ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 02.09.21
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2021
DURATA: 5 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

O vacanta reusita, o recomand si cu siguranță îmi va rămâne o varianta pentru viitor!

TIPĂREȘTE

Bună ziua,

Am decis sa las și eu un feedback pentru acest hotel, în speranța că poate ajuta viitorii clienți.

Încep prin a spune că și eu la rândul meu am citit părerile altora și au existat câteva care mi-au dat emotii.

Am ales aceasta cazare fiindcă am observat și păreri bune din partea unora, iar din poze parea foarte ok.

Tin sa menționez ca drumul de la Negru Vodă pana la hotel, a fost cel mai oribil lucru din aceasta vacanta.


despre SERVICII

Personalul foarte amabil, vorbeau si romana, mi-au dat impresia ca stăpânesc mai bine limba română comparativ cu limba engleza, lucru bun pentru cei care nu sunt vorbitori de engleza.

Bagajele ne-au fost duse în camera de către ei, fără sa insinueze ca ar astepta ceva în schimb.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Am ales o camera tip studio, mini bucătăria dotata cu toate cele necesare, aer condiționat funcțional, camera foarte mare, baia foarte curata.

Contrar a ceea ce am mai citit prin alte recenzii, a fost făcută curățenie, a doua zi de când am venit, tot atunci au fost schimbate si prosoapele, întâmplător auzisem alți turiști care se plângeau ca la ei nu s-a făcut curățenie de când ajunseseră (era vorba de câteva zile bune)

Noi nu am avut aceasta problema, curățenia și prosoapele erau schimbate apoi, regulat (o data la 2 zile), suficient as zice, ținând cont ca este vorba de un hotel de 4 stele, nu 5 unde s-ar schimba si face curat zilnic. Hârtia igienica, de asemenea se lasa atunci.

Unicul lucru de reproșat, fierbătorul de apa din dotare, avea un miros de apa de mare, ca și apa de la robinet, de altfel.

Balconul suficient de mare, prevazut cu un mic uscător de rufe. Când se făcea curățenie, se curata și balconul si scumiera.

Televizor funcțional, cu programare limitate, dar nu cred ca vine nimeni sa stea sa se uite la tv.

Internetul în toată incinta hotelului forte bun, mergea foarte bine.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Aici vin sa contrazic foarte multe comentarii.

Da, uneori lipsea curățenia pe mese, dar nu din cauza personalului, din cauza oamenilor care lăsau o mizerie incredibila în urma lor.

Disponibilitatea meselor era tot în funcție de nesimțirea unora, care uitau sa mai plece. Hotelul mare cu mulți oameni în momentul în care am fost noi, sala de mese relativ maricica, locuri pentru toată lumea, repet, dacă ar fi toți oamenii cu bun simt.

Tin sa menționez ca sunt o persoana destul de pretențioasă la mâncare, dar nu am murit de foame, este mâncare pentru toate gusturile și cu siguranță mereu se găsește ceva de mâncat inclusiv pentru cei mici.

Nu pot sa vorbesc despre nu stiu ce mâncare diversificata, mereu se făcea dimineața omleta, de prăjeau oua, la prânz legume pe grătar și pui/porc/ peste în funcție de zi. La cina, de asemenea.

Dimineata mereu clătite. Cartofii prăjiți și pastele nelipsite de la prânz și cina.

Exista gustarea de la ora 11 la ora 16, de unde se pot lua în funcție de zile, cartofi prajiti/ hot dog/ pizza, legume, fructe etc.

Inghetata în același interval orar.

Concluzie: daca nu aveți pretenții de nu stiu ce preparate de restaurante de lux, este în regula.

Un sfat, la prânz și cina daca vreti sa fiți siguri ca nu va enervați pe oamenii pe care ii uita Dumnezeu cu un pahar de apa in fata, mergeți la ora 12 si ora 18 (fix când se deschide sala de mese) si nu veți avea probleme, stati chiar pe terasa.

Dimineata la orice ora am mers, am prins loc.

Marele minus al Bulgariei, băuturile... oribile, îndoite cu apa, vinul ceva amestec de oțet, cafeaua mai mult apa. Recomand si aici, sucul de mere și apa...


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja se afla foarte aproape, 5 minute de mers încet pe jos.

Cum se termina scările de coborât, imediat în partea dreapta se afla plaja cu nisip pentru prosoape, noi doar acolo am stat și a fost foarte ok. Exista și varianta de a cumpăra șezlong cu umbrela, fiecare alege ce ii place.

Apa curata, unica problema, erau niște bolovani imenși în apa, cine are papuci de apa, sa ii folosească.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Intr-adevar cum s-a mai precizat, animația exista dar nu este ceva wow, exerciții în piscina și niște jocuri dupa amiaza, puțin divertisment pentru copii, comparativ cu alte locuri, veți auzi sigur de la hotelul alăturat.

Piscina este suficient de mare tinand cont ca se presupune ca mergem acolo pentru apa marii, nu sa stam la piscina. Apa relativ rece, dar sigur nu gheata cum o descriau altii. Șezlongurile de la piscina suficiente, dar repet, si aici tine de obrazul oamenilor. Puneau propaspe si nu ii vedeai deloc acolo sau apăreau foarte târziu. Totuși, noi am găsit mereu loc, și mergeam pe la ora 15 pe la piscina... în trecere mai mult.


[fb]
---
Trimis de iuliaioana31 in 02.09.21 21:39:08
Validat / Publicat: 02.09.21 22:59:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Am mai fost, dar cu siguranță, dacă m-as întoarce la Nisipuri, la acest hotel as veni.

VIZUALIZĂRI: 2435 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iuliaioana31); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [02.09.21 22:11:32]
    »

    @ux122367: FAIN DEBUT! FELICITARI!

    &

    bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 05166&hid=18359.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux122367 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020” ) - folosind butonul schimbă username de aici

    AugustinelPHONE
    [14.05.22 17:43:09]
    »

    Bună! Cu locurile de parcare pt. mașini cum ați procedat? Am rezervare la Golden Line în iunie.

    Mulțumesc

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Augustinel, iuliaioana31
    Alte impresii din această RUBRICĂApart Hotel Golden Line:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03120493888855 sec
    ecranul dvs: 1 x 1