Impresii și recomandări [114 / 10511]

Pensiunea Cotiso [?] / COSTEȘTI [HD]
  • de: ux130742 [14.09.23]

Fain

Cazarea absolut satisfăcătoare, mâncarea foarte bună și mai ales adevărată, personalul îndatoritor și amabil, de văzut multitudine de cetăți dacice (Sarmisegetuza Regia, Cetatea Costești - probabil prima cetate dacică - Cetățuia Blidaru.). Posibilități variate de plimbări în pădurile din zona înconjurătoare, plină de fructe de pădure, plante medicinale și ciuperci de pădure. În apropiere (30 - 35 km) mănăstirea Prislop cu mormântul lui Arsenie Boca și [...] — vezi review
Mera Resort 4 / VENUS
  • de: ux130051 [14.09.23]
  • RECOMANDĂ

Alegerea ideală pentru o vacanță superbă

Am ales Mera Resort Venus în anul 2020, după anularea unei vacanțe în Bulgaria, datorită crizei covid 19. Anul 2020 a fost primul an când am ales cazare pe litoralul românesc, cu servicii allinclusive. După o cautare pe internet, destul de lungă am ales această locație. Când am ajuns la resort în Venus, m-am bucurat de alegera făcută iar din acel moment vacanțele de vară le-am petrecut împreună cu soția mea, doar la acest resort. Cu toate că am petrecut clipe [...] — vezi review
Piccadilly Hotel 3 / MAMAIA
  • de: Zoazore [13.09.23]

Copiilor cuminți li se îndeplinesc dorințele — Hotel Piccadilly Mamaia ***

De cinci ani nu am mai văzut marea! Ultima dată am văzut-o la Albena, în Bulgaria, cu iubitul meu Ștefan. Primul concediu în Albena a fost la hotel Magnolia O vacanta care merita din plin. Ultimul tot aici, la Magnolia vezi impresii a fost să fie. Anul ăsta s-au aliniat planetele și pentru mine și am avut parte de mici bucurii, ultima fiind întâlnirea cu foștii colegi la Ploiești. vezi impresii și vezi impresii Dar îmi doream atât de mult să văd marea! Măcar s-o [...] — vezi review [+45 poze]
Andon Angelov Hotel 3 / SANDANSKI

Hotel Andon Angelov

Cum distanta intre Nea Vrasna (vezi impresii) si Sandanski era mica, avand si destul timp la dispozitie, am hotarat sa trecem si prin Seres ca sa vedem macar centrul sau. De aici am ajuns lejer pana spre vama Kulata unde am stat mai bine de o ora la coada. Coada incepea cu mult inainte de ultimul punct de taxare de pe autostrada (cel de langa vama). Am mai facut o scurta oprire la duty free-ul din vama, iar de aici cam in 20 de minute eram deja in parcarea hotelului Andon Angelov. Acest [...] — vezi review [+20 poze]
Cupidon Hotel 3 / SATURN

Vacanta salvata

"Fugiți" de la cazarea rezervată inițial (tot în Saturn, vezi impresii), am descoperit hotelul Cupidon. De la exterior nu pare cine știe ce... Dar am rămas plăcut surprinși de tot ce am găsit în interior. Un lobby generos, luminat, frumos amenajat și ingrijit, restaurantul la fel, camerele de asemenea îngrijite și primitoare, piscina nu mai spun... micuță dar cu o vedere superbă către mare, personalul amabil și foarte prezent. Ar fi foarte puține sugestii de [...] — vezi review
MC Arancia Resort Hotel [Konakli] 5 / ALANYA
  • de: ux130734 [12.09.23]

Cel mai dezamăgitor concediu

Sincer nu stiu cu ce sa incep dar am ramas ingrozita de acel hotel este cel mai jegos hotel la care am fost nu are nicio legatura cu pozele de pe profil Am sta cu frica in cele 7 zile să nu plecam acasa cu vre o boala, mancarea groaznica si niciodata de ajuns trebuia sa stai la coada plaja urata ne ingrijita pietre de abaia puteam sa intram in apa sezlongurile imputite unele chiar si rupte sa nu mai zic ca s a nimerit sa fim la piscina copiilor cand un copil a facut treaba mare de [...] — vezi review
Splendid Hotel 3 / EFORIE SUD
  • de: ux130080 [12.09.23]

Hotel pentru fumători

Merg la acest hotel. de 10 ani. Imi plac camerele mari şi serviciul. de curațenie zilnic, în camere. Holul mare e plăcut, comparativ cu alte hoteluri mai înghesuite şi populate. Niciodată n-am luat micul. dejun, mi s-a părut sărăcios, intro ambianță de anii 1998 Recent, administrația s-a schimbat, nu spre bine. Turiştii şi personalul fumează în holuri. Pentru a camufla mirosul de țigare electronică, se face un exces de lumânâri parfumate, odorizante de toate [...] — vezi review
Rina Sinaia Hotel 4 / SINAIA
  • de: ux130733 [12.09.23]
  • NURECOMANDĂ

Nu aș mai repeta experiența

Curățenia lasă de dorit, geamurile fără plasă pentru tânțari Piscina necurățată la rosturi Prosoape insuficiente Însă mâncarea [...] — vezi review [+2 poze]
Pensiunea Izora [?] / CRIȘAN
  • de: ux130729 [12.09.23]

Pensiunea Izora, Crisan, Delta Dunarii - pentru un sejur minunat în Deltă

Anul acesta am avut putin timp disponibil pentru vacanță asa ca am vrut sa fie ceva special si am ales Delta Dunarii. Am optat pentru Pensiunea Izora din Crișan, pensiune de 4 margarete. Reprezentantul pensiunii ne-a dat detalii despre transferul de la Tulcea la Crișan (costuri, firme), parcarea din Tulcea dar și costurile excursiilor. Desi am ajuns mult mai devreme decât ora de check-in, am fost așteptați la ponton și conduși in apartament (mulțumim d-nei Ramona!). [...] — vezi review
Pensiunea El Plazza 3 / HERCULANE
  • de: ux130727 [11.09.23]

Mizerabil

O mizerie de nedescris, șoareci in camera„praf peste tot, prosoape murdare, asternuturile nu se [...] — vezi review