Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 5 / 2010

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
Indiana 5 - La Piramide, birjar! » #Excursii opţionale prin Egipt
AUGUST, 2008
La piramide... piti-car!! Se zice că drumul spre iad e pavat cu intentzii bune. Pe naiba! Drumu'spre iad e pavat cu... freak-a-zoidz!... şoferi tip Matchbox şi ruşi Tyrannosaurus Rex. Perspectiva de a călătorii alături de doi... extraplanetari mă tăia la maioneză şi mă simţeam redundant şi in ochii mei proprii. ”Faraoana”, micutza luptatoare care era in stare să sară şi [...] — citește
18 01.02.10 Alex_Macedo 8.200 2.399
Ski in criza(e) - Family Hotel & Chalet » BANSKO
IANUARIE, 2010
Nu stiu cum stati voi cu finantele dar la mine treaba s-a imputit... Oricat mi-as fi dorit Austria la ski, am constatat ca timpul si banii nu imi permit iarna asta un asemenea sejur… Asa am apelat la varianta de rezerva Bansko cunoscuta si de anul trecut. Soata zice pas pentru ca anu’ trecut a avut un "accident” destul de nasol cu un englezoi de vreo 120 kg, (ea avand 50) si i-a ramas pe [...] — citește
17 05.02.10 molko* 7.100 2.610
Iarna in paradisul insorit - Dreams Punta Cana » PUNTA CANA
DECEMBRIE, 2008
Ne doream demult sa petrecem revelionul undeva la plaja. Am inceput sa caut destinatii. Eram nehotarata intre Mexic si Rep. Dominicana. Cum ne-am hotarat tarziu, am pierdut oferta din Mexic si am gasit una in Rep. Dominicana. Nu am gasit ruta directa pe data de 30 dec. decat cu escala la Paris. Am fost cazati la un hotel dragut in centrul Parisului si am apucat sa vedem Catedrala Sacre Coeure, [...] — citește
16 06.02.10 Florina38* 6.800 9.500
MGKarachi, frumos si foarte periculos! - Descoperă Karachi » KARACHI
OCTOMBRIE, 2007
Am sa va povestesc despre o tara unde am calatorit in urma cu trei ani si ceva. Fiind cu job-ul pe nava, am calatorit in Pakistan de doua ori, in acelasi an. Mai precis in Karachi, un foarte important centru industrial al Pakistanului, chiar cel mai important si principalul port comercial din aceasta tara. Scriu aceste randuri convins ca niciodata nu veti calatorii acolo in scop turistic, poate [...] — citește
14 04.02.10 pepsi70ro 7.600 5.611
Muzeul Scoicilor din Benitses
OCTOMBRIE, 2009
Corfu shell museum sau pe romaneste muzeul scoicilor din Corfu se afla la intrarea in localitatea Benitses sau pe greceste se mai scrie Mpenitses pe unele indicatoare. Am vizitat acest loc pentru ca citisem pe forumuri despre muzeu ca fiind interesant si nu am regretat drumul sau banii dati. Cladirea este langa sosea pe dreapta cum vii dinspre capitala si are indicatoare si o reclama mare pe [...] — citește
14 02.02.10 ionescunic 6.900 6.831
Livezi de maslini, cantecele greierilor si farmec rural - Tsamis Zante Spa Resort [Kypseli] » ALYKANAS
IULIE, 2008
Zakynthos este o insula micuta, fermecatoare, aparte. Desi preponderent rurala, va va cuceri din prima clipa. Nu va asteptati sa gasiti aici hoteluri inalte, lux orbitor sau high-life pretios... Asteptati-va insa la cel mai incantator si minunat mod de a va petrece o vacanta reusita intr-un colt profund rural cu parfum de lavanda si dealuri inverzite. Gandindu-ma la Zakynthos aud sunetul [...] — citește
14 31.01.10 Alb* 6.400 7.296
Croaziera pe Sena / O minunata experienta romantica la ceas de seara...
AUGUST, 2006
Ce poate fi mai romantic atunci cand ai sansa sa ajungi la Paris? !... Dupa ce te-ai delectat cu atatea plimbari in acest oras “nesatul” de a-si etala mandru si poate chiar si cu o tenta de infatuare, toate bogatiile arhitecturale, incarcate cu atata istorie de “artilerie grea”, de atata frumusete inegalabila, de atata maiestrie artistica; orasul care-si expune cu atata generozitate si la [...] — citește
14 01.02.10 ileanaxperta* 6.200 5.461
Despre Kalamaky
IUNIE, 2008
Vacanta este cea mai asteptata si cea mai placuta perioada din an! Altii se grabesc sa o planifice din timp. Pentru aceia care doresc o vacanta in insula Zakynthos si nu sunt hotarati ce statiuene sa aleaga, vin aici cu o sugestie; kalamaky! Este o statiune linistita, recomandata in primul rand familiilor. Statiunea Kalamaky este asezata in golful Laganas, deci in partea de sud a insulei [...] — citește
14 01.02.10 georgiana 5.000 5.454
Serviţi, vă rog!!!
IANUARIE, 2010
Aţi ajuns în Braşov şi maţele voastre îngână un cântec de jale? Este dimineaţă şi doriţi să savuraţi o ceaşcă de cafea fierbinte, tare şi aromată? Este Valentine’s Day şi doriţi un loc romantic unde să serviţi nişte spaghete ca în Dna şi vagabondul? Atunci haideţi cu mine prin Braşov să vă spun unde mi-aş potoli eu poftele. Dacă există un fan club “ciorba [...] — citește
13 05.02.10 mili1983 5.250 12.630
Jurnal de Gerar 2010 - Sub Cerurile Ciucasului - La pas prin Munții Ciucaș » MASIVUL CIUCAȘ
IANUARIE, 2010
Iarna de Ciucas, aflata undeva la hotarul dintre “totusi te vad” si “nu-mi vine sa cred”, iti poate lasa sufletul zambet chiar daca inima-ti ploua a foc. Sub cerurile Ciucasului timpul are alte preocupari, nu lasa urme pe tamplele muntelui, nu-ti reaminteste de tine, te face sa crezi ca nici macar nu exista, te tine la distanta, daruindu-ti confortul vesniciei. Aici totul in jurul tau [...] — citește
13 01.02.10 boreal2007 5.000 1.799
Horind prin Tara Motilor - Pensiunea Steaua Arieşului » ALBAC [AB]
FEBRUARIE, 2007
Pensiunea Steaua Ariesului e situata in Albac, in Tara Motilor, undeva pe valea Ariesului, acolo unde iarna tine cam 6 luni pe an, cu zapada ca-n povesti! Se poate ajunge si dinspre Campeni, dar si dinspre Stei. Am fost musafirii lor, in februarie 2007, cu un grup mai mare din orasul nostru, care obisnuia sa mearga foarte des acolo iarna la schii, cat si vara, pentru a merge sa viziteze [...] — citește
13 31.01.10 georgiana 4.850 4.781
Shukran, Ahmed !
IANUARIE, 2010
continuarea Excursie Assuan - Marsa Alam - citeste te rog prima data celelalte reviewuri... pentru a-l intelege mai bine pe acesta... Acum stiam ce ne asteapta: un drum lung de cel putin sapte ore! si pentru ca voiam neaparat sa oprim in Kom Ombo si in Edfu si sa vizitam templele il conving pe sotul meu sa luam un taxi pana in Edfu – si asa drumul cu autobusul local intre Edfu si Assuan [...] — citește
13 02.02.10 Pami* 4.800 2.915
Vacanta de vis la Budva - perla Muntenegrului
IULIE, 2009
Budva este cea mai frumoasa si mai animata statiune din Muntenegru, pe riviera Adriaticii. Pt cei care vor sa mearga, le recomand cu plecare - eu am fost de 3 ori, in 2001, 2003 si 2009 si de fiecare data a fost super. Puteti merge cu masina, traseul este prin Timisoara, apoi Belgrad, Cacak, Uzice, Bjelo Polje, Podgorica si final Budva, sunt aprox 630 km din Timisoara (aprox 700 din Arad, sau [...] — citește
12 31.01.10 presario 5.300 15.585
Vacanta reusita la poalele Muntelui Olimp
IUNIE, 2006
Pentru vacanta lui 2006 deja ne planificasem primul nostru circuit in Europa, cu sederea la Paris de 3 zile. Stransesem strasnic din dinti si din alte alea un an intreg pentru a pune ban pe ban, cu binecunoscuta marca de lipici “Sacrifici”. (cel putin pt. noi...). Si ce sacrificii!!! Ca mai toate si din toate…poftele de fiecare zi…Eh! Vroiam musai sa vad Orasul Luminii…Am gasit niste [...] — citește
12 03.02.10 ileanaxperta* 5.100 5.180
MGAntalya - un oras Golden Apple!
IUNIE, 2008
Din pacate n-am fost niciodata in Antalya in scop turistic. Permanent sunt batut la cap (de catre familie) sa ne orientam catre partea asiatica a Turciei, poate anul viitor le voi face pe plac. Am calatorit in Antalya de trei ori pana acum, cu job-ul, insa am avut destul timp pentru a ma plimba in oras, pentru a lua contact cu viata linistita si plina de un farmec aparte de acolo. Nu cred ca [...] — citește
12 05.02.10 pepsi70ro 5.000 10.083
Delta Dunarii in prag de iarna / 'O lume in alta lume' - New Egreta Hotel [Dunavățu de Jos] » DUNAVĂȚ
NOIEMBRIE, 2009
Pentru a junge in acest Colt de Rai salbatic, am plecat din Tulcea (pentru cei care vor sa mearga, se descurca fiecare, sa ajunga pana la Tulcea) cu autoturismul si am mers prin Nufaru, am trecut pe langa Mahmudia, Murighiol si am ajuns la destinatia finala satul dunavatul de Jos. Pana in sat soseaua este foarte buna (am aflat de la localnici ca a fost recent asfaltata) si din punctul de vedere [...] — citește
12 04.02.10 Diaura* 4.600 3.296
Hotel Pestera - Peștera Hotel [Padina, Parcul Natural Bucegi] » MOROENI
SEPTEMBRIE, 2006
Imi amintesc cu drag cum am descoperit intamplator prima oara zona aceasta si cum mi-a ramas gandul acolo si speram sa mai revin! In august 2006, din spate de la Silva, in asteptarea telecabinei, din Busteni, ne-a ''acostat'' un domn intre doua varste, cu un aro verde, foarte fain, (de care se vedea ca era foarte mandru), pe care scria mare ''SENZATII TARI''! Ne invita sa mergem cu el in [...] — citește
12 03.02.10 georgiana 4.200 15.208
Simfonia Lalelelor- perla Pitestiului
APRILIE, 2009
Pentru ca sunt pitesteanca si ma mandresc cu orasul meu – “Orasul Lalelelor”, m-am hotarat sa scriu despre aceasta expozitie florala pentru care suntem recunoscuti la nivel international ca fiind “Olanda Romaniei”. Totul a inceput intr-o zi de noiembrie a anului 1972 cand 3000 de bulbi de zambile provenind de la un florist amator, pe numele sau Weill Alois, au fost adusi spre [...] — citește
11 02.02.10 Ellada_sagapo 4.400 2.814
“Ce merita vizitat in Viena – mini-ghid turistic”
FEBRUARIE, 2009
PALATUL SCHöNBRUNN este situat in vestul oraşului Viena si a fost utilizat drept resedinta de vara a familiei regale. Interiorul este decorat in stil rococo, iar printre incaperile deschise vizitarii se numara: galeriile, cabinetul chinezesc, camera lui Napoleon Bonaparte (incaperea in care a locuit imparatul francez avand o valoare inestimabila), salonul albastru, sala de cermonii, sala [...] — citește
11 04.02.10 Miss Butterfly 3.650 20.279
MGViscri, taina din inima Transilvaniei
SEPTEMBRIE, 2008
Viscri, sau satul de la capatul pamantului, cum il numesc localnicii, a fost, multa vreme, unul dintre cele mai bine pazite secrete ale Transilvaniei. Protejat de izolarea sa, pare sa fi ramas incremenit undeva, in trecut. Satul a devenit putin mai cunoscut in ultima vreme datorita printului Charles de Wales care, fascinat de frumusetea si caracterul profund traditional al satului, si-a cumparat [...] — citește
10 02.02.10 krondia* 5.050 3.744
265 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].