GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Groază!!! GROAZĂ! Abia așteptam să coboaram, după o săptămână de iad!!!
Cei mai mercenari salariati din turism pe care i-am întâlnit în numeroasele mele călătorii, managerii nu au absolut nici o considerație pentru pasageri, numai pentru afacerea lor.
Familia mea traieste pe diferite continente, prin urmare, ne-am gândit ca o săptămână, împreună într-o croazieră ar însemna atât odihnă și comuniune, ceva de care sa ne amintim cu drag.
Am rezervat împreună, am zburat împreună, ne-am îmbarcat împreună doar pentru a fi împărțiti pe diferite punți de către companie (nu doriți să știți distanțele dintre punți și bataile de cap de zi cu zi).
Stewarzii ne-au spus că n-au camere pe aceleași punți și am încercat in mod repetat sa ne intelegem cu echipa din conducere/ serviciile clienților explicand că aceasta croazieră a fost motivul ca noi să fim împreună. A fost fără nici un rezultat.
Cu toții am fost enervati non-stop, am încheiat o săptămână epuizată, deoarece nu am avut nici o ZI odihnitoare. Sunt extrem de mercenari în toate, aerul subțire este singurul lucru care nu se plăteste pe Costa Diadema.
FARA ODIHNA, FARA SOMN LA PRANZ, in fiecare după-amiază exercițiile de urgenta si anunțurile în TOATE CABINELE (!!!), chiar dacă am fost instruiti la îmbarcare repetau totul în fiecare zi, IN FIECARE DUPA AMIAZA circa 2 ore, atât în cabină cat și pe holuri în 5-6 limbi. Un total de 7 zile x 2 ore/zi de instruire in fiecare dupa-amiaza a dus la un număr mare de pasageri isterici, care s-au îmbarcat cu speranța de a se bucura de câteva zile odihnitoare, doar pentru a plânge literalmente de bucurie la sfârșitul croazierei.
La sfarsitul saptamanii aveam oasele obosite, eram traumatizati, un pachet de nervi dar fericiti sa scapam de acest patetic vas de croaziera, jurand ca NICIODATA, NICIODATA san nu mai facem rezervari la croazierele COSTA.
Totul de pe această navă este axat pe acoperirea acestora împotriva oricăror reclamații / pretenții care provin de la pasageri, nu este niciodată DESPRE BUNASTAREA pasagerilor. Nimic nu funcționează în mod corespunzător, prin urmare, trebuie să alergam încoace și încolo mai multi km / zi, de la punțile superioare la recepție pentru a rezolva problema cardurilor ce funcționau defectuos, neînțelegerile de dupa… etc, în mod evident, în picioare la cozi uriașe.
5000 de oameni și două bazine mici (unul în mijlocul t ariei bufetului- imaginati-va mirosul de clor si inundațiile din apropierea grupurilor sanitare - poze la cerere).
IN FIECARE ZI EI LUAU AUTOMAT 10 euro / pasager de pe cartela, unilateral - sunteți obligați să puneti bani pe cardul lor pe care ei il administrează cum cred ei de cuviinta, uitând în mod convenabil să menționeze că aceasta este o taxă de zi cu zi, nu este legal sa impui acest lucru pasagerilor calatori IN APELE EUROPENE. Dimpotrivă, managementul la serviciile clienților insistă asupra faptului că este o necesitate.
În apele europene, este Decizia pasagerilor de a oferi suma, dacă sunteți mulțumit cu serviciile, la sfârșitul călătoriei, toate celelalte societăți știu și accepta. În general vorbind despre croaziere te supui Bucuros PENTRU CĂ SUNT MULTUMIT ȘI odihnit, fericit cu serviciile furnizate. Aici, dacă sunteți un client multumit sau unul extrem de nemulțumit vi se spune că "ghinion", va trebui să plătiti (am dovada si o pot furniza în acest sens).
Pe Costa Diadema TOTUL ESTE PE MODUL ECONOMII. Pe alte croaziere așteaptati cu nerăbdare sa vedeti performanțele teatrale în fiecare seară. Pe Costa Diadema au un show săptămânal de seară (unul din cele 7 spectacole de seară plătit!!) livrat de angajați - amatori patetici de noapte ei sustin ca pasagerii trebuie să aprecieze acest lucru ca fiind un gest pentru ei. Nu doresc sa se impuna spectacole de amatori pe mine și familia mea, ca nu am plătit pentru ele (pot oferi unele clipuri pentru ilaritate generală). Am sugerat ca noi, pasagerii, am putea ajuta, de asemenea, cu economii suplimentare, unii pot cânta, alții dansează, cativa altii zumzaie, etc. Este extrem de jenant pentru ambele părți: pasagerii carora li se spune că ar trebui să fie recunoscători și să aprecieze acest gest " frumos " din partea personalului, iar personalul care este el însusi ridiculizat pe scenă. In comparatie cu spectacolele grandioase de pe alte linii de croazieră iti vine sa plângi pentru prostia ta de a fi ales Costa.
In alte câteva nopți niste dansatori patetici/ cântăreți pe o scenă mare, pe care se pierd, încearcă din greu să se încălzească pasagerii, din nou, fără nici un rezultat. Mixuri non-stop, probleme de atitudine, lene, neînțelegerile din cauza dificultăților lingvistice ale angajaților (suspectăm niste angajati super-suprasolicitati si foarte ieftini pentru companie, prin urmare, nu sunt necesare aptitudini speciale).
În cazul în care - Doamne fereste - astepti un ou pentru micul dejun, ti se spune să meargi două punți mai jos și să cumperi unul într-un anumit restaurant Cât de cool e asta?! Modul fabulos de economii Diadema.
O parte din familia mea cazata cu forta - așa cum am arătat mai sus, pe o punte superioară au vazut cu greu Steward lor (am avut un steward foarte bun pe o punte inferioară). Atunci când s-au plâns la recepție au fost trimise câteva mere într-un coș și o sticlă de șampanie ieftină și nimic nu sa schimbat, li sa spus că ar trebui să fie mulțumiti. Nici un comentariu.
==================
Horror!!! HORROR! Could not wait to disembark after a week from hell!!! The most mercenary employees in tourism I have ever met in my numerous travels, the managers have absolutely no consideration for the passengers, only for their business. My family live on different continents hence we thought a week TOGETHER on a cruise would mean both rest and togetherness, something to remember fondly.
We booked together, we flew together, we embarked together only to be split on different decks by the company (you do not want to know the distances between the decks and the daily hassle). The stewards told us they had rooms on the same decks and we repetitively tried to reason with the management/ guests services explaining that the very reaons for the cruise was for us to be together. It was to no avail.
We were all hassled non-stop, we ended the one week exhausted since we had NOT had A SINGLE restful day. They are extremely mercenary in everything, thin air is the only thing you do not pay for on Costa Diadema.
NO REST, NO AFTERNOON NAPS EVER, every afternoon emergency drills and announcements in ALL CABINS (!!!), even if you were drilled upon embarkation you repeat everything EVERY SINGLE DAY, EVERY SINGLE AFTERNOON FOR ABOUT 2 hours both in your cabin and on the halls in 5-6 languages. A total of 7 days x 2 hours / day afternoon drills resulted in a large number of hysterical passengers who embarked in the same hope to be able to enjoy a few restful days, only to literally weep with joy at the end of the cruise.
Moreover, again, on a daily basis, all the CREW ONLY ANNOUNCEMENTS are heard in all cabins, non- stop, as they are way too cheap to buy walkie talkies or professional switchboards to only announce the drills in specific rooms or crew only announcements delivered only to staff.
By the end of a week we were bone tired, traumatized, a bundle of nerves and happy to crawl off this pathetic ship swearing NEVER EVER to book Costa cruises again.
Everything on this ship is focused on covering them against any complaints/claims coming from passengers, It is NEVER ABOUT THE PASSENGERS' WELLBEING. Nothing works properly hence you have to run to and fro for several km/ day from upper decks to reception to sort out malfunctioning cards, misunderstandings etc after, obviously, repetitively standing in huge queues.
5000 people and two tiny pools (one in the middle of the buffet area- imagine the chlorine smell and the flooding restrooms nearby - pictures upon request).
EVER DAY THEY AUTOMATICALLY WITHDRAW 10 euro/ passenger from your card unilaterally - you are compelled to put money on THEIR CARD AND THEY ADMINISTER IT AS THEY THINK FIT- conveniently forgetting to mention that this is a daily tax NOT LEGAL TO IMPOSE ON PASSENGERS IN EUROPEAN WATERS. On the contrary, the management at guest services insists that it is a must.
In European waters, IT IS THE PASSENGERS' DECISION to offer the sum if you are happy with the services, at the end of the journey as all other companies know and accept. Generally speaking on cruises YOU COMPLY GLADLY BECAUSE YOU ARE SATISFIED AND WELL RESTED, happy with the services provided. Here, whether you are a satisfied customer or an extremely dissatisfied one you are told that " bad luck", you have to pay (I have recorded proof I can provide in this respect).
On Costa Diadema EVERYTHING IS ON SAVINGS MODE. On other cruises you are looking forward to the fabulous performances in the theatres every evening. On Costa Diadema they have a weekly evening SHOW (one of your 7 paid evening shows!!) delivered by the EMPLOYEES - pathetic amateur night they claim the passengers MUST appreciate as it is a gesture for them. I shall not be imposed amateur shows upon myself and my family as we did not pay for them (can provide some videos for general hilarity). I suggested we, the passengers, could also help with further savings, some can sing, others dance, a few recite, numerous hum etc. It is extremely embarrassing for both sides: passengers who are told that they should be grateful and appreciate this " nice" gesture on the part of the staff, and the staff themselves who are ridiculed on stage. When compared with the grandiose shows on other cruise lines you feel like crying at your stupidity of having chosen Costa.
On the other nights a few pathetic dancers/ singers on a big stage on which they get lost, try hard to warm up the passengers, again to no avail. Non stop mix ups, attitude problems, laziness, misunderstandings because of language difficulties of employees (we suspect super overworked and very cheap for the company, hence no special skills are needed).
Should you - God forbid - expect an egg for breakfast, you are told to go down two decks and buy one in a specific restaurant :)) How cool is that?! Fabulous Diadema savings mode
Part of my family accommodated forcefully- as I have shown above-on a superior deck hardly saw their steward (we had a very good steward on a lower deck). When they complained at reception they were sent a few apples in a basket and a bottle of cheap champagne and nothing changed, they were told that they should be pleased. No further comment.
DO NOT RECOMMEND COSTA DIADEMA TO ANYONE EVER!!! Those who worked hard for their money and wish to rest and enjoy a few nice days are in for a very nasty surprise. Buffet closed and cordoned off 1-1.30 hours before closing hour, resulting in even longer queues, even machine water and coffee are attentively monitored and offered only for a short time, while staff watch eagle-eyed so that you do not take 3-4 cups of water.
Have been waiting for months on end for this cruise together with my family only to find that at the end of it i had to apologize to them all for the week from hell I had imposed on them. NEVER, NEVER AGAIN COSTA. We have been on very many cruises before but never experienced anything of the kind. I had expected February to be a more savings oriented cruise but nothing to this extent. If that is the way they treat passengers I do not think I can afford to throw money away on them and, meanwhile, on my own money, masochistically torment myself and my entire family.
Trimis de cristinutza58 in 16.02.17 12:46:18
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în #CROAZIERE. A mai fost în/la: INTREAGA LUME
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristinutza58); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest articol
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@cristinutza58: te rugăm să faci totuși un efort și să scrii (și) în română, nu de alta, dar suntem un sait românesc, având 99,99% utilizatori români. Dintre aceștia, majoritatea nu vorbesc limba în care ai scris impresiile, iar dintre cei care totuși o vorbesc, și mai puțini o pot citi (sau scrie).
În forma în care se prezintă acum, articolul nu poate fi publicat.
Mulțumim
PS: Poţi înlocui textul cu traducerea în limba română folosind butonul EDIT IMPRESII.
Scrie te rog un ecou când ai terminat.
Deși autoarea nu a mai binevoit să dea vreun semn de viață... noi nu am renunțat și - cu ajutorul unora dintre copiii noștri (ai echipei) - putem publica textul tradus în limba română.
Consierăm că poate fi util, deși este scris pe un ton caracteristic „rage reviews”...
-
Am păstrat și versiunea în engleză, ”pentru conformitate”
@cristinutza58: Probabil că nu voi primi nici eu, precum webmaster, răspuns la ecoul meu... Și nu vreau să primesc fotografii care pot fi privite doar ”la cerere”.
Nu cred că această croazieră poate fi încadrată la nota medie dată de tine: 2,06! Chiar nu ți-a plăcut nimic în această croazieră?
Nici n-ai pomenit ce traseu ați urmat... Sau ați stat tot timpul pe vas?
Doar simplul fapt că ai trimis review-ul în limba engleză, la un site de turism românesc, binecunoscut, îmi confirmă bănuiala pe care am avut-o încă de la începutul lecturării impresiilor - ești puțin cârcotașă...
Probabil că la momentul la care ai rezervat croaziera, mai rămăseseră câteva cabine dispersate pe diferite punți. În acest caz este problematic să primești cabine alăturate. Nu se poate spune - cum specifici tu - ”că familia ta a fost cazată cu forța”...
Când pleci într-o croazieră trebuie să te documentezi și să știi exact ce cheltuieli neincluse există (taxa de serviciu, ”bacșiș”-ul pentru personal, acel 15% ce se adaugă la băuturi și la alte servicii...)
Poate ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici. Și îți doresc să descoperi, totuși, farmecul unei croaziere! Chiar și cu orice alt vas al companiei Costa!
Dintre liniile de croaziera cu care am calatorit, confirm ca cei de la Costa sunt cei mai zgarciti. Daca la Princess si Royal Caribbean ai apa, ceai, cafea, lapte, sucuri de la dozator zi si noapte, inghetata la cornet in timpul zilei si apa la carafa la masa de seara la restaurant, la MSC ai apa, ceai si cafea tot timpul zilei si sucuri numai dimineata, la Costa apa la dozator este numai in timpul cand este deschis bufetul, si atunci 5000 de oameni fac coada la 2-3 dozatoare, dintre care unul poate fi defect. Exemplele pot continua cu consumabilele de baie, dar se pare ca situatia e din ce in ce mai nefericita. Cum adica sa cumperi oul, cand ai mancare all inclusive la bufet, e inadmisibil.
In ceea ce priveste faptul ca se face instructajul de salvare zilnic, acest lucru se intampla in fiecare port unde se imbarca turisti, cu o ora inainte de plecarea din port, pentru turistii nou imbarcati. Este obligatoriu si necesar, iar cei de la Costa sunt vinovati pentru ca nu au respectat regulamentul privind instructajul la imbarcare, cu Costa Concordia, cand au fost victime carora nu li s-a facut instructajul.
In ceea ce priveste repartizarea cabinelor, la inscriere iti alegi cabina, in afara cazului in care alegi sa iei cabina garantata, si ti se repartizeaza ce cabina vor ei, insa e mai ieftin. Nu prea reusesti sa schimbi cabina dupa imbarcare, decat daca platesti upgrade si mai exista cabine disponibile.
Cei 10 eur care se iau de pe card, zilnic, pentru fiecare persoana, reprezinta bacsisul obligatoriu, care se percepe de orice linie de croaziera si este anuntat dinainte, in conditiile de inscriere, acesti bani urmand sa se imparta tuturor membrilor echipajului, inclusiv bucatarilor, spalatoreselor, celor de la curatenie, intretinere, animatie, receptie, etc., nu numai celor cu care turistul are contact direct: chelnerilor si stewarzilor. Daca turistul vrea sa plateasca in plus fata de acest bacsis obligatoriu, anumitor membri ai echipajului, e liber sa o faca. Eu, insa, prefer sa platesc o suma fixa in mod automat, decat sa stau mereu cu mana in buzunarul cu bani, sa nu stiu cui sa ii dau bacsis si cat.
Desi aceste impresii pot fi citite cu oarecare rezerve, pentru ca recunosc ca daca ti se intampla niste lucruri care te enerveaza, pe urma nu iti mai prieste nimic, este bine sa luam in considerare si parerile negative, pentru a ne feri de eventuale probleme in croaziera pe care o vom alege.
Am revenit recent dintr-o croaziera cu Costa Pacifica in Mediterana de Vest (Savona - Marsilia - Barcelona - Valencia - Cagliari - Civitavechia -Savona).
A fost prima croaziera si nu pot compara cu alte companii, dar voi face cateva observatii cu privire la acest review (pe care l-am citit cu o seara inainte de a pleca si mi-a provocat oarecare emotii):
-apa, cafeaua, ceaiul si sucurile de la dozator sunt disponibile 24/24 ore, pe baza cardului de imbarcare;
-instructajul de salvare se facea zilnic, dar daca te prezenti impreuna cu cardul de imbarcare la acest instructaj, cardul este scanat si nu vei mai primi in cabina mesajele. Se aud, ce e drept, cele de pe hol, dar la un nivel extrem de scazut, fara sa deranjeze;
-de cei 10 EURO se stia din momentul achitarii croazierei;
-consumabilele de baie sunt la discretie;
- spectacolele au fost mai muld decat ok. Sigur, nu eram la Scala... insa au fost sustinute de trupe profesioniste. In cele 7 zile petrecute pe vas, spectacolul nu s-a repetat
Ce nu am gasit scris (pe forumuri) si am aflat pe pielea mea (trebuie sa recunosc ca nu m-am supra-documentat) si s-ar putea sa va prinda bine:
1. Atentie la roamingul din larg!!! E asigurat prin satelit si are costuri de 5.99 EURO / min, 5.99 EURO / SMS, 17.95 EURO / Mb
2. Poti vizita orasele-port in care vasul acosteaza in urmatoarele moduri (sau mai bine zis debarca):
- alegand o excursie organizata de Costa (preturile destul de mari... chiar foarte mari)
- alegand un shutle bus pus la dispozitie de companie (~ 15 EURO de persoana) pana la un punct in oras;
- cu shutle bus - ul pus la dispozitie de autoritatile portuale, acolo unde accesul pietonal este interzis (este gratis (Cagliari, Civitavechia)
- pe jos, dar numai in anumite porturi (Cagliari si Civitavechia nu permit accesul pietonal, deci esti obligat sa pleci cu shutle bus-l Costa, excursie Costa sau shutle bus-ul portului)
- cu taxiul!!! in toate cazurile, in situatia noastra - 3 persoane - au fost cu mult mai avantajoase decat excursiile sau transferul Costa
Aveti posibilitatea de a vedea din timp excursiile organizate si puteti de asemenea estima distantele de parcurs (pe jos sau cu taxiul) pana la obiectivele pe care le vizati.
Restul e la superlativ. Practic nu am ce reprosa.
Va doresc vanate de vis tututor!
@raduda74:
”Am revenit recent dintr-o croaziera cu Costa Pacifica in Mediterana de Vest (Savona - Marsilia - Barcelona - Valencia - Cagliari - Civitavechia -Savona).
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).
NB: linkul SCRIE IMPRESII poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2017 Croaziera Mediterana de Vest 13-20 mai 2017 — scris în 01.06.17 de adriador din IASI - RECOMANDĂ
- Oct.2016 Croaziera Costa Diadema - Mediterana — scris în 19.10.16 de A_Alexandra din ROMANIA - RECOMANDĂ