Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 5 / 2009

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
Skiathos, o insula de vis
SEPTEMBRIE, 2007
"Muzica greceasca instrumentala" Imi este aproape imposibil sa imi gasesc cuvintele potrivite pentru a va impartasi experienta noastra in Skiathos. Dupa un tur de forta de-a lungul si de-a latul Greciei, am zis sa poposim pe insula celor 68 de plaje pentru o binemeritata odihna. Zis si facut: ne-am intors buzunarele pe dos pentru a putea intra in posesia PRETIOASELOR bilete pentru ferry [...] — citește
8 04.02.09 mirelab 2.700 4.852
Mare, corali si piramide - Sol Y Mar Makadi Marine » MAKADI BAY
OCTOMBRIE, 2008
Am zis pas in vara lui 2008 litoralului nostru, hotarati sa mergem mai spre toamna, afara. Eu cu sotia si inca doua familii, fara copii. A costat, all inclusive, 1300 de euro de familie. Am avut zbor direct Otopeni-Hurghada, cu Tarom si, fiind la prima tentativa de a calatori cu avionul, trebuie sa spun ca am fost foarte multumit de serviciile lor. Primul contact cu arabii il ai in aeroport, [...] — citește
5 05.02.09 King Tut* 2.550 1.760
Vacanta la Eric's - Eric's Apartments & Studios » SKALA POTAMIA (C. AKTI)
SEPTEMBRIE, 2008
La invitatia cuiva de pe acest site, va impartasesc in cele ce urmeaza experienta noastra din vara lui 2008 dupa o sedere de 10 zile in Skala Potamia. Multe nu prea sunt de spus... drum ff ok daca alegeti varianta pe Sipca, spre Ormenio. Variante de a ocoli Sipka nu sunt deocamdata, drumul de la Nova Zagora spre Veliko Tarnovo este in continuare in lucru dar a fost ok. Nu intalniti dragutii de [...] — citește
5 04.02.09 mirelab 1.650 4.492
Marele amfiteatru de la Dodona
AUGUST, 2008
Undeva foarte aproape de Ioanina, spre sud, se află marele amfiteatru de la Dodona şi ruinele oracolului ce a precedat pe cel din Delphi. Am scris "undeva", pentru că ne-am rătăcit căutândul. Într-o zonă în care se despărţeau două austostrăzi, care la rândul lor avea ieşirile în construcţie şi unde peste tot erau indicatoare spre situl arheologic, noi reuşisem să ne [...] — citește
4 02.02.09 Daniel trezitu 350 2.492
N-am mai fi plecat de-acolo!
DECEMBRIE, 2008
"Cuba" Vad ca nu a scris inca nimeni despre aceasta destinatie, hai sa sparg eu gheatza:), reproducand in principal un text scris pe un alt forum... Ne-am dorit o destinatie mai exotica pentru vacanta de Revelion. Am studiat la inceput Republica Dominicana, destinatie de care am citit lucruri frumoase pe forumuri, insa pana la urma a fost sa fie Cuba, pentru ca s-a nimerit sa dam peste o [...] — citește
3 06.02.09 alexa* 1.300 7.360
O fuga la Veliko Tarnovo - Yantra Grand Hotel » VELIKO TARNOVO
NOIEMBRIE, 2008
Vievska - "Zaljubih mamo" Hotelul este in localitatea Veliko Tarnovo. Nu stiu de ce nu a scris nimeni inca despre aceasta minunata destinatie, la doar doi pasi de noi (cei din sudul tarii). Am petrecut un weekend ff frumos, cazare f ok, iar privelistea din restaurantul Yantra la micul dejun a facut toti banii. Din experinta prietenilor puteti merge fara grija si la hoteluri cu mai putine [...] — citește
3 04.02.09 mirelab 1.050 4.394
Ski in St Margarethen im Lungau - Ferienwohnung Gerhard » ST. MICHAEL
IANUARIE, 2009
Tokio Hotel - Hilf Mir Fliegen Localitatea se numeste St. Margarethen im Lungau si se afla in imediata apropiere a oraselului St Michael im Lungau la aproximativ 115 km de Salzburg. Partia se numeste Ainek si are varful de 2220 de m. Aici am vazut cea mai frumoasa partie de pana acum, nu degeaba i se zice autostrada A1 (lungime 6 km). Noi n-am cazat timp de o saptamana la [...] — citește
2 02.02.09 raluca06 1.000 2.431
Hotel Omega, experienta de neuitat - Omega Hotel » ATENA
SEPTEMBRIE, 2007
Am ajuns in Atena in septembrie 2007. Va spun din capul locului ca Atena pentru mine a fost o mare dezamagire, dar nu asta am vrut sa va transmit prin cele ce urmeaza, deoarece la fel de bine nu mi-a placut Parisul si mi-a placut la nebunie Londra cea neprimitoare pentru f multi. Sa revenim: ajungem in Atena, zona pietii Omonia unde aveam rezervare la hotel Omega. Nu apuc sa ma dau jos din [...] — citește
2 05.02.09 mirelab 850 1.602
Barcelona city-break
IANUARIE, 2009
Am fost recent cateva zile in Barcelona, m-am gandit sa va scriu cateva impresii si mai ales sfaturi care sper sa fie utile, unora dintre voi, in planificare. Shopping se poate face la greu, sunt multe reduceri in aceasta perioada, unele de pana 70%, dar acum, mai pe final, nu mai gasesti mereu marimea dorita. Comparativ cu Viena mi s-au parut mai multe magazine, numai in centru sunt vreo 6 [...] — citește
2 07.02.09 kadissa* 400 1.967
Confort, ospitalitate si foarte multe preocupare din parte personalului sa ne simtim bine. - Pensiunea Valea Mariei [Rânca] » RÂNCA
FEBRUARIE, 2009
Mi-au placut foarte multe lucruri acolo. Majoritatea am avut placerea sa le intalnesc si in alta parte cum ar fi: caldura, curatenie, mancare buna, apa calda, liniste s.a., insa am avut placerea sa ne bucuram de anumite surprize din partea casei cum ar fi: la comenzile mai consistente sa fim serviti din partea casei cu cate-o carafa de vin de curte sau cu prajituri la finalul mesei; in fiecare zi [...] — citește
1 06.02.09 nituraducu 400 1.552
35 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].