Impresii și recomandări [64 / 10510]

Biserici, mănăstiri în zona Mediaș / MEDIAȘ
  • de: AZE [05.12.23]

Biserica fortificată Sfânta Margareta din Mediaș

În timpul vizitei la cetatea medievală Mediaș am intrat și în incinta fortificată a bisericii Sfânta Margareta vezi impresii Despre biserica fortificată și vizita mea aș dori să povestesc în urmăroarele. Unde se află? Mediașul este al doilea oraș ca mărime din județul Sibiu și se poate accesa pe DN14 dinspre Sibiu sau Sighișoara și pe DN14A dinspre Târgu Mureș. Calitatea drumului este excelentă pe DN14 dar pe DN14A nu prea strălucit. Orașul Mediaș de [...] — vezi review [+57 poze]
Târguri, expoziții, festivaluri craiovene / CRAIOVA
  • de: Floria [04.12.23]

Poveste de iarnă la Craiova

Spre sfârşitul lunii noiembrie, cu o săptămână înaintea aglomeratei minivacanţe de Sf. Andrei şi 1 Decembrie, am fost la Craiova. Singurul scop al plimbării noastre a fost Târgul de Crăciun, despre care se spune că ar fi cel mai frumos din România, clasat anul trecut pe locul trei în Europa, după târgurile de la Budapesta şi Gdansk. Eu nu prea cred în clasamente de acest fel, evident subiective, până la urmă rolul unui târg de Sărbători este să-i bucure pe oameni, să [...] — vezi review [+45 poze]
Unde mâncăm în București? / BUCUREȘTI

Un restaurant bun de cartier – „La Machedoni”

Nu e vorba despre un restaurant sofisticat, fițos, super nu știu cum, ci doar de un loc cald în care poți petrece clipe frumoase alături de familie sau prieteni. După cum îi spune locantei este vorba despre o unitate deținută de o familie de aromâni (historia.ro/sectiune/gene ... nii-578515.html), lucru care se reflectă mai ales în decoruri și cât de cât în meniu. Restaurantul „La Machedoni” este situat pe strada Atanasie Panu nr. 3, în sectorul 3, undeva prin spatele [...] — vezi review [+24 poze]
Mănăstirea și Peștera Sfântului Andrei [Ion Corvin, CT] / #EXCURSII şi CĂLĂTORII

'Peștera Sfântului Andrei din Dobrogea: Legătura cu Tradiția - Betleemul Românilor'

Bună, din nou! Da, îmi pare rău pentru voi și speranțele voastre, nici în week endul de -a trecut n-am mierlit, tot aicea-s și cu același chef de vorbă, urmarea acestui fapt tocmai ce stă să vină! Bine, ca un om prevăzător ce mă aflu, m-am gândit că ar fi bine să-mi iau aliat divinitatea, doar ea ce mă mai poate apăra de gândurile voastre de bine, sănătate și ce blesteme mai aveți voi. Și cum eu sunt un om hotărât, de la vorbe la fapte pentru mine nu-i un mare pas [...] — vezi review [+21 poze]
Sunrise Arabian Beach Resort 5 / SHARM EL SHEIKH
  • de: elenaadina [04.12.23]
  • RECOMANDĂ

Sunrise Arabian Beach – un resort bun, dar mai mult mi-a placut la Baron Sharm el Sheikh

ADRESA: 86 Pyramisa Road (behind Conference Center), Sharm El Sheikh, E, Sharm El Sheikh, South Sinai Governorate 46619, Egipt Tel. + 20693600444 În luna septembrie, cand s-a lansat o cursă charter pe Sharm el Sheikh din Suceava, ne-am hotărât să nu pierdem ocazia, așa că ne-am cumpărat un sejur la Sunrise Arabian. Am avut în vedere faptul că hotelul are recif de corali, a fost renovat în 2019, este modern, are mai multe restaurante și camere adult only cu ieșire la [...] — vezi review [+93 poze]
Piețele de Sărbători (Crăciun, Paște) / VIENA

Targul de Craciun de la Viena

daca tot am fost la sarvar saptamana trecuta (vezi impresii, vezi impresii), am zis sa dam o fuga pana la viena sa vedem targul de craciun. asa ca... am hotarat sa parcam la erdberg, unde este o parcare P&R. am pus gps ul si ne-a dus acolo. o lasi o zi intreaga pentru 4.1 euro. este o ditamai parcarea cat un teren de fotbal pe 5 etaje... nici u stiu sigur ca am parcat la parter dar 4 are precissss. intri... tichet... frumos... elegant. legata cu un pasaj de o gura de metrou, am ajuns [...] — vezi review
Pensiunea Sami 3 / VORONEȚ

Nu recomand Pensiunea Sami din Voroneț

Pentru a nu mai avea și altcineva experiența abuzivă și nefericită cu administratorul și proprietarul acestei pensiuni, am decis să scriu această recenzie. Deoarece nu am fost de acord să luăm și micul dejun (noi fiind 5 familii și plătind și avans de cazare) acest lucru efectiv fiind impus, acest domn S. M., proprietarul, a avut un comportament violent verbal și efectiv agresiv, tonalitate ridicată și impunere forțată, comunistă. "Dacă nu ne convine să mergem în [...] — vezi review
Băile Sarvar - Gyogy es Wellnessfurdo / SARVAR

Spa si sauna Sarvar, Ungaria

anul asta a fost prima data cand am fost la spa in sarvar, ungaria. merg cred ca, de 10 ani in ungaria la spa dar doar in zona de granita, aproape, gyula, mako, etc. deci de la nadlac intri pe m43, apoi traseu este asa. M43-M5-MO-M1-M85-M86 si iesi din M86 la 15 km de sarvar. doar pe autostrada!!!... 420 de km... de voieee... doar putina atentie cand treci din m5-mo-m1 ca se succed relativ repede si in rest n-ai treabaaa!!!... la intoarcere, evident retur. la fel. in mod normal cel mult de [...] — vezi review
VitalMed Hotel 4 / SARVAR
  • NURECOMANDĂ

Vital med hotel Sarvar, Ungaria

de ani buni merg la spa in ungaria. consider ca e mai bine si mai ieftin decat la noi. am tot fost aproape de noi la gyula, mako, szeghed, haydu (nu stiu exact cum se scrie...) asa ca anul asta am zis sa schimb si zona si locatia si dupa cateva cautari m-am oprit asupra bailor din sarvar. 420 km din nadlac dar despre drum in alt topic (vezi impresii). vital med hotel este hotelul spa-ului, usa de la spa este chiar in holul hotelului, ceea ce este un avantaj, de la tine din camera faci 2 min [...] — vezi review
Unde mâncăm în Sinaia? / SINAIA
  • de: emp [02.12.23]

Restaurantul Lord Caraiman - mâncare bună într-o ambianță plăcută

Am luat micul dejun, prânzul și cina în acest restaurant timp de 3 zile. Restaurantul este foarte recent renovat și redeschis în anul 2023. Meniul este schimbat față de vechiul restaurant al hotelului Caraiman, iar mâncarea este delicioasă. Porțiile sunt mari, într-un raport corect calitate-preț. Unele preparate au porția suficientă chiar pentru două persoane. Servirea a fost de asemenea foarte bună, iar personalul extrem de amabil. Micul dejun de tip bufet a fost copios, cu [...] — vezi review [+15 poze]