ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.09.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Ultima zi a stricat totul

TIPĂREȘTE

Ne-am intors si din a doua experienta de pe litoralul bulgaresc, dar nu atat de incantati ca si prima data, din contra...

Am mers pe acelasi lant hotelier de renume, numai ca am schimbat locatia, am ales acest RIU HELIOS BAY Obzor, o alegere nu tocmai fericita.

Dar hai sa le luam pe rand asa cum am facut si in urma cu un an, in plus am sa incerc sa fac si o paralela cu RIU HELIOS PALACE Sunny Beach, unde am fost anul trecut (vezi impresii):

Drumul: Acelasi ca si anul trecut, nu s-a imbunatatit cu nimic. La intoarcere, din ce motive nu stiu, am fost scosi de pe autostrada pentru vreo 15 km.

De data aceasta am ajuns pe la 13,45, locuri de parcare am gasit destul de repede (parcarea este mult mai mare decat la Riu Helios Palace) cu toate ca am fost un grup de 4 masini.

Cazare: Check-in a decurs relativ repede, camerele (5 la numar) la etajul 4, vedere la piscina si la mare.

Camera noastra, dubla standard, putin mai mica decat cea din Sunny, baia la fel, mai micuta, dar in rest curata, aer conditionat. Totul a fost OK din punct de vedere al curateniei si amabilitatii ingrijitoarelor (cu mici atentii la 3-4 zile).

In schimb, family room, mare, compusa din living cu o canapea extensibila, 2 fotolii cu masuta si un dormitor spatios, dar cu o singura baie.

Bucatarie:

Micul dejun: OK pot spune, comparabil cu cel din Sunny, poate cu un plus din punct de vedere al calitatii mezelurilor si un minus la fructe. In rest cam la fel. De exemplu zilnic gaseai 2 feluri de omleta, bacon prajit, carnaciori prajiti, branzeturi (branza feta, branza topita, cascaval, felii de cascaval tip Hochland), unt, margarina, pate, dulceturi, lapte, cereale, croissants vreo 3 tipuri etc.

Pranzul si cina: Nu foarte variata, dar per ansamblu puteai gasi de mancare.

Plusuri: in fiecare zi peste la gratar (se schimba sortimentul doar).

Minusuri: lipsa legumelor la gratar (doar in vreo 2 zile am vazut) si a puiului la gratar pentru copii (in 8 zile cam de 2 ori a fost gratar de pui, in rest mai mult porc). Multa mancare cu sos. Acelasi tip de paste si pizza. Dulciurile SLABUTE, cu exceptia inghetatei care pot spune ca era acceptabila, de la NESTLE (am vazut intr-o seara camionul de aprovizionare).

Doar 2 seri tematice (bulgareasca si balcanica). Restauranul tematic (bulgaresc) micut si slabut.

Un alt minus, pe site-ul hotelului se spune ca exista „corner kids”, care la fata locului lipsea cu desavarsire.

Nu pot spune ca te ridicai de la masa nemancat, dar lasa de dorit.

Bauturi: Riu Helios Bay ofera doar AI, fata de cel din Sunny care ofera UAI. Iar de aici deduceti si dumneavoastra.

Baruri: 3 la numar, pool bar (10,00 – 18,00), lobby bar (17,00 – 23,00), salon bar (18,00 – 23,00). Minusul pool bar care inchidea la 18,00, fata de cel din Sunny care inchidea la 23,00.

Piscine: 2 la numar, una pentru adulti nu foarte mare si nu depasea 1,50 m si una speciala doar pentru copii. Curate si cu un pic miros de clor.

Animatori: Nu suporta comparatie cu cei din Sunny Beach. Acum nu stiu daca e vina animoatorilor sau a turistilor care nu se implicau foarte mult... In schimb spectacolele de varietati mult mai reusite aici decat in Sunny. Per ansamblu nota 7 echipei de animatori.

Disco kids: multa muzica germana, animatorii vorbeau mai mult in germana, iar copiii erau nedumeriti.

Plaja si marea: Plaja foarte aproape, nisipul curat, apa marii curata, doar 2 zile cu alge in rest curata si linistita. Intrarea in mare putin cam brusca dar pana la geamandura nivelul era cam la 1,50 m.

Si acum sa ajungem si la ultima zi care a stricat un sejur cat de cat OK.

Ultima zi ne-a lasat tuturor un gust amar, din punct de vedere al comportamentului personalului bulgaresc de la receptie si a managerului. Vreau sa cred ca nu este politica RIU ci doar o problema de atitudine a bulgarilor fata de romani (ca sa ma exprim frumos).

Pentru acuratetea situatiei, lucrurile au stat in felul urmator: anul trecut, in Sunny, cand am predat cheia camerei, personalul de la receptie foarte amabil, ne-a taiat bratarile de la maini si ne-au invitat sa luam pranzul. Fapt care am observat, din postarile celor care au fost la RIU HELIOS PALACE ca s-a repetat si anul acesta. Drept pentru care BRAVO RIU HELIOS PALACE.

In schimb, la RIU HELIOS BAY, stiind experienta placuta de anul trecut, la predarea camerelor, am intrebat politicos daca putem sa mergem sa luam pranzul (mai bine nu o faceam, dar am vrut sa fim corecti). Raspunsul receptionerelor a fost unul foarte taios si artagos: NO, nu puteti sa luati pranzul. Si de aici, a pornit totul.

O mica precizare, cum am spus si la inceput, noi am ajuns in jurul orei 13,45 si pana am primit camerele si am urcat bagajele s-a facut ora 15,00. La receptie nu ne-a comunicat ca putem lua deja pranzul, mai mult, dupa cazare, am coborat si am vorbit cu seful de restaurant pentru schimbarea seriei de cina, deoarece fiind un grup de 14 persoane, am fost impartiti de la receptie pe serii diferite.

Stiindu-ne drepturile si cunoscand politica oricarui hotel care se respecta, am incercat sa explicam ca orice check-in se face cu cina si check-out se face cu pranzul sau in functie de ora de check-in. Dar la receptie nu am avut cu cine sa ne intelegem.

Astfel am solicitat prezenta managerului care a aparut dupa vreo 15 minute. I-am explicat situatia si ceea ce ne-a frapat cel mai mult a fost ca ne-a luat peste picior, interpretand ceea ce ii spuneam noi intr-un sens ironic si facandu-ne sa parem mincinosi, cum ca lui nu ii vine sa creada ca nu am fost la pranz in prima zi, l-am rugat sa ia legatura cu seful de restaurant sa ii confirme spusele noastre, dar a ras si ne-a intors spatele.

Am incercat sa le explicam ca nu ne intereseaza sa mancam noi, adultii, dar macar sa se gandeasca la copii ca vor merge 4 ore pe drum. Dar nu a fost chip sa te intelegi cu ei. Mai mult, la 10 minute dupa ce mi-au taiat bratara, baiatul meu a vrut sa bea un suc de la bar si am coborat cu el sa ii iau in sticluta putin suc (de la automate), iar la intoarcere am fost intampinat de o doamna foarte „draguta” de la receptie care mi-a cerut sticla pe motiv ca nu am dreptul sa mai iau nimic de la bar, avand in vedere ca mi-au taiat bratara si era 12,10 minute. Baiatul de la bar m-a vazut ca nu mai am bratara, i-am explicat ca iau pentru copil, chiar m-a intrebat politicos daca nu vreau si altceva...

Nu ne-a deranjat faptul ca nu ne-au lasat sa mancam ci modul de a ne trata pe noi romanii, intrucat cu cateva zile inainte ne-am imprietenit cu un grup de rusi care au plecat cu o zi inaintea noastra si nu au avut nici o problema in a sta pana la ora 16,00 si a consuma tot ce au poftit atat la restaurant, la bar cat si la tea time.

Cu alte cuvinte am fost fortati sa parasim hotelul.

In orice caz, le-am spus si lor ca voi face o sesizare la RIU si la TUI referitor la comportamentul personalului de la RIU HELIOS BAY.

In concluzie, sper sa fie un caz izolat, dar eu unul nu voi mai recomanda acest hotel nimanui si nu ma voi mai intoarce aici.


[fb]
---
Trimis de Ilvima in 12.07.12 13:16:38
Validat / Publicat: 12.07.12 14:32:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach, Riu Helios Palace
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4649 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ilvima); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

IlvimaAUTOR REVIEW
[13.07.12 00:01:33]
»

am uitat sa precizez costurile sezlongurilor pe plaja: 7 leva pe zi sau daca plateai la receptie pentru tot sepijurul in avans era. 3 leva pe zi.

olteanul2010
[28.03.13 13:36:23]
»

Imi pare rau pentru sejurul partial ratat. Ne gandeam la acest hotel dar impartirea in 2 serii pentru cina ne pune pe ganduri. Inteleg ca pranzul este intr-o singura serie deci ar fi locuri la mese. Mi se pare comunist sistemul de masa in 2 seri pentru un hotel cu pretentii.

Nu am inteles bine:

7 leva/zi=2 sezlonguri+o umbrela

sau

7x3=21 leva/zi pt. 2sezlonguri si o umbrela

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Ilvima, Krisko, olteanul2010
Alte impresii din această RUBRICĂAlua Helios Bay Hotel (ex Riu Helios Bay) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055577993392944 sec
    ecranul dvs: 1 x 1