ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.12.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 25.07.12
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUN-2011
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 41 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel Charles Budapesta

TIPĂREȘTE

In anul 2011 am vizitat Budapesta (vezi impresii). Ne-am cazat la Hotelul Charles, in Buda, hotel ce face parte din Grupul Star. Biletele de cazare la hotel le-am cumparat prin internet si am beneficiat astfel de o reducere la cazare. Studiind si alte site-uri referitoare la Grupul Star am obtinut si o reducere la restaurantele Grupului Star cu 20 % la orice masa. Interesant este faptul ca nici personalul de le receptia hotelului nu stia de reducerile acordate de Grupul Star pentru mesele servite la restaurantele proprii. La sosire pentru ca aveam cazare pentru 5 nopti receptionerul ne-a spus triumfator ca daca servim masa in acea zi la restaurantul hotelului avem o reducere de 10%. A fost foarte mirat cand am refuzat politicos, dar s-a lamurit dupa ce i-am prezentat corespondenta printata cu Grupul Star si totul a fost cum am vrut eu. A fost avantajos.

Hotelul este situat la doua statii de autobuz dupa ce treci Dunarea pe podul Elisabeta, deci este foarte aproape de centru. Daca va deplasati cu masina proprie hotelul are o parcare in curtea interioara, umbroasa si racoroasa. Daca veniti cu trenul e de preferat sa luati autobuzul 178 din fata garii Keleti, autobuz care te lasa coborand in statia Zsolt Street (Zsolt utca) la numai 200 m de Hotel, lateral. Se poate veni si cu autobuzele 8 sau 112, care te lasa chiar in fata hotelului, insa trebuie sa mergi putin din gara pentru a ajunge in statia de imbarcare. Din aeroport nu stiu cum se ajunge, dar va descurcati voi.

De afara, la prima vedere, nu va inspira faptul ca aici te vei simti foarte bine. Hotelul este insa foarte bun, daca stii sa alegi camerele. In 2011 camerele nu erau dotate cu ferestre termopan, dar se inchideau perfect fara sa simti vre-un discomfort. Pentru un sejur placut trebuie sa iei camera, de fapt nu sunt camere ci niste studiouri, cu vederea in curtea interioara. In caz contrar nu poti dormi de caldura si zgomotul strazii. Vederea spre curtea interioara este ideala, este liniste si o curte plina de verdeata.

Studiourile au un hol la intrare cu baia pe o parte si o bucatarie complet utilata, inclusiv frigider, pe partea cealalta. Bucataria este dotata cu loc de luat masa, vase, tacamuri, cu care nu prea am avut ce face, dar frigiderul era excelent pentru bere si apa minerala. Seara tarziu, cand ajungeam acasa, era perfecta o bere rece. Avantajul fata de alte hoteluri este ca exista o usa intermediara intre hol si camera, astfel incat nu se aude nici un zgomot de pe holurile hotelului.

Camera esta foarte mare, cu un pat imens, mobilier de dormitor intr-o parte si de sufragerie in cealalta (fotolii, canapea, masuta, comoda cu tv). Baia desi nu foarte moderna, a fost foarte curata, prosoapele se schimbau zilnic, curatenie se facea zilnic, personalul de servici era atent sa nu lipseasca hartia igienica, sapunul, etc. deci nu am avut ce comenta. Am uitat sa va spun ca hotelul este de 3 stele, insa am stat in multe hoteluri de 4 stele in conditii mult inferioare.

Hotelul esta dotat cu lifturi deci nu trebuie sa urci cu bagajele in mana. De fapt nu trebuie sa urci deloc cu bagajele, pentru ca dupa ce ne-am cazat un baiat de la receptie ne-a luat bagajele si ni le-a dus pana in camera, fara sa il roage nimeni. Exista si internet, in hotel fiind amenajat un Internet Café. Acum cred ca au si wi-fi.

Cazarea a fost cu mic dejun inclus. Micul dejun, in regim de bufet suedez, a fost foarte bogat, de la feluri de mancare calde, gustari reci si calde, la salate de tot felul, sucuri naturale, cafea de diverse sortimente, etc. Niciodata, cat ai fi fost de pretentios nu aveai nici o sansa sa te scoli flamand de la masa. In plus zilnic meniul era variat, deci nu mancai in fiecare dimineata acelasi lucru. Mesele erau foarte curate, aranjate cu gust si parca te atrageau sa te duci la masa. O muzica ambientala in surdina, in general clasica, te incanta tot timpul.

Fiind un oras cum am zis relativ mic veneam in fiecare zi sa servim masa de pranz la restaurantul hotelului, deoarece ambianta era placuta si unde v-am spus, am obtinut on-line o reducere la pret cu 20%. Pana la urma acest procent il imparteam cu chelnerii prin bacsis (in Budapesta se primeste bacsis), dar am fost multumiti si noi si ei. Meniul a la carte continea feluri de mancare foarte variate, pentru toate gusturile. Era redactat si in engleza, deci stiai ce sa ceri. In plus daca doreai ceva ce nu era trecut in meniu, nu te refuza nimeni, te serveau cu combinatia solicitata si tot timpul cautau sa te multumeasca. Preturile nu erau deloc piperate si cu reducerea de 20% chiar mici. Am baut si o bere locala foarte buna la restaurant.

Ce sa va mai spun, nu am ce reprosa nici in privinta cazarii, nici in privinta mancarii. Un hotel si un personal de nota 10. Situat aproape de centru.

Vi-l recomand cu caldura, dar tineti cont de recomandarile facute mai sus.


[fb]
---
Trimis de IULIU ANTAL in 17.12.14 19:22:37
Validat / Publicat: 17.12.14 19:54:47
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în UNGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1456 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (IULIU ANTAL); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hol intrare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 41.30 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster33
    [17.12.14 19:36:02]
    »

    Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației noastre de a scrie propriul set de impresii referitoare la această unitate de cazare.

    webmaster26
    [17.12.14 19:44:24]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    IULIU ANTALAUTOR REVIEW
    [18.12.14 07:50:19]
    »

    @webmaster26 - Este OK, doar ca intrarea in hotel este pe strada principala, perpendiculara pe strada indicata. Cam in zona indicata este statia de autobuz 178, statie unde trebuie sa coborati daca veniti de la gara.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    IULIU ANTAL
    Alte impresii din această RUBRICĂCharles Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035768985748291 sec
    ecranul dvs: 1 x 1