Impresii și recomandări [44 / 10511]

Unde mâncăm în Constanța și împrejurimi / CONSTANȚA
  • de: Mioritik [11.01.24]

Constanța

Am fost la Constanța. Am vizitat centrul pentru refugiați. Au 2 etaje. Au post de radio. Am fost la Kaufland. Am cumpărat cârnați. Erau calzi. Am fost în parc. Am văzut pietre. Erau mari. Stăteau pe soclu. Am văzut Hanul Ana. Avea o mâță. Am văzut prefectura. Avea steag. Flutura în vânt. Era cald. Era soare. Am văzut statuia. E înaltă. Portul e aproape. Am fost pe bulevardul Tomis. Am văzut lupoaica. Am văzut muzeul. Clădirea e frumoasă. Am găsit Local House. Aveau [...] — vezi review [+25 poze]
Don Giovanni Hotel 4 / PRAGA
  • de: icata24 [10.01.24]

Două nopți în Praga

Am ales pentru acest Ianuarie o revenire, după unsprezece ani, la Praga, combinat cu două nopți la Karlovy Vary. După ce am cochetat luni bune cu opțiunea de a lua ceva în rate lunare cu liniile aeriene britanice (o puteți face de oriunde din lume pentru orice destinații, cu plecare desigur din UK), ceva ce includea zbor plus cazare, unde eram centrat pe un cinci stele, am găsit mai târziu niște zboruri superieftine cu... eterna Wizzair, am luat zborul iar pentru hotel am tot... [...] — vezi review [+1 poze]
O zi în Găești / #CĂLĂTORII prin MUNTENIA

Naiul, darul divin al lui Gheorghe Zamfir – Muzeul din Găești

Azi vă voi scrie câteva cuvinte despre un loc minunat aflat într-un orășel la fel de necunoscut turistic ca și Moreniul (vezi impresii). De fapt, orașul dâmbovițean situat doar la vreo 70 km distanță de București (parcurși pe autostrada A1 în mare parte) este cunoscut de peste 50 de ani prin prisma întreprinderii de frigidere Arctic (azi cu acționariat străin și o fabrică modernă la Ulmi, lângă Târgoviște). Deci este vorba de orașul Găești, o urbe cu circa 12.500 de [...] — vezi review [+21 poze]
Vacanța în Dubai / DUBAI
  • de: Aniram [08.01.24]

Revelion Dubai 2024

“Nu știu dacă să mai scriu de Dubai” - asta a fost primul meu gând. Așa ca m-am apucat de scris să văd dacă pot strânge alte idei. Tot timpul am spus ca la Dubai să aveți  grijă mare la cazare ca puteți nimeri foarte rău, cititi review-uri și dacă luați prin agenție fiți atenți să vă poată schimba cazarea ca nici ei nu știu toate hotelurile. Și totul s-a scumpit destul de mult.   Ca de fiecare dată noi avem câte o pățanie, așa ca în seara de deinaintea [...] — vezi review [+57 poze]
La ski în Bansko / BANSKO
  • de: crp1972 [08.01.24]

Schi la Bansko

Anul acesta ma decis sa experimentam, daca se poate spune asa ceva in conditiile in care doar copilul schiaza si noi parinti suntem doar privitori, invitatia unor prieteni la ski in Bansko.   Din Bucuresti pina in Bansko, iesind din tara pe la Giurgiu sunt 552 km. Am plecat dimineata la 4.30 si am mers cu ploaia care ne-a urmarit tot drumul. Am trecut repede de vama si pe la ora 13.10 dupa cateva opriri pentru a ne dezmorti picioarele am ajuns in Bansko. La una din opriri am ramas surprins [...] — vezi review [+4 poze]
Vacanța în Irlanda / #DESCOPERĂ IRLANDA
  • de: Ady1984 [07.01.24]

Tur Irlanda și Irlanda de Nord

Innainte sa încep sa vă descriu în detalii experienta mea, vreau sa va precizez ca aceasta excursie am făcut o împreună cu soția mea, a durat 7 zile 31.12.2023 - 07.01.2024. Suntem doua persoane care avem grija de banii noștri, nu suntem zgârciți dar nici nu aruncam cu banii. Nu suntem fani hoteluri scumpe dar nici nu ne cazam în locații proaste. De regula cautam cazări de peste nota 9 pe Booking.   Am luat decizia sa facem aceasta excursie undeva prin noiembrie când ne [...] — vezi review
Orizont Hotel 4 / PREDEAL
  • de: ux132350 [07.01.24]

Vacanta reusita

Am ales cazarea la indemnul consultantului de la agentia de turism si bine am facut. M-a impresionat inca de la inceput amabilitatea receptionerului, amabilitate care s-a dovedit a fi ceva general. Micul dejun, jnclus in pret, foarte variat si cu produse de calitate. Preturile in restaurant, mai ales la  bautura, sunt exagerate, dupa parerea mea, iar pt mancarea servita a la carte as acorda nota 8, insa nu e chiar un dezavantaj pt ca nu esti obligat sa mananci acolo. Per total cred ca [...] — vezi review
O zi în Moreni PH / FLOREȘTI [PH]

Moreni - cazematele germane din al doilea Război Mondial

Haideți să vorbim azi despre Moreni și vestigiile ce au supraviețuit celei de-a doua conflagrații mondiale. Cum, nu ați auzit de Moreni? Este un orășel dâmbovițean cu doar 15 mii de locuitori strâns legat de industria petrolieră începând cu anii 1900. Câmpuri de schele au împânzit această zonă subcarpatică, aurul negru marcând viața oamenilor și a economiei românești. Țițeiul a stârnit pofte combatanților din ambele războaie mondiale care au controlat și exploatat [...] — vezi review [+21 poze]
Alpin Hotel & Aparthotel 4 / POIANA BRAŞOV

Banii mulți pe nimic

Când am decis să rezerv nu am fost 100% convinsă ca este alegerea bună. Dat fiind faptul ca am mai stat la această proprietate și la fel au fost condițiile. Deplorabile.  doar ca în această perioadă luna ianuarie când am decis să mergem, nu am găsit altceva disponibil. iar față de la rezervări efectiv zilnic de 2 ori pe zi îmi trimitea mesaje să fac plata. Deși, nici nu se îndeplinise termenul menționat de ei pt plata. am ales un apartament mare cu 3 camere. Am ajuns [...] — vezi review
Cetatea / Castrul roman Ulmetum [Pantelimon, CT] / #EXCURSII şi CĂLĂTORII

Cetatea Ulmetum. Cum să vizitezi nimicul

Teoria : Cetatea Ulmetum, aia de se găsește în com. Pantelimon, jud. Constanța, este un miez al zonei Dobrogei. Bine, nu foarte mare, pentru că, ăia mai deștepți decât mine, adică restul populației de pe Planetă, au stabilit că această cetate a fost un castru roman, mic spre mediu  ca mărime, care a asigurat servicii de ordine și liniște publică între secolele al III-le și al VI-lea, după Hristos, exact aicea, la noi, în Dobrogea. Că făcea parte dintr-o linie de [...] — vezi review [+7 poze]