GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
La pomul laudat sa nu te duci cu sacul....
In iulie 2009 am contractat prin intermediul agentiei Deizy Tour SRL din Bucuresti un sejur de 7 nopti in perioada 26. 08. 2009 - 02. 09. 2009 in statiunea Konstantin si Elena (Bulgaria) la Hotel Azalia. Spre marea noastra surprindere am constatat la sosirea in hotel ca nu exista o rezervare conforma cu voucher-ul nostru, motivul invocat fiind: over-booking, receptionerul declarind fara echivoc ca nu isi explica cum de agentia a emis un voucher fara acoperire. Intr-un interval de aproximativ 1 ora am fost contactati de catre reprezentantul agentiei Solvex (prezentat ca partenerul Deizy Tour din Bulgaria) care ne-a explicat ca nu avem ce face, ca se mai intimpla si ca propunerea ar fi sa stam 3 nopti la un alt hotel dupa care pentru celelalte 4 sa revenim acolo unde ar fi trebuit. Fortati de imprejurari am acceptat aceasta varianta de compromis si asa am ajuns la Hotel Aqua Azur SPO, pentru perioada 26-29 august, o varianta mult inferioara celei pe care am optat initial. Am solicitat sa ni se spuna cum rezolvam cu diferenta de pret care ar trebui sa ni se returneze pt. serviciile turistice alternative oferite, si ni s-a comunicat ca trebuie discutat cu Agentia din Romania. Ideea a fost ca Hotelul dadea vina pe Agentie si invers pe situatia creata si noi stateam cu copilul mic in hol uitindu-ne cum dau din umeri.
Mentionez ca situatia noastra a fost intr-un fel similara si cu a altor familii sosite din Romania in aceeasi zi, la acelasi hotel, intr-unul din cazuri doua familii (fiecare cu copii mici) au fost nevoite sa locuiasca o noapte in aceeasi camera, iar o alta familie a obtinut o "rezolvare" ca si in cazul nostru prin mutare la alt hotel pt. citeva nopti.
Camera primita la Azalia pentru cele 4 nopti ramase a fost probabil cu pozitia cea mai dezavantajoasa, deasupra restaurantului, cu miros specific toata ziua si vedere catre o terasa cu pietris... Altfel conditii OK de masa, toboganele nu merg decit 1-2 ore pe zi, barul bine "garnisit", seri cu activitati distractive reusite.
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dorel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.23794300 N, 28.01539700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Amfostacolo (. ro si eu in perioada 25-30 aug '09, cu AATravel (Ro), tot prin Solvex (Bg). Citind pe net ca se poarta overbooking-ul, atat de catre agentii, cat si de catre hoteluri, am solicitat hotelului, prin mail, confirmarea rezervarii. Am primit raspuns in aprox. 10 min de la expedierea mail-ului!
from: "reservations@azaliahotel. com"
Hello,
we confirm the reservation.
Best regards
N. Marinova
Faptul este consumat, evident, dar iti recomand sa soliciti confirmarea rezervarii oricand, oriunde...
@wm, daca nu-i ok, te rog sterge numele agentiei/iilor
Am trimis si eu email, exact in aceasta idee, noi fiind din Brasov iar Agentia din Bucuresti am vrut sa verificam ca totul este OK. In cazul nostru n-au catadicsit sa raspunda... probabil stiau de ce... Am intrebat si la Receptie, atunci cind am ajuns acolo, de ce nu ne-au confirmat rezervarea pe email. Raspunsul a fost ca nu se discuta cu clientii care au facut rezervari prin Agentii de turism, ci doar cu Agentia. Cerind ceor de la Deizy Tour email-ul care confirma rezervarea mi-au spus ca n-am ce sa vad in el ca scrie doar atit: "confirmed" ..... oricum am fost instiintati telefonic despre "confirmarea rezervarii" foarte tirziu dupa ce am platit INTEGRAL sejurul (la cca. 7-8 zile).
Am mai avut ocazia sa calatorim peste hotare pentru sejururi estivale, odata in Grecia, Halkidiki, Anthemus Sea, si un an mai tirziu in Turcia, Antalia, Miracle .... in fiecare caz mi-au raspuns la email, totul a fost perfect, inclusiv vacanta. Din punctul familiei noastre de vedere Bulgaria nu mai exista ca optiune de vacanta ....
Gasesc prea drastica afirmatia din final, dorel. Problemele par sa se datoreze agentiei, si nu tarii in sine!
Conteaza evident mult si alegerile pe care le faci - atat a agentiei, cat si a statiunii/hotelului. Eu merg de ani buni cel putin odata pe an in Turcia; anul acesta prima data in BG si iti spun ca am gasit acolo un fel de a doua Antalya! (in Duni am fost).
Si eu tind sa cred ca, totusi, agentia a cam incurcat borcanele...
In ceea ce priveste camera (inteleg ca doar pozitionarea/vederea te-a deranjat), este clar, ai avut ghinion. Am observat ca ai avut pat suprapus (2 copii? ), este posibil nici sa nu fi avut alte variante. Eu am stat intr-o camera din latura nordica (in partea opusa piscinelor), la nivelul -1 (acelasi nivel cu restaurantul), probabil ca mai bine nici ca se putea. Intr-o singura dupa-amiaza, au tacanit si trancanit 2 rusnaci la masa de ping-pong, dar fiimea i-a ignorat si a dormit bustean...
Am avut pat suprapus desi am mers doar cu fetita noastra, baietelul care nu implinise inca un an a ramas acasa. Pentru noi era suficient un simplu extra-bed, deci nu am primit camera respectiva pentru ca avea pat suprapus, ci pur si simplu pe aia am "meritat-o" dupa 3 nopti de "exil". Asta fara sa mai adaug ca in camera alaturata era debaraua serviciului de curatenie cu tot ceea ce implica treaba asta. Concluzie: nu inteleg de ce review-ul vi s-a parut atit de slab, pentru noi a fost o reala deziluzie respectivul hotel, vina in opinia mea apartinind in egala masura ambelor parti: Hotel & Agentie
Mie mi se pare un review obisnuit, deloc slab. Nu votasem, o sa o fac acum pentru ca simt ca singurul vot exprimat pana acum nu exprima suficient de echilibrat situatia reala.
Nici mie nu mi s-a parut deloc slab review-ul (cred ca webmasterul poate confirma ca nu eu l-am votat cu -100 PMA; de fapt nu l-am votat deloc). Am postat pentru ca, asa cum am scris aici, eu am plecat de acolo "multumit, aproape incantat". Nu am vrut sa te contrez, sau sa insinuez ceva, chiar cred ca ai avut ghinion.
Mai degraba consider ca review-ul se refera la proasta coordonare intre agentie si hotel privind booking-ul si nu la hotel in sine.
Fireste ca in fiecare hotel exista cateva camere mai dezavantajoase - cam asta am vazut ca a fost principala problema, prin urmare o sa detaliez un sejur petrecut aici.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2022 O vacanta decenta — scris în 24.07.23 de mihaela2804 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Vacanță plăcută — scris în 13.08.21 de toni buc. din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Merita si nu prea! — scris în 04.08.21 de ux121552 din CONSTANţA - nu recomandă
- Jun.2019 Vacanta placuta — scris în 04.07.19 de C.Raluca* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Sejur placut — scris în 13.02.19 de pitiloi din BRASOV - RECOMANDĂ
- Aug.2018 În plin sezon estival, … din nou Azalia — scris în 28.10.18 de artemisa24 din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Plosnite — scris în 13.08.18 de irinaperju din BUCURESTI - nu recomandă