mai simplu este să activezi modul avion şi apoi manual să activezi doar WiFi. Cel mai bun Hotspot este "Palace", userul va fi numărul camerei iar parola va fi data naşterii soţului în format zz/ll/aaaa
@mauricius: O sa incerc maine sa caut adaptorul si cablul HDMI si eu am tot tableta Samsung si am instalata aplicatia Online TV. Multumesc, inca o data.
Foarte completa descrierea... Multumim de precizarile importante. Sambata vom fi acolo, prima data in Turcia si la DPDC! Daca mai apar intrebari le pun aici.
Ceva atentii la receptie in pasaport? Si in ce moneda se dau atentiile mici, gen camerista...
@froghi: Nu am dat niciodată atenții în pașaport la recepție. La chelneri, bellboy, șofer am dat câte 1-2 euro iar cameristei 5 euro.
Este bine să ai la tine monede.
Când n-am avut, am schimbat mărunți la buticul cu de toate din arcada de shopping, ultimul pe stânga. Băiatul de acolo are de obicei o cutie plină cu euro mărunți și este foarte amabil.
Și încă ceva. Poți cere la recepție dacă au disponibilă o cameră la etajul 3. Este optim în opinia mea dacă nu vrei să aștepți în orele de vârf la lifturi și folosești scările. Mai jos de 3 este ceva mai mult zgomot iar mai sus de 3 este ceva mai liniște, însă eu sunt prea leneș (deși acum am avut la 6 și a fost ok).
De asemenea, dacă ai cameră sea-side view, îți recomand să ceri camera în aripa dinspre Delphin Imperial, nu înspre Hotelul Fame. Ai vederi mai frumoase din cameră (dacă ignori maidanul dintre cele două hoteluri) și mai multă liniște că ești deasupra Relax Pool.
În ultimul rând, poți beneficia de sea-view dacă soliciți camera de la 25 la 39 pe palier.
Am uitat să menționez o noutate.
Să nu ratați, măcar un reprezentant al echipajului, să vă prezentați la ședința de informare cu reprezentantul tour-operatorului. Scopul ședinței este de a vă vinde excursiile opționale.
Însă, pentru că mai mulți turiști le-au tras clapa, au introdus o nouă regulă și anume "activarea voucherului și a asigurării".
Prin urmare să aveți la voi un exemplar al voucherului și câte un exemplar din fiecare asigurare. Oricum este important să aveți datele de contact al reprezentantului tour-operatorului, pentru orice eventualitate.
De aceea este bine să aveți pregătite de acasă încă un rând de copii, față de ceea ce ați primit de la agenție.
@mauricius: Cu privire la excursii, ne poti recomanda ceva?
Eu am fost in iulie in Alanya, in doua excursii una ok. (pe mare cu vaporul, in jurul cetatii) iar alta la Delfinariu, nimic spectaculos.
@adrienutzam: Din păcate nu, pentru că nu am fost în excursii.
Camera 25 - 39 pe ce palier?
Cum adica activare? Asigurarile nu raman la noi pe perioada sederii?
Scuze pentru lipsa de claritate. În cadrul procesului de activare ghidul nostru a reținut doar voucherul și și-a copiat pe verso seriile asigurărilor, pe care ni le-a returnat.
Altcineva din hotel de la un alt tour-operator mi-a spus că lor le-au fost reținute asigurările de către ghid. Oricum ei le primiseră online așa că își puteau tipări oricând un alt exemplar.
Din acest motiv am spus că n-ar strica să aveți la voi încă un rând de copii pentru orice eventualitate. Chestia cu necesitatea "activării" voucherelor și asigurărilor au justificat-o în fel și chip, însă eu rămân la opinia mea.
Pot argumenta, dar mă tem că ies offtopic.
În privința camerelor, deși pentru mine n-are nici o importanță, mă refeream la cele aflate pe latura sea-side view dinspre Delphin Imperial. Datorită curburii clădirii, indiferent de palier, numerele mai mici au mai mult land decât sea-side view iar numerele mai mari au mai mult sea decât sea-side view. Însă dacă încep o analiză a amplasării camerei ideale nu mai termin azi și cred că nici nu merită.
Am să încarc acum o poză cu această parte a clădirii.
Dacă sunteți amatori de bere cu arome, găsiți la barul de la Relax Pool bere Mariachi (Efes) cu aromă de lime sau agave. Trebuie cerută, pentru că nu este la vedere. Dacă doriți la piscina mare Pepsi la sticlă sau bere la sticlă (blondă/brună) găsiți la Snack Bar în frigiderul dintre bar și cel cu prăjituri.
Cu ce am voie in avion? Ma refer la apa sau ceva de "ciugulit" pt copii. De unde le pot cumpara?
Aaa... si inca ceva. Am citit ca te dor urechile la decolare sau coborare. Ma refer la copii daca ii deranjeaza.
Nu știu dacă ai apucat să citești ce am scris despre Călătoria cu avionul în Antalya aici vezi impresii. La controlul vamal nu este permis cu lichide în recipiente mai mari de 100 ml. Indiferent de cantitatea de lichid din recipient. Sunt exceptate în anumite condiții doar biberoanele. După ce treci de controlul vamal și controlul pașapoartelor, poți să cumperi apă, sucuri și tot ce ai nevoie de la magazinele/barurile din aeroport. De "ciugulit" poți să iei ce vrei. Pe avion se servește un sandwich și suc (portocale, mere, roșii), apă plată sau carbogazoasă, ceai, cafea. Depinde și de linia aeriană, însă cam astea sunt de obicei.
Problema cu urechile nu este ceva de speriat, însă copiii mai mici se manifestă mai zgomotos. De fapt nu este durere (decât în cazuri speciale) ci este senzația de urechi înfundate. Aceeași care apare și când urci cu mașina la munte sau când urci cu telecabina. Se recomandă gumă de mestecat, o bomboană de supt sau să înghită "în sec". Depinde și de vârsta copilului. Cred că și "ciugulelile" de care ai amintit pot ajuta.
Multumesc de lamuriri. Am trecut cu bine de toate controalele fara retineri si acum ne bucuram de concediu!
@froghi: Distracție plăcută. Am uitat să scriu că astăzi, Duminica, au zi de relache cei de la animație și este o atmosferă mai langsome.
Nu pentru a-i face în ciudă lui @dorgo, ci pentru că mai mulți AFAioți s-au arătat interesați de restaurantele a la carte, am făcut un brainstorming cu familia pentru a ne reaminti meniurile. Acestea au fost formate din aperitiv rece, aperitiv cald, supă, salată, fel principal și desert. Aperitivul rece vine "automatic" după cum s-au exprimat chelnerii. Cu alte cuvinte vă sunt servite toate aperitivele din meniu. Atenție că la un moment dat un chelner se va plimba printre mese cu un cărucior cu băuturi din import; vinuri franțuzești, coniacuri cu multe stele, whiskey de peste 15 ani. Acestea sunt contra cost, cu prețuri de la 15 euro paharul.
Deși pe alte siteuri s-a spus că în anumite restaurante nu este permis accesul copiiilor sub 14 ani, prietenii noștri britanici au fost la toate restaurantele însoțiți de cei doi copii cu mult sub 14 ani. Anul acesta am vizitat doar 4 din cele 7, astfel:
Margherita, specific mexican: quesadilla (o lipie umplută cu piept de pui și ciuperci), cartof copt umplut cu carne de vită și fasole mexicană, buffalo wings (aripioare de pui picante), fajitas (carne de pui și vită pe platouri încise cu lipie), burritos (lipie umplută cu pui, guacomole, smântână și fasole). Pentru conformitate, lipia se numește tortilla. La desert am cerut la unison ananas pane cu înghețată și am primit și un platou cu fructe. Atenție că pentru copii unele preparate ar putea fi prea picante. Până se servesc felurile “automatic” sau cele comandate, se oferă la discreție nachos cu diferite sosuri. Atenție că cel roșu (de la chili) e iute tare. Băuturile servite au fost sucuri de portocale, de mere și bere. Multă bere că ardea tare.
Blue fish, specific marin: calamari pane cu sos tartar, salate cu alge, surimi, creveți și scoici, macrou afumat, pește la alegere: Dorada, Sea Bass, Sea Bream. La desert am optat pentru mousse de nucă de cocos cu fistic și tort de vanilie, plus platoul cu fructe. Băuturile servite au fost sucuri de portocale, de mere și vin alb.
Dolce Vita, specific italian: bruschette, carpacio, tagliatele, ravioli, fettuccini, piept de pui cu sos de portocale și berbecuț cu piure de cartofi. Era și pizza în meniu, însă nu ne-a tentat. La desert ne-am răsfățat, cum altfel, cu tiramisu și pana cota, plus platoul cu fructe. Băuturile servite au fost sucuri de portocale, de mere și vin roșu.
Le Parisienne, specific franțuzesc: caviar, somon fume cu parmezan, bruschette, picioare de broască, melci și coadă de bou, rață cu sos de portocale și antricot de vită. La desert, cremă de zahăr ars cu diferite arome, plus platoul cu fructe. Băuturile servite au fost sucuri de portocale, de mere și vin alb.
Chelnerii ne-au servit ca de obicei cu maximă operativitate (bacșiș 2-4 euro, nu-i musai) și am petrecut seri extrem de agreabile pe terasa restaurantelor a la carte. Îmi pare rău că nu ne-am mai amintit meniurile de la celălalte 3 restaurante a la carte la care am fost cu alte ocazii: chinezesc, japonez și otoman. Cert este că n-au lipsit sushi, pui sichuan (sau szechuan), chifteluțe cu susan și alte delicatese specifice. Pentru cei care doresc să servească orezul bob cu bob, se oferă și bețigașe (chopsticks).
Vă las aici pentru că dacă nu dau urgent telefon la un chinezesc, am să inund bunătatea de tastatură AFA dobândită cu atâta trudă și-i păcat.
”Sistemul de carduri de fidelitate al DPDC este format din trei trepte, astfel: la a doua vizită - cardul elite (10% discount), la a patra vizită – cardul gold (12,5% discount) și la a șasea vizită - cardul platinum (15% discount). Atenție că aceste reduceri se aplică doar dacă faceți rezervarea direct pe site-ul hotelului și cu transport propriu. Fidelitatea față de acest resort ne-a fost răsplătită pe deplin, beneficiind de mai multe servicii gratuite, pentru care altfel ar fi trebuit să ne scobim prin buzunare.
Buna,
vroiam sa te intreb, ca si noi am fost anul trecut la Palace si ne-a placut la nebunie si am vrea sa revenim la anul... de-aia vreau sa te intreb cum sa facem rezervarea ca vad ca aici sus ai scris ca primim o reducere de 10% la a doua vizita... imi poti da un raspuns??
Așa cum am menționat mai sus, cardul de fidelitate de nivel ELITE îl veți primi doar la a doua vizită și îl puteți folosi pentru rezervarea celei de a treia sau a patra vizită (când îl veți primi pe cel de nivel GOLD). Rezervarea se face direct pe pagina hotelului în secțiunea de rezervări, din meniul din stânga paginii. Limba engleză se alege din colțul dreapta jos. După ce completați datele sejurului, se deschide o nouă pagină și aveți în partea de sus un mesaj pe fond negru "special discount for repeated guests" unde găsiți toate informațiile necesare privind completarea codului. Atenție că rezervarea direct pe site nu include transportul.
@mauricius:
Mersi ptr raspuns. am fost pe seit dar am rezervat tot de la agentia din romania... ca aici in austria este cu 200€mai mult.
A trecut un an de cand am fost acolo, si inca odata trebuie sa-i multumesc lui Mauricius pentru toate ponturile... ... am tot incercat sa scriu si eu un review dar nu mi-a iesit!
Ne-a placut la nebunie totul... avand in vedere ca a fost pentru prima data in Turcia... si intradevar cele 7 zile au fost prea putine... !!
Speram ca anul asta sa mergem la cel nou dar nu ne-a iesit pasenta!
Nu pot decat sa va recomand cu drag toate sfaturile lui Mauricius... !!
@Alexandra_32: poate totuşi reuşeşti să scrii impresiile tale de acolo ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
--
Dacă nu reuşeşti - iniţiază o SESIZARE în care să descrii mai pe larg problemele întâmpinate, încercăm să te ajutăm.
@webmasterX: ca de obicei totul este super-fain.
Ieri au fost 46 grade la ora pranzului, la soare. Apa este calda de la primele ore ale diminetii.
Ne-am pricopsit cu bratari VIP si cardul platinum.
Am sa revin in impresii cu detalii.
Zi fain!
@mauricius: daa, cred că ai scris doar pentru ca să-mi încep ziua cu (şi s-o ţin doar în)... suspinuri invidioase )
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Vacanta multasteptata! — scris în 09.07.23 de ella28 din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Merita din plin — scris în 08.07.23 de alexandru77* din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Același Delphin superb! — scris în 17.09.22 de M'Liviu din R�MNICU V�LCEA - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Bucurie dupa pandemie — scris în 17.08.22 de iancusabin din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Super vacanta — scris în 11.07.22 de jimmy71 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanta fără griji cu tot confortul necesar — scris în 19.06.22 de ux125418 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2021 Cele mai bune conditii de pana acum — scris în 16.09.21 de pantics din BISTRITA - RECOMANDĂ