ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: PITESTI
ÎNSCRIS: 17.06.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Organizare si servicii f slabe pentru hotel de 5*

TIPĂREȘTE

Doresc sa impartasesc din experienta neplacuta la acest hotel.

Ne asteptam la servicii mult mai inalte... asa cum iti inspira site-ul!

Puncte tari:

- piscine (adulti si copii), camere spatioase, trupa de animatie, locatia, designul hotelului

Puncte slabe:

-inca de la sosire nu am gasit loc de parcare si nici un angajat nu ne-a ajutat in aceasta privinta; cu greu am gasit sa si parcam!

-ajunsi la receptie pentru cazare (aveam rezervate camere cu vedere la mare in cladirea principala) ne-au oferit camere la vile spunandu-ne ca nu mai au tipul de camere solicitat in voucher; nu am fost de acord si am sunat in tara la agentia de unde cumparasem biletele; vazand ca tot sunam, ne anunta ca se va rezolva.

Asteptam cca 1 h si 1/2 si in final ne dau un apartament!

- doua seri s-a oprit curentul de cateva ori pentru cateva minute bune... intr-una din seri eram in lift cu inca o familie de rusi... am tras o spaima...

- pentru mancare stateai la coada, gen cantina

-bauturile erau diluate

-inghetata intre 16-17 stateai la coada

-la masa si la plaja erau multe muste ce te piscau si musculite verzi

-mustele erau prezente si pe platourile cu mancare

-cesti murdare (urme de cafea! )

-la piscina de adulti era un grup de oameni ce anuntasera personalul de la terasa Horizon ca au vazut un sarpe pe langa gard

-am dorit sa rezervam la restaurantele a la carte, inca din a doua zi de la sosire nu mai erau locuri... cu greu am gasit la cel chinezesc, italian si peste; la restaurantul cu specific de peste am avut programare la 20. 30 si am ajuns la 21. 30 (din cauza ca am stat sa rezolvam problema cu deblocarea masinii din parcare) si nu ne-au mai primit!!! si se inchisese si masa de la"cantina"...

- masina ne-a fost blocata de 3 masini (laterale si in spate, in fata era zid) ; am dorit sa plecam in excursie la Kusadasi pe la 13. 00; am anuntat receptia dimineata sa rezolve deblocarea masinii. Am asteptat pana la 16. 00 jucand carti si tot verificand daca au deblocat. Nimic. Spuneau ca au pus afise cu mesaj: "NU PARCATI AICI "si ca nu reusesc sa dea de soferi! Am amanat pentru a doua zi. Dimineata la ora 9. 00 eram prezenti la masina. Era blocata!

Am mers la receptie, toata lumea dadea din umeri... Isi cereau scuze si spuneau ca nu pot face nimic!!! Le-am comunicat ca e urgenta, ca am amanat aseara si ca azi avem si intalnire de afaceri la 10. 00. Au tot dat telefoane... au iesit afara... au intrat... Am solicitat sa vorbim cu managerul... spuneau ca nu e aici... Mii de nervi s-au consumat... Pe la ora 13. 30 apare managerul care spune foarte nonsalant " I'm sorry "... Halal organizare, promptitudine, etc. Si "managerul " stia problema de ieri!!!

- wireless nu exista, nici in camere, nici la receptie! (am solicitat la receptie ajutorul pentru conectare, au umblat putin pe laptop si nu au reusit...)

Am platit pentru 5*... si nu a meritat!


[fb]
---
Trimis de PETRONELLA in 17.06.10 22:00:00
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1754 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (PETRONELLA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 400 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

15 ecouri scrise, până acum

valimi
[18.06.10 06:56:55]
»

Pentru unii acest gen de review este cel mai util, nu pentru a trage concluzia ca nu are ce cauta aici, ci pentru a sti ca il asteapta si niste aspecte mai putin placute.

Carpe diem claros nu este tocmai un hotel de mari fite (pentru litoralul turcesc), este de obicei apreciat pentru raportul bun catitate-pret. Nu curge lapte si miere, nu este tocmai comparabile cu 5 stele in Antalya, nici la conditii, dar nici la pret.

Concluzia pe care am tras-o eu, citind cele doua review-uri despre acest hotel pe 17.10, in culori diferite, unul roz si unul gri spre negru este ca depinde de asteptarile pe care le ai de la un hotel, in functie de zona in care se afla si pretul platit.

Multumim pentru impresiile proaspete.

Puncte de la mine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[18.06.10 09:02:23]
»

Informatia ca nu exista wireless in hotel este falsa.

Cel putin in lobby exista si este free.

Probabil ca daca ati fi fost mai diplomati in relatia cu angajatii de acolo, ati fi primit o asistenta mai buna si v-ati fi putut conecta.

Personal am citit printre randuri o stare usor conflictuala intre turist (PETRONELLA) si unii dintre angajatii de acolo, datorata problemei "masina" - si mai ales inceputului cu stangul din episodul de la sosire (parcarea). Stiti cum e, cand ceva te nemultumeste chiar de la sosire, sunt mari sanse sa vezi totul in nuante mult mai intunecate... Doar un exemplu - coada de la inghetata - cam la toate hotelurile trebuie sa stai la coada la inghetata, acuma depinde si cat - 1 minut sau jumatate de ora?

PETRONELLAAUTOR REVIEW
[18.06.10 10:15:48]
»

Buna,

Nu se pune problema diplomatiei... chiar am fost (fara modestie! )...

Am solicitat wireless 3 zile diferite... In lobby ne-am intalnit cu diversi turisti ce asteptau conectarea la wireless. Si n-au reusit! De aceea am solicitat ajutorul unui angajat de la receptie (forte diplomat si si-a dat toata silinta in a ne ajuta) insa in zadar...

La inghetata am stat si 30 min!

Ca orice turist pleci in concediu pentru relaxare, distractie si te astepti la standarde inalte de 5*... Am incercat de fiecare data sa trecem cu vederea ceea ce ne multumea, insa problema cu blocatul masinii chiar m-a determinat sa scriu toate nemultumirile... Nu este posibil sa nu poti pleca cu masina la orice ora doresc! Chiar era o urgenta... afaceri... bani pierduti! Ce se intampla oare, daca nu insistam 24 ore cu deblocarea? Imediat, urma sfarsitul sejurului si nu puteam pleca? !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[18.06.10 10:22:10]
»

Hmmm... multa lume scrie de acolo, "live", pe wireless-ul din lobby, chiar in aceste zile, pe diverse forumuri... E posibil sa nu le fi functionat reteaua wireless in zilelea acelea.

In ce priveste masina, e intr-adevar mai mult decat neplacut, e chiar foarte iritant. Insa as vrea sa te intreb unde anume ati parcat? Dincolo de drum, in zona neamenajat (dar pazita), sau in alta parte?

La final, pentru raspuns foloseste te rog rubrica Ecouri de mai jos (patratul alb in care poti scrie direct in aceasta pagina); nu folosi functiunea "REPORT", mesajul pe care l-ai trimis adineaori ajunge doar la moderatori (l-am repostat eu in numele tau mai sus)

PETRONELLAAUTOR REVIEW
[18.06.10 10:27:05]
»

Masina a fost parcata la indicatia unui angajat, in fata hotelului, mai in dreapta!

Admin
[18.06.10 10:28:45]
»

la indicatia unui angajat? pai cum ramane atunci cu

-inca de la sosire nu am gasit loc de parcare si nici un angajat nu ne-a ajutat in aceasta privinta; cu greu am gasit sa si parcam!

scris initial in review?

pepsi70ro
[18.06.10 10:36:03]
»

Spuneau ca au pus afise cu mesaj: "NU PARCATI AICI" si ca nu reusesc sa dea de soferi!

Pentru cine au pus acele afise? Pentru toata lumea sau pentru masinile care te-au blocat pe tine?

PETRONELLAAUTOR REVIEW
[18.06.10 10:41:14]
»

"cu greu am gasit sa si parcam" = cca 30 min de asteptare, de dat ocol parcarii,de asteptat in soare sa vezi daca se elibereaza vreun loc,cautam sa dam de un angajat...intr-un final ,reusim sa localizam un angajat ce ne arata un loc de parcare,recent eliberat .

PETRONELLAAUTOR REVIEW
[18.06.10 10:46:07]
»

Mesajul era scris pe o coala A4 si l-au pus doar pe masinile ce ne-au blocat pe noi , dupa cateva ore bune de la solicitarea noastra de a ne debloca masina.

Admin
[18.06.10 10:48:16]
»

Hmmm...

Okey, multumesc de raspunsuri. Consider ca acest schimb de mesaje a avut darul sa contribuie la o mai buna intelegere a review-ului tau.

stancuflorina
[18.06.10 10:55:21]
»

Prerea mea este ca esti mult prea pretentioasa, stiu ca se sta la coada oriunde pentru inghetata, eu de exemplu am stat si 30 de minute la un hotel din Bulgaria.

Cat priveste parcarea nu cred ca te-ar fi blocat cineva daca era parcata corect, nu te supara pe mine, dar eu asa cred. Sotul tot timpul o parcheaza tinand cont de celelalte masini.

PETRONELLAAUTOR REVIEW
[18.06.10 11:08:10]
»

Florina, masina a fost parcata regulamentar.

Iti vine greu sa crezi, cum nici mie nu mi-a fost dat sa cred ca se poate intampla asa ceva... Daca poti sa iti faci o idee, era un zid inalt, de latimea a 3 masini perpendiculare pe zid, apoi in spatele acestora inca alte 3 masini, apoi in spatele lor alte 3 masini. In total 9 masini, cate 3 in linie... Si noi cand am parcat, eram doar 2 masini in primul rand de langa zid! Si sotul meu a tinut cont de celelalte masini... Nu e regulamentar? !

karinutza2001
[18.06.10 22:09:44]
»

buna

tocmai m-am intors si eu de la acest hotel...

cred ca tine de fiecare... de ce asteptari are

noi am fost 14 persoane si toti am fost multumiti...

e neplacuta faza cu parcarea... dar... ati avut ghinion... si stiti cum e... cu cat esti mai pretentios... parca cu atat ti se intampla totul.

cu inghetata... ehhhh la barul de langa topogane nu era coada niciodata...

wireless-ul... eu am stat in bungalow si am avut semnal destul de bun... nu 100%... au fost zile... cand dc nu stateam la birou... nu mergea...

legat de wireless-ul din hotel... 2 camere la diferenta de o camera, ... la una mergea wireless-ul si la una nu...

cesti murdare nu am vazut

si cu sarpele e adevarat... si sincer desi ma tem de serpi f tare... nu l-am bagat in seama... eu una nu l-am vazut... si nu am lasat sa fiu afectata de acest lucru... care din pacate nu tine de managementul hotelului...

lumina s-a luat in 2 seri... nu a tinut mai mult de 5 - 10 secunde (se stia acest lucru... de ce ati optat??? )

si inca ceva... ati platit 5 stele??? oare stiti care sunt preturile pt 5 stele... eu am platit 35 eur/noapte/pers... asta nu e pret de 5 stele... asa ca dc a mai venit o musca pe la mine... am ignorat-o... si apropo... dupa o zi cand intr-adevar erau muste... am vazut cum stropeau contra insectelor...

daca mergi in concediu sa gasesti puncte slabe... cu siguranta la gasesti... eu m-am dus sa ma simt bine... si pot sa spun ca raportul calitate pret este f bun... la cat am platit... eu zic ca am primit mai mult

eu nu am vrut sa sar acu pe tine... dar... sunt oameni destui care si-au luat bilete la CDC... si o sa plece indoiti... si nu e chiar asa, ... e un hotel ok... isi merita banii... oameni buni... stati linistiti e in regula... distractie placuta!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
karinutza2001
[18.06.10 22:13:15]
»

tot eu... intr-adevar problema cu rezervarea la restaurantele a la carte... ala italian era ocupat... ala chinezesc era liber, ... dar acolo nu puteai sa mergi cu copii... as zice ca e un mic minus... dar pe noi nu ne-a afectat deloc ca nu am reusit sa mergem decat la horizon...

webmasterXY*
[18.06.10 22:18:43]
»

karinutza2001 daca tot te-ai intors de curand de la CDC de ce nu scrii un review nou cu tot ce ti-a placut si ce nu ti-a placut si astfel sa contribui si la nota generala acordata hotelului.

Poti face asta foarte simplu accesand linkul de mai jos "ADAUGA IMPRESII NOI".

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
chelie_d, karinutza2001, PETRONELLA, stancuflorina, valimi
Alte impresii din această RUBRICĂAria Claros Beach & Spa Resort (ex Onyria, ex Carpe Diem) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.0434250831604 sec
    ecranul dvs: 1 x 1