No..., hai la Alba! :)
E drept, e „Întâlnirea 10 ani de AmFostAcolo” și Timișoara, locul nașterii AFA, ar fi meritat să fie (în sfârșit) aleasă...
Am considerat însă că ai noștri 10 ani „pălesc” față de Marea aniversare — a Marii Uniri, cea de acum 100 de ani.
Și-am ales, astfel, Alba Iulia.
Deși orașul fusese deja stabilit, de luni bune, am întâmpinat dificultăți mari, mai mari ca niciodată, în pregătiri. Alesesem un alt hotel, (cel) mai ”cu ștaif” (un hotel de 5 stele), dar modul de derulare a tratativelor, după OK-ul de principiu al ambelor părți, mi-a lăsat un gust amar și m-a forțat, practic, să abandonez acea variantă, în ciuda presiunii timpului (era la final de decembrie).
Până la urmă a meritat - am găsit maximă înțelegere și cooperare la un alt hotel din Alba - hotel Parc. Iar intuiția și cei peste 10 ani de experiență îmi spun că va fi de departe mai bine aici.
Hotel Parc Alba Iulia - impresii pe AFA aici; pagina oficială aici e un hotel clasificat oficial la 4 stele; are însă și camere de 3 stele (aprox 50% din total). Adică varianta optimă, din acest punct de vedere, pentru noi (putem asigura diverse tipuri de solicitări, în același loc). Diferențele între camerele de 3 și cele de 4 stele sunt mici.
Prețurile de mai jos sunt pentru 2 adulți, cazare + MD + cina ”festivă” de sâmbătă. Plus acces piscină, saună etc.
NOTĂ: apart de 3 stele pot găzdui GRATUIT un al treilea adult sau 2 copii până în 11 ani! (plătesc doar cina festivă, dacă o comandă)
NOTĂ: apart de 4 stele pot găzdui GRATUIT 2 copii până în 11 ani! (plătesc doar cina festivă, dacă o comandă)
Pachetul negociat include mic-dejunurile (pentru toate persoanele cazate, inclusiv eventualii copii etc) și cina ”festivă” de sâmbătă - pentru 2 adulți.
Pentru cină se poate alege dintre următoarele variante
Toate variantele de cină mai includ: păine; desert; apă plată / minerală; cafea. [adăugat ulterior] plus sucuri.
- este unul mai aparte/special — ca exemplu: toți vor avea, într-un fel sau altul, gratuitate! (la cazare + MD)
- important de menționat că în camere NU se pot asigura paturi suplimentare! (mă refer în prinicipal aici la camerele DBL; în apartamente există, oricum, o canapea)
1. copiii sub 11 ani au gratuitate la cazare + mic dejun - atât în camerele DBL std (unde pot dormi împreună cu părinții), cât și pentru cazarea în apartamente
2. copiii peste 11 ani se pot caza doar în apartamente (în special în cele de 3 stele - unde există canapea extensibilă; în cele de 4 stele există doar canapea neextensibilă) și au gratuitate la cazare + mic dejun
Dacă se dorește cina, pentru unul sau mai mulți copii: se poate comanda, contra cost = 60 lei. (se asigură doar porții întregi, nu se pot comanda porții 1/2).
Am inițiat deja o listă - vă puteți înscrie aici.
Rog nu uitați să menționați acolo:
- preferințele pentru cameră = dbl std / apartamente; 3/4 stele; pat matrimonial/twin, cu/fără balcon;
- variantele alese pentru cină
AVANSUL - este de 200 lei / cameră (indiferent de tip); trebuie plătit până cel târziu luni, 12 februarie în 15 februarie, în contul de mai jos (e deschis pe numele meu, Cornel Bociort)
NU UITAȚI să menționați username-ul (la „explicații” plată)
 
DIFERENȚA (rest plată) - până cel târziu 10.03.2018
- se va face funcție de preferințele exprimate (tip cameră etc.) în 13.02 16.02. 2018
- alocarea va fi făcută în funcție de avans și - mai ales - în funcție de statutul vostru pe AFA / locul ocupat în clasament
- la fel ca până acum, vă voi suna pe fiecare, în ordinea statutului / avansului, și vom stabili, împreună, camera aleasă, dintre cele disponibile la momentul când vă sun.
- dacă nu ați făcut-o deja: nu uitați să vă completați nr de telefon - în secțiunea CONTUL MEU
- vom organiza, ca de obicei, un tur de vizitare - sau poate două, unul pentru oraș și unul pentru împrejurimile sale. Va fi cu transport (autocar etc.) și ghid
- programul e în curs de stabilire -- orice contribuție (sugestii etc.) e binevenită!
- așa cum am anunțat deja, de anul trecut - mai mult în glumă, e adevărat, atunci - insist să venim cu costumele populare ale zonei unde ne-am născut / unde trăim! - măcar pentru debutul serii de sâmbătă (nu e obligatoriu, evident)
Trimis de Admin in 31.01.18 18:00:17
1997 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Actualizări
1. Hotelul asigură halate și papuci, pentru toate camerele de 4 stele. ”Vor fi în dulap”, la cei de la 4 stele, m-au asigurat.
- în măsura disponibilității (nu au suficiente, ca ne-ar fi dat): și pentru cele de 3 stele. Cei care stați la 3 stele și doriți halate/papuci - solicitați la recepție.
2. Băuturi
- am obținut și suc la fiecare meniu (sâmbătă), o să actualizez și în textul anunțului (mai sus)
- putem veni cu băuturi proprii, mai ales din acelea deja consacrate, ”producție proprie” - inclusiv pălinca mea . Într-un mod rezonabil, însă nu ”engros” - nu vă primim cu baxuri de bere (bere și vin găsim acolo, de calitate, la preuri rezonabile - maxim jumătate din adaosul normal practicat). Așa, ca recomandare generală: să fie sticle proprii, nu din cele care pot fi considerate cumpărate de undeva (și pentru care cineva să vă poată, eventual, solicita dovada achiziționării, bon fiscal etc - *trebuie* să avem în vedere și potențiale aspecte legal-fiscale!)
3. Prețurile comunicate de hotel pentru SINGLE sunt cam mari - aprox 90% din prețul de dublă (e un hotel de business, cu politici de business). Ar fi indicat să studiem evetuale variante de „cuplare”.
4. Avem doar 70 total camere (2 din camerele dbl std 3* sunt indisponibile) iar solicitările par să fie mari, astfel că am acontat alte potențiale 20 de camere la Hotel Transilvania (este foarte aproape, la 200 metri, despărțit doar de un mic parc de Hotel Parc). Prețurile vor fi, cel mai probabil, identice cu cele de la Parc („Transvilania” au și ei atât camere de 3 stele, cât și unele de 4*). Aș fi putut lua MULT mai mute, dar suntem limitați de capacitatea restaurantului de la Parc (180 locuri OPTIME; max 200 așa, cam la limită...)
5. PARCAREA.
- se poate face doar pe domeniul public („stradă”), GRATUIT.
- există aprox 40 de locuri în fața hotelului și alte 40-60 pe străzile din imediata apropiere.
- după ora 16, cvasi-toate vor fi goale
- Voi reveni cu fotografii ale acestor locuri (străzi) și un link Google Map (cel pus de Costi), pentru o cât mai bună orientare.
@calincheita:
” Dacă plătesc avans și nu sunt selectat îmi primesc banii înapoi sau fuge Don Cornel cu ei după nuntă?
M-am gândit, dar mi-am dat seama că fug tare încet - ardelenește, noah - și m-ați ajunge ușor din urmă... :-)
--
Că veni vorba, merită totuși explicitat
1. solicitările de rezervare se pot anula oricând până în 01.03.2018 - fără penalizare (cu restituirea sumelor deja plătite).
Renunțările ulterioare datei de 1.3. 2018 se pot face doar cu găsirea unui înlocuitor - ori cu pierderea avansului plătit.
2. avansurile rămase „neconcretizate” în pachete servicii, din orice alt motiv - se vor restitui integral.
@dianamea: Se poate veni din Bucuresti si cu autocarul. Face 6 ore 30 min. Din Militari. autogari.ro/Transport/Buc ... resti-AlbaIulia. Prima cursa pleaca la 7:30 dimineata si la 14 e la Alba Iulia. Costa cam 60-70 lei.
@Rofri zice - aici vezi impresii - ca-i aproape de hotel. 6 lei cu taxiul.
Azi e ziua dedicată schițării unui draft de PROGRAM
Mai jos detaliez deocamdată doar pentru VINERI, 16.03; programul zilei de sâmbătă - va urma într-un ecou separat
## check-in = în principiu începând cu ora 14. În practică, e posibilă și cazarea mai devreme, dacă sunt camerele pregătite (anunțați-mă din timp, ca să pot transmite lista camerelor care am prefera să fie pregătite mai devreme)
## 14.00-19.00 = program - și, eventual, bălăceală - ”de voie”
## 19.00 - inaugurare mini expoziție goblenuri miniaturale (pe teme turistice și etnografice) - mihaelavoicu
## 19.30-21.00 Concurs gustări, aperitive, deserturi cu specific local - inclusiv lichide! (detalii mai jos)
## 21.00 - 22.00 = tombola AFA
## 22.00 licitație - pantofii ”Deliei de la Slănic” și altele
## 2200/2300 - („infinit”) = distracție și voie bună, la liber
---
DETALIERE
1. Dată fiind amplasarea hotelului (ÎN oraș), anul acesta NU vom avea foc de tabără... Găsisem / pregătisem o variantă - la 5 km de oraș, o pensiune cu o curte generoasă, dar am preferat alternativa ”Concursului de gustări și aperitive” - la urma urmei, focul propriu-zis aproape că era mai mult un pretext pentru degustări - solide & lichide, corect?
CONCURSUL DE GUSTĂRI, APERTIVE, DESERTURI (inclusiv lichide)
- vom avea (să sperăm) mai mult echipe, care vor reprezenta diverse zone geografice (Bucovina, Oltenia, Ardeal etc.)
- fiecare echipă va avea un ”colț” în restaurant, unde va expune produse tradiționale din zona lor, pregătite și/sau aduse.
- „degustătorii” - amatori sau profesioniști - se vor perinda pe la unul, mai multe sau toate aceste colțuri, vor gusta / mesteca, da peste gât etc. / și vor putea „vota” - *dacă doresc*, depunând unul sau mai multe voturi (vezi mai jos) în cutiile/bolurile special pregătite
- la ora 21 vom număra „voturile” adunate și vom stabili echipa (și reguinea!) câștigătoare --» le vom înmâna o diplomă și o cupă.
==
Având în vedere scopul nobil (vezi și mai jos), vom avea un „sistem de votare” muuuuult mai relaxat (comparativ cu cel de pe AFA):
- vom PERMITE voturi multiple, ba chiar și „pachete de voturi”! (5,10 sau 50 de „voturi”!!)
- se va putea vota DUBLU, TRIPLU etc. pt aceeași echipă (ori pentru mai multe) -- chiar și în pachete multiple! (de ex. 3 „pachete” a câte 10 ”voturi” - pentru aceeași echipă!!)
Asta pentru că voturile vor consta în... bancnote - de 1,5, 10 și - hai, fie - 50 lei!
ALTE REGULI ”VOTARE”
- nu se poate „vota” fără a se degusta! = Amendă ”10 voturi” pentru cine încalcă regula:-)
- „invers”, e ok = se poate degusta fără a se „vota” (votul e, evident, opțional)
- (posibil să mai definim și alte ”reguli”, aici)
====
Ecoul a devenit deja prea lung; alte detalii și sau neclarități vor fi comunicate / lămurite ”on the fly”, în ecouri. - Aștept înscrieri în concurs
De asemenea, nu detaliez procedura TOMBOLEI aici, în acest ecou -- mulți dintre voi o știți (predați obiectele pentru tombolă înainte de check-in, primiți un bilețel cu nr de ordine etc.) - poate cineva care are timp să detalieze în locul meu? (eu mă concentrez, în minutele următoare, asupra anunțării programului pentru SÂMBĂTĂ)
Programul pentru SÂMBĂTĂ
Vom avea două tururi organizate de vizitare - (1) cetate & oraș și (2) împrejurimile - ambele cu ghizi, ambele gratuite (costuri suportate de AFA)
ALTERNATIVA 1 - CETATEA = aprox 5 ore
- între 10-15 (sau 11-16) - tur al cetății, cu 3 sau mai mulți ghizi (funcție de nr de participanți); întâlnire-șezătoare soldat roman (cu povestiri, detaliate); schimbarea gărzii ora 12; POSIBIL salve de tun (dacă vpor începe, până în martie)
ALTERNATIVA 2 - ”Must See” împrejurimile Albei - cu ghid; cu autocar sau mașina personală (cine dorește, poate însoți autocarul).
- e pentru cei care au văzut, eventual, cetatea și ar dori (și) altceva
- durata = aprox. 6-7 ore - între 10-17 (sau 9-16 etc.)
- autocar și ghidaj asigurat de AFA
- traseul (fie spre Roșia și galeriile romane, fie „Țara Vinurilor”) și alte detalii de organziare (ora de plecare, durata etc.) vor fi stabilite printr-un chestionar care se va afișa azi sau în zilele următoare (veți putea alege prin vot)
12.00 Premierea unitățillor hoteliere merituoase din zonă - ”Diplomele de excelență AFA”
18.00 Premierea utilizatorilor AFA - merituoșii, remarcații anului 2017
19.10 fotografia de grup (locul va fi stabilit/anunțat în timp util)
19.30 ora de începere cina ”festivă”, petrecere, distracție;
19.45 mini-paradă costume populare, per regiuni; ”cel mai fain costum popular”;
20.00 20.30 21.30 CONCURS DANSURI POPULARE - perechea câștigătoare se va alege cu un premiu *turistic* substanțial. Participarea la concurs = doar în costume populare! (Alte detalii - pe parcurs) Aștept înscrieri!
altceva - referitor la muzică
- vom avem combinate ”formație ȘI dj” în ambele seri
VINERI - vor fi doi domni care ne vor ȘI cânta (ei, inclusiv instrumentale - la nai, de exemplu! - sunt mai potrivite, având în vedere programul) ȘI pune muzică în regim DJ
- vor fi și momente de ”populară” - sincron cu programul serii - dar majoritară va fi muzica de petrecere și distracție, clasică și modernă, românească și mai ales internațională -- în primul rând... greceascăăă :-)
- programul de muzică: 19.30 - „infinit” // „infinitul” serii și nopții d evineri, să ne înțelegem! :-)
==
SÂMBĂTĂ - deși va fi o seară predominant „populară” - parada costumelor, concursul de dans popular etc, vom avea și moment mai „classice”, iar după 23-24 va fi predominant „regim DJ
- avem ca invitați o parte a formației Crai Nou - unii poate o știți, îl acompaniază pe Furdui-Iancu. Tot ei vor asigura și „componenta” DJ.
- program: 19.30 - ”infinit”
==
OBS: În ambele seri, după ora 00-01, nu mai putem conta însă pe servicile ospătarilor! Sunt însă sigur că ne descurcăm pe cont propriu, cu ce vom avea deja pe acolo, pe mese, pe sub mese ;-)
ref echipe /„colțuri” pt COncursul de ”gustări, aperitive, deserturi” (vineri) - o centralizare parțială, intermediară a înscrierilor
1 & 2. Echipele BUCUREȘTI și MUNTENIA/REGAT au fost deja ”centralizate” (mai sus), presupun că e o evidențtă probabil mai riguroasă decât a mea). Cei care mai doriți să vă înscrieți - aveți mai sus intrucțiunile (mesaj privat către ”căpitanii” indicați)
3. Echipa BANAT: alinafulg, andreea_c, Carmen (soția mea, nu are cont pe AFA), ARA, ungureanica .
4. Echipa ARDEAL: elviramvio, cornel, ioana74, Vasile S, extracrisina, ioan marinescu, Dan&Ema, marika, calincheita. Dacă mi-a scăpat cineva, rog semnalați-mi. Trebuie să ne alegem și noi un „căpitan”! Se oferă cineva? (eu nu pot, nu-mi permite timpul) [ulterior] căpitan = extracrisina
5. Echipa BUCOVINA/MOLDOVA: le rog pe mihaelab sau DOINITA să scrie una din ele centralizatorul; nu am mai urmărit înscrieerile aici, după ce am primit ce ”căpitănese” (vrednice, inimoase, cu inițiativă etc) s-au anunțat”
--
[ad ult] # Echipa BUCUREȘTI =@roth, @krisstina, @Michi (nu mai vine la Întâlnire; e posibil să participe, însă, cu produse proprii, trimise), @adrianbogdan, @diana2015. PLUS: robert, iulian68, mihaela vulpe, ANILU.
[ad ult] # Echipa MUNTENIA = @Mitica49, @Zoazore, @Adri-Nico, @Ghisor, @RossoNerro, @Sebigeanina, @Xpac, @Radu Safta, @Yolanda, @Soso42, @Violeta Balasa, @Mariana07, @Traian Leuca, @Clau70
[completat ult]: Echipa BUCOVINA/MOLDOVA: DOINITA, Kelyboy, Crismis, mihaelab, voltainstel, marimag, Alina53, icata24.
altceva, referitor la CAZARE
# după cum am anunțat, avem rezervate și 20 de camere la Hotel Transilvania - este la 200-300 metri, despărțit doar de un parc de hotel... Parc
# este posibil să nu le ”valorificăm” pe toate - ci doar până la „concurența” maximului de 200 participanți!
# Transilvania (hotel de 4 stele și el), are și el atât camere de 3*, cât și camere de 4*
# prețurile sunt aceleași ca la Hotel Parc.
# este un hotel mai nou, dar nu are piscină, saună (ca Parc)
# la Transilvania se poate asigura pat suplimentar - cu un supliment de preț de 60 lei / noapte (copil până în 11 ani), 85 lei / noapte (copil mai mare sau adult). Prețul patului suplimentar include, bineînțeles, și micul dejun.
# putem solicita și apartamente, la Transilvania - maxim 3 la număr; există doar apart de 4 stele; prețurile = asemănătoare cu cele de la Parc (calculația de preț diferă însă, funcție de ocupare; prețurile se comunică la cerere; sunt oricum & evident mai mari decât prețurile ”de triplă” = dbl + pat suplimentar)
Cei care veniți pentru prima dată - m-am gândit să vă ajut să vă faceți o idee despre cum va fi - urmărind videoclipuri de la precedentele (dacă nu greșesc, veți găsi acolo inclsuiv filmări de la tombole...)
- filmările le puteți găsi aici youtube.
altceva - ref programul de vineri
După cum știți, vineri vom avea, printre altele, o acțiune ”mascată”:-) de strângere donații pentru copii/bătrâni din Alba. („mascată” = sub forma concursului de gustări, aperitive etc)
Voi extinde acțiunea cu o licitație caritabilă, înghesuită (la propriu) în program la ora 22.
Se vor licita pantofii „Deliei” de la Slănic
- sunt mărimea 40, noi - au fost purtați doar 30 de minute (la Înâlnirea AFA Slănic, de... subsemnatul) și în formă/stare perfectă // la nevoie, demostrez live forma/starea :-)
- sunt moderni, de calitate - ca toate lucrurile purtate de Delia-cea-fără-ghilimele , bătuți cu ceva ce mie-mi pare a fi cristale Svarovshi (dar nu bag mâna-n foc; diamante sigur nu sunt!)
[mă rog, între noi fie vorba, ce-i mai sus e... doar marketing ”umflat” -- în realitate i-am luat cu 1XX lei, la o promoție EMAG]
- prețul de pornire licitație: 100 lei.
O fotografie actuală (azi) a pantofilor poate fi consultată aici
--
E posibil să extindem lista de obiecte licitate - inclusiv cu propuneri și obiecte aduse de voi! Eventuale propuneri: doar prin PM către mine (să fie, eventual, surprize!)
ATENȚIE: nu pot garanta că eventualele propuneri vor fi acceptate, toate; dacă nu din alt motiv, atunci ca să nu ne ”întindem” prea mult, ca timp!
altceva: prin amabilitatea unui om de suflet, AFA poate asigura transport (gratuit) cu microbuz București - Alba Iulia (și retur), pt 8 persoane
Plecarea: vineri, stabilim împeună ora și locul de ”îmbarcare”; retur - duminică, în jurul prânzului.
Eventualii interesați se pot înscrie prin PM către mine.
Dacă vor fi mai mulți solicitanți decât locuri: alocarea va fi după un algoritm care va ține cont de statutul și vârsta solicitanților.
--
În plus, microbuzul va putea fi luat în calcul și la excursia ”Țara Vinurilor” - aviz elviramvio, ioana74.
Cele 7 locuri în microbuzul care va asigurat transport (gratuit) Buc - Alba Iulia și retur au fost alocate (după criteriile statut și vârstă):
- msnd (SE) = 2 locuri
- Floria (SE) = 2 locuri
- dianamea (PA) = 1 loc
- diacrys (PA) = 2 locuri
PLECARE: vineri, 16.03, ora 9AM, din parcarea Horoscop / Unirii
- e un microbuz Mercedes Viano gri, inscripționat exterior „Bucharest Joyride” și cu o tăbliță „AmFostAcolo Joyride” în parbriz
RETUR: duminică, 18.03, la o oră pe care o vor stabili-o cei de mai sus și șoferul (Daniel).
--
În minutele/zilele următoare:
- cei alocați vor primi prin PM nr de telefon al lui Daniel - just in case. (pentru a-l folosi, la nevoie, în ziua plecării; sper nu „abuzați”, până atunci, cu sunatul)
- Daniel va primi un tabel cu numele voastre de familie (sper că le am/știu pe toate...)
altceva, important
Gata alocarea la mese. O puteți consulta aici:
amfostacolo.ro/intalniri- ... 9.php?id=25&o=9
(afișarea e în funcție de masa alocată)
- NrMasă e afișat pe penultima coloană (în versiunea desktop/laptop), respectiv imediat sub coloana Avans (în versiunea mobile)
- dacă după ”nr masă” se mai afișează ceva - acel ceva e nr copiilor care vor ”locui” la ”Masa copiilor”
De exemplu, la mine („Cornel”) scrie M14 / MC=2 — voi sta la Masa14, iar 2 dintre copii cu care m-am înscris vor sta la ”Masa copiilor”
[adăugat ulterior]
ref: masa de prânz pentru ”opționala” Cetatea Alba Carolina
1. va fi la finalul turului, aprox ora 14.00
2. poate fi în varianta organizată AFA sau oricare altă variantă
3. varianta AFA: - va fi la Pub 13.
- Avantaj principal: mâncarea va fi precomandată, câștigăm timp.
- Dezavantaje: (1) „rigiditate” meniu („fix”); (2, posibil) preț mai mare decât la ”restaurantele populare”.
# M1 = PLATOUL CURTENILOR - pt 2 pers (piept de pui, cotlet, carnat de casa, cartofi wedges, cartofi pai); Pâine tradiționala de casa. Preț 38 lei/ persoana
# M2 (vegetarian / de post) = Tocănița de ciuperci de pădure cu mămăliguța. Preț 32 lei/ persoana
4. Cei cu copii pot comanda sau pot să NU comande meniu separat pentru copil/copii.
NU SE POT comanda însă „jumătăți de meniu”
-
5. Cei care aleg ”varianta AFA” - rog confirmați (explicit) această alegere la Zoazore până cel târziu miercuri 7 martie.
Cei care nu dau niciun semn până atunci - vor considera că aleg alte variante de prânz (ad-hoc acolo etc).
Programul excursiei „Țara Vinurilor”, sâmbătă 17 martie
0800 Plecare spre Jidvei
0900 Podgorie Jidvei cu degustare
1200 Aiud Ciumbrud vizite cu grupuri la 4 mici producatori de vin cu prezentari / degustare
1300 Crama Logos Aiud - inclusiv degustare
1330 Masa de pranz Logos
1500 Plecare spre Alba Iulia
1600 Sosire Alba Iulia
OBS:
1. Oprirea la Jidvei, cea mai consistentă din toate pdv, depinde și de confirmările din partea celor de la fabrica de vinuri și Cetatea de Baltă (care nu au au sosit până în acest moment). Dacă una sau ambele nu se vor confirma, ne reorientăm „din mersul autocarului” spre alte obiective din zonă (posibil Blaj)
2. cei înscriși: rog re-confirmați-vă până cel târzxiu marți 6 martie, la elviramvio. Locurile la care se renunță sau nu se confirmă până atunci vor fi redistribuite, marți seara, celor de pe lista de așteptare.
3. Prețul suplimentarelor (3 degustări + masa de prânz) = 70 lei / pers = va fi predat vineri, la checkin, lui elviramvio.
- copiii plătesc doar 25 lei - și nu primesc vin, evident
'Opționala' Turul cetății Alba Carolina (sâmbătă, 17 martie) - „program”
1000 - întâlnirea cu cei 2 ghizi la hotel Parc; plecare înspre Cetate
1000-1400 vizita cetății; include Traseul celor 3 Fortificații
(adăugat ulterior): „Traseul” e opțional (la nivel individual) și presupune cost suplimentar „10-15 lei/pers” = bilete intrare.
1400 - masa de prânz - fie „varianta” AFA = Pub 13 (unde vor mânca și ghizii), fie variantă proprie
OBS: „In Sala Unirii e posibil sa nu putem intra, se renoveaza”
--
IMPORTANT: Sunt mulți, trebuie să ne împărțim în 2 grupuri:
- grupul „Dan” (condus de Dan C. sau un alt ghid al său)
- grupul „Mihaela” - al prietenei lui ioana74 (și ea ghid cu vechime; și ea colaboratoare a dlui Dan C.)
La ora 10 trebuie să avem cele 2 grupuri „geografic” bine delimitate - în „colțul roșu”, respectiv „colțul albastru” - vedem acolo, la fața locului, unde vor fi aceste colțuri - în parcare, pe stradă etc.
Cele 2 grupuri pot pleca împreună, probabil vor vizita cam aceleași obiective, dar nu vor călca neapărat „unii pe pașii celorlalți”.
ref programul de vineri
- aprox la ora 22, după încheierea Tombolei AFA, vom avea, așa cum am anunțat, o licitație în scop caritabil (banii obținuți vor fi adăugați celor obținuți la Concursul de degustări și vor fi donați unor familii / copii din Alba)
OBIECTELE LICITATE:
1. bibliografie autorizată ELVIS, text + ilustrații (foto originale, rare), limba engleză, aprox 190 pagini
Vezi foto.
PREȚ PORNIRE LICITAȚIE = 50 lei
Oferită de: icata24
2. cană termo, foarte dichisita, editie limitată, aparținând studioului „Hahaha Production”, produsă pentru lansarea hitului „De unde vii la ora asta? ” - Smiley pe youtube.
””Cana aparține studioului Hahaha production; ne-a fost oferită de Tiberiu, fratele lui Smiley”
Vezi foto: poza1, poza2, poza3.
PREȚ PORNIRE LICITAȚIE = 100 lei
Oferită de: adrianbogdan
3. (set) 2 brichete ZIPPO, originale, ”de la mama lor, de acasă” :-), sigilate în ambalaj original. Culori: roz + argintiu (ar merge și ca ”set”)
- ”cu un plin (de gaz) pârlești și-un porc”
Vezi foto.
PREȚ PORNIRE LICITAȚIE = 50 lei / bucată.
Oferită de: icata24
4. pantofii „Deliei de la Slănic” - cvasi-noi, purtați doar 30 de minute (anul trecut, la Slănic), mărimea 40.
Vezi foto.
PREȚ PORNIRE = 100 lei
Oferiți de: „Delia”
5. Set 2 bilete la "Tandrețuri pentru femei cu cei patru corifei" - dta: 23 Martie, la Circul Metropolitan Bucuresti. Cu Alifantis, Andrieș, Baniciu, Vintilă.
Locuri în loja întâi, rândul doi.
Vezi foto
PREȚ PORNIRE = set 2 bilete = 200 lei.
Oferite de: icata24
6. cameră foto „sport” (rezistentă la frig, șocuri mecanice și imersiune în apă până pe la 10 m) NIKON S33 ca nouă
Vezi foto prezentare
PREȚ PORNIRE = 50 lei.
Oferite de: Dragos
7. tablou creație proprie, oferit de: vulpe mihaela
Nu avem încă fotografii (a fost finalizat foarte recent), se va putea vizualiza la „fața locului”
ECOURI la acest articol - pg. 1 / 67
1997 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Admin: Ca un facut, mi-a soptit un spion ca a aparut locatia iar eu nu am net, asa ca baga Mishule repede pe telefon ce poti, apoi ia-ti laptopul si hai la receptie, asa ca acum am citit si eu ce si cum.
Nu conta ce e, conta ca vom fi impreuna. De un an de zile astept momentul asta si astept sa vedem ce surprize ne mai regateste Cornel, sunt nerabdatoare sa-i revad pe cei cu care m-am intalnit anul trecut dar sa si cunosc pe cei care dn diferite motive nu au venit.
Asa ca de la mare departare, va trimit o salutare.
@adri-nico:
”copil 10 ani 3 stele
oare cum arată un copil de trei stele?!?
@Admin: Vai, vai, ce ghinion am! Dupa ce am citit tot ce s-a scris despre intalnirea de anul trecut, am decis ca anul asta voi participa si eu. M-au convins cativa membri AFA, care mi-au spulberat reticenta si ingrijorarea legata de faptul ca nu cunosc personal pe nimeni.
Dar... Mos Craciun ne- a stricat planurile (uite ca se poate).
Pe 20 martie plecam la Valencia si, cum zborul e devreme, vom pleca de acasa pe 19.
Deci imposibil de venit la Alba Iulia.
Imi pare nespus de rau.
Succes la pregatiri si distractie placuta.
Ce mai zic acum cârcotașii care spuneau că trece ianuarie și nu se întâmplă nimic cu întâlnirea AFA de anul acesta...
Cornel, mulțumim, am mai spus-o, știu ce implică organizarea unei asemenea acțiuni de asemenea anvergură, timpul alocat și energia consumată!
Așteptăm cu nerăbdare această întâlnire!
@adrianaglogo: Iooi! Dar de pe 18 până pe 19 ajungeți voi la aeroport!
Pentru turul de oras, vizitarea Cetatii Alba Carolina, ajut cu placere cu 1 sau 2 ghizi specializati
@Admin: Am virat avansul deja. Te-aș ruga să confirmi!
Voi veni singură. Ștefan nu vrea să riște. E prea departe și prea obositor pentru el. Dacă nu se poate cameră single, o plătesc pe toată. Dar tare-aș vrea ”să fiu în cărți”! Mulțumesc!
@Admin: Particip pentru prima data, deci s-ar putea sa pun intrebari considerate fara rost. Totusi:
1. Banuiesc ca turul orasului/imprejurimilor va fi sambata. Cand se va comunica programul exact? Ma intereseaza ora de plecare de la hotel (noi nu vom fi cazati acolo!)
2. Cina de vineri seara este tot organizata sau "ad libidum"?
3. Pentru cina festiva se poate comanda si "a la carte" la fata locului? (eu am o dieta speciala, iar pe sotul meu nu l-a incantat nici una dintre variantele propuse!)
4. Asezarea la masa festiva este aleatorie, impusa sau dupa preferinte? (eu nu cunosc personal decat pe Anilu, dar am avut in cele cateva luni de cand sunt in AFA afinitati cu mai multi membri.
@adrianaglogo: Cred ca fiecare își cunoaște disponibilitatea, dar eu de la Alba Iulia merg direct la aeroport, si as regreta un an întreg dacă nu as veni.
@kelyboy: Eu astept cu nerabdare sticla dedicata aiversarii!!!
@Zoazore: Asta inseamna ca erai pregatita! Altfel cum sa platesti avansul??? Si mai faceai comentarii ca ' vezi Doamne' eu m-am intalit cu Cornel si nu am vrut sa spun ceva despre asta... Nici nu mai vb cu tine!
@iulian68: Da, aveam deja alocată suma pentru întâlnire. Și cea pentru vacanță. 200 lei din 500 cât mai aveam pe card. Am plătit online, că am zero comision!
@arcrom: 1. turul (sau tururile cel mai probabi) vor fi într-adevăr sâmbătă. Cel mai probabil între 10-16/17. ”Programul exact” - se poate afgișa doar după ce-l discutăm/stabilim, împreună. Posibil la mijlocul lui februarie să-l considerăm ”definitivat”
2. Cina de vineri este „la liber” (fără program, ore sau locație). Hotelul este în centru, am înțeles că sunt destule alternative (resturante) interesante pe acolo, probabil că unii vor dori să le ”testeze”
3. Va trebui să găsim, probabil, și asemenea variante - comandat alacarte, ca excepții. Vor fi, probabil, și solicitări ”de post”.
4. Așezarea la masă, sâmbătă, va fi „impusă”, în sensul de prestabilită. Fiecare participant va ști la care masă stă - de exmeplu ”MAsa 2”. Așezarea se face însă, ca și în anii trecuți, funcție de preferințele voastre.
@Admin: Multumesc pentru raspunsul prompt.
Asa cum am spus, eu nu cunosc personal decat pe Anilu, iar, daca si ea doreste bineinteles, as prefera sa cunosc cel putin o persoana la masa la care sunt alocata. In rest, am avut conversatii mai dese pe AFA (si pe aceeasi lungime de unda!) cu Elviramvio, Krisstinna, Mishu, Crismis, Mihai 18, Roxana GRS, Michi, Dana 2008, Carmen Ion... Nu stiu cum se procedeaza, dar daca dintre cei enumerati doreste cineva sa ne adopte la masa lor, mi-ar face placere sa stam impreuna sambata seara!
@arcrom: Când îi vine rândul, ne vom ocupa „explicit” de capitolul ”aranjarea la mese”
- în săptămâna 18-24 feb se va întâmpla (când vom ști mai clar cine vine, cine nu)
- preferințele vor fi trimise prin PM, către unul dintre moderatori (voi anunța care); el va centraliza preferințele și va definitiva „draftul” așezării la masă
- Masa alocată va fi afișată în tabelul Înscrieri, în coloana MasaNr (pe moment nu este inclusă în table, dar va apărea), în 25 sau 26 februarie
@Zoazore: As vrea eu, dar nu se poate. Luni trebuie sa fim si la munca, din pacate...
@kelyboy: Fără carcoteli!!!
Eu aștept vinul marca @kelyboy.
Trebuie să recunoaștem că toți suntem nerăbdători să ne revedem.
Apăi să fie Alba Iulia, 10 ani de AFA!!!
Să ne revedem sănătoși.
@Admin:
Super! Și mulțumesc îngerului care m-a anunțat că s-a afișat locația ????! Am dat si eu sfoara peste granita!
@arcrom:
Sunt convinsă că nu vei regreta participarea. Sunt la a 3-a și abia aștept să ne vedem. Cu mesele nu-ți fă griji, se rezolvă când vom afla cum e aranjamentul sălii. Mă bucur că te voi cunoaște personal.
@iulian68: sa nu te aud ca vb
sau mai corect despre care aniversare vb?
@Zoazore:
Ei, stai liniștită, n-ai pierdut locul în inima mea! Cert e că pe AFA sunt ceva îngerași și îngerașe ????. Am dat și eu sfoară pe unde am știut așa că ne adunăm!
@Dragos: eram la dansuri si am bagat si eu un ecou pe scurt ca statea partenerul fara pereche.
@elviramvio: Si eu de-abia astept sa ne cunoastem. Noi am ales sa stam la Hotel Cardinal (Vintu de Jos). Este la 10 km de Alba Iulia, dar mult mai pe sufletul nostru. Am facut rezervarea de saptamana trecuta. La acelasi pret ca la Parc, confortul este incomparabil (e adevarat ca sambata va trebui sa facem drumul dus intors, dar merita!). Pe curand!
Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.
- Mar.2018 Marginalii la Întâlnirea AFA - Alba Iulia 16-18 martie 2018 — scris în 05.04.18 de ioan marinescu din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Mar.2018 Recenzia unei alte întâlniri AFA reuşite... La Mulţi Ani Romania! La Mulţi Ani români! La Mulţi AFA! — scris în 27.03.18 de kelyboy din BACăU - RECOMANDĂ
- Mar.2018 Mi-e drag să trăiesc! — scris în 25.03.18 de Floria din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Mar.2018 Jurnal de bord – Alba Iulia, martie 2018 — scris în 24.03.18 de mishu din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Mar.2018 Frumos ca-n povești! — scris în 23.03.18 de Alina53 din GALATI - RECOMANDĂ
- Mar.2018 10 Ani AFA - 100 de ani ROMÂNIA - Cea mai intesă și densă Întâlnire AFA — scris în 23.03.18 de Zoazore din BRăILA
- Mar.2018 A fost un vis, un vis împlinit — scris în 22.03.18 de ungureanica din REșIțA - RECOMANDĂ