GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ales acest resort ca destinatie pt. luna de miere inca din decembrie anul trecut (2013), iar vacanta a fost in perioada 18-25 septembrie 2014. Inainte de a ne decide asupra locatiei, am lecturat pe indelete toate postările de pe amfostacolo.ro cat si de pe alte site-uri similare. Mai mult, inainte de a incepe sa scriu am recitit posturile de pe acest site pt a ma asigura ca nu ma repet si nu voi prezenta lucruri inutile.
Astfel doresc sa va impartașesc experienta familiei noastre cat mai detaliat, prezentând aspectele pozitive si negative pentru ca si voi sa faceti o alegere in cunostinta de cauza. Pentru o prezentare cât mai sistematică, voi incerca sa dau câte o nota elementelor esențiale ce alcătuiesc o vacanța, ca: ospitalitatea, comfortul camerei, curatenia, piscina-plaja, mancare-bautura, entertaiment etc.
Drumul a fost parcurs cu avionul in ceva mai mult de o ora și jumatate. Am fost preluati de la aeroport de catre reprezentantii agentiei si am parcurs drumul din Antalya până la Belek cam in 30-35 de minute. In sine Belek-ul nu inseamna nimic, si nu merita sa pierzi timpul prin magazinele tip bazar din centru intrucat veti gasi numai lucruri „ieftine” slab calitativ la preturi mari si foarte mari.
Odata ajunsi in holul hotelului (aprox 10.30-11.00) am fost intampinati de o domnisoara imbracata in alb (fara aripi de inger) și poftiti intr-un lounge unde ni s-au cerut pasapoartele si voucerele. Preventiv am pus 10 $ in pasaport pt a fi mai atenti cu noi si i-am specificat aratandu-i si insemnarea de pe voucer ca suntem in honeymoon si ca vrem sa fim tratati ca atare.
Probabil ca acolo toata lumea sau aproape toata lumea vine in luna de miere asa ca ne-au cerut un act doveditor (certificatul de casatorie care sa nu fie mai vechi de 3 luni) pe care evident nu il aveam, cei de la agentie nespecificand clar ca e necesar. Asa ca am vrut sa ne conectam la wi-fi sa luam legatura cu cei de acasa, sa il fotografieze sau sa il scaneze si apoi sa il trimitem pe mail. Astfel am ramas ca „orfanii” in mijlocul holului de la receptie toti ocolindu-ne, nebagandu-ne nimeni in seama iar noi chinuindu-ne mai bine de 30 de min sa ne conectam la net (era necesara un username si o parola pe care nu am primit-o).
NIMENI NU VORBEA ENGLEZA intr-un mod in care sa iti dea o explicatie clara, in schimb rusa era aproape limba materna pt toti angajatii (inclusiv cei ce faceau curatenie). In cele din urma dupa aproximativ 1.40-2 h am reusit cu dificultate sa producem dovada lunii de miere asa ca am fost invitati (nicidecum condusi) sa ne familiarizam cu complexul caci urma sa primim camera la ora 14.00.
Impreuna cu alte 2 cupluri de romani am primit camera la ora 14.00 doar ca noua ni s-au dat cartelele si ni s-a indicat etajul. Un singur cuplu a fost insotit de un inger (fata in alb) care le-a explicat odata ajunsi in camera toate facitilitatile (cum functioneaza aerul cond, jacuzi, dusul cu sauna etc). Ulterior am aflat ca ei au pus 20 de euro in pasaport – na – nesimtirea tipic turceasca ce e prezenta din plin si la un hotel de 5*!
Pentru o asemenea primire, pt faptul ca nu pot purta o conversatie decenta in engleza, pentru ca „ingerilor le-au picat aripile”, pt ca citind posturile aveam sperante că un îngeraș ne va sta mereu la dispozitie, îi acordam un nesatisfacator 5.
Si surprizele neplacute de bun venit nu au încetat să apară. (Hotelul este de forma dreptunghiulara asezat perpendicular cu latimea pe plaja, avand pe laturile lungi cate 40 de camere). Astfel am primit la etajul 6 camera nr 6207. Practic pana la liftul care dadea in partea hotelului dinspre plaja aveam de parcurs un hol luuung cam de 33 de camere. Mai mult, priveliștea camerei era inexistenta intrucat etajul 6 e construit mai in interiorul hotelului si de la marginea balconului pana la fatada cladirii mai sunt 3 m care iti blocheaza orice putinta de a privi, poate cel mult la orizont (vezi foto nr 1,2, 3). De aceea pt ca ne-au tratat atat de superficial dându-ne o camera in capatul hotelului (cu un singur pat – camerele au de regula 2 paturi) voi scădea nota ospitalității la 4. Ulterior am facut un pic de gură si a doua zi am primit o camera la etajul 5, nr 5133 cu priveliste spre Hotelul Max Royal, si spre mare, superbă (vezi foto 4) și din ambitie nu am mai dat nici o atentie.
SFAT: NU ACCEPTATI CAMERA LA ETAJUL 6 sub nici o forma, iar la etajele inferioare incercati sa obtineti o camera cu nr cat mai aproape de 40.
Comfortul camerei – Aspectul camerei este la nivelul descrierilor pe care le gasiti in celelalte postări de pe site, de aceea voi fi succint: camera standard are un pat matrimonial; unul single (pt relaxare sau pt noptile in care te bate proaspata soție – pt ca te-ai uitat dupa altele- și să nu fi nevoit sa dormi pe jos sau pe preș :) ), un pat pe balcon (pt relaxare sau pt momente in doi deosebite...); un jacuzzi in camera destul de incapator; un birou mare; un dresing decent cu seif pt lucrurile de valoare în care incape si un laptop; o baie cu un duș pt doi, destul de interesant care la apasarea unui buton se poate transforma si intr-o saună umeda. Din pacate nu am reusit sa ne familiarizam cu clima, intrucat deși o lasam pornita cand ne reîntorceam in camera o gaseam oprita. E adevarat ca se poate afirma ca „albul nu mai e ca la inceput” ca ici colo se vad urme de uzura, folosinta, ca întradevăr in primii săi ani acest hotel prin detaliile sale putea sa te surprinda si chiar sa te lase cu „gura cascată”. Astfel nota camerei este un 9 merituos.
Patul principal avea 2 perne uriașe pe care efectiv ne-am indoit gatul 2 nopti încercand sa dormim. Ulterior am aflat ca au si altfel de perne, mici si mijlocii pe care le-am cerut la receptie. Inca o bila neagra pt ospitalitate,
Curățenie – Aspectul acesta este unul delicat care intr-un hotel de 5* nu poate fi trecut cu vederea. Impresia generală poate fi una de delasare, personal insuficient și pe alocuri mirosuri cel putin neplăcute.
In prima cameră in care am fost cazati nu am gasit halat de baie si nici papuci. In a 2-a camera am gasit papuci dar nu halat de baie. A fost necesar sa rog o cameristă in limbajul semnelor sa imi aduca.
La prima ora a diminetii se aproviziona frigiderul inclus in pret (o bila alba) dar personalul de curatenie se lăsa asteptat. Astfel daca camera era ocupata cand ii venea randul (1 data pe zi) la curatenie, nu se mai facea curat. Camerei în care am stat îi venea rândul în jurul orelor 13-14.00, când –surpriză- voiam sa dormim, si ne-a cam sarit curățenia. Oricum aceasta se rezuma la schimbatul prosoapelor (halatele se schimbau cam la 2-zile), aprovizionarea cu gel de dus, spumant de baie și aspiratul podelei. Faptul ca totul în camera era fie alb, fie oglindă sau geam, urmele erau evidente, evident fiind si faptul că nu se ștergea, curăța sau spăla pe jos. (impresie – personal insuficient).
In holul principal ce ducea la plajă, restaurant și piscină, era o toaletă (pe lângă care erai obligat sa treci) care mirosea urât. Soția chiar nu mai suporta mirosul mai ales când ne întorceam de la masa și preferam efectiv sa ne tinem respirația. Acest miros era unul specific unei toalete publice acoperit de dezinfectant si parfumuri de toaleta.
La ora 9.00 cand mergeai fie la piscina, fie la plaja puteai vedea că atunci se făcea curat în toaletele din afara hotelului (cam tarziu). Din pacate aveai aer conditionat dat la o temperatura minima în toaleta dar nu era si curatenia dorita. (impresie de wc public)
Prosoapele in camera erau ok, dar halatele erau uzate, scămoșate deși ca detaliu puteai vedea eticheta cu Adam si Eva, care era prezenta pe toate lucrurile, de la prosoape la vesela si tacamuri. Asta da atentie la detalii (cu siguranța au multi au fost impresionați in primii ani de viață ai hotelului).
Curațenia la piscina și pe plaja era ireproșabila. Intradevar unele umbrele sau saltele de sezlong erau uzate dar e normal pt sfarsitul sezonului. De asemenea curatenia terasei, a restaurantului era ok.
Facand o medie pot nota acest aspect cu 6.
to be continued
 
----[by webm] continuare trimisă ca ecou, mutată ulterior aici, la solicitarea autorului --
Intradevar la acest capitol, Adam si Eva excelează. Piscina superioară este uriașă, de bună calitate, cu apa curată (deși cam rece). Asemenea si piscina inferioară ce era langă restaurantul-terasă exterior. În jurul fiecărei piscine găseai un pat cu o saltea groasă și cu o pernă mare pe care puteai lenevi la soare (umbrela era inclusă – vezi foto). Locuri erau pt toti, iar daca te trezeai la ora 8 te puteai așeza unde doreai. Desi hotelul era destul de ocupat nimic nu iti lăsa impresia de aglomerație, putând să gasești loc peste tot.
Plaja aș putea-o asemăna cu cea de la Mamaia. Nisip fin, nivelat în fiecare seară, cu 2 zone: una de umbrele si sezlonguri (vezi foto) alta de ”paturi„ (vezi foto). Zona cea mai interesanta a plajei era pontonul care gazduia cateva zeci de paturi, unde puteai lenevi la soare, citit o carte sau atipi in sunetul linistitor al valurilor (vezi foto).
De asemenea plaja era deservită de un bar și o mini terasă unde puteai servi orice bautură pofteai.
Marea în această perioadă a fost foarte caldă, destul de limpede avand o culoare asemanatoare Marii Negre, cu o zona destul de mare în care apa nu era prea adancă.
Pot spune că piscina și plaja s-au ridicat cu adevărat la așteptările noastre și corespund, chiar pe alocuri depășesc descrierile citite de către noi, de aceea considerăm că merită un 10 cu felicitări.
Și la acest capitol pot spune că hotelul a excelat. Dacă în urma citirii posturilor de pe acest site am avut unele indoieli, căci unii nu au fost chiar mulțumiți de calitatea mâncării, pot spune că aceasta a fost foarte bună, deosebit de variată.
Patiseria si brutaria erau delicioase (vezi foto), asemenea și zona dulciurilor. Pur și simplu aveai la dispoziție 5-8 feluri de baclava, tort, tot felul de prăjituri, budinca (vezi foto).
Restaurantul e imens, nici la ora de vârf nu simți aglomerația, găsești permanent o masă fie in interior fie in exterior. Noi am preferat (exceptand masa de prânz – era prea cald) terasa, unde te puteai relaxa la o cafea, un suc de portocale sau un pahar de vin.
In comformitate cu religia islamica, felurile de mancare erau preponderent axate pe carnea de oaie si nicidecum porc. De asemenea am prins o seara dedicata mancarurilor mediteraneene ce au cuprins: pește (somon pregatit in toate felurile – prajit, fiert, fume etc. indeajuns pt toata lumea), fructe de mare (vezi foto) si alte mancaruri specifice.
In ceea ce priveste bautura aceasta era specifica hotelurilor all-inclusive, toata fiind locala, de o calitate buna pt necunoscatori.
Servirea la restaurantul principal se realiza combinat: autoserivire in ceea ce priveste mancarea si servire de catre chelner a bauturii. Astfel chiar si la orele cele mai aglomerate, cu un pic de rabdare din partea ta, se gasea un chelner care sa te intrebe ce doresti de baut: apa, apa minerala, suc de portocale, bere, vin alb/rosu – dulce/sec, votca si tot ceea ce iti trecea prin cap.
Hotelul beneficiaza de un restaurant principal, un restaurant-terasa cu iesire la piscina, si un restaurant pt intarziati unde puteai servi masa in afara orelor prestabilite (vezi atasament).
De asemenea hotelul beneficiaza si de un restaurant a la carte care este totusi contracost (vezi atasament), dar care, dpdv al nostru, nu merita întrucat mancarea a fost arhisuficenta, gustoasa si destul de variata. O cheltuiala pe o masa a la carte într-un asemenea hotel am considerat-o a fi inutila (mai degraba as lua masa la Paris sau la Roma sau la Bucuresti într-un restaurant a la carte - renumit decat sa merg la all-inclusive in Turcia si sa platesc extra pt o mancare servita in acelasi decor, pregatita, în mare, de aceiasi bucatari).
Sintetizand cele spuse mai sus, restaurantele, mancarea – calitativă și variată – ne-au surprins plăcut, a fost îndestulătoare, gustoasă dar totuși nu delicioasă, de aceea am acordat nota 9.
Pentru a evidenția acest capitol am ales sa pastrez orarul primit la inceputul sejurului si sa vi-l explic (vezi scan).
In cele 8 zile pe care le-am petrecut la Adam și Eva nu am fost foarte impresionați de calitatea divertismentului.
10.30 – morning gym (garden) – deși eram matinali, uneori fiind pe plaja la ora 07-07.30 niciodata nu am vazut pe cineva care sa faca gimnastică în gradină și nici vreo persoană însarcinată cu adunarea diferiților doritori.
10.45 – boccia (garden) – a lipsit cu desăvârșire.
11.00 – water polo – în jurul orei 11 se așezau in piscina „mică” de-a latul 2 porți și primeam o minge de polo. Activitatea aceasta a avut loc aproape în fiecare zi. Din păcate dura foarte putin 10-15 minute. Nu am inteles aspectul asta.
11.15 – dart (garden) – cred ca am vazut pe cineva jucand dart doar in două zile neconsecutive.
11.30 – water gym – avea loc aproape in fiecare zi.
11.30 – beach volleyball – nu am vazut pe nimeni jucand volei desi eram prezent pe plaja in fiecare zi. Mai mult nici macar nu aveau un fileu instalat pe plajă.
15.00 – water pollo – nu avea loc
15.00 - water gym – ocazional
15.30 – dart – nu avea loc
16.00 – step aerobic (zumba) garden - lipsa
16.30 – beach volleyball – a lipsit cu desăvârșire
17.00 – football – intradevar într-o zi a venit o domnișoara la piscină cu o minge și cu 7 maiouri cautând doritori pt a juca fotbal. Aveau amenajat un teren, mai lung si mai lat ca unul artificial, cu iarba naturala (totusi cam denivelat), cu porti (inclusiv plasă) fixe. Am format două echipe, între timp s-au adunat doritori care au format o a 3-a echipă și tocmai cand competiția era în toi, a venit domnița la fix 30 de min de la inceperea joculului spunandu-ne ca trebuie sa dăm mingea si cele 7 maiouri (nici nu erau indeajuns) că s-a terminat programul. Ne-am gândit ca poate ne cheamă mamele în casa, că se răcește grișulețul, că poate avem teme de făcut pt a doua zi la școală, apoi ne-am dat seama că suntem totuși adulți și suntem și în vacanță. O ABERAȚIE! Cine joacă fotbal știe că în 30 de min poate ajungi sa atingi mingea de 4-5 ori, mai ales ca eram si 3 echipe. A doua seară bineînțeles că domnița nu a mai venit (așa preventiv sa nu depășim programul) așa că am luat o minge din dotare și am jucat fotbal cel puțin 2 ceasuri. Ha – Sîc!
Ca o concluzie generală, toate activitățile prezentate mai sus erau sporadice și de foarte scurtă durată, mai mult te amăgeau. De asemenea, toboganul cu apă – care nu era impresionat – era funcțional tot după un program prestabilit (cam comunist :)).
De asemenea, in timpul zilei se organizau mici party-uri la piscina unde veneau 4-5 animatoare care dansau spre deliciul spectatorilor (nu a spectatoarelor). Intr-o zi s-a organizat o petrecere cu spuma pe plaja, cu animatori, un bar ambulant cu diferite cocktail-uri, deosebit de simpatica. Iar în altă zi s-a organizat o petrecere-spectacol in gradină unde a fost invitat un grup de africani, ce au exacutat niste dansuri tribale. In acea dupa-amiază, în toata gradina s-au servit fructe, cocktail-uri, porumb fiert, tot felul de mancaruri: kebab, shaorma etc.
Acestea se organizau fie in show center – un club de vara deschis, foarte asemanator cu Mega Discoteca Tineretului din Costinești (pt cine a fost acolo), doar un pic mai mic. Găseai mereu loc la o masă, unde puteai manca alune și fistic din partea casei (singurul loc unde le găseai). O altă petrecere (devil&angel party) a fost organizată pe ponton, necesitand o adevărată manifestare de forță din partea organizatorilor. Au fost instalate baruri, un ecran uriaș, o scenă, toți am primit cornițe luminoase, etc.
Celelalte petreceri erau organizate in Atrium – un hol la etajul 1 al hotelului, lat si lung cat hotelul in sine, cu un bar mare pe centru iar pe margini cu paturi. Un loc deosebit de impresionant – datorită dimensiunii aș putea spune că este un gol în mijlocul hotelului, de parcă tot interiorul clădirii ar fi fost scobit, iar pereții acoperiți cu mici oglinzi într-un uriaș mozaic. Aici se desfășurau petreceri tematice (vezi orarul atașat).
O caracteristică a tuturor petrecerilor a fost muzica slabă, nedansabilă, numai remix-uri, nici o melodie cunoscută, nu era nici orientală, nici occidentală, pur si simplu după 1-2 ore lumea se cam plictisea și mergea în cameră.
Animatorii și animatoarele erau aceleași, si pe timpul zile și pe timpul nopții. Erau prietenoși, dar din păcate vorbeau numai rusă. Un aspect ce ne-a uimit, a fost prezența printre animatori a unui travestit, ce era promovat insistent de către organizatori în cadrul fiecărei petreceri indiferent de tematică, și care se plimba printre noi, iar toți făceau poze entuziaști.
Toate programele de divertisment, cat si meniul restaurantului se repeta la fiecare 7 zile, un aspect care arata lipsa de imaginatie dar care poate fi bun in ansamblu intrucat indiferent de perioada in care mergi te vei bucura de aceleasi feluri de mancare si de aceleasi spectacole (cu mici exceptii).
Adevăratul entertaiment, pentru majoritatea s-a desfășurat în cameră. Aspectul camerei, oglinizile, jacuzzi-ul, totul te îndemna la clipe romantice, la o adevărată lună de miere. Am întalnit cupluri care au afirmat că perioada petrecută aici le-a închegat căsnicia și a reaprins scânteia între ei.
Rezumând cele relatate mai sus, considerăm că în ansamblu, entertaimentul hotelului Adam și Eva primește un indulgent 8.
Rememorând intreaga perioada petrecuta la Royal Adam & Eve, pot spune ca media notelor acordate mai sus (un satisfacator 8) este cea care caracterizeaza acest hotel.
Trebuie sa va previn insă si sa va spun ca acest hotel nu este destinat oricui. Cei pudici se pot simti cel putin intimidati de peretii-oglinda din camera, unii se pot simti deranjati de izul unei sexualitati explicite prezenta in tot hotelul. Nu ma intelegeti gresit: nimeni nu făcea topless (la noi in Romania, aproape toate fac), insa in aer plutea un miros al legaturilor conjugale (permise sau nu...). Cu usurinta puteai remarca un bogat rus venit cu domnisoara închiriată la distractie, puteai vedea cu ochiul liber cupluri homosexuale (atat de barbati cat si de femei), puteai auzi pe holul etajului prin usile de sticla semi-transparenta sunete de placere. Totuși deviza sa țineți minte că deviza acestui hotelului este erotismul.
Tocmai de aceea copiii, dpdv al nostru, nu au ce face aici. Pur si simplu pt ei nu e amenajat mai nimic si nimeni nu ii va avea in grija si nu ii va distra. Este un hotel pt cei trecuti de 18 ani.
In ceea ce priveste celelalte aspecte prezentate mai sus, vreau sa mentionez ca am incercat sa le redau intr-un mod cat mai critic (dar constructiv) si detaliat cu putinta, cu scopul de a prezenta si analiza aspectele mai putin pozitive. Trebuie sa stiti ca ne-am simtit foarte bine aici, si nici un moment nu am regretat banii cheltuiti si timpul investit. Totusi cei care si-au luat un earlybooking adevarat (rezervare cu achitarea pachetului in totalitate in avans) in luna noiembrie-decembrie a anului anterior, au facut cu adevarat o afacere platind aprox 1500 e.
Pentru noi a fost o experienta frumoasa, relaxanta, probabil pe care nu o vom mai repeta prea curand, si pe care o recomand cu incredere tuturor celor care doresc momente deosebite in doi: relaxare, romantism, pe alocuri liniste, libertate de exprimare. E locul, (totusi un loc artificial - creat de om) perfect pentru a petrece luna de miere.
Trimis de catalyno in 02.11.14 20:44:51
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Istanbul
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catalyno); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.85044100 N, 31.06959800 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@catalyno -
Casă de piatră!
Chiar dacă articolul pare neterminat, unele aspecte sunt notate, dar nu există o explicație cât de sumară, mi-aș permite câteva observații:
”Preventiv am pus 10 $ in pasaport pt a fi mai atenti cu noi si i-am specificat aratandu-i si insemnarea de pe voucer ca suntem in honeymoon si ca vrem sa fim tratati ca atare.
Când dai șpagă în speranța unui tratament mai special față de restul turiștilor, întotdeauna există riscul ca altul să dea mai mult și atunci ai dat degeaba, ceea ce se pare că s-a și întâmplat în cazul tău. Prima cameră primită era mai mică decât cele standard, de aceea nu ai avut decât un singur pat, acestea folosindu-se în regim de single.
Nu hotelul este de vină că tu nu ai avut certificatul de căsătorie sau măcar o copie la tine, ci eventual agenția.
Nu am sesizat mari diferențe între turiștii aflați în luna de miere și ceilalți, în afara unor cearșafuri roșii în prima noapte doar și a unei sticle de șampanie (turcească) și a unui coș de fructe. De aceea, cred că nici nu a meritat deranjul obținerii „dovezii”.
”... asa ca am fost invitati (nicidecum condusi) sa ne familiarizam cu complexul caci urma sa primim camera la ora 14.00.
Eu consider această invitație o dovadă de ospitalitate. Chiar dacă check in-ul se făcea la ora 14.00, până atunci puteai beneficia liber de toate facilitățile, mai puțin de cameră. Acum dacă tu sperai să te plimbe cineva de mânuță prin tot hotelul, să-ți arate unde este restaurantul, barurile, plaja etc., da, au fost nepoliticoși. Mie mi-au dat doar harta resortului și programul activităților pe săptămâna respectivă și crede-mă că nu m-am rătăcit.
Am văzut că ai notat plaja cu 6. La gradul de satisfacție ai dat 80%. Mie plaja mi s-a părut perfectă sub toate aspectele. Nu am întâlnit plajă mai bună în toată zona Antalyei. Crezi că ai putea detalia?
Vă urez din tot sufletul "Casă de piatră", sănătate, înțelegere, și toate cele dorite!! ȘI niște sfaturi : în ciuda a tot ce se spune, contează ce pui în pașaport (sper că ai înțales!); contează și CÂT pui în acel pașaport (la cât costă totul, încă 10e în plus nu mai contează); pe viitor, intră pe AFA, și informează-te despre locația hotelului unde intenționezi să cumperi bilet; intră pe diferite saituri, pe unele găsești filmulețe-panoramă cu hotelul, camerele, restaurantul etc. și poți ușor să-ți faci o părere despre multe lucruri (am probat-o personal, la Nisipurile de Aur); dacă ajungi mai devreme (de obicei așa se întâmplă), "vizitează" singur hotelul, ȘI pe dinafară, pentru ca, atunci când iți vine rândul la cazare, și eventual nu ești mulțumit, să știi deja ce schimbare să ceri, când dai pașaportul și... ce mai trebuie! Cam asta ar fi o mică strategie pe care o poți aplica pe viitor, pentru că eu vă urez "Concedii multe și frumoase"!
"CASA DE PIATRA! ", MA bucur ca am putut oferi votul cu superbonusul! Il meritati, ati detaliat indeajuns conditiile oferite in hotel... ! (dar despre masa ne puteti scrie? sau urmeaza?)
@puiutea -
”ȘI niște sfaturi : în ciuda a tot ce se spune, contează ce pui în pașaport (sper că ai înțales!); contează și CÂT pui în acel pașaport (la cât costă totul, încă 10e în plus nu mai contează);
”când dai pașaportul și... ce mai trebuie! Cam asta ar fi o mică strategie pe care o poți aplica pe viitor,
Prost sfat și proastă strategie. Inutilitatea „cotizației” s-a și văzut, de altfel.
Spre deosebire de tine eu chiar am fost la acest hotel. Nu am pus nimic în pașaport și uite că am primit o cameră exact cum am plătit, de care am fost mulțumită, nefiind nevoie să fac scandal pentru a obține schimbarea acesteia. Nu am fost în luna de miere, nu am solicitat servicii suplimentare, totul a fost conform așteptărilor și conform clasei și nivelului hotelului.
Mi se pare irelevantă comparația unui hotel de cinci stele de lux din Turcia (pentru că există și destule hoteluri tot de cinci stele, dar la care un sejur costă o treime cât unul la Adam&Eve) cu niște hoteluri modeste de trei și patru stele din Nisipuri.
”pe viitor, intră pe AFA, și informează-te despre locația hotelului unde intenționezi să cumperi bilet;
Consider inutil acest sfat în condițiile în care autorul a afirmat clar (și eu sunt convinsă că așa și este) că s-a documentat temeinic înaintea alegerii hotelului în care urma să-și petreacă luna de miere.
@nicole33 - Am înțeles, de acum încolo mă voi abține de la a da sfaturi sau a emite păreri! Toate cele bune!
@puiutea -
Fără supărare, dar te-am contrazis tocmai pentru că am fost acolo și știu exact cum au decurs lucrurile.
În afară de asta, recunosc că sunt totalmente împotriva acestui obicei prost. Știu că nu voi schimba eu lumea, dar încerc să iau atitudine ori de câte ori se încurajează astfel de practici.
Când plătești peste 1000 de euro fără transport pentru un sejur de o săptămână, mi se pare de prost gust să mi se sugereze că mai trebuie să cotizez 10 euro sau 20 sau la cât se va ridica bacșișul de la un an la altul. Nu au decât să-mi ceară 1010 euro pe bilet ca să suplimenteze salariul recepționerului respectiv, dar acesta să-și facă în mod corect datoria.
@nicole33 - Neavând prea multă treabă, citesc reviewuri cu zecile, tot ce am solicitat și ce mai iau și din anii trecuți. Am întâlnit foarte multe cazuri în care diverși spuneau foarte lejer, relaxat "... și am pus și 10 euro sau dolari în pașaport (sau vaucher) ". M-am apucat eu ca deșteptul să mă fac ecoul a ceea ce pare a fi o practică destul de frecventă (deși nerecunoscută sau chiar neacceptată) ! Mi-am luat-o, poate acum mă învăț minte! Să auzim (numai) de bine!
@nicole33 - Da articolul este neterminat (la final am scris: to be continued). Sunt multumit de ecoul tau de aceea voi incerca sa detaliez iar unde am gresit sa corectez postarea.
SUNT TOTAL IMPOTRIVA SPAGII SAU CHIAR SI A UNEI MICI ATENTII. Cand achit 1200 euro pe un sejur fara transport vreau sa fiu servit de banii aceia. Totusi CIUBUCARII de turci au obiceiul NESIMTIT de a tine cont de acea mica atentie chiar si intr-un hotel de 5*, caci etajul 6 era ocupat in intregime pe cand camerele standard dar cu vedere mai buna erau pastrate (am fost atent la detaliul acesta) pt cei care contribuiau cu o mica atentie.
Am pus acei bani in pasaport NU pt a primi o camera mai buna ci pt a fi tratati cu atentie (poate ne aranjau camera pt honeymoon, poate venea cineva care sa ne vb in engleza nu in limbajul semnelor).
Intradevar agentia si hotelul au fost vinovati ca nu am avut certificatul la mine: hotelul nu specifica clar agentiilor partenere aceasta conditie iar agentiile nu isi dau silinta sa stie exact conditiile hotelurilor partenere si sa le comunice turistilor. Din pacate cel care plateste, anume turistul, are de suferit.
Atata timp cat am citit pe acest site ca ingerasii te iau, te plimba, iti arata facilitatile hotelului, mai mult unii povesteau ca fiecare camera are propriul ingeras am fost dezamagit cand am fost invitati sa ne familiarizam singuri cu hotelul. In sine ideea nu era sa fim plimbati ca niste copii, ci sa fim condusi in camera, sa ni se explice ce si cum, caci surprinzatori altii au fost primiti cu acest gen de ospitalitate si mai ca au fost plimbati de manuta.
Nota 6 nu este data plajei ci curateniei (poate ai fost indusa in eroare de faptul ca nu am terminat postarea). Nota 6 este media curateniei din camera, toalete, plaja, piscine si restaurant.
Aspectele legate de plaja si piscina le voi detalia in urmatoarea postare.
Inainte de a scrie postul am facut o medie si consider ca nota hotelului ar fi un 8 de aceea am si ales ca grad al satisfactiei procentul de 80%.
@nicole33 - Nicole33 cu parere de rau trebuie sa fac o remarca, poate chiar un repros: daca ai fost la Royal Adam si Eva de ce nu am vazut nici o postare pe acest subiect. Este un hotel care daca l-ai "vizitat" trebuie sa vorbesti despre el.
Eu am petrecut cam o luna (evident in timpul liber) in care am cautat locatia "perfecta" si in cele din urma am ales acest hotel pt luna de miere, am citit cam tot ce era de citit (cel putin in lb romana) despre Adam si Eva. Iar acum dupa ce am fost acolo, unele review-uri imi par fanteziste, ireale, si cel mai des incomplete. Scopul meu nu este sa critic hotelul, sa descurajez eventualii doritori ci sa detaliez pe cat de mult pot toate aspectele pozitive si negative.
Dar conluziile le voi evidentia la finalul postarii. (vor mai urma cam 2 parti)
@catalyno -
” Dar conluziile le voi evidentia la finalul postarii. (vor mai urma cam 2 parti)
Am rugămintea să nu pierzi din vedere că Regulamentul AFA - şi comon sens--ul, dealtel — nu îngăduie publicarea mai multor seturi de impresii despre aceeaşi unitate de cazare, din partea aceluiaşi autor (motivul e simplu - programul impune acordarea unor note pe care le foloseşte la calcul mediei şi satifacţiei medii; or nu este normal ca un turist să contribuie cu două sau mai multe note la această medie, iar alţii - cu una singură)
Poţi scrie însă continuările aici, ca ecou; dacă vei solicita asta (sau dacă ne vom "autosesiza" noi) le vom include în textul articolului de mai sus
@catalyno -
”Inainte de a scrie postul am facut o medie si consider ca nota hotelului ar fi un 8 de aceea am si ales ca grad al satisfactiei procentul de 80%.
Îți înțeleg și respect aprecierea și nota generală de 8 acordată de tine acestui hotel, însă modalitatea de a o evidenția printr-un grad de satisfacție uniform de 80% la toate capitolele este de natură să inducă în eroare potențialii doritori să aleagă un sejur la Adam&Eve, care vor crede că plaja și marea merită nota 8, ceea ce mi se pare exagerat de puțin și pot argumenta, sau distracția și relaxarea care, la fel, merită, în opinia mea, o notă mai mare, luând în considerare doar petrecerile din Atrium Bar, de pe plajă sau de la piscină, de exemplu.
Eu, care cunoșteam prevederile regulamentului care interzic fragmentarea review-ului în mai multe părți din motivele pe care ți le-a explicat foarte bine webmasterX, am crezut că din motive tehnice nu s-a salvat decât o parte a articolului, de aceea am spus că mi se pare neterminat. De fapt, se termina prea brusc și înainte de a atinge toate aspectele de interes.
Sugestia mea ar fi aceea de a revedea notele acordate la fiecare categorie în parte, punând notele real meritate (mai mici sau mai mari), chiar dacă există riscul de a ieși o altă notă medie pentru hotel.
”Atata timp cat am citit pe acest site ca ingerasii te iau, te plimba, iti arata facilitatile hotelului, mai mult unii povesteau ca fiecare camera are propriul ingeras am fost dezamagit cand am fost invitati sa ne familiarizam singuri cu hotelul.
Am citit și eu poveștile cu îngerașii, dar am înțeles că acelea au fost pe la începuturi, lucrurile schimbându-se pe parcurs, pe măsură ce hotelul a fost tot mai solicitat, mai plin de turiști. Personal, nu mi-am dorit nicio secundă să am îngerașul propriu, deci, nu am suferit deloc în lipsa acestuia. Noi am fost conduși în cameră de către unul din bell boys, care ne-a cărat bagajele și ne-a explicat cum funcționează toate cele prin cameră (jaluzele, sistemul de lumini, minisauna, seiful, AC). Tot acesta, la solicitarea mea, a sunat și mi-au fost aduse imediat halatele care lipseau din dotare. M-am înțeles cu el într-o engleză suficient de bună, fără a-mi folosi și mâinile.
La recepție am nimerit un recepționer foarte bun vorbitor de limbă engleză, foarte amabil, care ne-a dat și parolele pentru internet, înainte de a primi camera.
Îmi asum vina de a nu fi povestit despre sejurul petrecut la Royal Adam&Eve la momentul respectiv, cu promisiunea că voi încerca să-mi fac timp și pentru asta.
Angel service este disponibil pentru anumite tipuri de camere. Si DA, exista si ingeri alocati special unei camere si care sunt la dispozitia turistilor 24 ore. Insa acele camere nu costa 1500 sau 2000 de euro.
Aceste lucruri, ca si faptul sa ai o copie a certificatului de casatorie la tine, trebuia sa ti le spuna agentia de turism. Nu este vina hotelului ca cei de la agentie sunt nepregatiti/nepriceputi.
Piscina – plaja. Intradevar la acest capitol[...] = textul a fost mutat în "corpul articolului" (vezi sus de tot), ca şi continuare a primei părţi // by webm
-
Adresez scuzele noastre cititorilor ca nu am putut de la inceput sa definitivam acest review, dar si rugamintea admin-ului de a schimba acest ecou si a il transforma intr-o completare (ca partea secunda) a intregului review.
Am fostaccolo... de 2 ori si am scris un review dupa prima experienta. vreau sa atrag atentia asupra parerii foarte critice pe care o ai si tu si am avut-o si eu in review-ul scris despre acest hotel
Este de nota 18 din 10 ii dam 8 doar ca sa criticam ceva... ca ar putea... fi cu 20 % mai aproape de... De ce? De visul neimplinit al fiecaruia dintre noi?
E de nota 10 plus in termeni reali.
Dar putem fi circotasi si sa gasim neajunsuri. atunci cind mergem in alta parte putem incepe a scadea din nota 5 pentru ca Adam& eve este de 2 ori mai bun decit ce e pe piata.
Conteaza si cum te-ai simtit.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2021 Teapa — scris în 06.09.21 de habron din IASI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Merită! — scris în 11.09.19 de Mihaela Ene din IAşI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Superb. Am incarcat bateriile — scris în 19.10.18 de Anda1967 din NEPTUN - RECOMANDĂ
- May.2017 Adam & Eve Adults Only 16+ — scris în 09.06.17 de Tommy M din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Royal Adam and Eve - un hotel la care m-aş întoarce şi mâine... — scris în 08.09.16 de andra_p din AIUD [AB] - RECOMANDĂ
- May.2016 Shhhhh, aici, in hangar, se fac copii! — scris în 18.07.16 de buterfly* din BUCUREșTI
- Aug.2015 Heaven on Earth or not... ??? — scris în 07.09.15 de alexandru1988 din BUCURESTI - RECOMANDĂ