Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 5 / 2013

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
MGIa liubliu tebia, China! (part. I)
APRILIE, 2012
De milenii China exercita asupra europenilor o fascinatie constanta. Farmecul unei mari civilizatii extrem-orientale, prestigiul misterioasei istorii medievale, pitorescul peisajelor si al asezarilor atrag turisti de pe toate meridianele. Dintotdeauna mi-am dorit sa ajung in ,,tara de mijloc'', iar cand visul a devenit realitate, am constatat ca frumusetea si exotismul ei intrec pana si cele [...] — citește
44 31.01.13 Marian Preda 39.150 3.668
MGHangzhou - cel mai mare oras din lume... in antichitate!
APRILIE, 2012
Un vechi proverb chinezesc local spune: ,,Până în cer este Raiul, în jos pe pământ este Hangzhou! " Resedinta provinciei Zhejiang, este orasul ce se afla in campia inferioara a raului Qiantang, la 200 de kilometri de metropola Shanghai, distanta fiind acoperita in 50 de minute de trenul de mare viteza (vezi impresii). Hangzhou a fost capitala Chinei, în dinastia Song de Sud [...] — citește
39 28.01.13 Marian Preda 34.200 3.487
Bistro de l'Arte - „Cuisine, Drinks & Art” / Bistro de l'Arte » BRAȘOV
DECEMBRIE, 2012
Printre cadourile pe care le-am primit anul trecut de Crăciun s-a numărat şi o cină la un local din Braşov. Îmi doream mai mult decât o simplă masă dar în acelaşi timp ceva simplu şi nu extrem de sofisticat. Bistro de l'Arte a fost prima opţiune care mi-a venit în minte. Îmi rămăsese gândul la vinul fiert cum numai ei ştiu să îl prepare, la dulciurile absolut delicioase şi [...] — citește
35 27.01.13 krondia* 30.600 4.849
MGTransfagarasan si Transalpina in trei zile
IULIE, 2011
Am plecat din Alexandria la ora 6:00 dimineata. Urma sa fie un weekend foarte activ cu vizitarea in trei zile a unor zone turistice aflate pe traseul urmator: Transfagarasan, o parte din Valea Oltului, Voineasa - Vidra, Transalpina, Pestera Polovraci - Cheile Oltetului, Horezu. Prima oprire a fost la Manastirea Curtea de Arges. Impresionanta ctitorie. Noi am ajuns pe la 8:30 si erau foarte [...] — citește
34 27.01.13 Nicu V 29.250 3.526
MGInsula Thasos in 2011
IULIE, 2011
THASOS 2011 În vara anului 2011, împreună cu un grup mărişor de prieteni, toţi cu familii în cea mai mare parte cu unul-doi copii, am hotărât să plecăm într-o aventură de vacanţă, ceva ce trebuia să îmbine în mod armonios odihna cu relaxarea activă, mai precis huzurul la soare cu vizitarea obiectivelor turistice. Am ales ca traseu de traversare a Bulgariei drumul cel mai [...] — citește
33 29.01.13 bose 28.350 6.752
Ia liubliu tebia, China! (ultima parte)
APRILIE, 2012
Articolul de fata pune laolalta o mica parte din experientele deosebite traite in China! Acolo am descoperit pretuirea pentru viata si bucuria de a trai in aprecierea valorilor simple, firesti - o tara al carui model de dezvoltare, ar fi un studiu si pentru cei ce ne reprezinta la nivel inalt. Dar cine sunt eu sa-i schimb pe altii?! Daca ar fi avut intuitia si curajul guvernantilor lor, [...] — citește
31 02.02.13 Marian Preda 27.900 3.651
Doua zile prin Bucovina.
AUGUST, 2012
Anul trecut, cand mi-am stabilit o minivacanta in Croatia-Slovenia, in prelungirea acesteia am planificat si un tur prin nordul Moldovei. Ramasesem restant cu vizitarea unor manastiri si o parte din Bucovina. Si apoi impuscam doi iepuri dintr-un foc. Altfel trebuia sa merg la domiciliu si sa ma intorc in Bucovina cu alta ocazie. Asadar am plecat dimineata foarte devreme din Debrecen, (unde am [...] — citește
31 28.01.13 traian.leuca 27.900 2.818
MGNu mai e ce-a fost cândva!!!
IUNIE, 2012
... în loc de prefaţăDeşi mi-am propus să nu rămân prea mult în urmă cu postarea articolelor, din păcate timpul avut la dispoziţie în a doua parte a anului trecut mi-a cam dat planurile peste cap, astfel că deşi suntem deja în 2013, în “tolbă” mi-au rămas câteva review-uri mai vechi, pe care parcă îmi pare rău să le dau uitării. Drept urmare, le voi scoate la lumină [...] — citește
30 28.01.13 urjanclaudiu 26.550 5.080
MGImprejurul Parcului Kensington, Londra.
NOIEMBRIE, 2010
Am avut ocazia, ca in cele 7 zile cat am stat in Londra, sa cutreier cu piciorul, cu metroul, trenul sau autobuzul, aproape prin toate zonele Londrei. Am sa las la o parte zonele mai centrale, batatorite, gen Big Ben sau Buckingham si am sa relatez despre o zona mai in stanga de Hyde Parc si care incepe din statia de metrou, South Kensington. De fapt ,"aventura" mea incepe din Warlingham, o [...] — citește
29 31.01.13 traian.leuca 26.100 4.626
Un prânz ieftin la Caru cu bere / Restaurant Berărie Caru cu Bere » BUCUREȘTI
IANUARIE, 2013
În ziua aceea eram hotărâtă să intru în grevă. Nu mai voiam nici să deschid uşa bucătăriei dar mi-te să gătesc. Amorsată de câteva reviewuri citite pe afa (românul nu are iniţiative, ci amorse) am hotărât să luăm prânzul la Caru cu bere. Am dat telefon de dimineaţă pentru rezervare, m-au atenţionat să vin cu buletinul şi talonul de pensie ca pe vremuri la miliţie, m-au [...] — citește
29 30.01.13 Michi 24.300 6.542
Bazarul...
SEPTEMBRIE, 2012
Bazarul... indiferent unde ar fi el, ramane "inima"comertului turcesc si un punct de atractie pt marea majoritate a turistilor de orice natie! La fel este si bazarul din Kusadasi, Soke sau Selciuk... am fost acolo... si sper sa mai ajung! Despre Kusadasi se stie ca este un oras cu tot felul de oportunitati pt cumparaturi de la centre comerciale, magazine de suveniruri, dealeri de covoare si [...] — citește
28 29.01.13 maria55 20.699 25.105
MGRetezat - Circuitul lacurilor
AUGUST, 2012
Pentru ca iubim muntele si drumetiile ne-am propus ca in fiecare an sa ne rezervam cate o saptamana pentru a ajunge intr-o grupa de munti mai greu accesbila intr-un wekeend. Anul acesta a fost randul Masivului Retezat. Cum am ajuns in Retezat si unde ne-am cazat am scris aici. Am plecat de acasa pregatiti cu harti, detalii despre trasee si chiar un plan pe zile cu traseele pe care vroiam sa le [...] — citește
27 01.02.13 Lumis66 24.300 6.581
Comod dar cu mici probleme - Pensiunea Perla Păltinișului » PĂLTINIȘ [SB]
IANUARIE, 2013
Dupa ce am petrecut sarbatorile cu intreaga familie, destul de numeroasa dealtfel, dupa multi ani, ne-am hotarat sa mergem la schi impreuna si nu separati ca in ceilalti ani. Asa ca, pentru a imbina utilul cu placutul, am ales statiunea Paltinis deoarece unul dintre baietii nostri e stabilit in Sibiu si astfel scuteam 4 locuri de cazare in schimbul unui drum de 60 km zilnic; pe de alta parte am [...] — citește
27 28.01.13 marocanu21 23.400 2.869
MGCapri... nu vreau sa ma trezesc din vis
SEPTEMBRIE, 2012
Sunt de parere ca fiecare din noi trebuie sa vada aceasta insula magnifica o data in viata... Insula asta m-a vrajit, m-a fascinat si continua sa ma fascineze la 5 luni dupa ce am vazut-o... Mi se mai intampla sa visez ziua cu ochii deschisi cu gandul spre Capri... Multa lume s-a indragostit de insula asta... actori, artisti... pana si Enrique Iglesias care o pomeneste in melodia Rhytm [...] — citește
27 30.01.13 chucky31* 22.500 9.013
Praga, frumos si aglomerat.
SEPTEMBRIE, 2011
Discutam cu un grup de prieteni, carora le povesteam de unele locuri in care fusesem nu cu mult timp in urma. Cineva din grup imi zice: "da... Praga"? Apoi mi-am adus aminte ca in perioada comunista un coleg a fost intr-un circuit in Praga si a fost incantat atat de frumsetea orasului, cat si de calitatea vietii, mult mai buna decat la noi. Am scanat pe calculator informatii despre Praga ,dupa [...] — citește
26 29.01.13 traian.leuca 21.600 3.389
MGÎmprejurimi Arkutino
AUGUST, 2012
Pentru că mi-au fost adresate mai multe întrebări în legătură cu împrejurimile complexului Arkutino, atât în comentarii la review, cât şi în mesaje preivate, fac aici o mică trecere în revistă a posibilităţilor de petrecere a timpului în această zonă. În primul rând trebuie menţionată Rezervaţia Ropotamo. Deşi vastă ca suprafaţă şi importantă pentru floa şi fauna [...] — citește
26 28.01.13 vasilica 20.700 3.824
MGOradea - cetatea şi oraşul, în câţiva paşi
IANUARIE, 2013
Am revenit şi la Oradea, tot după câteva decenii şi, cum la prima vizită am fost cam pe fugă - acum, cu o singură excepţie, n-am mai recunoscut nimic din vechiul oraş de pe malurile Crișului Repede. Cu o seară mai înaintea plimbării, am făcut o 'cercetare' exhaustivă ca să aleg din multele locuri frumoase ce le are acest bătrân oraș doar câteva, pe care să avem timp să le [...] — citește
25 28.01.13 Dragoș_MD 21.600 3.358
MGMuzeul Căilor Ferate Romane
NOIEMBRIE, 2012
Calea Griviţei nr. 193A Program: marţi - vineri: 9,00-17,00 pret bilet - 8 lei, taxa foto - 15 lei Muzeul se afla in apropierea Garii de Nord, intr-o cladire care nu impresioneaza cu nimic trecatorii; poate doar cu fatada coscovita, care necestita o renovare, caci altfel prima impresiei nu este una care sa te invite sa ii treci pragul. Dar odata intrat, orice vizitator este incantat de ce [...] — citește
24 29.01.13 Diaura* 21.150 7.521
Pamukkale - un tărâm de vis
AUGUST, 2011
Pentru a ne face sejurul în Turcia și mai plăcut, dar și mai lung, am inclus o vizită la unul din cele mai frumoase locuri de pe planetă - Pamukkale, care este un loc de vis, un dar făcut de natură şi ajustat de om. Se spune ca ar fi a VIII-a minune a lumii şi într-adevăr este o minune. O bucata dintr-un munte, porţiune din calcar, pe care izvoarele termale din vârf au fasonat-o în [...] — citește
24 28.01.13 raducondulimazi 21.150 3.231
Vacanta de vis intre Atlantic si Marea Caraibelor - Barcelo Bavaro Beach Resort [Playa Bavaro] » PUNTA CANA
IANUARIE, 2013
Sunt multe de spus si dificil de redactat astfel incat sa fiu concis fara sa plictisesc. Sejur cumparat de la o agentie mare din Rom, partener Pulmantur prin Madrid - am primit voucherele in limba spaniola + Tarom Buc-Madrid si Wizzair Madrid-Buc. Zbor intercontinental ok de cca 7,5 ore cu Pulmantur, transfer la hotel ok. Minus pt Pulmantur: ghidul era o peruanca, Patricia, care cunostea [...] — citește
24 27.01.13 antwerp 21.150 4.306
593 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].