ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.11.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 26.08.11
    STATUS: PARTENER
    DATE SEJUR
    JUL-2010
    DURATA: 3 nopți
    familie cu copii
    1 AD. + 1 COPII -- v: 6

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    95.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 69 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 8 MIN

    Cu peripetii la un hotel bun – Best Western Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre

    TIPĂREȘTE

    Cu peripetii la un hotel bun – Best Western Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre

    02.11.2011

    In iulie 2010 trebuia sa debarc la Amsterdam impreuna cu prietenii mei si copiii nostri.

    Am hotarat sa mai ramanem acolo 3 nopti initial, dupa care ne-am hotarat la 5 nopti.

    Asadar, am facut rezervarea initial pentru 3 nopti pentru acest hotel, inca din decembrie 2009.

    La momentul rezervarii, deaorece prindeam o anumita promotie si un prêt foarte bun, am facut aceasta rezervare cu plata pe loc, nerambursabila.

    Voiam sa platesc 3 camere, pentru 3 nopti, adica 180 euro / camera, ceea ce insemna 60 euro / noapte / camera.

    Un prêt bun.

    Rezervarea am facut-o prin sistemul booking.com, si urma sa-mi fie retinuti din cont 180 x 3 euro, adica 540 euro.

    Deoarece sistemul de incasare a hotelului presupunea efectuarea a 3 plati de 180 euro si nu a uneia singure de 540 euro, am avut probleme cu banca.

    In momentul in care, la diferenta foarte mica de timp, acelasi comerciant solicita aceeasi suma din aceleasi cont de card, automat se declanseaza o procedura de siguranta care blochaeza a doua plata, considerand-o dubla.

    Nu am inteles nici pana acum, desi am dus lungi conversatii cu reprezentantii hotelului, de ce nu voiau sa solicite intreaga suma dintr-o data, avand in vedere ca cele trei camere faceau obiectul aceleiasi rezervari (aveam deci un singur numar de booking, nu trei).

    Din cauza acestei masuri de siguranta la plata cu cardul (pe vremea aceea nu aveam un card cu cip, desi nu stiu daca nu pateam acelasi lucru), mi s-a debitat contul pentru o singura camera.

    Aproape doua luni, incercari repetate, convorbiri fara numar pe e-mail si la telefon cu reprezentantii hotelului si multi, multi nervi au facut sa ajung in data limita la care puteam sa fac plata. In caz contrar pierdeam si rezervarea si banii, evident!

    Si atunci mi-a venit ideea sa incerc sa platesc cu alt card, in lei, ceea ce am si facut.

    Nu am facut asta de la inceput, deoarece prietenii mei schimbasera lei in euro si nu voiau sa plateasca acum in lei (pierdeau la curs).

    Am stat la telefon cu Germaine, un domn foarte dragut de la hotel, ore in sir si nu reuseam sa platesc. Omul a zis la un moment dat ca poate nu am banii in cont… ce putea sa zica.

    I-am trimis un extras de cont si raspunsul de la banca, tocmai pentru a-i dovedi ca am.

    Dar pur si simplu, sistemul automat al bancii refuza tranzactia.

    Ajunsesem sa-l intreb daca nu pot sa-i trimit banii printr-o alta modalitate: nu se putea – rezervarea era prin booking.com si trebuia sa utilizez sistemul de plata agreeat de acestia.

    In cazul in care nu plateam, eram oricum penalizata cu contravaloarea sumei de plata si ma alegeam si fara camere.

    Trebuia sa fac ceva.

    Incercasem cu un alt card atasat aceluiasi cont in euro si rezultatul a fost acelasi: banca refuza tranzactia (era vorba de acelasi cont).

    Ce sa fac? ce sa fac?

    Cu o ultima speranta, cu Germaine in telefon, i-am transmis datele altui card, atasat unui alt cont, in lei si, stupoare, am reusit sa platesc!!!

    Eram atata de fericita, incat am zis ca-i aduc o palinca neaparat!

    Asadar, la intoarcerea din croaziera prin tarile nordice, am debarcat la Amsterdam si am mers sa ne cazam. Eram 4 adulti si 3 copii (6,15,15 ani) si tone de bagaje.

    Era aglomerat la receptie, am stat frumos la rand.

    Cand mi-a venit randul, am prezentat rezervarea si ne-au fost repartizate cele trei camere.

    Asta era ok, dar nu era tot: aveam de platit pentru asta 640 euro / camera!

    Sa cad jos si mai multe nu.

    In fata mea era un tip foarte cu nasul pe sus. Adevarul este ca era cam cu un cap mai inalt decat mine, dar nici eu nu sunt chiar impresionabila.

    Asta dupa ce vazuse pasapoartele… caci pana atunci fuseses dragut.

    Si probabil ca avea cui sa dea camerele cu 640 euro in loc de 180, caci in spatele nostru mai erau 3 – 4 persoane.

    I-am explicat ca am platit inca de acum 7 – 8 luni, nimic.

    I-am arata si conversatia pe e-mail cu Germain, care imi confirmase ca fusesera incasate toate cele 3 sume. Degeaba.

    Pur si simplu nu voia sa inteleaga.

    Si culmea… Germaine nu mai lucra acolo, ca sa fie treaba, treaba!

    Credeti-ma, am conversat cu el in contradictoriu 3 ore.

    Copiii erau obositi, noi la fel, mie mi se ridicase tensiunea: eram la mijloc, doar eu ma ocupasem de cazare.

    Si, pe deasupra mai dadusem si banii.

    Sub nicio forma nu a vrut sa cheme un supervizor. Tot dadea niste telefoane, cine stie unde. Si ma ignora.

    La un moment dat i-am spus: ‘Stop domnule, cred ca acum vorbesti cu mine, nu cu alti turisti. Pana nu rezolvam treaba aceasta, nu te misti de aici, e clar? ’

    Foarte tare s-a mirat!!

    L-am intrebat ce este asa de mirat, el nu ar proceda ca mine in conditiile in care i s-au luat banii din cont si nu poate sa beneficieze de ceea ce a platit?

    Raspunsul sau a fost: ‘fa-mi dovada ca ai platit, la mine nu apare ‘.

    L-am rugat sa-l contacteze pe Germaine, dar Germaine nu mai lucra la ei….

    Si culmea, nici prima suma care mi se debitase din cont, fara probleme, adica 180 euro, nu aparea ca platita.

    Grav, da!

    Dar… aveau in hol internet, monitoare si imprimanta.

    Am luat legatura cu banca si i-am rugat sa-mi trimita un extras de cont de la momentul respectiv, din care sa reiasa ca am platit sumele.

    Nu va spun cat am vorbit si cu acestia, deaorece nu-mi aminteam cu exactitate datele in care platisem odata 180 euro si apoi de doua ori c/v a 180 euro, in lei.

    In fine, intr-un final, dupa multe convorbiri si multa bunavointa, am primit pe e-mail extrasele de cont in cauza: unul in lei si unul in euro.

    M-am dus la domnul cel ‘amabil’ si i-am cerut hartie sa pot lista, ca sa-i fac dovada celor solicitate: adica dovada platii.

    S-a blocat!

    Probabil sa fi avut prea mult tupeu?

    Noooo…. Cred ca am fost prea draguta!

    Am ridicat si eu din sprancene a intrebare (este o problema??) si imediat mi-a dat fix 2 pagini.

    Evident, altfel nu se putea, ca mi-au trebuit 3 pagini, asa ca i-am mai cerut una.

    Ca sa o spun pe sleau, mi-a dat-o pe a treia cu un sictir, memorabil.

    Cu un sictir la fel de memorabil, dupa ce le-am listat, i-am pus extrasele in cauza fix in fata.

    Acum alta belea: doua dintre camere fusesera platite in lei, deci suma era in lei, nu in euro, asadar era vorba de o alta suma, nu 180.

    Da-i si explica-i individului ceea ce deja ii spusesem: ca mi se debitase pentru o camera contul in euro si pentru doua camere, contul in lei.

    Tipul tot nu si nu.

    De data asta am tipat la el, fara menajamente: ‘Ti-am paltit banii de 7 luni, ti-am facut dovada, te oftici ca am dat 180 euro pe o camera de 640? ACUM, da’ ACUM sa vina supervizorul ca eu dau un mesaj pe mailul de la calculatorul din hol la sediul central Best Westwer si sun si la politie sa spun ca ma furi? am fost destul de clara sau nu? ’

    Pana sa termin de vorbit, a aparut o domnisoara care a reluat discutia, trebuia femeia sa inteleaga despre ce e vorba.

    Tipul meu incerca sa ii tot explice in olandeza, din care nu pricepeam o iota si asta m-a infuriat peste masura.

    Asa ca am ridicat iar vocea si le-am spus ca vreau sa aud in engleza ce vorbesc atata timp cat ma priveste pe mine, banii mei si faptul ca stau de 3 ore cu 3 copii in picioare!!!

    3 minute a durat cat s-au dat doua telefoane si s-au lamurit.

    Individul pur si simplu nu a vrut sa dea acele telefoane de la bun inceput, pentru ca era suficient numarul de rezervare ca sa afle ce si cum. Fusese o eroare a hotelului, nu a sistemului booking.com, faptul ca la ei nu se evidentia plata.

    Si am sa va spun si de ce.

    Cardul in euro cu care platisem prima camera imi fusese furat, eu am anuntat prin sistemul booking.com schimbarea cardului, aspect care aparea in dosarul hotelului alaturi de rezervare, dat era ultima pagina din dosar.

    Individul se uita mereu pe prima pagina si verifica incasari care vizau un card pe care eu nu il mai aveam.

    Ii inmanasem noul card, despre care anuntasem hotelul.

    Dar, deh… era greu sa citeasca toate paginile pe care le avea in fata!!

    In fine ne-a inmanat cele 3 carduri de acces.

    Si asta nu a fost tot: a doua zi m-am dus la receptie sa cer o harta a Amsterdamului, vazusem ca au.

    Am fost intrebata la ce camera stau, domisoara de la receptie a vazut ca aveam 3 camere si m-a intrebat cum? nu primisem tricou, sapca, pix si harta la sosire?

    Caci aceste obiecte erau inmanate turistilor impreuna cu cheia.

    Cand i-am spus ca nu, a ramas putin mirata.

    Am insistat pentru harta.

    Cand ne-am intors la hotel, am gasit in fiecare camera un ticou, o sapca, un pix si o punga de bomboane cu sigla hotelului.

    Cam asa ar fi trebuit sa primim de cu o seara inainte.

    Baiatul prietenei mele mi-a zis atunci ca, vazuse ca toata lumea la receptie primea asa ceva, dar nu a realizat despre ce e vorba, in acel moment, mai ales ca noi nu statea in acele tricouri si sepci.

    Asadar astea fiind zise, un hotel foarte bun situat intr-o cladire splendida, chiar pe malul canalului Singel.

    Hotelul este situat in cartierul muzeelor, aproape de Heineken Experience, cu acces facil catre muzeul Van Gogh, Muzeul Diamantelor, Muzeul Stedelijk, Rijksmuseum.

    Vondelpark si canalele sunt la doar cateva minute distanta.

    De la Gara Centrala se ajunge foarte usor, in circa 15 minute, cu tramvaiele 2 sau 5, care au statie vis-a-vis de hotel.

    Altfel, un hotel bun, curat, pe care vi-l recomand!

    Desi cladirea in care se gaseste hotelul este o cladire in stil vechi, clasic, interiorul este modern, atat in holuri cat si in camere.

    Baile sunt mari si spatioase, foarte frumoase.

    In fiecare zi ne-au fost schimbate prosoapele.

    Ne-am simtit foarte bine la acest hotel, cu toate peripetiile de la sosire. Dealtfel singurele.

    Dar fara peripetii, unde ar fi sarea si piperul??

    In plus, dupa 2 zile de la rezervarea initiala pentru 3 zile, nu am putut sa prelungim rezervarea cu inca 2: toate camerele care fusesera supuse promotiei de care beneficiasem si noi se epuizasera!

    Asadar, va recomand cu caldura acest hotel, situat la numarul 2 pe strada Hoofststraat!

    Mai multe informatii gasiti pe site-ul http://book. bestwestern.com.

    P. S. Nu stiu daca domnul scortos de la receptie mai lucreaza acolo. Noi nu l-am mai intalnit in niciuna din zilele cat am stat acolo.

    Si, am multumit personal lucratorilor bancari care m-au ajutat promp, atunci cand am avut nevoie, fara a putea sa le dau prea multe informatii in sprijinul ajutorului solicitat.

    Totusi, pana la urma, ajutorul meu cel mai mare a fost … imprimanta din holul hotelului!!


    [fb]
    ---
    Trimis de a.sr* in 02.11.11 20:00:23
    Validat / Publicat: 02.11.11 21:05:18
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în BENELUX
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2143 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (a.sr*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 acesta este hotelul. se afla situat pe un colt, intrarea fiind pe latura din stanga
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 69.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBest Western Apollo Museum Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041173934936523 sec
    ecranul dvs: 1 x 1