ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 07.06.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2010
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 81 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un concediu relaxant

TIPĂREȘTE

Am fost la Concorde in perioada 22-29 mai (7 nopti, 850 de euro - 2 persoane).

Rezervarea am facut-o din timp (in februarie), asa ca am beneficiat si de EARLY BOOKING de 25%.

In Turcia, m-am deplasat cu masina, cu cazare intermediara in Istanbul. Am cheltuit 300 de euro benzina, in Turcia am alimentat de 4 ori, benzina fiind ff scumpa (3, 65 lire = aproximativ 8 ron), dar am impărţit costul pt ca am mers impreuna cu frate-meo si sotia lui.

Am ajuns la hotel dupa amiaza, pe la 2: 30, cat timp cei de la receptie au realizat CHECK IN -ul am fost invitati sa mancam la FOOD COURT (restaurantul bar de langa piscina). Ni s-au dat 2 cartele pentru intrarea de la camera si 2 cartele pentru prosoape pe care le puteai schimba de cate ori doreai pe zi.

Camera era curata, avea LCD (se prindea si TVR International, dar nu m-am dus in concediu sa ma uit la tv), minibar (pe care il umpleau zilnic si continea 2 sticle de apa minerala, 2 doze de bere EFES, 2 sucuri, 1 sticla de cola, 1 sticla de apa plata), o farfurie cu fructe (un mar, o banana, o portocala). Baia era foarte curata, prosoapele le schimbau in fiecare zi, doar trebuia sa le lasi jos pe gresie. Un detaliu interesant l-a reprezentat faptul ca intre camera si baie era un geam (puteai sa-ti vezi sotia facand dus:)). faceau curat in fiecare zi, si-ti impodobeau patul cu flori, iar asternutul il asezau in diverse forme. Daca nu doreai sa fi deranjat, puneai semnul "DO NOT DISTURB" la usa.

Hotelul are 4 piscine, una mare (cu sezlonguri si umbrelute), una de relaxare (unde aveau saltele, perne si umbrelute - aici am stat cel mai mult), una la SPA si una la AQUA PARK (era deschisa intre 10 si 12).

De asemenea pe malul marii gaseai sezlonguri la umbra si niste pavilioane (dar se inchiriau cu 30 de euro si nu am considerat ca merita). Pe ponton gaseai saltele si umbrelute. de asemenea la plaja era un bar cu sucuri si bauturi.

Restaurantul principal era imens, mancarea foarte variata (carne de pui, miel, peste, legume gratinate, legume marinate, salate, branzeturi, sucuri, fructe in belsug, prajituri nu mai vorbesc). La micul dejun (intre 7-10) gaseai toast, multe feluri de iaurturi, omleta, bacon, cereale, croissante si multe altele. Pranzul se servea intre orele 12 si 14 si puteai gasi si supe. Cina intre orele 19 - 21: 30, in fiecare seara organizau un meniu cu specific (italienesc, international, turcesc, peste). Dupa fiecare masa, mancam miez de pepene, capsuni si inghetata. Aproape de plaja era un cort amenajat unde puteai manca delicioasele gozleme preparate pe loc (zilnic intre orele 14-17), si puteai bea airan (iaurt turcesc).

Mai exista FOOD COURT care functiona intre orele 14: 30 - 17: 30 si la care am mancat cand ne-am cazat, precum si un BAR langa piscina unde serveau sucuri, cocktail-uri si alte bauturi.

Hotelul avea 6 restaurante a la carte, foarte aglomerate, dar fratele meu s-a descurcat cu rezervarea si am reusit sa mancam la 4 dintre acestea (cu specific turcesc, fructe de mare, barbeque si asiatic) - erau gratis, dar le-am lasat bacsis la sfarsit.

Personalul a fost foarte amabil, toata lumea zambea si erau gata sa te serveasca cand aveai nevoie.

Echipa de Animatori, de asemenea, a fost foarte tare, dar nu agasanta. Stiau si cuvinte romanesti. In fiecare zi se organizau jocuri si turnee (tenis de masa, tenis de camp, darts, volei pe plaja, polo, baschet in apa, fotbal, tir), iar seara, castigatorii erau urcati pe scena si li se dadeau diplome.

In hotel gaseai si o sala de jocuri mecanice, cu biliard, bowling si alte jocuri.

Mai era SPA-ul unde puteai face gratis sauna si baie turceasca, restul fiind contracost. Aveau o sala de fitness extraordinara, dotata cu aparatura de ultim moment.

Am uitat sa mentionez ca exista un club pentru copii cu piscina proprie, unde prichindeii erau angrentati in diverse jocuri si activitati, fiind supravegheati de personalul hotelului. Seara, intre 20: 45 si 21: 30 era spectacol pentru copii la amfiteatru, unde erau urcati pe scena si cantau cantecele.

Tot la amfiteatru, in fiecare seara se organiza cate un spectacol care tine pana in jurul orei 23 (magie, acrobatii din Beijing, dansuri populare din Turcia, miss Concorde cu participante din randul oaspetelor, dans-sea of love, concurs cu participarea publicului). Impresionant a fost prezentatorul spectacolelor, care vorbea cursiv 5 limbi.

A fost un concediu superb, turcii stiu sa faca turism (nu ca madam udrea:)). )

In ultima zi am gasit in camera un chestionar, in care eram rugati sa ne exprimam parerile cu privire la fiecare locsor (restaurant, bar) si la personalul hotelului (ii interese inclusiv daca ne-au zambit).

Sper ca nu am uitat ceva, iar daca aveti intrebari nu ezitati si scrieti.


[fb]
---
Trimis de samalex in 29.06.10 01:03:04
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3199 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

48 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (samalex); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 camera cu vedere la mare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7100 PMA (din 12 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 81.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    48 ecouri scrise, până acum

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [29.06.10 01:17:43]
    »

    Felicitari samalex pentru review(mai ales ca este primul scris de tine aici pe site)

    Foarte util si bogat in informatii chiar merita punctat un astfel de review.

    samalexAUTOR REVIEW
    [29.06.10 02:16:07]
    »

    multumesc.

    Sper sa mai am ocazia sa postez si in viitor.

    Am uitat sa mentionez ca aveam internet gratis in camera si wireless in lobby.

    creivean
    [29.06.10 05:48:29]
    »

    Super fain sejur, super fain review, care-ţi aduce puncte şi de la mine.

    Să înţeleg că, internetul în lobby era wireless, iar în cameră prin cablu ? Dacă da, era cablu ? Că am stat şi eu la hoteluri cu internet prin cablu, dar nu-ţi dădeau cablu. Felicitări.

    samalexAUTOR REVIEW
    [29.06.10 06:57:18]
    »

    da. in camera iti dadeau cablu.

    presario
    [29.06.10 09:16:58]
    »

    Feliciati + vot.

    Mi-am adus aminte de sejurul meu din 2007 de la Concorde.

    CCRRIISSYY
    [29.06.10 09:32:58]
    »

    Bravo, super rw tau. Cred ca v-ati simtit extraordinar. Intr-adevar, turcii stiu sa faca turism, nu ca.....noi.

    creivean
    [29.06.10 10:29:58]
    »

    Au apărut şi pozele. Minunate. Mă tot gândesc pentru la anu' (dacă-mi conving consoarta să urce-n avion), la Concorde sau Miracle (are şi el review-uri bune anul ăsta).

    TORA INGRID
    [29.06.10 10:54:44]
    »

    Ma alatur celor care te felicita ptr primul review, atat de reusit, si-mi amintesc ca vedeam Concordul de pe terasa de la Rixos, dar si mai bine de pe pontonul ce intra in mare. ma bucur de satisfactia ce-ai resimtit-o alegand acest hotel.

    Vin si punctele de la mine, cu drag!

    TORA INGRID
    [29.06.10 11:02:23]
    »

    e interesant de ce au ales forma aerodinamica a avionului concorde ptr a construi hotelul. eu personal nu am gasit o explicatie, dar am gasit informatii interesante despre Concorde:

    Aérospatiale-BAC Concorde a fost un avion supersonic de pasageri. A fost rezultatul unui tratat guvernamental încheiat între guvernul francez şi britanic, combinând eforturile companiilor Aérospatiale şi British Aircraft Corporation. Cu doar 20 de aeronave construite în total, costul fazei de dezvoltare a reprezentat un mare eşec economic. În plus, Air France şi British Airways au fost subvenţionate de guvern pentru a cumpăra aeronava. Dintre unicele aeronave supersonice comerciale Concorde a avut cel mai mare succes, Tupolev Tu-144 fiind cealaltă aeronavă. Tu-144 avea o viteză maximă mai mare, dar consumul era mai mare şi autonomia mai mică faţă de Concorde.

    Zburând pentru prima oară în 1969, Concorde şi-a început serviciul comercial în 1976 şi a continuat timp de 27 de ani. A operat zboruri transatlantice din Heathrow, Londra (British Airways) şi Charles de Gaulle, Paris (Air France) către JFK, New York şi Dulles, Washington, zburând la viteze record, sub jumătate din tipul altor avioane. Concorde a mai stabilit şi a alte recorduri, inclusiv recordul mondial oficial FAI "Westbound Around The World" şi "Eastbound Around the World" la viteză. si sursa unde mai sunt multe altele:

    click aici

    Asadar, Concordul a fost un proiect economic esuat, in timp ce proiectul hotelier inca... zboara. Sau o fi ca pasarea Phoenix!?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [29.06.10 12:49:35]
    »

    creivean , intre Concorde si Miracle alege fara ezitare Concorde.

    Desi amandoua sunt de 5* "joaca" in divizii diferite.

    presario
    [29.06.10 12:56:29]
    »

    Andox - care ar fi motivele diferentei dintre Concorde si Miracle ?

    Eu am fost la Concorde, iar Miracle l-am vazut doar pe dinafara si zona de lobby-receptie. Asa am auzit - la vremea respectiva - ca Miracle ar fi mai "slabut" decat Concorde, dar m-ar ajuta si alte pareri.

    michaela_1961
    [29.06.10 13:29:42]
    »

    Bravo ! Ai facut o alegere excelenta si impresiile pe masura ! vad ca nici pretul nu este exagerat.

    Spune-mi te rog despre spatiul verde din jurul hotelului si despre plaja si mare (intrare lina in apa ?!), terasa restaurantului principal era spatioasa? Multumesc anticipat !

    anca_l*
    [29.06.10 15:50:42]
    »

    Felicitari si sper sa ai in fiecare an o poveste asa frumoasa, sa ne mai incarcam si noi bateriile! Oricum, eu am inteles ca acest hotel Concorde a fost ales hotelul anului2009. Puncte si de la mine.

    vacanta2007*
    [29.06.10 17:03:53]
    »

    Buna,

    Te rog imi poti spune cate tobogane erau la Aqua Park si ce program de functionare aveau?

    Multumesc

    ssorinss
    [29.06.10 19:05:27]
    »

    A fost votat si in 2010 din cate stiu eu...

    Oricum de 5 ani (de cand a fost facut) in fiecare an a primit unul sau mai multe premii.

    Topogane din cate stiu sun 2 mari (1 inchis si 1 deschis) aceastea sunt lungi si circulare...

    Iar 1 lat ca o banda... si 1 topogan obisnuit si scurt.

    Super rw... votat si de mine.

    Unul dintre cele mai frumoase hoteluri din Lara.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    samalexAUTOR REVIEW
    [29.06.10 19:55:33]
    »

    michaela_1961: Spatiul verde din jurul hotelului era foarte mare, bogat in vegetatie, chiar mai multa decat ma asteptam... multe flori, leandrii, copaci de tot felul (o parte din poze le-am postat, sotia a facut foarte multe)... iarba verde foarte multa si bine intretinuta... zilnic era tuns gazonul... Pe langa asta gaseai un teren mare de fotbal, un teren de mini golf, un teren unde se facea gimnastica dimineata, avea niste miniporti si se organizau mai multe jocuri... mai erau 2 terenuri de tenis, dar care puteau fi folosite si pt baschet... Exista un teren unde oaspetii de la C-CLASS (care aveau peste 30 de zile de cazare de-a lungul timpului) aveau privilegiul de a planta cate un pom si in lobby existau poze cu ei.

    Plaja era mare, aveau sezlonguri la umbra sub un fel de copertine, Nisipul era foarte fin... puteai sa-ti lasi lucrurile pe plaja, nu se atingea nimeni.

    Intrarea in mare era lina, nu chiar ca la Mamaia, mai degraba ca la EFORIE, apa a fost putin rece si au fost valuri in perioada cand am fost noi... dar am reusit sa ne balacim pana la urma... foarte sarata in schimb (mai mult ca la noi)... dupa ce am iesit din mare mi-au ramas granule de sare pe corp si par. Ne-a povestit o nemtoaica ca ea fusese in ianuarie la Concorde si erau 17 grade afara si a putut face baie in mare.

    Terasa restaurantului principal era foarte spatioasa, erau in jur de 25-30 de mese a cate 4-5 locuri fiecare.

    Daca vrei sa stii mai multe poti sa-mi lasi email-ul tau... eventual iti trimit poze...

    vacanta2007: la AQUA PARK erau 4 tobogane, 2 mari circulare (din care unul acoperit) si doua mai mici drepte... poti sa le vezi in poza pe care am postat-o.

    samalexAUTOR REVIEW
    [29.06.10 20:15:36]
    »

    vacanta2007: toboganele de la AQUA PARK functionau intre 10 si 14, iar dupa-amiaza parca intre 16 si 18

    mandi
    [29.06.10 22:08:15]
    »

    Andox , ce hotel ai alege in Kemer sa fie la serviciile Delphin ca nivel ?

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [29.06.10 23:43:28]
    »

    pana vine Andox, iti raspund eu, un fan convins Delphin -- pana anul acesta, nu credeam ca-mi voi dori un hotel in zona Kemer.

    Anul acesta am incercat din rasputeri sa ajung la Vogue Avantgarde - nu am reusit, pentru ca nu am mai gasit locuri disponibile in iunie, cand puteam sa merg. Hotelul este, in mod cert, unul de calibrul "Delphin" - atat in privinta dotarilor de inalta clasa, cat si in privinta facilitatilor super pentru copii!

    Serviciile nu le-am putut evalua suficient (am stat doar o noapte, in trecere), insa dupa tot ce-am vazut si aici exista similtudine.

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [30.06.10 00:41:28]
    »

    @mandi daca ar fi sa aleg un hotel in Kemer desi acum nu stiu daca sunt sau nu comparabile cu Delphin as alege dintre urmatoarele:

    - Vogue Avantgarde - am incredere deplina in gustul si nivelul de apreciere a lui tm67bru.

    - Amara Dolce Vita - am citit numai lucruri bune despre el , chiar si pe AFA sunt 3 review-uri care il lauda.

    - Paloma Renaissance Antalya Beach Resort din Beldibi , despre care nu stiu mare lucru dar imi place pur si simplu cum arata si locul unde se afla. Faptul ca face parte din grupul Paloma care are servicii foarte bune este o garantie in plus.

    - si de ce nu chiar si Rixos Sungate care nu mai are nevoie de prezentare.

    @presario, dupa Concorde, Papillon Zeguma, Cornelia Diamond , Gloria Verde si Kefaluka ti s-a urat cu binele ?

    Miracle este un hotel bun pentru banii pe care ii dai . Punct si atat , nimic mai mult.

    Faptul ca un sejur acolo costa cu avion cu tot cat ai dat tu la Kefaluka fara transport spune multe.

    De altfel de cand studiez hotelurile din Turcia am observat un lucru simplu. Lasand la o parte ofertele last minute , pretul spune multe despre un hotel.

    Asta nu inseamna ca nu poti gasi un hotel ieftin la care sa te simti foarte bine .

    Totul este sa mergi cu asteptari realiste , dar tu stii astea mai bine decat mine.

    mandi
    [30.06.10 08:09:32]
    »

    va multumesc !

    presario
    [30.06.10 09:26:48]
    »

    Andox - multumesc, mi-ai luat vorba din gura.

    "Anticipam" oarecum raspunsul tau.

    Ar fi bine daca multa lume ar merge cu asteptarile in concordanta cu suma platita.

    Una este sa dai 90 Eur - pe cam standard, alta este sa dai 100 Eur, alta este 120 Eur si cu totul alta este la 200 Eur. Clar ca oriunde te poti simti bine, chiar daca bei J&B. Daca vrei sa bei Chivas si Martel, dai mai mult. Daca vrei pricine mai mari si mai "futuriste", dai mai mult, daca vrei 20 de feluri in loc de 15, dai mai mult, etc

    Important e sa gasesti "echilibrul".

    PS - in zona Kemer - preferatele mele ( din ce am vazut pe net si din ce am citit ) sunt

    Amara Dolce Vita

    Rixos Tekirova

    Rixos Sungate

    Vogue Avantgarde

    Nu neaparat in ordinea asta, ordinea este pur intamplatoare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    michaela_1961
    [30.06.10 22:32:43]
    »

    @ Smalex, multumesc mult pentru amanunte si pentru amabilitate. Vad ca ai postat poze si aici, nu vreau sa te deranjez in plus pentru ca am epuizat vacanta deja.

    @Pana cand am ajuns anul acesta in Lara visam si eu la Kemer si ma tenta Amara Dolce Vita in mod special. Acum m-am indragostit de plaja din Lara si cred ca va trece timp pana sa schimb locatia. Pentru cei care sunt adeptii piscinelor nu are importanta, dar noua ne-a placut mult ca era plaja de nisip, intrarea lina si nisip pe fundul marii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sorinel75
    [01.09.10 00:20:38]
    »

    am fost si eu la concorde in 2008 si intradevar este un hotel de top ! anul trecut am fost la baia dar nu se compara cu concorde asa ca .... maine plec tot la concorde )

    poate gasesc aceeasi animatori !!

    michaela_1961
    [01.09.10 09:01:40]
    »

    Ptr. Sorinel75 : Drum bun si vacanta frumoasa ! Asteptam impresii la intoarcere !

    gioko
    [25.01.11 12:08:49]
    »

    Salut,

    Incerc sa aflu si eu detalii relevante din acest comentariu, ca de altfel si din restul celor postate la aceasta sectiune, insa cu toata silinta pe care mi-o dau nu reusesc. Ceea ce mi-a atras insa atentia in mod deosebit este ca nimeni nu vine cu argumente clare si concise (cel putin la nivelul comparatiei dintre Miracle Deluxe si Concorde). Sunt convins ca exista diferente (anul trecut am fost la RIXOS LARES si pot realiza ce inseamna una si ce inseamna alta), insa diferentele acestea sa fie oare chiar atat de mari incat sa justifice o diferenta de pret/hotel de 19 - 20 milioane lei/sejur? Toti spun aici, du-te la Concorde nu la Miracle... dar nimeni nu argumenteaza... de ce sa fac asta? ! Pai din punctul meu de vedere (al argumentelor), haideti sa va arat cum privesc lucrurile:

    1) Miracle Deluxe mi se pare mult mai impunator ca arhitectura decat Concorde;

    2) privind camerele de la Concorde le vad foarte inguste si mici, practic de la pat pana la lcd este doar 1m, comparativ cu fotografiile pe care le vad eu pe amfostacolo.ro referitoare la Miracle (sau ma rog cel putin la fel de spatioase). In plus mi se pare o prostie sa ai geam din camera spre baie (... oare copilul meu, maricel de altfel, se poate uita la noi adultii cand facem dus sau alte nevoi omenesti) ? Consider ca baia trebuie sa ramana un loc intim, nicidecum in felul in care au gandit-o cei de acolo;

    3) vegetatia de la Concorde este net inferioara ca aspect, diversitate, amplasament fata de cea de la Miracle si asta tot din fotografiile postate. Pai degeaba pui piscinele pe langa palmieri (care de altfel sunt numarati pe degete) daca acestia au doar 3-4 frunze si nici alea crescute bine. Asa cum am mai nuantat anterior, predomina tufisurile si copaceii obisnuiti la CONCORDE, daca are cineva alta parere sa-mi justifice cu poze (nu doar cele 2-3 din site pe care le-am vazut si nu m-au impresionat);

    4) piscinele... aaaa... piscinile au ajuns la rand sa le comparam. Pai ce vad la CONCORDE una clasica dreptunghiulara (destul de mica) si cateva bazinase la fel de anoste? Pai hai sa privim forma futurista a celor de la Miracle (sau chiar Titanic, Rixos sau orice alt hotel din vecinatati) si atunci intreb... care sunt oare mai atragatoare??? . In plus de asta priviti in poze amplasamentul "bazinului" de la AQUA PARK departe de piscina principala si de orice bar din resort (lucru facut cu cap de altfel de catre "arkadasi") si intrebarea mea vine in mod logic: daca eu vreau sa ma relaxez in piscina mare la un cocktail si copilul vrea la tobogane, cum sa il supraveghez daca intre noi e atata distanta? Inseamna ca unul din noi trebuie sa se sacrifice. Privind pozitionarea piscinelor de la Miracle, toata treaba asta devine un lucru usor de realizat, care in mod cert va impaca si capra si varza;

    5) am ajuns si la barul de pe plaja (sau si la alte baruri din resort expuse in fotografii). Oare acela se poate numi bar, cel putin dupa cum arata? Sotia mea spune ca seamana cu un ghereta de ziare din Cismigiul anilor '80, fara scaune, inghesuit, cu dozatoare de apa in afara lui. Pai priviti-le un pic pe cel de pe plaja lui Miracle (si fara sa fiu rautacios chiar Rixos Lares), care intr-adevar pot fi numite baruri, ba chiar si arata astfel daca mai tinem cont ca au si scaune unde sa servesti ceea ce comanzi la umbra, beneficiind de atentia barmanilor. Povestea cineva pe site ca sunt 8 baruri in Concorde si vai ce chestie nemaintalnita este, insa... as adauga eu pt ca exista un insa - doua din ele sunt cu plata (zice el) si inca 2 (zic eu din pozele postate) semana identic cu cel de pe plaja, adika pot fi numite puncte de racorire si hidratare nicidecum baruri;

    6) plaja de la Concorde e identica ca aspect (si asta tot din fotografiile postate) cu cea din Miracle, asa ca unde este diferenta net superioara in privinta primului resort? ;

    7) distractia de seara pt adulti pentru ca trebuie sa vb si despre ea. Din ce se povesteste in privinta ambelor resorturi, la Concorde se pun seara filme pe ponton (la doua seri de fapt) si uneori dicoteca (tot pe ponton, care in opinia mea e inadecvat data fiind suprafata lui mica). La Miracle ce vad, ... discoteca pe plaja, muzica live la terasele hotelului unde se danseaza chiar langa mese... eeee alta treaba daca te duci sa te simti bine si nu sa vezi calitatea materialului de la cearsaf sau prosop sau rosturile gresiei din baie;

    8) povestea un domn pe site ca exista whisky J. B sau nu stiu de care la discretie, insa nu pot fi sigur 100% cat de reala e afirmatia (este singurul care sustine asa ceva) desi in mod normal UAI asa ar trebui sa ofere. Tin sa va precizez insa ca la Rixos (chiar daca a fost frumos) nu a fost vb de asa ceva... nuuuu. Acolo am fost servit cu vin turcesc la sticla (de un gust asemanator celui de 10 lei de la noi din supermarket), cocktailuri facute din bauturi locale, bere efes la doazator, sucuri (fanta, cola, sprite) la dozator si apa. Tot ce era strain si de calitate se platea in plus de UAI si nu e normal. Se pare ca incet incet in ultimii ani multe resorturi incep sa procedeze asa, inlocuind bauturile internationale cu cele locale, iar repercursiunile se vor vedea pe parcurs;

    9) intr-adevar la capitolul mancare stau mai bine cei de la Concorde (si asta tot din ce am citit pe site) decat cei la Miracle (nu sunt carcotas sa nu recunosc asta), insa... nu stiu daca poate cineva sa manance atat de mult, sau ma rog poate ca unii vor aripioara de rechin pe pat de caracatita... no coment.

    Legat de aceste 2 ultime puncte: bauturi straine (care sa zicem ca exista) si o mancare mai diversificata (servita mai frumos si intr-o sala mai cocheta), ma tot intreb daca merita sa cheltui 20 de milioane (lei vechi) in plus pe acelasi sejur, ... pai nu va suparati cu banii astia mai stau in plus si la noi pe litoral vreo 4-5 zile cu 3 mese pe zi (am zis doar 4-5 zile in plus, nu ca as inlocui litoralul turcesc cu cel romanesc pt. ca nu exista comparatie). Mai mult de atat, sunt lucruri care nu imi plac la Concorde... camerele, piscinele, vegetatia, barurile comparativ cu Miracle si ma intreb de ce sa il aleg pe acesta, doar pt cateva pahare de whisky mai bun si cateva portii de mancare gratis de la A LA CARTE (economie vreo 80 euro in toata vacanta per/sejur), toate servite de niste chelneri mai surazatori sau mai binevoitori, care nu uita insa sa imi reaminteasca cat de mult apreciaza ei bacsisul (doar de asta se comporta asa nu din dragoste fata de clienti) ??? Merita oare?

    Ca sa arat ca nu sunt un ignorant (basca faptul ca am mai vizitat si alte tarisoare de pe planeta noastra), cunosc ca Resortul Concorde a castigat premii internationale pe ultimii 3 ani (m-am documentat si despre asta), dar criteriile luate in considerare sunt totusi unele tehnice raportate la cerintele turistilor din lumea intreaga (unde noi mai avem pana sa ajungem), asa ca nu sunt nici impresionat si nici convins.

    In incheiere consider ca acestea sunt argumente clare dupa care cineva poate sa isi faca o perere despre un resort sau nu. Nici in acest moment nu sunt lamurit daca sa merg la Concorde (asa imi doream initial) sau nu, pentru ca nimeni nu reuseste inca sa ma convinga sa o fac. Nu vreau sa vorbesc de alte resorturi (Delphine PALACE, delphine diva, etc)... despre acelea mi-am facut o parere clara citind ce ofera, vazand fotografiile postate din incinta lor si analizand raportul calitate/pret. Va astept cu sugestii, informatii, explicatii ample sau cu orice doriti ca sa ma convingeti (daca doriti bne-nteles, daca nu... NU) ca acest Concorde merita banii pe care ii cere (am o oferta de 2100 E la 2 adulti si un copil de 11 ani cu tot cu avion si taxe aeroport), comparativ cu o oferta de 1615 E la Miracle in aceleasi conditii (avion, taxe, etc). Diferenta 485 E.

    In speranta ca nu am deranjat si ca ceea ce am scris aici reprezinta un comentariu constructiv, imi exprim toata disponibilitatea pentru raspunsurile voastre.

    Sa auzim de bine.

    P. S Se spune ca omul sfinteste locul, iar eu ma duc sa ma simt bine, sa fac baie, plaja, sa dansez... nu vreau sa ma scrpine nimeni la talpa, ci doar sa fiu un om normal.

    Pensiunea_Roua
    [25.01.11 12:15:25]
    »

    frumos review si poze excelente, am trecut si eu pe langa el intr-o plimbare este chiar impresionant

    gioko
    [25.01.11 12:21:41]
    »

    P. P. S. Comentariul meu anterior s-a referit la raspunsul dat de Andox lui @presario intr-un review de mai sus.

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [25.01.11 20:35:20]
    »

    gioko, sa-ti raspund punctual.

    1. Mie imi place mai mult arhitectura de la Concorde. Aici pana la urma este chestie de gustul fiecaruia

    2. Camerele au intre 28 si 32 m2 atat la Concorde cat si la Miracle. Ambele hoteluri avand o forma mai "ciudata", unele sunt mai late, altele mai lungi in functie de pozitia din hotel. La baie este o perdea care se poate trage la geamul respectiv.

    3. Dupa parerea mea vegetatia este mai bogata la Concorde decat la Miracle unde este mult beton in jurul piscinei. Ambele hoteluri sunt construite in 2005 deci palmierii au crescut la fel, nu cred sa aiba mult, mai multe frunze la Miracle. (o sa pun si un link sa vezi o gramada de poze.)

    4. Este adevarat ca forma piscinei de la Miracle este mai interesanta si cred ca si mai mare dar aceasta trebuie sa deserveasca clienti de la 580 de camere din care 122 camere family cu capacitate de 4+2 iar la Concorde doar 385 de camere din care doar 35 family.

    Aquaparkul de acord cu tine, este mult mai bine pozitionat la Miracle.

    5. Iarasi adevarat barul de pe plaja de la Concorde este mic insa in apropiere este unul cu restaturant unde poti servi masa la pranz.

    6. Plajele sunt cam la fel fiind doar cateva sute de metri intre hoteluri.

    7. Despre distractie nu pot sa-ti spun nimic, depinde foarte mult de echipa de animatie, de ce vor sa faca managementul hotelului etc. Nu este o chestie standard de la an la an.

    8. La Concorde sigur gasesti bauturi straine. Acum ca nu o fi Chivas sau Martel asta este alta discutie. Iar vinurile sunt la majoritatea hotelurilor turcesti.

    9. La mancare si eu zic ca cei de la Concorde stau mai bine. Pana la urma acolo se plateste mai mult si asta clar se vede si in mancare.

    In concluzie mie imi pare un hotel superior Concorde, INSA daca mergi cu asteptari realiste te poti simti bine si la Miracle.

    Totul este sa fi constient ca pentru bani mai putini primesti mai putin.

    Trebuie sa iei in calcul ca Miracle este unul dintre cele mai ieftine resorturi din zona Lara dar asta nu inseamna ca este un hotel dezastru.

    Totusi am o nelamurire unde ai gasit aceste preturi pentru ca in mod normal nu este decat o diferenta de vreo 200 de euro intre cele 2 hoteluri.

    Daca ai ambilitatea imi spui si mie prin mesaj privat?

    Linkurile cu poze:

    Concorde

    Miracle

    gioko
    [25.01.11 21:40:23]
    »

    Salut,

    In sfarsit raspunsuri pe masura asteptarilor mele din punct de vedere al complexitatii informatiilor. La punctele 1) si 2) sunt de acord cu tine; la 3) inca nu m-ai convins (raman la parerea ca Miracle are o vegetatie mai bogata in palmieri decat Concorde chiar daca la piscine este mai mult beton, pana la urma acolo fac baie si plaja, plimbarile le fac pe aleile resortului, iar in privinta frunzisului palmierilor tind sa cred ca chiar daca au fost plantati in acelasi an conteaza cat de dezvoltati erau ei la acel moment); la punctul 4) cadem la pace in sensul ca intr-adevar este mai multa lume la Miracle, dar si piscina principala e mult mai frumoasa si mai mare decat cea de la Concorde (dreptunghilara - clasica), La Aqua park vad ca mi-ai dat dreptate; la punctul 5) vad ca iar mi-ai dat dreptate cu barul (eu vreau sa beau bere la greu pe plaja si mi-as fi luat un sezlong chiar lanaga bar... daca ''exista''), faptul ca exista un restaurant in apropiere (pe care l-am studiat din pozele postate pe site dar si cu GOOGLE EARTH) nu ma incalzeste prea mult atata timp cat ma departez de plaja si nu sunt acolo in mijlocul... valurilor, nisipului (ha ha ha); la punctul 6) vad ca iar imi dai dreptate-plajele sunt la fel fiind despartite doar de cateva sute de metri, niciuna din ele nu detine un avantaj fata de cealalata, poate Miracle ca are bar... IMENS; la punctul 7) de acord cu tine insa daca citesti si postarile din anii trecuti la ambele resorturi vei observa un plus de distractie la Miracle (in sensul dansului langa terase sau pe plaja); la punctul 8) de acord cu tine, un punct in plus pt Concorde cu bauturile straine (ca tarie), pacat ca eu beau doar vin (ocazional un whisky), deci acelasi vin ca la Miracle sau Rixos Lares, poate nevasta-mea sa se bucure nitel la un ginn mai bun sau la un Martini (dar tot berea... banuiesc ca Efes... o cosmeticizeaza mai mult, nu ca nu i-ar fi placut o CORONA sau un AMSTEEL, dar cred ca tot locala au) deci si aici e loc la discutii... ; la punctul 9) de acord cu tine insa asa cum scriam si in review nu ma incalzeste cu nimik daca vad 20 de feluri in plus la Concorde fata de Miracle... tot friptura de pui mananc si salata... poate asa... la un a la carte sa mai creem un avantaj, ca alea din Miracle am auzit ca sunt mai slabute.

    Per ansamblul tuturor explicatiilor de ambele parti, voi mai reflecta la alegrea locatiei si din punct de vedere al pretului, care este iarasi un aspect important pt mine. Daca tu ai o oferta la Concorde mai buna ca a mea da-mi-o si mie pe mesaj privat (cum de altfel iti voi trimite si eu agentia cu care ma duc eu si crede-ma au cele mai bune preturi si sunt specializati pe Turcia, insa te-as ruga sa initiezi tu faza cu mesajul privat si eu iti voi da replay ca nu ma prea pricep cum sa fac).

    Pe final tin sa iti multumesc pentru raspunsurile tale documentate, care au facut ceva lumina in alegerea mea si... sa auzim numai de bine. Sper ca de acum inainte, citind aceste randuri, multi care vor dori sa posteze impresii pe site vor intelege ca doar cu astfel de explicatii (comparative pe cat posibil) pot face reviewuri din care altii sa isi formeze o opinie satisfacatoare.

    Toate cele bune.

    michaela_1961
    [25.01.11 23:31:18]
    »

    Super-utile discutiile voastre! Si eu eram cu ochii pe Concorde pentru anul acesta iar in urma documentarilor voastre incep sa ma intreb daca ce ofera in plus este si ceea ce ne dorim ca sa justifice diferenta de bani fata de un alt hotel? !

    De exemplu, comparand Delphin Alanya cu Rixos Lares din cele la care am fost noi, pot spune ca primul este superior ca servicii, se cunoaste si din pret, dar nici la RL nu ne-a lipsit nimic. Ba din contra, daca este sa compar piscinele sau spatiul verde, RL este in avantaj.

    Inca o data, felicitari ptr discutia initiata ! Cu cat mai bine informati cu atat mai putin deziluzionati!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gioko
    [26.01.11 10:12:11]
    »

    Multumesc pentru aprecieri, ... pana la urma asta ar trebui sa fie cheia alegerilor noastre, plusurile si minusurile transpuse in exemple. Asa cum scriam stau acum, in urma discutiei cu Andox, sa compar ceea ce imi ofere si un resort si celalalt. Cu toate ca sunt o persoana destul de pretentioasa ca standard de viata, niciodata nu depasesc limita bunului simt si nu doresc sa par altcineva decat cel care sunt atunci cand merg in concediu. De aceea sincer cred ca nu merita o diferenta atat de mare de bani -20 mil. - (din punctul meu de vedere) doar pentru 10 -15 paharele de whisky JB (va asigur ca si cel turcesc pe care l-am baut la RIXOS era bun) si vreo 20 de feluri de mancare in plus (pe care sigur doar le voi privi ca sa ca ma simt confortabil moral ca nu am dat banii de pomana, deoarece stomacul meu va fi oricum full). Asa ca imi place sa cred ca intotdeauna e bine sa fim realisti in alegerile noastre privind concediile peste hotare. Sa auzim numai de bine.

    P. S. Andox astept in continuare de la tine sa imi dai un mesaj privat (eu nu ma prea pricep sa-l initiez) pe care sa iti dau replay cu preturile mele de la cele 2 resorturi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [26.01.11 11:16:37]
    »

    gioko, ti-am trimis aseara mesaj privat. Verifica-ti mailul cu care te-ai inscris pe AFA. In caz ca nu gasesti mailul meu spune-mi si iti mai trimit odata.

    gioko
    [26.01.11 13:07:46]
    »

    Ti-am raspuns deja, mesajul tau mi-a ajuns acum o ora din pacate.

    gioko
    [26.01.11 14:14:59]
    »

    Buna michaela 1961,

    Voiam sa te intreb daca v-ati hotarat asupra vreunei locatii si in ce perioada. Noi asa cum ti-am scri oscilam inca intre Miracle delxe (plecare din 25.08.2011 cu Tarom cost tot pachet 1615 euro 2 adulti si un copil de 11 ani) si Concorde resort (cu o ultima oferta - plecare din 30.08.2011 cu Tarom cost tot pachet 1988,8 Euro 2 adulti si un copil de 11 ani). Spun asta deoarece... poate ne intalnim acolo la vreunul din hoteluri, asa ca nu strica sa intreb.

    Tinem legatura...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    michaela_1961
    [26.01.11 21:04:20]
    »

    Buna Gioko! Tocmai vroiam sa-ti scriu si eu sa-ti spun cat de mult te apreziez pentru ecoul scris mai devreme referitor la cat de realisti suntem atat in alegerea cat si in asteptarile de la un anumit concediu. Da! Minunat ai scris, in fond sticla de JB o poti lua si de acasa, sunt de acord ca nu sunt necesari 20 de milioane ca sa-ti faca vant turcul cu frunza de palmier sau ca sa moara vecinii de ciuda cand afla in ce De Lux ai fost!

    Referitor la concediul de anul acesta: noi de obicei plecam in iunie si inca nu stiu 100% daca vom pleca (este la mijloc o casa in lucru care trebuie terminata), cert este ca sunt deja presata de prietenii cu care facem concediile sa iau biletele. De fiecare data eu ma ocup, eu aleg hotelul, eu caut agentia mai ieftina si ei merg pe incredere. Trebuie sa ma laud ca nu i-am dezamagit niciodata, dar si meritul lor este ca nu sunt carcotasi si ne-am simtit minunat atat la vile in Kusadasi cat si la Delphin De Lux in Alanya.

    Despre hotelul pe care l-as alege, am spus deja ca pusesem ochii pe Concorde, dar eram framantata de aceleasi intrebari ca si tine. Oare merita asa diferenta de bani? ! Apoi mai am unul in cap, Sunrise Evren care este in Side in zona cu cea mai minunata plaja Evrenseki. Dar nu stiu pretul deocamdata, nu il au multe agentii in oferta, ma gandesc ca poate e mai rezonabil. Oricum, este un review despre el chiar aici pe site. Cea care a scris spune ca s-a simtit mai bine ca la Delphin. Altul ar fi Amara Dolce Vita-Kemer dar cred ca pretul si plaja ma vor face sa-l scot din calcul. Nici Miracle nu este o optiune rea avand in vedere super-pretul si plaja din zona. Ce sa zic... deocamdata studiez, visez, apoi ma uit in punga si ma trezesc!

    Oricum tu ai gasit niste oferte f. f. bune! O sa las aici ID-ul meu de mess care este acelasi cu e-mail-ul si poate ma contactezi pentru o discutie despre preturi si agentii. ID-ul meu este michaela_1961@yahoo.com

    Multumesc anticipat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gioko
    [28.01.11 09:40:55]
    »

    Ok, deja am initiat procedurile pe mess

    Admin
    [28.01.11 09:50:26]
    »

    Incepand cu 2011, in cadrul mai general al privilegiilor pe care vi le asigura statutul de membru AmFostAcolo, site-ul va ofera cele mai mici preturi pentru o vacanta in Turcia (lucrez la un anunt pe care-l voi posta in prima pagina referitor la acest subiect).

    De exemplu in cazul Concorde discutat mai sus de gioko, pretul pe care AFA il ofera este 1961 euro (2 adulti + 1 copil 11 ani, sejur 7 zile cu avion, plecare din Bucuresti la sf de august). Din cate stiu, este cel mai mic pret existent pe piata.

    Astfel de preturi puteti obtine pentru orice hotel din Turcia; oferta este valabila insa doar pentru membrii SILVER sau superior.

    Pentru alte preturi, de la alte hoteluri, ne puteti contacta -- pe mine sau pe webmaster25

    Admin
    [28.01.11 10:01:54]
    »

    Pentru Miracle, in aceleasi conditii (2ad+ 1copil, 29/30 august, 7 zile cu avion) pretul ar fi de 1550 euro - cu plata pana in 31.01

    gioko
    [28.01.11 20:14:27]
    »

    Salutare din nou la toata lumea,

    Acum cateva zile unul din voi mi-a dat pe site-ul amfostacolo.ro (insa nu-mi amintesc sectiunea: Rixos Lares, Miracle Deluxe sau Concorde desi am cautat pe toate), un link cu premiile luate de Concorde in ultimii 3 ani in Europa. As vrea sa il rog sa mai faca odata acest gest si sa-mi transmita respectivul link... pt. ca sunt interesat de hotelurile cu care intrase in competitie.

    Thank you!

    michaela_1961
    [28.01.11 23:34:03]
    »

    click aici

    Aici vad ca nu merg, poate nu m-am priceput eu ?! Ti le-am lasat si pe mess off-line.

    webmaster25
    [29.01.11 00:45:03]
    »

    Acum merg, linkurile trebuie activate de un webmaster.

    A intrat in competitie cu:

    Aska Costa Holiday Club, Turkey - sincer nu am auzit de acest hotel

    Kemer Resort Hotel- un hotel slabut in zona ANTALYEI.

    Rixos Premium

    Titanic

    plus vreo 3 resorturi din Spania si unul din Grecia si Portugalia.

    michaela_1961
    [29.01.11 10:50:17]
    »

    Nici de la Titanic nu am vazut multi turisti multumiti. Eu anul trecut am stat la RL langa Titanic si era o muzica (bubuiala) de te scotea din minti, plus ca am vazut ca se organizau si nunti in perioada sejururilor.

    Cei cu care am fost impreuna la Delphin, urmatorul an au fost la Rixos Premium si mi-au spus ca in privinta serviciilor Rixos-ul e mult mai slab. Si cum ? Delphin-ul chiar nu a fost nominalizat ???

    Ca atare, chiar nu mi se pare edificator acest premiu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gioko
    [30.01.11 13:10:23]
    »

    Multumesc michaela_1961 pentru link (exact de asta vorbeam).

    Dragii mei, luptele date in familie pt locatia de la vara au luat sfarsit, iar rexultatele voturilor finale dsunt urmatoarele: 1) filu meu un vot Concorde (argumentul forte- toboganele uriase compaativ cu cele din celelalte resorturi);

    2) nevasta-mea un vot pentru Concorde (argumentul forte muntii de torturi si prajituri ornate cu cockteiluri care de care mai imbietoare);

    3) eu un vot pentru Miracle (argumentele forte le stiti din alte comentarii de mai sus). ]

    Asa ca The WINNER is CONCORDE RESORT, iar ca sa vadeti ca nu ma mai sucesc am si luat bilete sambata.

    Perioada in care vom merge este 30 august - 6 septembrie, asa ca daca cineva se va gandi la acelasi resort in aceeasi perioada... ne intalnim acolo. Pana atunci abia astept sa mai citesc postarile celor care vor merge in iunie, iulie, august ca sa ma inspir...

    Sa auzim numai de bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gioko
    [30.01.11 15:11:41]
    »

    Imi cer scuze pt greselile de ortografie din comentariul anterior, insa am facut-o pe fuga, scriind cu laptopul pe pat intr-o pozitie destul de incomoda, insa stiu ca ma veti intelege.

    Bye.

    michaela_1961
    [30.01.11 22:16:26]
    »

    Te felicit pentru ca ai fost asa de hotarat si mai ales pentru ca ai avut ultimul cuvant: " Da, mergem unde votati voi! " ))))

    Sincer, ma bucur pentru voi si daca nu as avea niste probleme presante din cauza carora nu pot sa ma decid inca, as alege Concorde fara nicio ezitare.

    Sa aveti un concediu placut si sa ne impartasesti impresiile la intoarcere!

    gioko
    [30.01.11 22:26:01]
    »

    BUNA MICHAELA_1961

    Auzi... nevasta-mea cica te pupa pentru comentariul tau mai sus postat. Deh la mine in familie e democratie... ma supun majoritatii, insa i-am anuntat ca la anul va fi o dictatura crunta in ceea ce priveste urmatorul concediu.

    Sper sa nu am soarta lui Dibaciu (sau Impuscatu'... sau cum i se mai spunea).

    O seara buna!

    sstan
    [05.03.11 22:51:02]
    »

    as vrea sa stiu in perioada 18 iunie - 25 iunie, cam cate grade are apa marii? am citit diverse variante, dar poate imi spune cineva care a fost in perioada asta.

    multumesc

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    13 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anca_l*, CCRRIISSYY, creivean, gioko, mandi, michaela_1961, Pensiunea_Roua, samalex, sorinel75, ssorinss, sstan, TORA INGRID, vacanta2007*
    Alte impresii din această RUBRICĂConcorde DeLuxe Resort & Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.13892006874084 sec
    ecranul dvs: 1 x 1