Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 5 / 2017

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 33 La braț cu Fernando Pessoa prin trei cartiere pitorești — Estrella, Bairro Alto și Chiado
SEPTEMBRIE, 2016
Estrella lui Pessoa, Bairro Alto, studentul etern al Lisabonei și Chiado cel cosmopolit ,,Trăim cu toții în acestă lume, la bordul unei nave, Trebuie să avem cu toții, unii față de alții, amabilitate de călători ''. (Fernando Pessoa) Lisabona se plimbă odată cu mine, urcă și coboară în pante, am față arsă de febră turistică și vidată de melancolie, mi se [...] — citește
67 31.01.17 mireille 60.300 2.978
AZ 35 MGViena Card vs Viena Pass - sau cum sa faci alegerea potrivita
NOIEMBRIE, 2016
Inspirata de articolul scris de @GabrielaG vezi impresii as vrea sa va impartasesc si eu parerea mea privind Viena Card si Viena Pass ca o comparatie intre ele, cu avantaje si dezavantaje. Asa cum v-am mai povestit am reusit sa ajung la Viena de cateva ori si sa aleg cand am avut timp suficient Viena Card sau Viena Pass. In 2015 am stat mult pana m-am hotarat ce card sa aleg iar in final am ales [...] — citește
63 31.01.17 mishu 55.800 32.295
AZ 40 MGPAARVacanță în Matalascañas
SEPTEMBRIE, 2016
Anul trecut am ales cam târziu vacanța. Mă rog, să fi fost prin iulie, așa, când am primit o ofertă de la o agenție online, care caută chilipiruri (chiar asta este traducerea ei literală), și nu prea am mai stat pe gânduri. Oferta era prea grozavă ca s-o refuzăm: șapte nopți la hotel de patru stele cu demi-pensiune pentru trei persoane, 732 euro (vezi impresii). Am căutat ceva [...] — citește
61 02.02.17 alinaro 77.500 3.675
AZ 39 MGPrima zi prin Beijing, China prima întâlnire
APRILIE, 2016
După peripețiile avute de la plecarea din Pitești până la plecarea de pe aeroportul din Beijng, vezi impresii, am ajuns cu bine la hotelul Novotel. Deși am ajuns dimineața, am fost cazați, formalitățile de cazare s-au derulat foarte rapid, și, în jurul orei 09:00, pozam camera pe care o primisem, vezi impresii. Deși plecasem de acasă cu peste 24 de ore în urmă, chiar obosiți [...] — citește
59 03.02.17 mprofeanu 52.650 2.727
AZ 44 Vânători de plaje în Kefalonia. Explorând estul şi sud-estul insulei
SEPTEMBRIE, 2016
Dacă în cele mai recente articole m-aţi însoţit printre pietroaiele antice din Peloponez, de această dată vă voi plimba pe ţărmul de est al frumoasei insule Kefalonia, în căutarea unora dintre cele mai populare plaje ale sale, excelente creaţii ale naturii. E aproape imposibil ca farmecul Kefaloniei să lase pe cineva indiferent. De fapt, cine vine în Kefalonia, vine cu gândul să [...] — citește
58 04.02.17 irinad 51.300 7.840
AZ 36 Ei, nu chiar fabulos, dar foarte bine - Feherlo Vendeghaz & Restaurant [Buk] » SOPRON
AUGUST, 2016
”Fabulos” era aprecierea de pe Booking.com la adresa complexului Fehérló Vendégház & Restaurant.Acesta a fost principalul motiv pentru care anul trecut, în drum spre Tirol, am rezervat această unitate de cazare într-o localitate mai puțin cunoscută turiștilor. Orăşelul Buk , în care se află complexul, este situat la 20 de km de graniţa cu Austria şi vreo 50 de km de [...] — citește
58 31.01.17 traian.leuca 50.400 1.671
AZ 37 MGPAARLa schi prin curtea casei
IANUARIE, 2017
Update: Am început să scriu cu calm, voie bună şi drag de locurile de aproape şi am ajuns la final cu o stare de proastă dispoziţie. Nu mă plâng, am vrut doar să ştiţi că nici mie nu îmi plac unele situaţii în care ne trezim. Că modul nostru de a face turism lasă de dorit, e compensat oarecum de locurile frumoase pe care le avem şi care cu greu pot fi egalate. Dar sunt atâtea [...] — citește
56 31.01.17 Maya_C 69.300 2.330
AZ 38 Citta di Trulli și Citta Bianca
SEPTEMBRIE, 2016
Aceste două minunate orașe din Puglia (Alberobello și Ostuni) se pot vedea într-o singură zi pentru că sunt apropiate - cu mașina distanța dintre ele este parcursă în aproximativ 45-50 minute. În Alberobello (albero bello = copac frumos) sunt mai multe parcări cu plată, iar dacă este foarte aglomerat veți găsi o parcare chiar și la 1-1,5 km de zona cea mai vizitată a orașului [...] — citește
56 30.01.17 BOGDAN DSN 49.500 3.379
[Lente cafenea-restaurant] Quiz și papa bun la Lente / Restaurant Cafenea Lente / Dionisie Lupu » BUCUREȘTI
IANUARIE, 2017
Îmi place să ies din sfera casei, cui nu-i place? Dar mai ales îmi place să fac lucruri și caut să experimentez tot felul, în general ce n-am putut să fac în alte momente ale vieții, din motive mai mult sau mai puțin dependente de mine. Și cum capitala noastră îmi oferă cu vârf și îndesat oportunități nu trebuie decât să-mi fac timp și îmi fac în general, chiar dacă [...] — citește
52 05.02.17 Aurici 44.550 2.783
Hotel Orient. Hai la nuntă la Brăila! - Orient Hotel » BRĂILA
AUGUST, 2016
Hotel Orient Brăila 3 Stele & Restaurant Adresa: Brăila, Bd. Dorobanților nr. 455[...] Mă așteptau prietenele mele să le însoțesc la nunta fratelui, respectiv fiului, la Brăila. Așadar, îmi trebuia o cameră de hotel ca să am unde trage în după amiaza aia, unde să-mi las valiza, unde să-mi pună prietena mea părul pe moațe, așa, rapid, și unde să dorm două ore înainte [...] — citește
50 31.01.17 alinaro 43.200 1.904
PAARCanionul Vikos — o minune a naturii
SEPTEMBRIE, 2016
Cum am descoperit canionul Vikos? O sa radeti, dar e adevarul gol-golut. Am trei mari dorinte turistice: Cercul Polar de Nord, Cascada Niagara si Marele Canion. Pe prima am bifat-o, a doua e in pregatire, gratie faptului ca cel mai bun prieten din copilarie traieste in canada, la 400 km de Niagara. A treia cred ca va ramane doar o dorinta... De aceea ma delectez uneori cu lecturi pe net... [...] — citește
49 01.02.17 adrianaglogo 62.300 6.127
PAARSanctuario Santa Luzia
AUGUST, 2015
La Viana do Castelo am ajuns cu un autocar al companiei Rede Express din Porto. Pretul exact nu mi-l mai amintesc, 13-15epers. Drumul a durat o ora si a decurs in mod placut, nefiind aglomerat, nici pe sosea, nici in masina, iar wi-fi a functionat ireprosabil. Am traversat raul Lima si ne-am oprit la gara orasului, situata la poalele dealului, de unde recuperati de membrii familiei ne-am [...] — citește
48 03.02.17 mecut 58.200 1.793
Toamna la PrimaSol Ralitsa Superior - Calimera Ralitsa Superior (ex PrimaSol, ex-Ralitsa MB) » ALBENA
SEPTEMBRIE, 2016
Cu câteva zile în urmă am răspuns la o întrebare pusă de @biateo referitoare la hotelurile PrimaSol din Albena apoi m-am gândit că poate ar fi momentul să povestesc despre vacanţa la mare din vara trecută. Sau mai bine zis din toamna trecută, dat fiind că am plecat la mare pe 15 septembrie şi ne-am întors acasă pe 22 septembrie. Am avut noroc... opt zile însorite de vară la [...] — citește
48 05.02.17 Floria 42.300 2.559
Poftiti cu mine la Nora! / Restaurant Pensiunea Nora » TIMIȘOARA
FEBRUARIE, 2017
5.02.2017. Dupa vreo 10 zile altfel din viata mea, cu un program super aglomerat in care ”nu am avut timp nici sa respir”, in care a trebuit sa digeram o veste medicala grea, grea, apoi am redescoperit viata fara telefon, email si internet, iar de niste zile incoace sunt mandru ca noi romanii, ne-am amintit sa nu ne mai lasam calcati in picioare, umiliti si ignorati de o clica de escroci [...] — citește
48 05.02.17 Dan&Ema 40.950 2.611
Trei zile in Aquincum si Contraaquincum... sau Budapesta in alte cuvinte
MAI, 2010
Dupa un an de la atentatele de la 11 septembrie 2001 din Statele Unite ale Americii s-au gasit cutiile negre ale avioanelor care au intrat in World Trade Center Turnurile Gemene din New York. Inregistrarea cu vocea pilotului din ultimele secunde inainte de impact: Vocea pilotului:Bai Funare, esti sigur ca asta e Budapesta? Si se pare ca pilotul nu a fost ingrijorat degeaba, se pare ca nu a [...] — citește
47 30.01.17 AZE 41.400 2.302
Impresii generale si sfaturi
DECEMBRIE, 2016
Niciodată nu plec în vacanţă fără a-mi face temele dinainte. Desigur, la faţa locului descopăr lucruri noi, care nu erau scrise pe internet. De aceea m-am hotărât să scriu un articol doar despre impresiile mele generale despre Portugalia şi câteva sfaturi care sper eu să vă fie de folos. În primul rând voi începe cu impresiile generale legate de mâncare, alimente, etc. * [...] — citește
47 02.02.17 GabrielaG 40.950 17.032
MGIarna la Zarnesti!
IANUARIE, 2017
Chiar daca suntem iubitori de munte, ne “aventuram” pe trasee mai dificile, pe creste si varfuri doar in sezonul de vara/toamna. Consideram ca turele pe munte iarna, vorbesc de cele pe varfuri si creste, nu sunt pentru nivelul nostru de pregatire fizica, tehnica si echipare corespunzatoare. Una este vara cand potecile marcate sunt bine evidentiate si se pot parcurge mai usor, alta este [...] — citește
46 05.02.17 Testosu' 40.500 4.874
Comoara din turn - St Stephen Cathedral Tresaury - Viena
DECEMBRIE, 2015
Primul meu contact cu catedrala Sf Stefan mi-l amintesc si acum deoarece am fost impresionata. In 2001 am ajuns prima data in Austria cu trenul, iar din gara din Viena am plecat mai departe spre un alt oras Wells vezi impresii un orasel care desi se spune ca este al 7-lea ca marime din Austria, este totusi micut de tot. De acolo dupa 3 zile am venit la Viena (seara) cu autocarul care ne-a lasat [...] — citește
46 03.02.17 mishu 40.500 3.621
Aventuri incredibile în jungla amazoniană – ZILELE 3 si 4
OCTOMBRIE, 2016
Dimineata de azi este insorita si se anunta o zi foarte calda. Mancam micul dejun si purcedem in sir indian la explorarea junglei. Pas dupa pas ne infundam in padure ghidati de Abel si de baiatul mai smecher. Azi vom invata multe lucruri noi din lumea plantelor si a animalelor. Pacha Mama spiritul planetei ne-a daruit aceasta farmacie naturala si noi nu stim sau nu dorim sa o folosim. Voi [...] — citește
45 31.01.17 buterfly* 38.700 2.143
Pensiune excelentă în centrul Clujului - Pensiunea Max » CLUJ
IANUARIE, 2017
Pentru că scurta vizită la Cluj a fost plănuită oarecum din scurt și pentru că doar cu 2 zile înainte de plecare am știut că este sigur că voi pleca, nu am avut prea mult timp la dispoziție pentru a căuta un loc de cazare. În scurtul timp avut la dispoziție am studiat în primul rând aici, pe site, apoi pe site-urile de rezervări pentru a găsi ceva care să fie ok, în primul [...] — citește
43 05.02.17 Cris 38.700 1.915
1.047 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].