Impresii și recomandări [50 / 10510]

One Shot Recoletos 04 Hotel 4 / MADRID
  • de: vali65 [16.01.24]

Madrid, de Anul Nou

Am ales să fac Anul Nou în Madrid, în celebra piață Puerta del Sol. Atmosfera din piață este diferită de cea din România. Nu există muzică de niciun fel, iar la ora 12 sunt circa 5 minute de artificii care nu pot ține comparația cu cele de acasă - artificiile de pe Lacul Morii, Crângași! Dar experiența nu este dezamăgitoare, este doar altceva. Oricum Madridul este atrăgător total! Nu rata muzeele Prado și Tyssen (mai ales dacă ai copii, pentru ei este obligatorie vizita) [...] — vezi review [+4 poze]
ibis Timisoara City Center 3 / TIMIȘOARA
  • de: ANILU [15.01.24]

Hotel Ibis Timișoara – în toate nuanțele de gri

Greu am găsit cazare în Timișoara pentru zilele libere de 1 decembrie dar și noi ne-am hotărât târziu, voiam un hotel aproape de centru cu mic dejun și parcare... Telefonic am făcut rezervare, am primit confirmarea pe email fără nici un avans solicitat... am achitat 1338 lei / 3 nopți cazare cu mic dejun + 25 lei taxa de oraș la recepție când am făcut formalitățile de cazare, pentru care am primit factură și la plecare am plătit parcarea tot în baza unei facturi, doar 100 [...] — vezi review [+20 poze]
Imperiala insulă Capri / Insula CAPRI
  • de: geani anto [14.01.24]
  • RECOMANDĂ

Capri, orasul de pe insula cu acelasi nume

Dupa ce am vizitat Anacapri (vezi impresii), ne-am oprit in inima oraselului Capri, Piazza Umberto I, alintata Piazzetta, marginita pe o parte de Turnul cu ceas al primariei, iar pe alta parte de Chiesa di San Stefano. Piazzeta este destul de aglomerata si inghesuita, in trecut servind ca piata in care se vindeau peste, legume si carne. La un moment dat, un tanar a avut initiativa de a scoate cateva mese din barul sau chiar in centrul piatetei, urmat apoi de alti insulari care    si-au [...] — vezi review [+47 poze]
Descoperă Anacapri / Insula CAPRI
  • de: geani anto [13.01.24]

Anacapri — „orasul lui dolce far niente” de pe insula Capri

Capri este una dintre cele mai frumoase insule din lume, in ciuda dimensiunii sale reduse (suprafata de 10 kmp). M-a vrajit cu salbaticia naturii, panoramele superbe, gradinile cu lamai si portocali. E un loc plin de romantism, fiind un refugiu pentru imparati, poeti, artisti, care si-au gasit aici linistea, intimitatea. Am sa argumentez ceea ce am spus enumerand cateva personalitati care au ales sa traiasca pe insula Apragopolis   (“orasul lui dolce far niente“), asa cum a fost numita [...] — vezi review [+53 poze]
Descoperă zona Xanthi / XANTHI
  • de: ilee [12.01.24]

Vacanta de Craciun in Xanthi, Grecia

Anul trecut am petrecut o minunata vacanta de Craciun in oraselul Veria din Grecia (vezi impresii). Asa ca am hotarat ca si anul acesta sa mergem pe meleaguri elene, dar de data asta am ales un oras situat mai aproape de granita cu Bulgaria, ca sa ajungem pe lumina, sa nu ne mai prinda intunericul pe drum. M-am uitat pe google maps si am vazut ca Xanthi se afla la mai putin de o ora de granita Makaza. Perfect, mi-am zis, chiar daca nu stiam nimic despre aceasta localitate… Am inceput [...] — vezi review [+58 poze]
Vacanța în Phuket / PHUKET insula

Tailanda - nebunie, distractie si relaxare, toate impreuna

Avem o saptamana de cand ne-am intors din Tailanda si cum amintirile sunt proaspete in memorie, am zis ca e cazul sa impartasesc din impresiile mele. Am plecat in 21.12 si ne-am intors in Romania in data de 02 ianuarie, drept urmare si Craciunul si Anul Nou le-am petrecut in Tailanda si bine am facut. Am ales sa zburam cu Turkish Airlines, servicii ireprosabile de altfel, iar prima parte a vacantei a fost in Phuket - Patong iar ultimele 4 zile le-am petrecut in Bangkok.  Ne-am luat biletele [...] — vezi review [+12 poze]
Park Hotel Fairy [Chiflik] 3 / TROYAN

SPA Hotel Fairy o experienta cu gust amar

Am descoperit Bulgaria cu oamenii si frumusetile ei in 2008 cand, am fost pentru prima data la Grand Hotel Varna in statiunea Konstantin si Elena si am petrecut impreuna cu prietenii sarbatorile Pascale. De atunci si pana in prezent, am fost in fiecare an in locatii din Bulgaria fie in vacanta fie in interes de serviciu. Am descoperit locuri noi, obiceiuri si gastronomie, am cateva locuri de suflet in care mi-am facut prieteni si chiar am cumparat o proprietate intr-o localitate de langa Veliko [...] — vezi review
Grandhotel Pupp 5 / KARLOVY VARY [KARLSBAD]

Grand Hotel Pupp un hotel cu reputatie

Renumitul Grandhotel Pupp este unul dintre cele mai vechi hoteluri tradiționale din Europa Centrală. Acest cel mai mare și cel mai faimos spa din Republica Cehă a fost fondat în jurul anului 1350 este compus din doua corpuri de cladiri River Side si Park Side. De-a lungul istoriei sale, Grandhotel Pupp a fermecat multe figuri celebre, politicieni, scriitori și artiști cu atmosfera și ospitalitatea sa. Placutele cu numele celebritatilor care au fost cazate la Grand Hotel Pupp sunt [...] — vezi review [+10 poze]
Pensiunea Bucurie in Bucovina [M. Humorului] [?] / GURA HUMORULUI
  • de: ux132407 [10.01.24]
  • NURECOMANDĂ

Super dezamagire

\"Sărbători ca în Bucovina\", este un mare fals. Doar cazare frumoasa,   noua. Restul... mancare, tradiții, sala de mese (un hol), este ZERO. Am mai fost în Bucovina la pensiuni și a fost extraordinar... La \"Bucurie in Bucovina\", nu poți face sarbători...,   Păcat de cazare și de simțul umorului d-lui Cătălin...   dar cred sincer ca ceva trebuie sa se schimbe, altfel nu vad o dezvoltare a pensiunii, decât cazare... [...] — vezi review
Descoperă Karlovy Vary / KARLOVY VARY [KARLSBAD]

Minivacanta de Craciun la Karlovy Vary

Revin cu obsesiva mea parere ca, fiecare om are pe lumea asta un loc al lui in care se simte cel mai bine in care sufletul rezoneaza cu locul. La mine acest loc se cheama Cehia, indiferent de anotimp gandul ma poarta acolo la locuri. la oameni, la atmosfera. Ma duc in Cehia de peste 25 de ani si pot spune ca, un an fara o vizita in Cehia este un an pierdut, acolo pentru cel putin o saptamana imi incarc bateriile cu energia necesara trupului, sufletului si ochilor. In fiecare an in drumurile [...] — vezi review [+17 poze]