ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.07.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 20 MIN

Cel mai nou hotel Delphin, un resort frumos

TIPĂREȘTE URM de aici

Alegerea hotelului

Anul acesta, alegerea fiecărui hotel a fost cam cu cântec, stres și nervi, deși poate nu ar fi trebuit. Încă de anul trecut, intenționam un sejur la Rixos Lares, despre care impresiile erau amestecate, atrasă de prețul accesibil și de plaja lăudată de toți, însă conștientă că la banii dați nu voi regăsi în totalitate serviciile care m-au încântat pe parcursul celor două vizite anterioare la Sungate. La început de an, studiez prețurile, care se încadrau în marja obișnuită din anii trecuți, caut conceptul hotelului, pe care doream să-l compar cu cel de la Rixos Sungate, intru pe site-ul lanțului Rixos și constat că Lares dispăruse. Mi s-a părut ciudat, astfel că am extins căutarea pe site-urile unor cunoscute agenții de turism unde știam că găsesc concepte AI și informații actualizate despre hotelurile din Turcia. Îmi sare în ochi, același hotel cu un nume nou, Botanik Exclusive Lara 5*UAI. Cuvântul „Botanik” mă duce instantaneu cu gândul la lanțul hotelurilor Delphin, care avea deja în Alanya două hoteluri cu un nume asemănător, Botanik 5*AI, la care fusesem în urmă cu trei ani și de unde mă întorsesem încântată, respectiv, Botanik Platinum 5*AI, pe care îl admirasem în faza finală a construcției, în septembrie 2013, eu fiind cazată alături la DeLuxe. Pe site-ul hotelurilor Delphin încă nu apăruse la acea dată. Admiteam și faptul că este posibil să fie doar o simplă coincidență de nume, dar deja devenisem foarte interesată. Între timp, unele agenții îl declarau ca fiind un hotel Delphin, altele precizau doar că este fostul Rixos Lares și atât. Tot nelămurită am ajuns la agenție în prima parte a lunii ianuarie, foarte hotărâtă să rezerv un sejur la acest hotel. Cei de la agenție îmi spun că nu-mi recomandă hotelul, că este un hotel recent preluat, nimeni nu știe ce și cum va fi, în primă fază nu au putut nici să-mi confirme că este un Delphin. Am rezervat aici doar după ce am avut confirmarea pe mail a celor de la Delphin, cum că Botanik Exclusive este cel mai nou hotel al lor. Fusesem anterior la alte două hoteluri ale aceluiași lanț și fusesem încântată mai ales de servicii, deși vizitasem cele mai ieftine hoteluri din lanț, acesta era la același preț cu acelea, dar avea în plus și plajă, o plajă foarte bună, astfel că am decis să îmi asum riscul. Prețul stabilit inițial a fost de 964 de euro pentru o cameră dublă land view și un sejur de șapte nopți, beneficiind de o reducere de 20%. Imediat după Paște, m-am dus la agenție dorind să fac ultima plată și să obțin voucherele, deși termenul final de plată încă nu era scadent. Spre surprinderea mea, cei de la agenție îmi sugerează să mă duc acasă și să mă mai gândesc că poate ar fi mai bine să schimb acest hotel, că s-ar putea să nu se deschidă la timp, deja deschiderea acestuia se amânase de la 1 aprilie pentru 8 mai, că s-ar putea să găsesc acolo un mare șantier și să-mi ratez concediul, arătându-mi-se și niște poze de pe net unde apărea un hotel mult schimbat, cu un corp nou construit, cu alte piscine, alte tobogane, un Luna Park etc. Mi se sugerează câteva alte variante de hoteluri, niciunul interesant, care se încadrau în buget nu îmi plăceau, care îmi plăceau nu se încadrau în buget, iar unele nici nu îmi plăceau și nici nu se încadrau în buget. Singura veste bună a fost aceea că hotelul oferea la acel moment o reducere de 30%, mai mare decât cea din ianuarie, dar care nu se acorda retroactiv. Plec bulversată de la agenție, cu banii în buzunar, așa cum venisem, dar și fără vouchere. Solicit informații în toate părțile, dar acestea erau contradictorii. Un user AFA (mulţumesc @mandi) mă informează că nu s-au făcut mari renovări anul acesta, ci urmează abia anul viitor. În ce constau acestea, nu știam, speram doar ca măcar mobilierul să fi fost schimbat, mai ales că destule agenții îl dădeau ca renovat 2014. Cristi de la AFA, căruia îi mulțumesc călduros, mă încurajează să nu renunț și să cer și reducerea suplimentară. În final, am comunicat agenției că nu schimb hotelul, banii de vacanță fiind demult drămuiți, dar că vreau să beneficiez de reducerea maximă de 30%, fie pe vechea rezervare cu acceptul hotelului, fie anulând și rezervând din nou. Am avut noroc și solicitarea mea s-a rezolvat favorabil, astfel că prețul final plătit a fost de doar 843 de euro, mai mult decât convenabil.

Hotelul

Conform prezentării oficiale, hotelul se află la 10 kilometri de aeroport și la 15 kilometri de centrul orașului Antalya., pe malul mării. A fost construit în anul 2002 și se întinde pe o suprafață totală de 112.000 metri pătrați. Cele trei corpuri turn au câte opt etaje, iar corpurile de legătură au câte cinci etaje.

Are o capacitate totală de 534 camere, din care 280 de camere standard (32 mp), 66 de camere superioare (46 mp), 171 camere superioare deluxe (46 mp) etc.

Drumul

Pentru noi, deja aflați la un alt hotel în Lara, drumul a fost foarte scurt: 5 kilometri parcurși în 10 minute. Lăsând gluma la o parte, am povestit despre drumul de la București în Antalya și retur aici.

Am avut și câte o noapte intermediară, la dus la Grand Cinar 3* din Kütahya, la o mie de kilometri de București și la întoarcere la Pasha Palas 4* din Izmit cu 90 de kilometri înainte de Istanbul.

După o săptămână de relaxare la Royal Holiday Palace 5* UAI, ne-am mutat la următorul hotel, Botanik Exclusive Lara 5*UAI, fostul hotel Rixos Lares, recent intrat în lanțul hotelurilor Delphin, lanț din care mai fac parte și mult mai cunoscutele hoteluri Delphin Palace, Delphin Imperial și Delphin Diva din Lara, alături de Delphin Deluxe, Delphin Botanik și Botanik Platinum din Okurcalar-Alanya. În săptămâna petrecută la RHP nu am rezistat curiozității de a-l vizita pentru a vedea ce ne așteaptă, informațiile avute despre acesta înaintea plecării fiind atât de contradictorii. Pe jos, prin oraș sau pe plajă, distanța este foarte mică de doi, maxim doi kilometri și jumătate. Cu mașina, am făcut exact cinci kilometri. Plecând de la RHP la ora 11.15 în maxim zece minute eram la Botanik, unde ne aștepta încă o săptămână de relaxare.

Cazare

La bariera de la intrarea în resort am prezentat voucherul și am fost lăsați să trecem, urându-ni-se bun venit. Am oprit mașina în apropierea intrării în hotel și m-am dus la recepție să fac check in-ul. Dau recepționerei pașapoartele și voucherul și nu uit să-i precizez, zâmbind, faptul că mă aflu pentru a treia oară într-un hotel Delphin, mizând pe faptul că fidelizarea clienților este foarte importantă pentru ei. Înțelege imediat mesajul și îmi oferă o cameră cu vedere parțială la mare, deși nu plătisem suplimentul de vedere. Aici recunosc că am cam riscat neplătind acel supliment, dar am fost convinsă că voi primi un upgrade absolut gratuit. Aveam și experiența din urmă cu doi ani de la Delphin Deluxe, unde plătisem o cameră dublă cu vedere laterală la mare și, zâmbind și povestind, am obținut gratuit o cameră family în corpul nou construit în acel an, tot cu vedere laterală la mare, prea mare pentru doi adulți, dar și prea frumoasă ca să o pot refuza. Cu câteva zile înainte când trecusem în recunoaștere pe la hotel, priveam îngrozită la râul verde din spatele hotelului, gândindu-mă că risc un concert de broaște noapte de noapte, dacă nu primesc ceva mai bun și regretam economia făcută, de care nu mai eram mândră deloc.

Am completat formularul de cazare, am primit brățările, cardurile de la cameră și cele pentru prosoape, conceptul UAI al hotelului, inclusiv în limba română, dar nu m-a surprins acest lucru, așa fiind și la celelalte hoteluri din lanț, ne-am răcorit cu o limonadă cu mentă și am urcat să vedem camera. Prima dezamăgire a fost când am constatat că mobilierul era identic cum îl știam din poze, încă de la preluarea de către Rixos a fostului Lares Park, iar a doua că nu aveam pat matrimonial, ci două paturi single lipite. Vederea era la mare și la Titanic, mi-a plăcut mult, astfel că am acceptat prima cameră oferită nedorind să o schimb.

Parcarea

Odată acceptată camera, am scos bagajele din mașină, acestea fiind preluate imediat de către un bell boy și transportate în cameră, iar mașina a fost dusă în parcarea hotelului. Parcarea este foarte mare, de această dată în interiorul resortului, nu ca la Royal Holiday Palace, foarte liberă, mașina noastră era singura cu numere românești printre mașinile turcilor. Singurul dezavantaj l-a constituit lipsa unei copertine care să mai protejeze mașinile de soarele arzător.

Camera

Am avut camera 1423, la etajul al patrulea în corpul A, cu vedere la mare și la hotelul vecin Titanic. Spre dezamăgirea mea, camera nu dispunea de pat matrimonial, așa cum îmi doream, ci de două paturi single lipite, dar nu am insistat pentru schimbarea acesteia. Din momentul în care am intrat în cameră am avut o senzație de deja vu, parcă mai fusesem acolo, camera arătând absolut identic cu ceea ce văzusem în pozele postate anii trecuți de către cei care fuseseră la Rixos Lares. Mobilierul era bine întreținut, dar vechi și acest lucru se vedea. Aceasta a fost a doua dezamăgire, însă vina a fost doar a mea, care am sperat, nejustificat, în baza unor informații eronate, că hotelul a fost renovat. Nu am reușit să înțeleg totuși ce anume s-a renovat în cele câteva luni scurse de la data preluării hotelului și până la redeschiderea acestuia sub noul nume. Venind de la Royal Holiday Palace, unde camerele duble standard aveau o suprafață de 46 de metri pătrați, la prima vedere, camera mi s-a părut mică. De fapt, camera de 32 de metri pătrați este suficient de mare. În afara celor două paturi lipite, cu noptierele aferente, mai există o canapea, o măsuță, un corp cu două sertare, suport pentru bagaje, televizor LCD, un sistem audio interesant, minibar. Pe paturi am găsit halatele de baie și papucii de unică folosință. În cameră există set de preparare a ceaiului și cafelei, cu cană electrică, cești, pliculețe de ceai de diverse sortimente, borcănele cu ness și lapte praf și pliculețe de zahăr. Minibarul conținea două sticle de apă minerală, două de apă plată, două sticle de bere Efes Malt de 250 ml, două doze de Pepsi Light, două sticle de Pepsi, două de Mirinda, două cutiuțe de suc de fructe cu pai, o napolitană Milka trasă în ciocolată, o punguță de chipsuri și una de covrigei. Mi-au lipsit punguțele de alune cu care eram obișnuită. Zilnic se completa ceea ce se consuma. Dacă sticlele de bere se deschideau prin rotirea capacului, pentru restul sucurilor era absolut necesar un desfăcător care, nu exista. Am solicitat un desfăcător cameristelor, nu aveau sau nu au înțeles ce anume doream, am solicitat la recepție și apoi la guest relations. În final, după două zile și trei intervenții, am primit un desfăcător de sticle, altminteri fiind de-a dreptul absurd să mi se umple minibarul cu sticle pe care doar să le admir fără a le putea consuma.

Aerul condiționat este în sistem centralizat, eficient și suficient de silențios, cu reglaj individual al temperaturii și puterii.

În holul de la intrare era un dulap cu trei uși, cu rafturi și umerașe, în care se afla și seiful a cărui utilizarea era gratuită. Seiful este de tip vechi, de capacitate redusă, intră în el o tabletă, dar nu și un laptop.

Baia era curată, toate instalațiile erau funcționale, dar vechi, în aceeași notă cu mobilierul din camere. Mi-a plăcut faptul că exista duș și nu cadă de baie, pentru mine fiind mai comod și mai util. Există uscător de păr și oglindă de machiaj. La chiuvetă exista săpun lichid într-un recipient, dar nu era același săpun foarte parfumat cu care eram obișnuită de la ceilalți Delphini. Ca o paranteză, când am vizitat alți doi Delphini din Lara, am constatat că și acolo fusese schimbat săpunul lichid cu unul cu miros neutru. La duș existau două recipiente identice cu șampon&gel de duș (2 în 1), de o calitate acceptabilă. Am primit două seturi de periuțe și pastă de dinți, doi piepteni, un set de aparat de ras și spumă de ras, bețișoare, discuri demachiante, căști de duș, două sticluțe de balsam de păr. A lipsit și mi-a lipsit loțiunea de corp, foarte necesară pentru hidratarea pielii după expunerea la soare. În zilele următoare, camerista a mai completat cu niște sticluțe cu gel de duș. Prosoapele, cinci la număr, au fost albe, curate, schimbate zilnic.

Balconul a fost de dimensiuni normale, cu două scaune și o măsuță. Exista și uscător pentru costumele de baie. Din cauza apropierii de aeroport, din balcon vedeam și auzeam avioanele care decolau/aterizau. Din fericire, cu ușa de la balcon închisă, zgomotul avioanelor nu se auzea și în cameră. În fiecare dimineață mi-am savurat cafeaua în balcon, iar seara stăteam la o bere și o ultimă țigară înainte de culcare. După amiaza bătea soarele pe partea noastră, iar balconul nu putea fi utilizat fiind mult prea cald.

Cearșafurile erau albe, curate, călcate, dar în același timp păreau șifonate. Nu am înțeles această ciudățenie. La cum arătau chiar întinse pe pat, cu greu îți puteai da seama dacă au fost schimbate sau nu.

Imediat ce ne-am luat în primire camera, după primele poze și filme, am căutat camerista și i-am cerut să-mi pună pe pat un cearșaf dublu care să țină lipite cele două saltele. S-a conformat imediat, chiar dacă nu tocmai încântată.

Curățenia

Camerista a intrat în fiecare zi, a schimbat prosoapele, a spălat prin baie, a golit coșurile de gunoi, dar nu a aspirat mocheta. Nu am comentat. În primele două zile curățenia s-a făcut până în prânz, ceea ce mi s-a părut în regulă. Am considerat că merită recompensată și am început să-i las bani pe pat. Urmarea firească a fost că am început să găsesc figurine din prosoape și cearșaf, un trandafir și atât. A patra zi, deși îi lăsasem obișnuita atenție pe pat și deși pusesem cartonajul cum că doresc să mi se curețe camera pe clanță încă de la 08.30 dimineața, oră la care mulți dintre vecinii de etaj nici măcar nu se treziseră încă, revenind în cameră la 14.30 constat că încă nu se făcuse curat. Nicio problemă, recuperez banii lăsați, fac un duș și cobor la bar, chiar dacă poate doream să mă odihnesc. Revin după 30 de minute, găsesc căruciorul cu materialele de curățenie parcat chiar în dreptul camerei mele, dar camerista dispăruse. Deja m-am enervat. Încep să aștept. Nicio mișcare. După douăzeci și cinic de minute sun la recepție și reclam acest lucru. Revin după alte zece minute. Imediat apare supervizoarea cameristelor cerându-și scuze și dorind să afle ce nemulțumire am. Cheamă alte două cameriste care în mai puțin de un sfert de oră fac lună atât în cameră, cât și în baie. A fost prima dată când au băgat aspiratorul, când au spălat în baie inclusiv geamurile de la cabina de duș. I-am explicat că eu mă trezesc devreme și că doresc să se facă curat în cameră în cursul dimineții, când oricum cameristele stau degeaba, majoritatea camerelor având agățate cartoanele cu „do not disturbe” pe uși. A înțeles și s-a conformat. În zilele rămase până la plecare am găsit camera făcută înainte de ora 11.00, mocheta aspirată zilnic, cearșafurile schimbate zilnic, deși nu am cerut eu acest lucru.

Un alt aspect negativ l-a constituit zgomotul permanent de pe holuri la orele după amiezii, o reală problemă pentru cei cu copii mici sau pentru cei care nu pot adormi în orice condiții. Sticlele goale din minibar sunt strânse de cameriste în sacii de gunoi, adunați ulterior în saci mai mari agățați de cărucioarele de curățenie, și acestea foarte uzate, iar în momentul în care aceste cărucioare sunt plimbate de colo colo pe holuri, zornăitul sticlelor goale trezește garantat tot etajul, cu atât mai mult cu cât operațiunea are loc în mod repetat taman în intervalul 15.00-17.00. Am aruncat întâmplător o vorbă despre acest fapt Mirelei, reprezentanta româncă de la guest relations, care părea dornică să afle ce nemulțumiri avem, își nota în agendă, dar nu-mi făceam iluzii că va și rezolva ceva. Spre surprinderea mea, în ziua imediat următoare discuției avute, primesc un telefon de la Mirela, care comunicase mai departe nemulțumirile noastre, dar managerul food&beverage nu reușea să înțeleagă care este de fapt problema. I-am spus că pot demonstra chiar în acel moment cele afirmate prin simpla pornire pe înregistrare a camerei video, zgomotul reclamat fiind cu siguranță înregistrat de aceasta, din pat cu ușa camerei închisă și apoi de pe hol pentru o și mai bună edificare, dar că mult mai util ar fi să urce chiar șeful respectiv pe etaj să se convingă singur, ceea ce s-a și întâmplat. A urmat o ședință ad-hoc cu cameristele pe care le-a pus să care sticlele goale din sacii de gunoi cu mâna nu agățate de cărucior, astfel zgomotul fiind mai redus. Eu i-am dat și soluția cea mai simplă de rezolvare a problemei: înlocuirea sticlelor de sticlă din minibar cu doze sau pet-uri, chiar dacă mai scumpe, totuși liniștea și confortul turiștilor fiind mai importante. A motivat că nu se poate prea curând existând contracte în derulare încheiate pentru tot sezonul. În încercarea de a se revanșa cumva față de noi pentru disconfortul creat, ne-a pregătit o surpriză în aceeași seară în restaurantul principal, o masă pregătită special doar pentru noi, cu petale de trandafir, toate condițiile pentru o cină romantică în doi, pe care am refuzat-o politicos, nedorind să se uite toți ceilalți la noi ca la urs, astfel de mese fiind oferite celor aflați în luna de miere, dar noi avem o vârstă.

Am făcut aceste două paranteze lungi pentru a justifica nota acordată la capitolul cazare și pentru a nu se crede că gradul meu de satisfacție a fost diminuat doar din cauza mobilierului învechit.

Un aspect pozitiv, demn de menționat, îl constituie room service-ul gratuit între orele 24.00 și 06.00, putându-se comanda telefonic la 3333 dintr-un meniu nu foarte variat, dar absolut satisfăcător. Eu nu am încercat, deoarece nu mănânc noaptea, dar informația poate fi utilă altora.

Restaurantul

Restaurantul principal Sunflower se află la nivelul recepției. Are o zonă interioară cu aer condiționat și o terasă foarte frumoasă. Noi am mâncat mereu doar pe terasă. Programul meselor a fost următorul: mic dejun: 07.00-10.00, urmat de late breakfast: 10.00-11.00 pentru cei mai somnoroși, prânzul: 13.00-14.30 și cina: 19.00-21.30, mâncarea fiind în regim bufet suedez, iar băuturile fiind aduse la masă de către ospătari. Duminica se servea un brunch între 07.00-14.30, care debuta cu o cupă de șampanie oferită la intrare. Cina târzie era servită la Moonflower, aflat sub restaurantul principal, 22.00-07.00. Eu nu am avut curiozitatea să încerc.

Mâncarea a fost foarte variată, nu atât de variată pe cât eram obișnuită de la celelalte hoteluri ale lanțului vizitate în anii precedenți (nu este cârcoteală, este doar o constatare, o comparație inevitabilă), cu un minus pe partea de grătare, unde nu am găsit mereu ceva pe gustul meu, dar cu un plus pe partea de mâncăruri gătite, unde, după atâția ani de vacanțe în Turcia, am gustat mâncăruri noi, bine gătite și frumos prezentate. La micul dejun găseam fresh de portocale, dar și de căpșuni sau banane, în carafe mari la rece. Tot la micul dejun, ne aduceau la masă în căni speciale cafea la filtru, bună, dar nu la fel de tare ca o cafea espresso.

Pentru cei care se tem de faptul că mâncarea ar putea fi prea repetitivă doresc să precizez că fiecare seară în restaurantul principal cina avea un alt specific, pe lângă felurile de mâncare „clasice” apărând mereu feluri noi, în concordanță cu tema serii respective și anume: japoneză, love night, mexicană, italiană, turcească (noi am prins gala night), pescărească și fructe de mare, internațională.

Cunoscutele vitrine cu pete și brânzeturi fine, foarte apreciate de noi la ceilalți doi Delphin-i, erau prezente și aici, dar mai puțin dotate. De exemplu, somonul afumat, prezent în permanență la toate mesele la celelalte două hoteluri, a apărut aici abia în ultimele trei zile de sejur. La fel, fântâna de ciocolată, deliciul copiilor, a apărut abia la sfârșitul sejurului.

În restaurantul principal există și o zonă cu mâncare specială pentru copii, probabil adaptată vârstei acestora. Într-o singură seară am luat o supă de pui foarte bună din zona pentru copii. De asemenea, există un minifrigider cu borcănele diverse pentru cei mai tineri turiști la Baby Corner.

Micul dejun și cina le-am luat mereu în restaurantul principal, la prânz nu am mâncat decât o dată aici, preferând alte variante în apropierea plajei sau piscinei. Băuturile sunt comandate și aduse la masă de către ospătari, timpii de așteptare fiind mici. Personalul este foarte numeros, dar slab pregătit, lucru care nu este prea normal la un hotel de cinci stele. Pe lângă slaba pregătire, un mare minus îl constituie și slaba cunoaștere de către personal a limbii engleze, dar nu am avut dificultăți mari legate de comunicare. În schimb, toți știau limba germană și rusă, un avantaj pentru turiștii germani, care erau, de departe, majoritari în hotel. Nu m-a deranjat faptul că mi se adresau mereu în germană, chiar dacă eu le răspundeam în engleză, dar m-a amuzat când la terminarea mesei, în timp ce debarasa masa, unul din ospătari, un copil, mi-a urat de vreo douăzeci de ori „poftă bună” în limba germană, noi fiind deja la țigara de după masă.

Ca o constatare generală, lucrurile și serviciile s-au îmbunătățit vizibil după seara de gală, nu știu dacă în urma reclamațiilor turiștilor sau a intervenției șefilor cei mari, încă mai având de lucrat la acest capitol.

Snack restaurantul

Acesta se află în zona piscinei principale. În timpul zilei funcționează ca snack restaurant, iar seara aici funcționează restaurantele a la carte turcesc și pescăresc. Programul este 12.30-15.00, iar varietatea sortimentală este mai redusă față de restaurantul principal. Am mâncat aici o singură dată și am fost mulțumiți.

Chiar în apropierea plajei se află beach barul care funcționează și ca snack restaurant între anumite ore. Astfel, găseam o pizza foarte bună, de la 12.30 la 16.30, personalizată după dorința fiecăruia, paste de la 12.30 la 15.00, la fel, făcute la comandă după gustul fiecăruia, hot dog, prăjituri și fructe între 10.00 și 18.00.

În drumul spre plajă se află un alt loc unde se poate mânca și bea pe parcursul zilei, astfel: cafea 06.30-09.30, smoothies 10.00-11.00, kebap la chiflă sau la farfurie12.30-14.30, pepene roșu și brânzeturi 17.00-17.45, kümpir 15.30-16.30, waffle 15.30-16.30, tantuni 14.00-15.00.

Botanik House se află lângă piscină. Aici o turcoaică coace gözleme foarte bune, cu umpluturile alese de clienți între 12.00 și 16.45. Nu lipsește nici ayranul răcoritor care merge foarte bine cu gözleme. Este singurul hotel unde nu am stat la coadă pentru gözleme.

La barul de la piscină se servește înghețată foarte bună, vreo șase sortimente, între 10.00-18.00. Preferatele mele au fost cea de lămâie și cea de fructe de pădure, soțul meu preferând înghețata de cacao. Tot aici se află și Vitamin Barul, deschis între 10.00 și 18.00, cu o gamă variată de sucuri naturale de fructe și legume proaspăt stoarse.

Moonflower-patiseria, este deschisă între 15.00 și 18.30, sub restaurantul principal.

Există și cinci restaurante a la carte, o vizită la fiecare fiind gratuită, cu rezervare prealabilă. Acestea funcționează doar pentru cină, 19.00-21.30. Rezervarea se face foarte ușor la un automat din zona recepției, între 09-12 pentru ziua curentă și între 09-17 pentru ziua următoare. Puteam alege între următoarele: italian, asiatic, turcesc, pescăresc și mexican. Am ales doar restaurantul turcesc și cel italian, restul nu m-au interesat. La turcesc nu am reușit să ajung și îmi pare tare rău. Am fost la cel italienesc, dar nu am fost deloc impresionată. Mâncarea a fost în regulă, frumos prezentată, însă fără a excela prin ceva, pot spune chiar că pizza comandată a fost mult mai puțin gustoasă decât cea pe care o mâncam aproape zilnic la barul de la plajă. O chestie comună restaurantelor a la carte, întâlnită și la celelalte două hoteluri Delphin vizitate, o reprezintă lipsa de intimitate, care aici a atins apogeul. În timpul cinei, pe lângă masa noastră s-au perindat încontinuu zdrăngănind cu cărucioarele aducând mâncarea și cărând farfuriile goale de la alte mese din restaurantul nostru, cât și la/de la restaurantul a la carte alăturat. Servirea putea fi făcută mai elegant și mai silențios direct de către ospătari, căratul farfuriilor, chiar dacă necesită o oarecare îndemânare, nefiind totuși un efort așa de mare.

Barurile

Lobby Barul, Budha Bar, program 10.00-24.00, bun, elegant, dar indoor. L-am frecventat relativ puțin, doar când intram în lobby în căutarea unui semnal wireless mai bun.

Casa ceaiului și a cafelei, concept moștenit de la Rixos, unde îl ridicaseră la rang de artă, aici a fost mult mai modest, dar suficient, avea același program 10.00-24.00, cu cafele espresso foarte bune și cappuccino excelent, însă fără specialități de cafea deosebite sau ceaiuri fine doar pentru cunoscători, cum era la Sungate.

Oasis Bar, aflat pe terasa de la nivelul recepției, cu program 10.00-01.00, a fost barul care mi-a plăcut cel mai mult, unde ne opream înainte și după cină sau seara târziu, pentru un pahar de băutură înainte de a ne duce la culcare. Serviciile au fost în general foarte bune. Am avut o singură surpriză când am cerut un espresso dublu și am primit, în loc, un pahar cu bere. Din comoditate, stăteam și urmăream de la acest bar spectacolele de la amfiteatru, deoarece, dacă alegeam o masă bine poziționată, vederea era excelentă.

Barul de la piscină avea afișat programul 10.00-24.00, dar, în realitate, pe la ora 22.00 se închidea în fiecare zi. Aici am găsit cel mai prompt personal, nici nu ne așezam bine la masă, că și veneau să ne ia comanda, când terminam de băut, ne întrebau imediat dacă mai dorim și altceva, dar nu și cel mai bine pregătit. Voi da doar două exemple de situații, anormale în orice hotel de cinci stele, dar șocante pentru cineva obișnuit cu serviciile excelente ale lanțului Delphin. În prima zi, abia ajunși la hotel și încă în recunoaștere, ne oprim la acest bar. Eu comand espresso cu lapte, că eram disperată să beau o cafea bună după experiența nefericită de la hotelul precedent, iar soțul cere o bere neagră Efes. Menționez faptul că abia ne așezasem la masă și nu apucasem încă să citim meniul ultra all inclusive, același la toate barurile din resort, dar știam că Efes Dark era inclusă în concept în anii anteriori. Replica băiatului m-a blocat. În loc să ne explice că berea neagră nu este inclusă, el ne trimite să cumpărăm de la magazinul din hotel. Câteva zile mai târziu am constatat că nici la Delphin Imperial nu era inclusă, astfel că nu trebuia să avem pretenții de la un hotel mult mai ieftin, însă abordarea nu a fost cea mai potrivită. În altă zi, venind de la plajă, ne oprim la același bar și cerem cremă de whisky. Primim două pahare abia mânjite pe fund cu maxim 10 ml de băutură, restul gheață. Solicit completarea paharelor cu o cantitate rezonabilă, la care barmanul îmi arată sticla goală spunându-mi sec, pe un ton răstit, că s-a terminat. Îi explic că aceasta nu este problema mea și că să se ducă să caute o altă sticlă plină. Un supraveghetor a auzit discuția, l-a admonestat, a trimis un alt băiat să aducă alte două sticle și ne-a adus personal la masă două pahare normale cu aceeași băutură, cerându-și scuze.

Beach Barul, aflat, evident, la plajă, avea program 10.00-24.00, dar am avut plăcuta surpriză să fim serviți și mult după această oră, chiar spre ora 01.00. Servicii foarte bune și prompte, cocktailuri excelente și frumos prezentate. După terminarea spectacolelor de seară de la amfiteatru, distracția se continua la acest bar, cu muzică live și dans, pentru amatori.

Hookah Bar, sau barul cu narghilele, cu program 20.00-24.00, are niște foișoare plăcute și foarte intime unde se putea „fuma” gratuit narghilea cu diferite arome, se putea bea ceai turcesc sau altfel și cafea turcească, făcută la cană electrică și nu la nisip, dar foarte bună. Un loc liniștit și relaxant, accesul celor sub 18 ani fiind interzis. Amuzant mi s-a părut faptul că era interzis și consumul produselor clasice din tutun, adică aveam voie să fumez narghilea, dar nu aveam voie să-mi fumez propriile țigări. Inutil de precizat că nimeni nu respecta această regulă.

Hollywood Disco Bar, cu program 23.00-02.00, nu l-am văzut, dar nici nu l-am căutat.

Vreau să fac și o precizare referitoare la conceptul ultra all inclusive de la acest hotel, în ceea ce privește băuturile de import. La fiecare bar din resort existau pe mese meniurile cu ceea ce este inclus. Erau înșirate principalele tipuri de băuturi, o listă impresionantă de cocktailuri, însă specificarea băuturilor era doar generică, de exemplu, whisky local și de import, fără o enumerare clară a mărcilor incluse, situație în care am presupus că toate sticlele expuse în bar sunt gratuite. Neplăcut a fost că atunci când am cerut o anume băutură, spunând foarte clar ce dorim să bem, am fost serviți cu echivalentul turcesc al acesteia. Fără să mă enervez, am găsit și soluția, deplasându-mă personal la bar și indicându-i clar barmanului sticla din care doresc să fiu servită. Niciodată nu au existat comentarii, niciodată nu mi s-a spus că ceea ce am cerut ar fi extra, dar nici nu mi s-a părut corect față de turiști, dacă ai inclus ceva în concept, atunci oferă acel ceva necondiționat, nu încerca să te eschivezi.

Plaja

Plaja acestui hotel este foarte frumoasă, foarte lată, cu nisip fin și cu o intrare în mare lină, aproape perfectă. Numai faptul că m-am bucurat de această plajă în fiecare zi, a făcut să treacă aproape neobservate alte neajunsuri legate de resort și să mă determine să nu regret deloc alegerea făcută. Spre deosebire de prima săptămână, când au fost mai mereu valuri, în săptămâna petrecută aici mare a fost caldă și calmă, o plăcere.

Există șezlonguri cu salteluțe, în număr suficient pentru toți doritorii, astfel că la orice oră ai ajunge la plajă nu există riscul să nu găsești loc. Șezlongurile sunt aliniate frumos sub copertine, scăpând de plimbatul șezlongului în jurul umbrelei în căutarea umbrei atât de necesare, dar, distanța mică dintre șezlonguri reduce și intimitatea. De știut că la ora 09 dimineața, toate șezlongurile din primul rând sunt deja ocupate, majoritar doar de prosoape, dar nici rândurile următoare nu sunt de refuzat. Noi fiind mai matinali, am găsit locuri mereu în primul rând. Un dezavantaj îl constituie faptul că șezlongurile sunt așezate la o distanță relativ mare de intrarea în mare, iar după ora 10 dimineața este deja dificil de mers în picioarele goale pe nisipul fierbinte. Cine dorește își poate muta fără restricții șezlongul până în buza mării, dar va sta în plin soare. Se poate face plajă și pe ponton, unde există un număr limitat de șezlonguri și umbrele de soare. De asemenea, cei mai pretențioși și mai cu dare de mână pot alege serviciile VIP, Gazebo, contra cost, alegând pentru plajă baldachinele și serviciile speciale de servire și răsfăț, însă aceste pavilioane sunt amplasate pe iarbă, cel mai departe față de mare.

Salvamarii au fost mereu la datorie, foarte vigilenți, mai ales în cazul copiilor lăsați în mare nesupravegheați, gata să intervină la nevoie, însă fără a deranja.

Accesul celor cu copii în cărucior este facilitat de aleile construite pe plajă până la șezlongul dorit.

Cam la două trei șezlonguri găseam câte o măsuță și câte un ghiveci pe post de coș de gunoi, coșuri care erau golite de mai multe ori pe zi. Saltelele și măsuțele erau curățate de către angajați, dar după ce ajungeam noi la plajă, astfel că noi ni le curățam singuri.

Pe plajă există dușuri și cabine de schimb. Dușurile nu au funcționat în fiecare zi, uneori presiunea apei nefiind suficientă pentru duș, acestea putând fi folosite doar pentru curățarea nisipului de pe picioare.

Toaletele de la plajă sunt relativ departe de plajă, iar curățenia acestora a fost în general ok, dar nu s-a ridicat mereu la nivelul așteptat. În ultimele zile ale sejurului meu au apărut și aici odorizantele de cameră care au mai schimbat atmosfera.

Prosoapele de plajă se pot obține de la chioșcul de prosoape aflat în apropierea piscinei și în drumul spre plajă, cu program 08.00-19.00, pe baza cardurilor pentru prosoape primite la momentul cazării și se pot schimba de câte ori se consideră necesar.

Piscinele

Există mai multe piscine, dar nu am identificat o piscină de relaxare. Piscina principală, de fapt singura piscină exterioară pentru adulți, este foarte mare și curată, cu o suprafață de 4000 metri pătrați și o adâncime de 1,40 m. Aici se desfășurau principalele activități de peste zi. Nu am stat niciodată la piscină și nu am interacționat cu animatorii. La începutul programului lor, pe la ora 10.00, veneau pe plajă, ne spuneau bună dimineața în toate limbile pe care le cunoșteau și ne invitau să participăm la diverse activități, însă fără a insista prea mult.

Cred că și aici șezlongurile sunt într-un număr suficient de mare pentru a mulțumi pe toată lumea.

Există pavilioane contra cost, cu șezlongurile aferente și cu scară proprie de intrare în piscină. Se închiriază pentru suma de 40 de euro pe zi. Sunt o opțiune pentru cei care doresc o mai mare intimitate. Tot la aceeași piscină există și pavilioane gratuite, aproape la fel de confortabile, dar mai prost poziționate.

Există un mic aquaparc cu doar trei tobogane pentru adulți, nimic interesant, cu program, ca peste tot.

Piscina pentru copii are adâncimea de 0,35 m și niște tobogane micuțe.

Există și două piscine interioare, una pentru adulți (1,40m) și una pentru copii (0,35m). Am trecut într-o dimineață pe la piscina interioară, de curiozitate, la acea oră nu era nimeni, cu șezlonguri și chiar baldachine, al căror rost nu prea l-am înțeles.

Zona de relaxare

Hotelul dispune de o zonă de relaxare, care se întinde pe o suprafață considerabilă, cu multă verdeață și multe flori, cu șezlonguri și hamace, beneficiind de soare sau de umbră naturală, după dorință. Puține resorturi au asemenea zone verzi, într-adevăr ideale pentru relaxare, acesta constituind un mare plus.

Sport și alte activități

Există câteva terenuri de fotbal de diferite dimensiuni, dar și de tenis. De menționat că doar echipamentul și lecțiile de tenis se plătesc.

Centrul spa se află sub nivelul recepției și are program 09.00-20.00. Baia turcească, sauna și baia de aburi sunt gratuite, restul procedurilor fiind contra cost.

Sala de fitness se află tot în zona centrului spa și a piscinei interioare și este gratuit.

Dintre alte activități zilnice incluse în concept, aș aminti: gimnastică aerobică, volei de plajă, tenis de masă, tras cu arcul, bocca, darts etc., la ore stabilite și afișate.

Delphinus Miniclub

Miniclubul pentru cei mici este bine amplasat într-o pădurice și oferă diferite activități pentru cei mici. Voi posta doar fotografii de la acesta, fără a detalia.

Spectacolele de seară de la amfiteatru au fost reușite, având de obicei invitate trupe de dansatori sau acrobați profesioniști din afară, după spectacol, distracția mutându-se la barul de la plajă, cu muzică live.

Programul de spectacole se repetă la două săptămâni și este exact același ca la celelalte hoteluri Delphin din Lara, decalat cu o zi, două sau trei.

Am prins seara de gală, organizată magistral pe terenul de fotbal, unde au montat o scenă, au adus un număr suficient de scaune și mese pentru toți turiștii, cu baruri organizate în apropiere. Gala night a început cu copiii turiștilor, îmbrăcați toți în alb și ținând în mâini baloane albe, eliberate ulterior spre cer, a urmat prezentarea tuturor managerilor de departamente, apoi un spectacol deosebit de bun la care au fost invitate mai multe trupe, a urmat un frumos foc de artificii, tortul și șampania. A fost o seară foarte reușită și foarte bine organizată care m-a făcut să uit că am ratat petrecerea Delphin Family, un cocktail party pentru turiștii fideli lanțului Delphin, dar nu de aceeași amploare, care urma să se țină la două zile după plecarea mea.

Internet

Conform conceptului, internetul wireless este disponibil gratuit doar în lobby și contra cost în camere. Surpriza plăcută a fost că acesta era disponibil peste tot, și la plajă și în cameră, semnalul fiind mai bun sau mai slab în funcție de numărul utilizatorilor conectați simultan. Dimineața până pe la 11, funcționa perfect pe plajă, asta până când plaja se umplea de laptopuri și tablete. La fel, la Oasis bar în timpul spectacolelor nu aveai nicio șansă să te conectezi, decât târziu spre miezul nopții.

Hotelul oferă transport gratuit cu autobuzul până în centrul orașului Antalya. Singura condiție este să te înscrii cu o zi înainte la recepție.

Cazat fiind la Botanik Exclusive Lara, poți vizita gratuit celelalte hoteluri Delphin din Lara, între niște ore prestabilite. Astfel, Delphin Diva poate fi vizitat zilnic între 16.00-18.00, iar Delphin Palace și Delphin Imperial pot fi vizitate zilnic între 17.00-18.00. Noi am fost doar la Diva și la Imperial și ne-a plăcut ce am văzut, am fost impresionați de luxul de la Imperial, dar niciunul nu avea atât de mult spațiu și atâta verdeață ca al nostru. Ne-am oprit și la câte un bar la fiecare, am comandat ce am dorit și am fost serviți cu multă amabilitate, deși eram doar în vizită la ei.

Recomand acest hotel, cu atât mai mult cu cât, începând de anul viitor, acesta va fi renovat, reconstruit, rearanjat și cu speranța că serviciile se vor îmbunătăți. Se va pierde din spațiul verde atât de apreciat de mine, dar se va câștiga atât pe partea de distracție prin apariția unui Luna Park și a unui Aqua Park cu mai multe tobogane și mai interesante, cât și pe partea de relaxare prin apariția unei piscine de relaxare, concept agreat de cuplurile fără copii.

La terminarea sejurului petrecut la Botanik Exclusive 5* din Lara, după o săptămână de relaxare, la ora 11,25 am plecat spre următorul hotel, aflat în Belek.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nicole33 in 27.07.15 00:29:11
Validat / Publicat: 27.07.15 08:21:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 10573 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

46 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 Botanik Exclusive Resort - piscina mare și curată
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 127301 PMA (din 120 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).

ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

46 ecouri scrise, până acum

se afișează ecourile [1 - 30] din total 46
Marian Preda
[27.07.15 08:35:52]
»

- @nicole33; -

Start... vot!

Felicitări pentru un rw complet/comlex ce întruneşte toate nelămuririle despre această locaţie!

De asemenea, te felicit pentru răbdarea şi munca depusă în folosul comunităţii... AFA-iste şi nu în ultimul rând, te laud pentru fotografiile elocvente inserate articolului!

Călătorii frumoase, alături de cei dragi!

webmaster
[27.07.15 08:36:58]
»

@nicole33 - Mulțumiri pentru amabilitatea de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.

danamandache
[27.07.15 10:28:19]
»

Acesta este un exemplu de cum se scrie un articol!!! M- ai convins, Nico! Anul viitor vom fi oaspetii acestui hotel. Sper ca Aqua Parkul va fi gata pana in luna Iunie.

Felicitări pentru articol si pentru alegerea făcută. Dupa cum stii, si eu apreciez in mod deosebit serviciile oferite de lantul Delphin. Astept cu interes celălalt articol!

luciaoradea
[27.07.15 11:51:07]
»

Vreau să încep prin a menționa faptul că nu am fost niciodată la un hotel all inclusive, nici nu m-a tentat vreodată prea mult. Însă review - ul de față este într-adevăr scris în așa fel încât nu are cum să nu te atragă. Mai mai că aș merge și eu la un all inclusive

În al doilea rand țin să vă felicit pentru documentarea detaliată și cunoștințele extinse pe care le aveți despre hotelurile turcești. Am citit multe ecouri scrise de dvs în care faceți referire la diverse lanțuri hoteliere. Admir răbdarea pe care o aveți și multitudinea de informații pe temă. Felicitări!

celena2
[27.07.15 19:29:49]
»

Wow! Am ramas fara cuvinte, l-am citit pe nerasuflate! La sfarsit de august voi fi acolo, cred ca dupa un astfel de review n-as putea sa mai adaug nimic :-) Felicitari!

nicole33AUTOR REVIEW
[27.07.15 22:33:23]
»

@Marian Preda -

Mulțumesc frumos pentru aprecieri şi pentru vot. Se pare că ai mână bună

Recunosc că m-am străduit să acopăr cât mai multe aspecte de interes pentru un turist care ajunge la acest hotel. În ce măsură am reușit, vom vedea.

Vacanțe minunate și ție!

nicole33AUTOR REVIEW
[27.07.15 22:36:20]
»

@webmaster -

Am promis că scriu și m-am ținut de cuvânt, chiar dacă am făcut-o cu oarecare întârziere.

Eu îi mulțumesc pentru răbdare moderatorului căruia i-am cam dat de lucru cu validarea impresiilor și a pozelor.

nicole33AUTOR REVIEW
[27.07.15 22:44:29]
»

@danamandache -

Dana

Mulțumesc frumos pentru aprecieri.

Alegerea s-a dovedit în final inspirată. Nu a fost totul perfect, nu a fost așa cum mă așteptam, dar sunt convinsă că sunt pe drumul bun, că serviciile se vor îmbunătăți pe parcurs, poate chiar din acest an.

Nu știu dacă ai avut răbdare să vezi toate pozele postate, dar, la final, am postat poze după niște machete cu aspectul hotelului după renovări în 2016 și, sincer, și pe noi ne tentează o revenire anul viitor dacă prețurile nu vor exploda.

Va veni și al treilea articol, mai ales că Sueno mi-a plăcut cel mai mult dintre cele trei de anul acesta, dar mai durează.

danamandache
[27.07.15 22:54:20]
»

@nicole33: Bineinteles ca am vazut si votat toate fotografiile. Sper sa nu explodeze prețurile pana anul viitor. Cei din lantul Delphin vor face din acest hotel unul de top. Voi rezerva cat voi putea de repede pentru a prinde reducerile, daca vor exista. Astept cu interes articolul despre Sueno!

nicole33AUTOR REVIEW
[27.07.15 23:29:17]
»

@luciaoradea -

Vreau să încep prin a menționa faptul că nu am fost niciodată la un hotel all inclusive, nici nu m-a tentat vreodată prea mult

Referitor la all inclusive părerile sunt extrem de diferite. Pur și simplu, unora li se potrivește, altora nu. Fiecare preferă să aleagă varianta mai convenabilă pentru el și familia lui.

În general, se spune că acest sistem este recomandabil familiilor cu copii mici, eventual și mofturoși. Perfect adevărat, însă există și multe cupluri care aleg mereu acest concept și nu neapărat pentru a mânca și/sau bea în neștire, chiar dacă riscul de a veni cu câteva kilograme în plus de la un astfel de hotel este cât se poate de real.

Eu recunosc că sunt mare fan all inclusive și consider că acest sistem mi se potrivește perfect. Am un serviciu destul de stresant și îmi doresc mai mult ca orice în concediu să mă relaxez. În concediu la AI scapi de grija banilor. Portofelul și actele stau în seif tot sejurul și mă plimb fără stres beneficiind de toate cele incluse fără a băga mereu mâna în buzunar, mănânc ce poftesc imediat, fără a aștepta să vină comanda, îmi aleg exact ceea ce știu că îmi place, nu mă ridic niciodată flămândă de la masă pentru că am făcut o alegere greșită și mâncarea comandată nu a fost pe placul meu, chiar dacă am plătit pentru aceasta. Vacanțele mele sunt destul de puțin active, deși au existat și unele excepții.

Unele persoane nu ar suporta să stea nici șapte zile într-un „țarc”, în timp ce eu nu mă plictisesc nici după trei săptămâni de „viață la țarc”, evident, pentru variație, schimbând hotelul. Turcia îmi oferă exact ce îmi doresc, motiv pentru care revin din nou și din nou. Colegii mă întrebau în glumă la a câta vizită îmi vor da turcii și cetățenie. Iubesc enorm marea, astfel că aproape toate concediile mi le petrec pe malul mării, indiferent cum se numește aceasta, și voi face acest lucru cât timp sănătatea îmi va mai permite, apreciind că muzeele, bisericile și orice alte obiective turistice vor fi în același loc și peste zece-douăzeci de ani.

În al doilea rand țin să vă felicit pentru documentarea detaliată și cunoștințele extinse pe care le aveți despre hotelurile turcești.

Mulțumesc frumos pentru aprecieri. Ecourile mele de pe site sunt, în general, cam acide și foarte puțini le apreciază, chiar dacă au fost mereu argumentate. Mulți se supără, mă jignesc etc. Mi-a plăcut mereu să mă informez cât mai bine, să știu unde și de ce mă duc, nu am avut încredere necondiționată în recomandările agențiilor, în general, am dorit să nu am surprize neplăcute, mai ales la mare distanță de țară, să am vacanțe cât mai frumoase și cu un dram de noroc am și reușit până acum.

nicole33AUTOR REVIEW
[27.07.15 23:34:32]
»

@celena2 -

Mulțumesc pentru aprecieri și sper să-ți fie de folos cele citite. Dacă ai întrebări sau nelămuriri legate de acest resort, nu ezita să mă întrebi.

Vacanță plăcută!

Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[28.07.15 00:19:18]
»

Dacă sticlele de bere se deschideau prin rotirea capacului, pentru restul sucurilor era absolut necesar un desfăcător care, nu exista

La urmatoarea intalnire te invat sa deschizi sticla cu bricheta.

Eu i-am dat și soluția cea mai simplă de rezolvare a problemei: înlocuirea sticlelor de sticlă din minibar cu doze sau pet-uri, chiar dacă mai scumpe, totuși liniștea și confortul turiștilor fiind mai importante. A motivat că nu se poate prea curând existând contracte în derulare încheiate pentru tot sezonul.

Sa speram ca nici nu se va pune in practica. Bauturile se pastreaza cel mai bine in recipiente de sticla, nu in plastic sau aluminiu.

Amuzant mi s-a părut faptul că era interzis și consumul produselor clasice din tutun, adică aveam voie să fumez narghilea, dar nu aveam voie să-mi fumez propriile țigări.

Exista foarte multe "gemuri" pentru narghilea care nu contin tutun. Poate asa erau si astea daca era interzis fumatul

Nasshu
[28.07.15 03:38:06]
»

@nicole33 -

NOTA: prin votul dvs, articolul a atins pragul necesar de voturi pentru a primi ZUPERBONUSUL = 20000 PMA

L-am prins până la urmă .

nicole33AUTOR REVIEW
[28.07.15 20:32:16]
»

@Nasshu -

Zupermulțumesc. Săru*mâna, Naşule.

nicole33AUTOR REVIEW
[28.07.15 21:39:07]
»

@Andox -

La urmatoarea intalnire te invat sa deschizi sticla cu bricheta.

Nu am avut răbdare până la următoarea întâlnire și am încercat singură. Am reușit doar să stric bricheta. În adolescență aveam o altă metodă: la tocul ușii în zona clanței, dar nu am vrut să le murdăresc mocheta că poate nimerea în aceeași cameră alt user AFA și citeam apoi pe site cum că mocheta nu a mai fost curățată de la inaugurarea hotelului.

Știu că ambalajele de sticlă sunt mai sănătoase, dar eu, din comoditate, prefer dozele sau pet-urile. La hotelul următor inclusiv apa plată era la sticlă de sticlă.

Exista foarte multe "gemuri" pentru narghilea care nu contin tutun. Poate asa erau si astea daca era interzis fumatul.

Încă de la prima vizită în Turcia din urmă cu niște ani buni mi-am achiziționat narghilea, „tutun” cu toate aromele disponibile, cărbuni etc., dar am fost mereu convinsă că amestecul respectiv, care chiar seamănă cu o marmeladă, nu conține nicotină. Este posibil să ai dreptate, dar atunci ce rost mai avea să interzică accesul persoanelor sub 18 ani la barul respectiv?

Lyssys
[03.08.15 15:22:14]
»

@nicole33 - Mă bucur să vă cunosc! V-am cunoscut cu ocazia rw-ului meu despre Hotel Hanioti, v-am citit din profil, puţin, iar acum v-am regăsit în acest rw excepţional despre o destinaţie şi un concept care nu interferează deloc cu stilul vacanţelor mele.

Şi cu toate acestea, mi-a făcut plăcere citirea acestei postări, foarte amănunţit organizată şi prezentată! Şi-mi place că vă asumaţi că vă plac vacanţele statice la mare, că vă satisface pe deplin conceptul de AI cu variantele sale! Sunt capabilă să înţeleg, chiar mi se pare foarte normal asta, că nu e musai ca dacă alegi o destinaţie de vacanţă la mare, undeva, să fii blamat că pur şi simplu te duci acolo să faci ce-ţi place, chiar dacă asta înseamnă doar băi de soare şi de mare, lectură, leneveală, toate după plac şi pofta inimii!

Din nou vă felicit pentru un aşa review, şi vă mulţumesc pentru plăcerea oferită mie de citirea lui!

Vă doresc să aveţi parte de vacanţe de vis!

Corina70
[03.08.15 16:26:45]
»

Excelent articol! Ma inscriu si eu in fan-clubul "Vacante in Turcia la (U) AI".

nicole33AUTOR REVIEW
[03.08.15 21:30:28]
»

@Lyssys -

Îți mulțumesc mult pentru ecou și pentru aprecieri, chiar mă flatează.

Totodată, mă bucur că ai avut răbdare să citești și ți-a plăcut ce am scris, chiar dacă o asemenea variantă de concediu nu este pe gustul tău.

Cât timp povestesc doar despre asemenea vacanțe, ar fi culmea să nu mi le asum, ce credibilitate aș mai avea?

M-a deranjat acuzația respectivă și am reacționat așa cum am făcut-o. Culmea este că persoana respectivă vorbea doar din auzite, în timp ce eu am încercat și alte variante și pot face comparație, evident alegând varianta care consider că mi se potrivește mai bine. Și dacă eu aș putea fi suspectată că merg la all inclusive să bag în mine cât pot, nu că în restul anului aș bea doar apă plată cu lămâie, soțul meu este mai presus de orice bănuială, el arătând ca fugit din Somalia.

Vacanțe superbe așa cum îți dorești!

nicole33AUTOR REVIEW
[03.08.15 21:35:21]
»

@Corina70 -

Excelent articol!

Mulțumesc frumos.

Ma inscriu si eu in fan-clubul "Vacante in Turcia la (U) AI".

Eu îți doresc din inimă Bun venit!

Dar nu știi ce riști. Vezi pe la „filozofelile” de săptămâna trecută.

Lyssys
[03.08.15 22:33:53]
»

@nicole33 - Ha-ha, bună poantă! Aşa pare şi soţul meu! Eu zic de mine că nu prea văd rostul unei vacanţe (U)AI în Turcia, dar cred că pentru soţul meu ar fi exact ce visează să facă mereu la mare: să vegeteze pe şezlong, să înoate (de-adevăratelea, nu ca mine, în apă nu mai adâncă de 1.5m!), să doarmă la prânz - dar musai în camera de hotel(!!), să citească (câţi au citit "Istoria Europei" pe plajă?!) şi să scape de corvoada colindării măcar o (una!) zi din sejur prin vecinătăţi, convenţie pe care am stabilit-o "după lupte seculare"... Cu partea de hoinăreală de seara nu ştiu ce s-ar face, nu ştiu dacă plimbariseala prin resort e la fel cu cea din Hanioti, de exemplu, unde lui i-a plăcut foarte mult!

Mie nu mi-ar displăcea să stau 10 zile pe o plajă pustie, sau să merg în fiecare zi pe altă plajă, dacă tot nu suntem legaţi de mesele din hotel...

Cred totuşi că dacă vorbeam engleza, m-ar fi tentat un experiment, îmi plac noutăţile... Deocamdată faptul că un sejur cu avionul e de 7 zile, e de neconceput pentru soţ...

O săptămână bună să aveţi!

Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[03.08.15 22:41:28]
»

Deocamdată faptul că un sejur cu avionul e de 7 zile, e de neconceput pentru soţ...

Sejurul poate sa fie si de 9 sau 10 sau 11 sau... cate zile vrei si cu avionul. Bani sa fie

nicole33AUTOR REVIEW
[03.08.15 22:55:48]
»

@Lyssys -

Cu partea de hoinăreală de seara nu ştiu ce s-ar face, nu ştiu dacă plimbariseala prin resort e la fel cu cea din Hanioti, de exemplu, unde lui i-a plăcut foarte mult!

Sincer, nu este același lucru, nu se compară, chiar dacă poți umbla din bar în bar . Un resort unde te poți plimba cu plăcere fără să te plictisești și fără să-l parcurgi pe tot într-o săptămână de sejur este Rixos Sungate din Kemer, un resort cât un oraș.

Și noi ne-am plimbat seara destul de mult prin Hanioti, mai ales că hotelul era foarte central, dar mult mai mult am umblat seara, că ziua era criminal de cald, în Kallithea, unde am avut hotelul fix pe plajă (poziționarea acestuia a făcut toți banii) și pentru a ajunge în centrul stațiunii aveam un deal de urcat, frumos printre smochini.

Soțul meu nu concepe ca în concediu să fie nevoit să alerge cu mașina zi de zi peste tot pe unde mi se năzare mie că vreau să vizitez nu știu ce chestie. Am negociat doar o singură ieșire pe săptămână de sejur, rareori reușesc să-l conving la o a doua.

Și noi citim foarte mult la umbră pe șezlong, înotăm foarte mult amândoi, dar este o mare greșeală că înotul ne face poftă de mâncare și apoi iar umplem farfuria

Lyssys
[04.08.15 04:54:00]
»

@nicole33 - "Soțul meu nu concepe ca în concediu să fie nevoit să alerge cu mașina zi de zi peste tot pe unde mi se năzare mie că vreau să vizitez nu știu ce chestie. Am negociat doar o singură ieșire pe săptămână de sejur, rareori reușesc să-l conving la o a doua."

Parc-ar fi fraţi!

"Sincer, nu este același lucru, nu se compară, chiar dacă poți umbla din bar în bar..."

Cu asta, nu le-avem deloc! Şi nu suntem nici fumători! Plicticoşi rău...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Lyssys
[04.08.15 05:08:42]
»

@Andox - N-am reuşit să găsesc un zbor charter pentru un sejur de 10 zile (mi-ar fi plăcut Zakinthos sau Skiathos), cursele de linie "ustură" prea mult buzunarul...

Nu ne putem face planuri cu mult timp înainte când mai există şi-un părinte de optzeci şi... de ani...

Suntem cam vraişte până acuma... Iar mie, spre deosebire de soţul meu, nu-mi place să merg la mare la sfârşitul verii...

Corina70
[04.08.15 11:13:08]
»

@Lyssys - Pentru situatii neprevazute care pot interveni de la data achizitionarii sejurului pana la plecarea efectiva in vacanta, exista asigurarile de calatorie cu optiunea storno, care permit, in anumite situatii (stabilite in conditiile de asigurare), recuperarea - partiala sau totala - banilor platiti, daca nu mai puteti pleca in vacanta.

"Pentru orice consultanţă legată de asigurări, AmFostAcolo vă recomandă să-l contactaţi pe johnnyredlabel - cu o experienţă de peste 15 ani pe piaţa de profil. Tel. 0727.366.064 sau click pentru PM. "

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Lyssys
[04.08.15 13:13:43]
»

@Corina70 - Mulţumesc de ajutor! Da, cunosc, de fiecare dată, chiar dacă presupune un cost puţin mai mare, optez pentru tarifele cu anulare gratuită, sau cum îi zice... Dar şi asta presupune o limită de timp care ajunge undeva la 1-2 săptămâni înainte de plecare...

Şi nici nu prea-mi place să iau bilet prin agenţie...

Acum suntem în standby din motive de job/afacere ale soţului, tocmai când eu sunt, în sfârşit, liberă să merg când vreau... Bine măcar că ne putem face planuri scurte, de weekend, că vreo două decenii nici de astea nu prea am avut parte (din cauza jobului meu)... Apar tot felul de situaţii într-o viaţă de om...

Vacanţe de vis, tuturor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Mihai18
[11.08.15 18:12:46]
»

Reviewul este colosal. Nu găsesc cuvinte de apreciere. Fotografiile sunt încântătoare. Am votat fără nici o umbră de îndoială acest review. Nu am mai întâlnit pînă acum peste 8o de voturi la un singur review. Așa da vacanță și așa da review. Mai am ceva să-ți spun. Azi se împlinesc trei luni de când sunt logat la acest sit și am făcut o retrospectivă. Am scris 14 reviewuri. Tu ești singura care le-a votat pe toate. Impresionant pentru mine. Ești pe primul loc în ierarhia userilor cu care am comunicat. Mulțumesc pentru aceasta, mulțumesc pentru încurajări și sfaturi tehnice (ști chestia cu „Mihai 18 Sterge votul”). Fie, să ai numai soare în suflet. Sărutări de mâini și mamei tale.

nicole33AUTOR REVIEW
[13.08.15 18:39:14]
»

@Mihai18 -

Mulțumesc pentru aprecieri și pentru vot. A fost o vacanță reușită, așa cum ne-am dorit.

Să știi că există pe site destule articole mai bune și cu mai multe voturi.

Îți urez la mulți ani și pe acest site, chiar dacă o fac la trei luni și două zile.

Mulțumesc din suflet pentru urări, cu atât mai valoroase cu cât ecoul tău a fost scris într-o zi specială pentru mine.

Mihai18
[14.08.15 22:15:35]
»

@nicole33 - Numai dacă poți, te rog să-mi spui ce semnificație are „o zi specială pentru mine” Dacă-i bal, bal să fie, să ne bucurăm împreună. Dacă nu poți să faci publică această zi, atunci eu anticipez și îți spun „La mulți ani” sau vă spun „La mulți ani împreună amândorura” și chiar să mă depășiți pe mine. Hai să vedem dacă sunteți tari. Curaj și tot înainte. Noapte bună.

nicole33AUTOR REVIEW
[16.08.15 23:30:54]
»

@Mihai18 -

Mulțumesc frumos pentru urări. Da, a fost o aniversare. Nu comentez mai mult.

Ești supărat pe mine?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
14 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
An Na, calatorul, celena2, Corina70, danamandache, dorgo, iulianic, luciaoradea, Lyssys, M'Liviu, Marian Preda, Mihai18, mishu, nicole33
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.12898588180542 sec
    ecranul dvs: 1 x 1