ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 22.07.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 13 MIN

'Hamsie' Be Grand

TIPĂREȘTE

Salutare tuturor!

Inainte de a ma critica sau scrie ecou-uri pentru titlul de mai sus as dori sa-mi cititi review-ul pentru ca veti intelege de ce spun asta.

Nu aduc nici o jignire lantului Delphin, din contra aceasta este strict parerea mea dupa 8 zile petrecute in acest lant. Nu am de ce sa regret ca l-am ales sau sa-mi para rau, chiar ma bucur ca am putut vedea si acest renume al Turciei.

Daca veti merge la acest hotel, sper ca review-ul meu sa va ajute si daca aveti oferte ca pret mai bune sa o alegeti pe cea pe care o considerati in adevaratul sens al cuvantului profitabila.

Oricum anul acesta pretul hotelurilor din Turcia a crescut considerabil dupa marea lovitura de anul trecut.

Dar nu mai lungesc scrisul si cred ca e timpul sa incepem aventura Be Grand

Am incercat sa nu mai compar resorturile pt ca fiecare are ceva in plus sau in minus, dar nu prea m-am putut abtine.

Al 9-lea an pe litoralul turcesc am zis sa ni-l petrecem in lantul Delphin. Am ratat ofertele de la targul din iarna, fata de anul trecut cand am cumparat Rixos Premium Belek la un super pret si ne-am axat pe Delphin Be grand, cam singurul hotel raport calitate-pret cu EB pana tarziu. Am achizitionat biletele undeva prin aprilie-mai, pret ok, camera cu sea view.

In cap aveam numai imaginea de vis de anul trecut de la Rixos Premium (vezi impresii), dupa mine cel mai bun din 9 ani de zile.

Si uite asa a venit concediul... Incepem

Zborul

- Minunata companie Air Bucharest ne invita la minunatul aeroport Otopeni cu 3 ore inainte. Am fost domni si am venit cu 20 de minute inainte de timpul de 2 ore prevazut pt check in, control etc... adica undeva pe la mijloc...

La 5 fara un sfert dimineata check in-ul nu era deschis, in ideea ca zborul era la 7 fara 10.

Frumos era ca Tarom-ul de Antalya de 8 si jumatate avea check-inul deschis si noi nu.

Abia la 5 si 5 minute s-a deschis. Lasam bagajele si intre timp se creaza o coada infinita pentru securitate, noi fiind in corpul nou al aeroportului.

Am stat cam o ora la acea coada, luata aproape de la intrarea in aeroport... super totul pana aici. Bine ca la pasapoarte nu era coada.

De la 7 fara 10, ora normala, avionul a decolat cam pe la 7 si 30.

Am ajuns in Antalya, acolo alta coada la pasapoarte de aproape 1 ora.

Eu nu inteleg un lucru. Timp de 9 ani nu am luat asa coada. Anul trecut incepea parca sa fie omor la controale si culmea, nu erau rusii, acum sunt rusii si e cam la fel coada, putintel mai mare. Nu stiu de ce se misca asa incet.

La plecare a fost la fel... adica tot omor. Alta intamplare... avionul era anuntat la ora 21, pe tabele in aeroport scria 21.20, lumea toata nu intelegea, ghida de serviciu ne spune ca ora aceasta este de la inceputul sezonului. Ce comunicare….

Primirea

Am ajuns cu 10 minute inainte de ora 11, ne-au luat bagajele cum am pus piciorul pe teritoriul hotelului si am fost condusi spre receptie.

Prima impresie... curat, nou, aerisit... Be Grand. Aveam si o masuta cu limonada, sampanie fursecuri... frumos per ansamblu.

Am completat formularele repede, am primit cardurile pentru prosoape, am cerut geanta de plaja si geanta pentru telefon si am fugit sa prindem micul dejun, cat mai era din el.

La receptie era si o romanca care ne-a ajutat foarte mult si dorim sa-i multumim si pe aceasta cale.

Camera si curatenia din restul zilelor

Am primit-o fix la ora 14 si pot spune ca din punct de vedere al privelistii a fost cea mai buna de pana acum. Din pat se vedea marea.

Camera destul de mare, Be Trendy Sea View, la primire frumos aranjata, cu televizorul pornit, draguta in mare.

Insa dezamagirea a venit pe parcursul zilelor. La curatenie sunt angajati baieti practicanti care sunt paraleli cu aranjatul patului sau cu observarea amanuntelor. De exemplu pijamaua am gasit-o aruncata pe noptiera in fiecare zi, iar dupa prima zi nu am mai primit nici un articol de baie. Am lasat un gel de dus desfacut in mijlocul chiuvetei, acolo a ramas 7 zile. In cabina se gaseau doua tuburi cu gel si sampon care ne-au ajuns tot sejurul, dar asta nu-i scuteste de faptul ca nu au aprovizionat cu lotiune si altele.

Trebuia sa le fac o plangere serioasa, dar daca ei nu se sinchisesc sa-i pregateasca sau macar notele slabe de pe trip advisor sa-i faca sa-si schimbe atitudinea nu-i misca, eu ma duceam sa vb cu peretii caci oricum angajatele de la guest relation erau paralele cu hotelul.

Produsele de baie mi s-au parut de proasta calitate, nu am primit pieptan si nici alte obiecte din prezentarea lor de 5 stele.

Mini barul a fost umplut zilnic, prosoapele au fost si ele schimbate zilnic.

Fiind un hotel de 5 stele si cu niste pretentii exagerate are nota 0 la curatenie.

La parte de curatenie nu am gasit servicii DELPHIN.

Restaurantul

Inainte sa plecam citisem mai mult de 10 impresii pe trip advisor care acordau hotelului nota 1 din 5, toata lumea comentand curatenia din camere, dar mai ales restaurantul, nu prin faptul ca mancarea nu era buna, ci servirea era problema. Adica nimeni nu te intreaba de sanatate si nici nu ti se strange masa... Eram putin ingrijorati, dar na... am zis hai sa o vedem si pe asta.

Pe alocuri este adevarat, servirea ca servirea, cereai un ceai dimineata... yes yes si plecai cu yesul. Seara la fel, dar parca mai bine. Noua ni s-a aranjat masa, ma rog ne vedeau chelnerii ca ne luptam farfuriile si interveneau... Nu sunt stresati cum zice lumea, sunt doar paraleli cu asa ceva pentru ca majoritatea sunt practicanti.

Seara era simfonia farfuriilor, adica se spargeau la greu. Eu recomand sa mergeti in ultimul salon pt ca acolo mereu ne-au servit si nu era aglomerat.

La ora 8 seara era un haos in restaurant. Dupa se mai potolea cu aglomeratia, la ora 21:15 se strangeau deserturile si restul preparatelor, ceea ce nu mi se pare normal, avand in vedere ca restaurantul era deschis pana la ora 21.30.

Nu mi-a placut faptul ca in restaurant mesele in saloane sunt destul de putine, in raport cu capacitatea hotelului, iti trebuiau vreo cateva minute pana cand inspectai toate saloanele, pozitionarea restaurantului mi s-a parut la fel aiurea... te tot invarteai si invarteai, dar asta nu e defect asa important.

M-a dezgustat faptul ca la ora 21"30 cand restaurantul urla de turisti, toti managerii, bucatarii te dadeau la o parte ca sa manance ei... spun asta pt ca mi s-a intamplat sa ma dea la o parte un bucatar ca sa-si puna prajituri... nu am nimic impotriva, pot si ei sa manace, dar asta dupa ce pleaca toata lumea, consider ca asa ar fi normal, dar nu mai exista normalitatea. La fel si la aperitive mi s-a intamplat, daca mergeti la ora aceea o sa vedeti. Daca nu vedeti, inseamna ca mi s-a parut mie timp de 7 zile...

Lasand serviciile oferite in restaurant, hai sa vb despre mancare.

Toata lumea mi-a povestit despre mancarea in lantul Delphin, recunoscut pentru serviciile sale inalte. Eu nu le-am intalnit

In comparatie cu Rixos Belek de anul trecut, mancarea de aici este slaba, dar si in comparatie cu banii dati si cu nivelul lantului.

Rahat turcesc, yoc, la Rixos trona la orice ora, prajiturile slabute, numai cu paine majoritatea, slabuta si prezentarea.

Foarte multa mancare gatita, toata lumea am vazut ca se omora atat dimineata, cat si seara la cartofii prajiti

Mancare nediversificata, in primele 4 seri am avut cate o tema, dar doar ca nume caci mancarea era aceeasi.

Nu stiu de altii, mie unul mi s-a parut slabut ca restaurant, nu face de nivel Delphin.

Pe terasa mai erau gratare, noi de pe acolo am mancat sa zicem, intr-un colt pe terasa mai erau si raci.

Deci fata de Rixos diferenta de la cer la pamant, putin peste Titanic Belek, dar doar putin.

Nu m-a satisfacut deloc.

Sa nu fiu rau si sa zic ca in anumite seri am intrat in "vizita" si la vecinul Titanic Beach, la care am fost acum 6 ani si pot spune ca restaurantul de la Be Grand era mult mai bun, atat ca spatiu, cat si ca variatiune la mancare.

Un lucru bun la restaurant era ca aveai frigidere cu Pepsi, Fanta la sticla, dar si cu apa, deci te puteai servi singur, fara a astepta un chelner. Aici un plus.

In ultima zi i-am cerut direct lui f&b manager lapte cald la ora 10:45, a zis ca a chemat si vine vine, dupa 10 minute nu era nimic... a fost bun si cel rece.

Depinde si de gusturi acum, pe mine unul mancarea m-a dezamagit.

Vineri seara cand am prins Gala Night, mancarea a fost de nivel Delphin, iar la dulciuri am avut numai macarons, toate culorile posibile, prajiturile aratau a lant Delphin, plus ca mai aveam boluri cu arahide si alune in ciocolata.

Deci se poate... dar nu se vrea. Asa ar trebui sa arate toate serile, nu numai una.

Piscine si mare

Dupa mine sunt plusul hotelului.

Piscinele se vede ca sunt noi, curate, apa putin cam ciorba., avea 30 de grade, exista si o piscina cu apa rece, paralela cu cea de 50 de m, deci te puteai duce acolo daca iti era cald.

Foarte multe piscine, locuri la sezlonguri destule, mereu gaseai in primul rand, nu se alearga dimineata aici pentru a ocupa un sezlong.

Piscinele arata corespunzator unui resort de 5 stele de an 2017. Intrand la vecinul Titanic, pot spune ca piscinele de acolo chiar au nevoie de o renovare.

Marea la fel frumoasa, plaja destul de mare, nu cu asa mult nisip fin, iar la intratea in apa cu pietris, iar apa se adancea destul de repede.

Nu am ce sa comentez la capitolul asta decat ca era apa putin cam calda, in rest aici nota 10

Pontonul a fost de vis, la fel si barul de pe el, chiar relaxant.

Aqua Park si lazy river

Aqua Park super, cu tobogane noi si foarte multe, pe care nu le-am mai vazut pana acum, pentru un aqua park de hotel de vis.

Cel de copii a fost cel mai bun pe care eu l-am vazut pana acum. Cei mici o sa se distreze cu siguranta aici, dar si cei mari.

Lazy river-ul dupa mine un alt plus al hotelului, cu apa placuta si foarte distractiv. Ne-am simtit de minune aici.

Baruri si servirea

Dupa mine cel mai bun, frumos si aerist bar este cel de pe ponton, urmand be aqua pool bar unde se serveste pizza si inghetata.

Cel de plaja unde este si discoteca, ziua este placut, dar seara cam inghesuit, iar la cel de la amfiteatru nu prea am stat.

In general au bauturi originale si nu prea. Cat am stat noi acolo au mai sters din meniuri bauturile din import, ramanad doar cele locale.

Aduc bauturile calde, de cele mai multe ori, nu cu foarte multa gheata.

Nu mi-a placut ca nu au pahare din carton, ci aveau din acelea de unica folosinta 100 de buc la 7 lei, la nivel de lant Delphin nu prea e ok, plus ca nici chelnerii uneori nu le puteau manevra pentru ca se storceau. Daca comandai la masa iti veneau pahare din sticla.

De regula te baga in seama ca sa-ti ia comanda numai ca pleci din hotel pana cand vine cu ea inapoi, asta era pe ponton si seara la discoteca.

La alte baruri se miscau destul de repede. Erau momente si momente. Ori stateai cu minutele pana iti lua cineva comanda, ca de... daca te vedea la bar te trimitea la masa, ori stateai cu minutele pana ti-o aducea.

Un plus pentru hotel este ca sunt foarte multe baruri, la fiecare exista un meniu cu cocktail-uri, daca cereai unii stiau de ele, altii nu.

In general se stia limba engleza cam peste tot.

Nu mi-a placut faptul ca, chelnerii erau imbracati foarte urat si gros, adica cu tricouri polo rosii, panataloni de stofa negrii si bufanti jos, pacat nu au auzit si ei de slim fit, si cu niste ghete gen adidasi in picioare.

Aspectul fizic conteaza f mult si nu inteleg de ce ei nu pun accentul pe asa ceva.

Entertainment

La pamant, dezgustator, animatorii duhneau ziua a transpiratie cand treceam pe langa ei.

Programul de seara este slab, am vazut ca este acelasi la toate delphin-urile, in fiecare seara live music de la 21'30, lunea este retro party sau wonderland party, in functie de ce saptamana prindeti, in fiecare vineri este pool party, iar in fiecare marti beach party cu spuma.

De regula dupa show-uri care incep la 21'30, la amfiteatru sunt diverse activitati, ori bingo joia, ori karaoke duminica.

In rest ca after-show este numai live music.

De la 23 pana la 2 este discoteca cu cea mai slaba muzica pe care am auzit-o vreodata, aceleasi melodii in aceasi ordine in fiecare seara, la petreceri, in afara de cea de luni cand vine o femeie dj, la restul petrecerilor este dj-ul hotelului care pune cd-ul de party, pentru ca si la pool party si la beach party am asculat timp de o ora aceleasi melodii ca si la pool party in aceasi ordine.

La discoteca melodiile nu se mixeaza, individul care este angajat acolo ca dj doar da play si atat.

Am prins si gala cum am mai zis si la partea de restaurant.

Nimic surprinzator... ma asteptam la altceva pt ca vazusem pe youtube ca acum cativa ani era cu artificii, lasere... chiar un amazing show... Acum este organizata in ziua de vineri o data la doua saptamani, incepe la ora 21, nu stiu de ce asa devreme, deci nici macar nu termini bine de mancat si alergi sa prinzi un loc ca sa vezi ceva.

Este organizata pe iarba la o scena adusa special, unde mai intai sunt prezentati managerii hotelului. Pacat si urat ca doar directorul general nu a venit, culmea faptului a fost ca in ziua respectiva venise la pool party pe segway.

Timp de ora sunt numai momente de dans international, dupa care vin niste acrobati, foarte buni cu momente pe care le-am vazut la America"s Got Talent.

Iar dupa, timp de 30 de minute se pune muzica turceasca traditionala si se danseaza pe scena... mai vin si bucatarii cu un tort imens care este apararent din plastic... toata lumea astepta sa taie o felie din el, insa mai vin dupa cu un mini mini tortulet care ajunge doar pt 30 de persoane, nu pentru cati eram prezenti acolo. Destul de slabuta acesta gala night.

Show-urile sunt ca peste tot, swing latino, cirquba, bbi extreme dar sub alte denumiri, caci sunt alte firme care ii aduc... destul de slabute.

Asta se poarta in Turcia anului 2017... se zice ca nu se vor petreceri, dar culmea ca atunci cand este ceva de genul este prezenta toata lumea, iar cand este live music, majoritatea pleaca... Eu cam asta am realizat.

Animatorii nu socializeaza cu nimeni, in afara de turcii lor caci alte limbi straine nu cunosc.

Per total cam inexistenta animatia. Am observat ca in majoritatea resorturilor lumea este dezamagita de nivelul animatorilor si de calitatea programului.

 

Un lucru bun in lantul Delphin este ca poti vizita toate hotelurile, asa ca noi am ales sa mergem la Imperial, pentru ca de... in a doua zi ghida ne-a spus ca este normal ca Be Grand sa nu fie de nivel Delphin pentru ca nu este trecut la rangul de luxury si ca e nou si etc.

Pentru toata lumea acum: Delphin be grand nu este un hotel nou construit, este doar schimbat ca aspect si ca nume... echipa manageriala este aceasi din 2014, numai ca lantul Delphin ca sa iasa pe plus la final de sezon angajeaza tineri practicanti, marea majoritate asta erau si de aici serviciile proaste, nu de 5 stele. Deci nu cum ni s-a zis ca e echipa noua si de aceea sunt serviciile astea... sunt asa pentru ca asa vor ei.

Bun, sa zic de Imperial ceva scurt. Am petrecut jumatate de zi in Imperial, mi s-a parut sobru, asa era tema, n-am inteles de ce erau tablouri pe acolo cu Papa si cu Vaticanul... trecand peste acest detaliu neimportant, cum am iesit din hotel spre piscine m-a intampinat o mini fantana murdara, care din 3 jeturi doar unul mai functiona, peretii erau plini de mazga, imi pare rau ca nu am avut telefonul la mine ca sa imortalizez momentul, si mai erau alte fantani la fel de murdare, cu bucatele degresie care erau iesite si pluteau la suprafata... unii mi-ar spune ca sunt nebun, dar asta am vazut si cu asta am ramas.

Apa din piscine avea 32 de grade, mai calda decat la noi la be grand.

Vazand Imerialul, nu intelegeam de ce toata lumea lauda be grandul pentru suprafata, gradini si altele.

Imperialul este destul de inghesuit dupa mine si strict parerea mea, dar cifrele o spun 54000 mp are Imperial, iar Be grand are 112000 mp, deci este destul de inghesuit.

Iar in timpul zilei am intalnit aceleasi servicii ca si la noi, pe ponton i-a luat ceva tipului de acolo sa ne serverasca.

Nu am ramas impresionat nici de acest hotel, ca o concluzie lantul Delphin nu e pe gustul meu.

Serviciile pe care le-am descoperit aici si pe care le lauda toata lumea sunt la nivelul celor de acum 7 ani... pe vremea aceea ramaneam foarte surprins sa vad asa ceva, dar acum cand au aparut atatea resorturi care au avansat conceptul de all inclusive, lantul delphin pare putin cam invechit la partea asta.

In receptie in fiecare zi intre 15-18 exista un colt cu bomboane de ciocolata facute de ei, bune la gust, dar mi-ar fi placut sa te servesti tu, nu sa ceri ca pe strada.

Spa-ul este destul de mic si inghesuit.

 

In astea 8 zile cum am mai spus si ma repet am intrat la vecinul Titanic, am mers si la Black Party-ul lor de marti, servirea mai buna ca la Be grand, aveau numai bauturi originale, in rest ca piscine destul de slabut, se vede ca sunt neschimbate din 2003 si mi s-a parut extrem de mic in comparatie cu Be Grand care pentru Lara este un hotel destul de mare.

 

Inchei prin a spune asa... Delphin Be Grand este un hotel frumos ca arhitectura, ca spatiu, nu te simti inghesuit, gradini frumoase, piscine frumoase, foarte aerisit si mare pentru statiunea Lara, show-ul de lumini din camere la fel... foarte ingenios, numai ca serviciile oferite, staff-ul, in felul cum arata si cum esti tratat nu arata a Delphin, ci mai mult a hamsie, daca stam sa o luam asa.

Nu este un hotel de top si de high class asa cum se vrea.

Pacat de el, caci daca ar avea servicii bune si un personal calificat ar fi un hotel de nota +10


[fb]
---
Trimis de 1210andrei in 22.08.17 17:59:51
Validat / Publicat: 22.08.17 19:20:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6998 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

23 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (1210andrei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P39 Apus de pe ponton
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14847 PMA (din 21 voturi)

ECOURI la acest review

23 ecouri scrise, până acum

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[22.08.17 19:52:28]
»

Poate că nu se ridică (încă?), în privința serviciilor, la nivelul Delphin DeLuxe (cel din Alnya și celelalte ”deLuxe” din Lara, Imperial și Palace), dar în mod absolut cert Be Grand nu e un hotel de nota (medie) 3 (trei, !?) - mi se pare o exagerare crasă și - scuzată-mi fie expresia - snoabă.

Deși apreciez (MULT) consistența și organizarea textului, nu pot vota acest review, din cauza notelor. Cauzate, cel mai probabil, de așteptări și standarde, din câte văd, „peste Rixos” . Dacă nici Rixos BELEK (flagshipul lor) nu ți-a plăcut...

La nivelul tău de așteptări, sincer nu prea cred că există un hotel în Antalya care să te mulțumească. (Și, subiectiv și fan Antalya cum sunt, completez: dacă nu există în Antalya un ”hotel bun pentru tine” - atunci nu există niciunde în lume! lol).

-

Și încă o precizare - Delphinurile nu se pot compara cu Rixos și alte hoteluri din clasa ”Premium” (Max, Corneliile, Gloria Serenity etc). Dealtfel asta se vede și în nivelul prețurilor.

calincheita
[22.08.17 20:03:29]
»

Eu am fost anul acesta la verișorul mai slab cotat, Deluxe, din Alanya și totul a fost la superlativ. Mi-aș dori să cred că mult mai bine cotatele Delphin-uri din lara nu sunt ceea ce reiese din review.

webmasterX
[22.08.17 20:09:50]
»

@calincheita: din câtev văd, în 2016 ai fost la Delphin DeLuxe - ai revenit cumva și în 2017?

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[22.08.17 20:13:39]
»

@calincheita: este mai slab cotat ca preț (datorită amplasării în Alanya, distanță mult mai mare de aeroport = timp transfer mult mai mare și plajei „mai slabe” de acolo).

Ca și calitate a servicilor este însă absolut similar (dacă nu superior! în opinia mea) flagship-urilor Palace și Imperial.

Eu obișnuiam să zic că ”nivelul calității Delphin «se dă» la DeLuxe Alanya” (precum ”«se dă» ora exactă în București)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
1210andreiAUTOR REVIEW
[22.08.17 20:20:38]
»

@tm67bru: Ati fost la acest hotel ca sa comentati?

Nu cred ca sunteti in masura sa-mi spuneti ca nu exista nici un hotel pe gustul meu. Exista... Rixos Premium mi-a placut foarte mult... si este the best. Are nota respectiva pentru ca nu a avut animatie si am primit un raspuns de genul:in luna august nu mai avem contracte cu firme pentru petreceri... cand totusi este plin sezon.

Am vazut serviciile din Imperial si erau exact ca la Be grand, dar eu nu am facut review la Imperial, ci la Be Grand.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
calincheita
[22.08.17 20:24:22]
»

@webmasterX: Da???? și nu am reușit să găsesc nici un cusur. Preparate culinare de top, servicii ireproșabile, animație super.

1210andreiAUTOR REVIEW
[22.08.17 20:25:44]
»

@tm67bru: Mai multa grija in exprimare cu fraze de genul lol... si cu pareri despre altii, caci aici scriem doar pareri despre locuri si hoteluri pe care le-am vizitat.

Am avut asteptari mari pentru ca de 9 ani de cand merg in Turcia toata lumea mi-a laudat acest lant, chiar si la agentie mi s-a spus ca serviciile sunt la fel ca si la Rixos si in unele cazuri chiar peste... ce chestie... nu a fost asa

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
1210andreiAUTOR REVIEW
[22.08.17 20:29:28]
»

@tm67bru: Si un secret pt dvs... intrati pe alte site-uri sa vedeti ce note dau strainii la acest hotel, caci a ajuns printre cele mai slab cotate din Turcia

webmasterX
[22.08.17 20:32:00]
»

@calincheita: aha! dar de scris nu si suflat o vorbă!!!

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii. Poți folosi linkul direct ADAUGĂ IMPRESII NOI

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[22.08.17 20:40:56]
»

@1210andrei: pe mine nu mă interesează părerile străinilor - de exemplu a englezilor nemulțumiți că nu au fasole la micul dejun - ci ale turiștilor la fel ca mine, români — eventual cel mult a nemților.

Pe holidaycheck are 5.2 din 6, o cotație (mult mai) echilibrată // e chiar realitatea, așa cum o percep eu.

Pe TA are 4 din 5; adică nota 8 - e ceva diferență până la acel 3 al tău, nu=-i așa? :-)

-

În rest... una dintre diferențele dintre noi s-ar rezuma la vorba românească ”un sac de sare” - mai mult, la mine, chiar de ne-am referi la sarea consumată doar în Turcia

calincheita
[22.08.17 20:43:20]
»

@webmasterX: Mi-e frică să nu mă ia la-ntrebari fiscul! Am sa scriu și mai am unul interesant pe țeavă , din Eforie Sud, dar mi-e greu să-l concep in așa fel încât să n-o supăr prea tare pe Maria 55

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[22.08.17 20:44:25]
»

@1210andrei:

caci a ajuns printre cele mai slab cotate din Turcia

O asemnea afirmație - hazardată, incredibil de exagerată, stupid depărtată de orice realitate - îți duce credibilitatea spre zero, știi?

1210andreiAUTOR REVIEW
[22.08.17 20:48:02]
»

@tm67bru: Ati fost la acest hotel?

1210andreiAUTOR REVIEW
[22.08.17 20:50:28]
»

@tm67bru: Daca nu iti place ce scriu sau cum apreciez lucrurile, citeste mai departe... fiecare are dreptul la o opinie.

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[22.08.17 21:01:20]
»

@1210andrei: N-o lua atât de personal.

Just ca info - îmi place, chiar îmi place cum scriii (am scris într-un ecou anterior, probabil nu ai observat).

Nu am fost acolo în plin sezon, este posibil ca în unele (destule) aspecte SĂ AI dreptate cu ”disfuncționalitățile” semnalate — ca ele să existe, cu alte cuvinte, chiar dacă nu la ”amploarea” apreciată de tine.

Nu-mi plac însă notele - sunt exagerări crase, în opinia mea. Acest hotel nu e de ”nota 3” (și nicipedeparte „printre cele mai slabe din Turcia”) - notele tale puteau dezinforma (nu neapărat în sensul propriu, voit). Asta e tot.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ana anghel
[22.08.17 21:20:09]
»

Foarte bun review, perfect de acord cu ce ati prezentat. Votat cu mare plăcere (păcat ca nu am putut acorda un punctaj mai mare).

maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[22.08.17 21:46:07]
»

@calincheita: da-i bice????????????! Eu oricum sunt suparata mereu????!

Acum sunt la tine la Mures... atentie, mie-mi place aici la tine!

rentea
[23.08.17 10:57:52]
»

Foarte bun review, felicitari! Nu te supara pe tm67bru, asa e el, mai fitzos... o recunoaste si el, si nu ii place sa zice de rau de favoritii lui Da' e baiat bun in principiu

Lenutav
[13.01.18 20:59:54]
»

@1210andrei: In afara de Rixos Premium Belek, la care am fost in 2016 și intr-adevăr este in top 1 din cele 5 la care am fost (Rixos, Cornelia Diamond, Royal Palas, Ella quality, papillon zeugma) îmi puteți recomanda un hotel la fel de bun?

Aveam in plan anul acesta sa aleg Delphin be Grand, dar nu vreau sa dau greș. Mi-as dori sa ajung la Regnum carya, dar e prea scump.

Mulțumesc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[13.01.18 21:19:10]
»

@Lenutav:

Rixos Premium Belek, la care am fost in 2016

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

carmenmars
[04.08.18 23:28:49]
»

Buna, poti fi mai exact cand scrii ca mancarea este sub Rixos (un lant mai scump) sau bauturile dispareau!

Am fost in iunie 2018 in acelasi timp cu un amic care era cazat la Rixos Premium si pot sa iti spun ca la bauturi si mancare este peste Rixos, la servicii mai slab. De exemplu:branzeturi de 3 ori pe zi dintre cele mai bune, miel zilnic, vita zilnic (nu tocaturi sau altceva, ci antricot, t-bone, iti pot expune foto la absolut tot ce iti descriu), pestele proaspat zilnic fara exceptie, diferite sortimente (somon, dorada, barbun, lup de mare, pastrav) ptr a fi pus pe gratar, bauturi aproape toate in afara de cele de 18 ani in sus si servite fara ZGARCENIE (Jamson black, Chivas 12, J&B, Jhony Walker black, Absolut, Havana, Martini, Campari, etc) in toate locurile inclusiv ponton. E posibil ca tu personal sa te fi simtit mai bine acolo cand a fost lovitura de stat si atentatul, hotelurile erau goale fara rusi, am fost si eu in Belek intre atentat si puciul esuat si serviciile erau net mai bune in toata Antalya, cu putini turisti si multi ospatari, incearca anul acesta oriunde in Turcia, cand se echilibreaza raportul, cu un ospatar la 10 mese (40 de turisti cu aproximatie) sa vedem ce iese, si cu cateva sute de euro in plus platite ptr Rixos.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster45
[05.08.18 00:04:30]
»

@carmenmars:

Am fost in iunie 2018...

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

1210andreiAUTOR REVIEW
[05.08.18 00:07:32]
»

@carmenmars: Serviciile se schimba din an in an, deci mai bine s ar comenta la ceva din 2018 nu de acum un an.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
1210andrei, ana anghel, calincheita, carmenmars, Lenutav, maria55, rentea
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.079806089401245 sec
    ecranul dvs: 1 x 1