Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 23 / 2023

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 161 Restaurant Continental Brăila – o junglă haioasă / Restaurant Continental » BRĂILA
MAI, 2023
Păi nu-i așa? Dacă a fost nuntă, vezi impresii ar trebui să fie și botez! Prietenii mei buni și dragi au devenit bunici a doua oară. Dacă la primul botez, în noiembrie 2019, nu am putut participa din motiv de operație la șold si dispariția lui Ștefan, la al doilea, deși operată la genunchi (ei m-au dus la București), nu-i puteam lipsi de zâneasca-mi prezență. Oricum, [...] — citește
39 05.06.23 Zoazore 34.650 1.072
AZ 163 Suflet de călător
IUNIE, 2023
Citatul zilei: Călătoria este singurul lucru care se poate cumpăra și care te face mai bogat – anonim Dat fiind ca pe toți cei de pe site-ul amfostacolo, fie povestitori fie doar cititori, ne leagă aceeași pasiune, m-am gândit să vă împărtășesc gândurile mele legate de această mare pasiune a mea călătoritul. Se spune că cei care călătoresc se împart în două [...] — citește
37 10.06.23 robert 37 1.107
AZ 166 Restaurantul Complexului Turistic Cheile Grădiștei — o încântare a simțurilor / Restaurant Complex Cheile Grădiștei II [Fundata] » FUNDATA
MAI, 2023
Așa cum vă puneam aici vezi impresii, după ce ne-am cazat cu toții, ne-am întalnit la Restaurant. Restaurantul este puțin mai sus de hotel. De la hotel se urcă o pantă nu foarte mare, dar... suficientă pentru mine. La întoarcere, panta coboară, logic. Bun. Ne-am îmtâlnit noi toți, cunoscuți și necunoscuți, pe terasă afară. Și cum te împrietenești mai ușor cu cineva [...] — citește
36 10.06.23 Zoazore 32.400 1.425
AZ 164 MGArhipelagul Phi Phi - 3 insule, 3 paradisuri diferite
IANUARIE, 2023
N-am mai scris de mult, aproape că am uitat cum se face... Vremurile îs cam nebune, nici eu nu-s departe de ele... Să profit, deci, poate-mi trece (aproape-nebunia). Glumesc. Chiar îs bine, sănătoasă (sper), Doamne-ajută! Deci, în Phuket aflându-ne, ne gândirăm noi: ce să prășim pe-aici?! Prea multe nu-s de făcut – plajă, bălăceală, mâncat-băut – de-astea... Bine, ar [...] — citește
35 11.06.23 crismis 31.500 1.793
AZ 167 MGPAARWeekend în Colmar, orăşelul alsacian de poveste
APRILIE, 2023
Cuvânt înainte În decursul timpului, mulţumită saitului AFA, am călătorit şi m-am îndrăgostit virtual de multe locuri din lumea asta largă citind despre ele, vizualizând fotografii, sperând ca într-unele să ajung şi eu odată şi odată, conştientă fiind că în majoritatea nu e posibil, mărginindu-mă doar a le privi şi admira. Cam aşa au stat lucrurile şi cu Colmar, [...] — citește
32 11.06.23 irinad 41.600 5.544
AZ 162 Muzeul orașului Melbourne — foarte fain și pe înțelesul tuturor
MAI, 2023
Poate vă mirați, am zburat 15000 km și vizitez muzee în loc să văd alte obiective mai interesante. Dar o să urmeze și alte articole cu sau fără andrenalină (doar am fost în Australia nu?) Am decis că articolele le voi posta în ordine cronologică, așa mi se pare corect. Iar cât privește interesul acordat unui muzeu (și cred că mai sînt și AFA-iști interesați) voi descrie [...] — citește
31 05.06.23 AZE 27.900 377
AZ 165 Wrocław II – Ostrów Tumski și Park Słowackiego, două muzee în aer liber
SEPTEMBRIE, 2022
În review-ul anterior, vezi impresii, ne-am oprit „la Podul de Nisip (Most Piaskowy) de pe malul Râului Oder” , de aici voi continua povestirea despre cele văzute în Wrocław. Am trecut Podul și am ajuns pe Insula de Nisip unde am mers circa 900 de metri până la Biserica Sf. Maria de pe Nisip, biserică Romano-Catolică construită în stil gotic pe la jumătatea secolului 14, una [...] — citește
30 07.06.23 mprofeanu 27.000 681
La Vulturi, cazare la înălțime - Pensiunea La Vulturi » FUNDATA
IUNIE, 2023
Tocmai m-am întors dintr-o excursie frumoasă făcută pe plaiuri mioritice, mai exact zona Fundata-Moeciu-Rucăr-Bran. Excursia mi-am făcut-o eu singur cadou la trecerea formulei de vârstă 5.1 la 5.2. Astfel împreună cu familia am plecat la drum dar tabăra de bază am înființat-o La Vulturi un loc aflat la înălțime din toate punctele de vedere și aici mă refer și la calitate nu [...] — citește
30 11.06.23 AZE 26.100 1.169
Sea Life — Melbourne
MAI, 2023
Unul din atracțiile Melbourneului pentru oameni mici și oameni mari este acvariul. Sea Life se numește și se află pe malul râului Yarra strategic amplasat să atragă cât mai mulți vizitatori. Dotările și varietatea de viețuitoare acestui acvariu chiar dacă nu sînt cele mai bogate au fost totuși superioare față de toate cele văzute de mine până acum. Localizare Sea [...] — citește
29 08.06.23 AZE 26.100 411
Sala Pașilor Pierduți (2)
IUNIE, 2023
Povesteam vezi impresii acum doi ani: Sala Pașilor Pierduți este un spațiu expozițional viu: târguri de carte, saloane de inventică, manifestări studențești. Și, cam 9 luni pe an, galerie de artă. Aici își prezintă lucrările studenții sau masteranzii Facultății de Arte Vizuale din Iași. De obicei, acestea se împrospătează destul de des, dar anul ăsta – poate și cu [...] — citește
29 06.06.23 adso 25.650 383
AZ 168 PAARMint Apartment Poznań, o cazare cu un raport preț calitate bun - Apartamente regim hotelier » POZNAN
SEPTEMBRIE, 2022
După plimbarea din a doua zi prin Wrocław, vezi impresii, am plecat spre Poznań unde aveam rezervată cazarea pentru acea seară. O să scriu aici câte ceva despre acest mare oraș pentru ca la articolul dedicat lui să prezint doar ce am vizitat eu acolo și sunt destul de multe de văzut. Poznań este un oraș din vestul Poloniei aflat la circa 320 kilometri vest de Varșovia, așezat [...] — citește
28 10.06.23 mprofeanu 36.400 376
Povestea prânzului nostru la Bolta Rece / Restaurant Bolta Rece » IAȘI
MAI, 2023
... Drăgălașe păhărele Dinainte-mi să se pună Să se toarne vin în ele Poftă bună! V-am povestit pe unde ne-am plimbat și ce am vizitat prin Iași și am vrut neapărat să mâncăm la Bolta Rece... da, la renumitul restaurant unde petreceau marii oameni de cultură ai orașului și nu numai... încă din anul 1786 când a fost fondat, cel puțin așa scrie pe poarta [...] — citește
28 06.06.23 ANILU 25.200 2.359
Horizon Apartment - Kaliakria Sea View Apartments – mult peste așteptări - Apartamente regim hotelier » BALCIC
IUNIE, 2023
O vacanță, fie ea scurtă ori mai lungă, trebuie pregătită într-o anumită măsură. O informare-documentare de bază e utilă pentru a nu fi surprinși în mod neplăcut. Surprizele plăcute sunt de dorit! Așa am pățit noi cu această cazare în Bulgaria în minivacanța de 1 iunie. Am studiat puțin unitatea de cazare (amplasare și impresii ale călătorilor precedenți), am privit [...] — citește
27 11.06.23 tata123 🔱 24.300 1.367
Cel mai nou parc din București - „Parcul Liniei” .
IUNIE, 2023
Am aflat de această inițiativă a Primăriei Sectorului 6 în urmă cu circa 2 ani, când, o rudă, arhitectă ce urmărește asiduu toate noutățile în domeniu, mi-a trimis un link ce promova inițiativa primăriei. Era vorba de realizarea unui Parc, loc de recreere și promenadă, în lungul căii ferate, abandonată de mulți ani, existentă între cartierele Militari și Drumul Taberei. [...] — citește
27 10.06.23 msnd 24.300 793
West Side Flower Fest – prima ediție a Festivalului Florilor
IUNIE, 2023
Acest sfârșit de săptămână aduce în Parcul Drumul Taberei (și pe bulevardul cu același nume) un eveniment care se dorește a fi spectaculos și care va deveni tradiție în Sectorul 6. Primăria de sector, alături de câteva zeci de expozanți și specialiști în domeniul horticol și peisagistică, a organizat ceea ce ei numesc cel mai mare târg de flori din România – West Side [...] — citește
27 09.06.23 tata123 🔱 24.300 373
PAARSpre soare, mare și istorie.... spre Balcic
IUNIE, 2023
Ca de obicei cu ocazia minivacanțelor prilejuite de zilele libere oferite de legislatori o parte din români își doresc să călătorească, să petreacă câteva zile libere la mare, la munte, în stațiuni balneoclimaterice. Una din aceste minivacanțe a coincis cu debutul verii și a reunit două sărbători legale: Ziua Copilului și Rusaliile, legate de o zi punte și un weekend; a [...] — citește
26 06.06.23 tata123 🔱 33.800 975
Dort Mevsim Çanakkale - ok pentru tranzit - Dort Mevsim Suit Otel » CANAKKALE
MAI, 2023
Buuuuuun si cu ocazia aceasta incep (din nou) recenziile din micul sejur din Turcia. Despre drum am făcut deja o recenzie separată, aici. Fiind in cautarea unei cazari intermediare drumului Bucuresti-Kusadasi, am ales in primul rand ca si locatie Canakkale, fiind o zona propice unei cazari la cat de cat jumatatea drumului. Sau ca sa fiu mai exact, se afla la 58% din totalul distantei [...] — citește
25 07.06.23 ⭐ValentinB_88⭐ 22.500 1.131
PAARB&B HOTEL Paris Italie Porte de Choisy - B&B Hotel Paris Italie Porte de Choisy » PARIS
IUNIE, 2022
Alegerea unui loc de cazare în Paris nu e o treabă simplă, dacă există restricții bugetare. Prețurile în centru sunt mari sau extrem de mari. Nici la periferie nu sunt foarte prietenoase, dar te mai poți apropia. Apar însă alte probleme: hotelul să fie într-o zonă sigură, să fie curat, în apropierea unei stații de metrou etc. B&B HOTEL Paris Italie Porte de Choisy este o [...] — citește
23 05.06.23 adso 29.900 743
Via Transilvanica pe bicicletă
IUNIE, 2023
Una din dorinţele puse în capul listei pentru anul 2023 a reprezentat-o parcurgerea pe bicicletă a unui traseu pe Via Transilvanica, neîmplinire a precedentului an în care îmi propusesem să serbez astfel o aniversare importantă. Drept pentru care încă din luna ianuarie m-am apucat de căutat porţiuni de traseu care să corespundă mai multor cerinţe: peisaje frumoase, etape de vreo [...] — citește
23 09.06.23 Marius 72 20.700 1.078
MGPAARMuzeele Minovici, incursiune în istoria medicinii româneşti
IUNIE, 2023
„Niciodată omul să nu fie mulțumit că a făcut prea mult, ci totdeauna să fie animat de dorința de a face cât mai mult.” Nicolae Minovici Spre ruşinea mea, deşi totdeauna mi-a plăcut să vizitez şi altceva decât piaţa din cartier, nu am văzut cele două muzee Minovici din dreptul fântânii Mioriţa. Stiam de muzeul de artă populară N. Minovici din vila cu clopoţei. [...] — citește
22 09.06.23 Michi 28.600 634
584 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].