ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 27.06.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Ne-a placut Rixos Lares

TIPĂREȘTE

Citind rapid comentariile, ma intreb daca este vorba despre Rixos Lares.

Voi face un sumar personal, subiectiv, care oricare alta parere, despre sejur.

Hotelul: ne-a placut, incepand cu primirea de la receptie. Dar mai mult faptul ca check-in- ul se face confortabil, stand pe fotolii. Puteai conversa si completa formalitatile comod, mai ales dupa drumul de venire.

Am primit camere cu vederea la mare, desi aveam land view. Si desi este o perioada aglomerata. Eu am rugat sa mi se dea cele mai bune camere pe care banii platiti de noi le pot obtine. Asta desigur in engleza.

Repet: platisem pentru land view.

Bucataria foarte gustoasa si variata. Daca nu am gasit la micul dejun mancare de ovaz (porridge-ul englezesc) si mi s-a spus ca, daca astept putin, vor face pentru mine.

Bauturile erau servite de chelneri, care te intampinau cu intrebarea: ce doriti sa beti sau la solitictarea clientului. Daca nu erau acolo, fiind ocupati cu un alt client, ma duceam singura sa-mi iau apa, ca asta beau. Dar am vazut alti clienti luandu-si vinul preferat, care se gasea la masa de servire a chelnerului.

Erau atenti si prevenitori.

Noi ne-am aglutinat intr-o zona cu turisti veseli, care glumeau, intre ei si cu chelnerii, care radeau bucurosi. Seful de sala, asa cum e denumit in Romania, era omniprezent. Mi-a ghicit gandul nemarturisit, de a primi servetele de hartie, pentru ca aveam in farfurie pastrav. Desi aveam servet de panza, si napronul tras peste rochie. Mi le-a adus si a atentionat chelnerul care se ocupa cu masa noastra. Seful de sala vorbea cel putin 4 limbi, turca, desigur, engleza, germana si rusa.

Am descris restaurantul all incl. , sint si alte locuri unde poti lua masa, cu sau fara plata.

Camera, balcon, curatenie etc OK, normale, adica foarte curat, am observat ca seturile si accesorile de baie de calitate, noua ne place dusul, care a fost confortabil. Au preluat un hotel, totusi, nu l-au proiectat fara cada.

Daca solicitai ceva la receptie sau la doamna care se ocupa de curatenie erai onorat pe loc sau in timp util si cu mai mult, cantitativ, decat solicitarea ta.

Piscinele, plaja, marea in ton, foarte bine intretinute.

Barurile conexe foarte bine aprovizionate. Paharul de bere, de la piscina, 300 ml (m-am consultat cu sotul, care prefera berea in Turcia), de plastic, explicabil, utilizare sigura.

Stiam ca bauturile de import sint excluse gratuitatii.

Sejurul nostru a fost unul frumos, ne-am bucurat de soare, de noi, de loc, de tot.

Comentariul meu nu este unul exhaustiv. Surprinde momente la o zi de la intoarcere. Si l-am postat pentru ca o prietena mi-a zis: macar pentru cei care au cumparat deja vacante la Rixos Lares. Si pentru ca am primit link-uri cu review-uri.

Este un hotel de 5 stele de la malul marii Mediterana. Mal turcesc.

Am uitat sa spun ca baitatul nostru si-a facut joc din ceaiurile Dogadan. Luandu-le direct de la bar. Nimeni nu s-a indignat, nimeni nu a admonestat familia.

Au zambit, gratuland jocul copilului. Pareau ca de asta erau acolo.

Experienta noastra cu Rixos Lares a fost una pozitiva.

Experientele noastre cu hotelurile turcesti au fost pozitive.

Hotelurile din Lara Kundu sint aproape pline. Toate. Decizia de achizitie un unui serviciu este un subiectiva.

Eu cred ca pentru banii investiti am primit maximum de confort.

PS am avut norocul sa calatorim mult!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Dana Iesan in 19.07.10 16:49:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1656 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dana Iesan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 cina, la restaurantul Sun Flower, in exterior, pe terasa
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2450 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

anca_l*
[19.07.10 17:11:11]
»

Multumim pt reviewul tau echilibrat, se vede ca nu te-ai dus acolo sa cauti defecte, ci sa-ti faci un concediu cit mai placut. Felicitari si puncte de la mine!!

Voi nu l-ati asteptat pe manager sa va aduca apa, ca doar ati fost la 5*?

michaela_1961
[19.07.10 19:07:58]
»

Dana, iti multumesc si eu ptr ca mai aveam un pic si ma consideram "defecta" si fara spirit de observatie pentru ca n-au reusit sa ma afecteze marimea plasmei, lipsa cazii, paharele mici de la piscina, lipsa bauturilor vechi de 25 de ani incluse, indisponibilitatea managerului de a ma servi si alte maruntisuri pentru care nici nu m-am gandit sa-mi stric concediul. In schimb, m-am bucurat ca si tine de plaja aceea minunata, de apa cristalina, de soare, de gradinile acelea superbe, de maretia si curatenia hotelului, de piscina aceea imensa si impecabil de curata si de faptul ca ei incercau sa rezolve orice nemultumire a noastra. Ma tot intreb ce si cat le trebuie unor oameni sa se simta bine? !

Am apreciat review-ul tau exact ptr. faptul ca vor mai pleca multi acolo si chiar e pacat sa aibe indoieli despre un hotel la care daca nu se duc sa gaseasca "nodul din papura" se vor simti foarte bine. Parerea mea!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
celeste
[20.07.10 09:32:52]
»

dana... felicitari pentru review; ma bucur ca nu ai lasat detaliile sa va strice vacanta.

a_vlad2009
[20.07.10 10:17:51]
»

Buna ziua Dana...va felicit pentru vacanta reusita si pentru faptul ca nu v-au deranjat micile inconveniente.

Referitor la modalitatea de check in .... peste tot prin Turcia se procedeaza la fel....rapid si confortabil. O zi excelenta.

Dana IesanAUTOR REVIEW
[20.07.10 21:20:35]
»

multumesc pentru ecou, Vlad!

da, se poate sa ai dreptate, noi sintem a treia oara in Turcia, dar prima data am vazut check-in de pe fotolii. si in nici un alt loc nu am intalnit sistemult asta. dar nici nu am vazut toate receptiile din lume.

cazarea noastra a durat o ora. dar in final am primit camere mai bune decat cele platite.

o vara frumoasa!

dumidalba
[03.09.10 19:08:10]
»

Sunt un client foarte multumit de acest hotel.

Am observat ca anul acesta s-au produs modificari in bine si anume: reamenajarea zonei amfiteatrului si a barurilor din preajma, mobilier nou la ponton, dotarea si rearanjarea mobilierului de pe plaja, o noua costumatie a chelnerilor atat la restaurant cat si la baruri.

Este normal sa nu gandim toti la fel. Vezi review precedent.

Consider ca reactia trebuie sa fie ferma fata de astfel de opinii total subiective.

Ignoranta nu este o scuza.

Reactia majoritatii ma bucura, chiar daca s-a folosit un viciu, ironia.

Consider ca -amfostacolo- trebuie sa inteleaga ca este si un "suntaici".

Web... si ceilalti, care sunt manageri ai acestui site, precum si cei cu educatie - experienta si spirit (suflet), din jurul acestui fenomen, trebuie sa gaseasca cativa pasi inainte pentru o reala utilitate a celor scrise si vazute aici.

- Unul cred ca ar trebui sa fie bazat pe comentarii educative pe review-le evident daunatoare celor care le-au scris si unora (oare cati?) care le citesc.

- Altul ar trebui sa fie o forma de clasificare si eliminare a unor comentarii, dupa ce s-a facut analiza si educatia corespunzatoare, care prin continut si procent rezultat la gradul de satisfactie, dauneaza spiritului lui -amfostacolo-. Nu este usor si puteti zice ca se introduce o subiectivitate peste cele ale vizitatorilor. Totusi nu este asa. Este un training facut si evaluat de profesionisti. Profesionistii nu pot fi decat realisti si obiectivi.

Se poate trece fara probleme, pentru ca educatie si experienta exista, de la o atitudine suspicioasa si de la prezumtia de vinovatie, mai ales fata de presupusii infiltrati ai agentiilor de turism, spre cele mentionate mai sus.

Succes!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
michaela_1961
[03.09.10 21:18:29]
»

Dumidalba, in primul rand, bine ai venit! Unde ai disparut atata timp? ! Asteptam impresii din Egipt si asteptam sa comentez cu tine prestatia Rixos Lares pentru ca m-ai ajutat mult inainte de plecare. Pot sa-ti spun ca ne-am simtit minunat acolo (daca nu cumva ai citit review-ul meu).

Referitor la ecoul tau, iti dau dreptate, mai mult decat atat, eu sunt prietena care a rugat-o pe Dana Iesean (ea a fost in alta perioada) sa-si scrie impresiile pentru ca pur si simplu eram oripilata de ce citeam dupa ce m-am intors de acolo. Aveam impresia ca am fost la alt hotel, unii traisera un adevarat cosmar, iar noi, 3 familii, paream niste bieti nebuni pentru ca am apreciat acel resort. Am fost anul acesta pentru a 8a oara in Turcia, am vazut si alte tari, nu suntem veniti cu pluta si am pretentia ca suntem obiectivi. In aceste conditii nu pot sa nu ma intreb cum traiesc si ce mananca cei care au fost asa nefericiti la Rixos Lares?!

Dana IesanAUTOR REVIEW
[04.09.10 15:45:28]
»

Dumidalba, multumesc pentru echilibru!

La urma urmei e un hotel, de cate stele considera fiecare si de cate stele se considera fiecare.

Daca vrei comentarii, te poti delecta facand click aici (observ ca nu e activ, il gasesti usor!)

Nota bene: nu a fost intentia noastra sa ne apara poza acolo, a fost decizia celor de la HotNews. Noi am trimis-o pentru uz pesonal (lui Eugen Istodor!). Nicio problema.

Oricum voi gasi ceva bun, ca nu-mi pemit sa ma tratez altfel.

Sa auzim numai de bine si sa ne permitem sejururi, relaxante!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
anca_l*, celeste, Dana Iesan, dumidalba, michaela_1961
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059753894805908 sec
    ecranul dvs: 1 x 1