Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 21 / 2020

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 140 În vizită la berberii din Matmata
IUNIE, 2019
După masa de prânz care ne-a fost servită la restaurantul Les Berberes 1* (vezi impresii), am revenit la autocar şi ne-am continuat plimbarea prin Matmata, următoarea oprire fiind pentru vizitarea unei case troglodite din Matmata. Un peisaj deşertic se derula în faţa ochilor noştri. Ghidul ne-a atras atenţia asupra locuinţelor troglodite pe lângă care treceam, acestea [...] — citește
55 18.05.20 nicole33 49.500 2.414
AZ 142 Traseul Cozluk - în căutarea bujorilor sălbatici (și nu numai)
MAI, 2020
Cred că puțini sunt oamenii cărora pandemia COVID-19 să nu le fi schimbat radical existența! A trebuit să ne adaptăm peste noapte, din mers, mai mult șchiopătând, unui mediu dintr-o dată ostil, unei lumi mult diferite de cea pe care o cunoșteam. A trebuit să învățăm rapid lucruri noi, să ne fixăm deprinderi a căror importanță n-o conștientizaserăm cu 2-3 luni [...] — citește
51 19.05.20 crismis 45.900 7.194
AZ 146 MGPAAREmpuriabrava... un mic paradis!
MAI, 2019
După cum v-am mai spus într-un articol anterior, spre sfârşitul lunii mai 2019 am petrecut un sejur minunat pe Costa Brava, având cazarea la hotel Tropic Park din Malgrat de Mar. Una din excursiile opţionale organizate de agenţia de turism cu care am călătorit şi care avea trei puncte importante de atins, a fost la Girona – Muzeul lui Dali – Empuriabrava, pentru care am plătit [...] — citește
49 20.05.20 gettyy 62.300 5.590
AZ 150 PAARInnsbruck - cu sau fara masca, ramane un oras fermecator
MAI, 2020
Dupa 3 luni de abstinenta impusa am hotarat sa plec la drum, asadar prima calatorie mai lunga urma sa fie Innsbruck, si aveam sa aflu din nou cum e sa circuli cu trenul, asa ca dimineata am luat trenul (personalul ca sa vorbim in termeni cunoscuti) spre Innsbruck, asta deoarece trenul rapid urma sa aiba o intarziere de vreo 30 de minute, asa ca aveam sa ajung cam in acelasi timp. V-am mai [...] — citește
45 23.05.20 mishu 57.100 1.688
AZ 148 Il cuore della Costiera Amalfitana (inima Coastei Amalfi): orăşelul Amalfi
FEBRUARIE, 2020
Amalfi, nume cu rezonanţă istorică, este astăzi ştiut ca al unuia dintre cele mai frumoase şi căutate locuri din Italia, sau mai bine spus al unei întregi zone de coastă, preferata turiştilor ce vin la întâlnirea cu o zonă răsfăţată de Creator şi desăvârşită de Om. Aşadar, ne pregăteam să coborâm din autobuz în Amalfi şi, deşi, [...] — citește
45 23.05.20 irinad 40.500 7.823
Casele terasate de la Efes – un memento plăcut
IUNIE, 2013
Perioada aceasta de interdicții a constituit un prilej de a răsfoi albumele foto ori a derula imagini din vacanțe pe ecranul unui device electronic. Vacanțele petrecute în Turcia s-au numărat printre amintirile frumoase rememorate cu ajutorul fotografiilor. În fiecare din aceste călătorii am căutat să îmbin odihna și relaxarea cu vizitarea unor obiective turistice [...] — citește
44 21.05.20 tata123 🔱 39.600 740
Un sejur plăcut la hotelul Internațional - International Hotel » HERCULANE
AUGUST, 2019
În acest articol voi prezenta ultima noastră cazare din sejurul petrecut la Băile Herculane, în luna august 2019. Este vorba despre hotelul Internațional, o locație unde am rămas pentru două nopți. Acest hotel se află în zona centrală a stațiunii, în imediata apropiere a hotelurilor Minerva, Ambasador sau Afrodita. În ceea ce privește adresa exactă, hotelul Internațional se [...] — citește
43 22.05.20 Floryn81 38.700 1.592
AZ 144 Stare de alertă pe Vârful Gropșoarele
MAI, 2020
După două luni de stare de urgență, când mai toți am stat in casă aproape de frigider și am trăit din amintirile vacanțelor trecute, iată că, in sfârșit, a venit și ziua când am putut să evadăm in afara localității. Starea de alertă a venit cu permisiunea de a putea ieși in afara localității cu motive ”foarte intemeiate”, și ce motiv mai [...] — citește
43 18.05.20 Mika 38.250 779
AZ 153 PAARThiersee – Un curcubeu peste un mic colt de rai
MAI, 2020
De cand sunt in Kufstein mi-am dorit sa ajung sa vad si Thiersee deoarece auzisem ca ar fi un lac dragut. Ocazia s-a ivit cand prietena mea a propus sa facem o plimbare usoara la Hechtsee despre care o sa va povestesc cu alta ocazie, am zis da, apoi a propus Thiersee si am zis ca e si mai bine, asta deoarece mergeam acolo prima data si o faceam mai usor asa. Asadar putin inainte de lasarea [...] — citește
42 22.05.20 mishu 53.200 630
Prin Caminito în ritm de tango
IANUARIE, 2019
Am vrut să intitulez acest review “Prin Caminito în pas de tango”, dar cele câteva zile de plimbări prin America de Sud și lunile de „vacanța permanentă”, nu multe, și-au spus cuvântul, mulțumindu-mă cu muzica și ritmul tangoului, pașii îi vor face alții…, eu rămân la impresiile mele și voi vorbi despre Caminito, o zonă [...] — citește
40 21.05.20 mprofeanu 36.000 1.095
PAARInteresant. Frumos. Nesigur.
MARTIE, 2020
Una dintre cele mai așteptate excursii de la bordul navel Luminosa, cu care am navigat prin Caraibe era cea în care descopeream civilizația mayașă în Mexic. Era și ultima noastră oprire înainte de debarcarea din Miami, așa că o așteptam cu mare nerăbdare. Pentru vizita în Mexic am ales cea mai scumpă, dar și cea mai lungă excursie din tot sejurul și anume o [...] — citește
38 18.05.20 robert 48.700 1.808
PAARLa pomu' lăudat - Fairfield Inn & Suites By Marriott New York Manhattan / Times Square South » NEW YORK CITY
MARTIE, 2020
Pentru ultima noastră zi petrecută pe teritoriu american, în capitala financiară a statului, am hotărât să ne răsfățăm și să alegem un hotel dintr-un lanț de top și astfel să mergem la sigur și să nu dăm greș din niciun punct de vedere. Numai că socoteala de-acasă, nu se potrivește cu cea din târg! La fel și pozele de prezentare de pe net, nu reliefează întotdeauna [...] — citește
36 19.05.20 robert 46.800 1.393
PAARBerchtesgaden — un orasel plin de culoare
AUGUST, 2019
Cred ca atunci cand spui Berchtesgaden asocierea se face aproape mereu cu acel loc numit “Cuibul de vulturi”sau “Eagle’s Nest”al lui Hitler. Pe mine acest cuib de vulturi ma duce cu gandul si la un film vechi “Asul asilor”cu Jean Paul Belmondo in rolul principal, o comedioara simpatica a cerei actiune are cateva secvente si in acest loc. In fine, [...] — citește
36 18.05.20 mishu 46.800 714
Restaurant Werkstatt, cu recidiva - inainte si dupa Covid / Werkstatt Kufstein, restaurant » KUFSTEIN
IANUARIE, 2020
Un alt restaurant era planificat pentru a vi-l prezenta azi, insa nu puteam rata ocazia de a va spune ce bine e sa te bucuri de o iesire cu prietenii la un restaurant dupa o “abstinenta”de doua luni. Aflasem de ceva vreme despre un restaurant unde am putea gasi o pizza buna, numai ca restaurantul era ceva mai departe fata de locul unde as fi putut ajunge cu transportul in comun, [...] — citește
32 20.05.20 mishu 28.800 265
Podurile din Porto
SEPTEMBRIE, 2019
Dacă mă intrebi la ce mă gândesc in primul rând atunci când aud de orașul Porto, voi spune, fără ezitare vinul de Porto și podurile de peste Douro. Șase poduri trec peste Douro in Porto, motiv pentru care Porto mai este denumit și Orașul Podurilor. Porto și Nova Gaia, orașul aflat de cealaltă parte a râului Douro, sunt singurele orașe din Europa cu șase [...] — citește
31 24.05.20 Mika 27.450 2.793
Statuia Libertăţii din New York - simbolul SUA
DECEMBRIE, 2007
Cred că aici pot ˝introduce˝o introducere generală. În perioada ultimelor două luni şi probabil încă vreo câteva săptămâni în viitor, am stat aproape numai în casă. Fiind singură, m-am trezit cu un buget de timp excedentar care din lipsă de activitate nu mi-ar fi făcut bine. Până la urmă tot AFA a fost salvarea. Am răscolit prin fotografii ca să-mi reîmprospătez [...] — citește
28 24.05.20 Michi 25.200 737
Lumea piramidelor
MAI, 2020
Dacă nu majoritatea, în orice caz suntem destui care asimilăm piramidele, numai cu cele din Egipt. În realitate mai sunt şi altele despre care se vorbeşte/ ştie mai puţin. În cele ce urmează vă propun o scurtă prezentare a piramidelor pe care le-am vizitat dar mai sunt şi altele în Mexic, Peru, Mesopotamia pe care nu le-am văzut. 1-Egipt: piramidele lui [...] — citește
28 20.05.20 Michi 28 328
Grădina Japoneză din Monte Carlo - expresie a filozofiei Zen
OCTOMBRIE, 2012
Despre Monaco şi Monte Carlo s-au scris pe AFA 24 reviewuri începând cu 2012. Străbătându-le am constatat că nimeni nu a dezvoltat subiectul Grădinii Japoneze, o adevărată oază de linişte şi prilej de meditaţie într-un oraş al plăcerilor nebune, al opulenţei dar şi al averilor risipite la cazinou. S-a scris despre palatul princiar, principesa Kelly, cazinou, [...] — citește
26 22.05.20 Michi 23.400 936
În Santa Croce, dincolo de Porțile lui Michelozzo.
MAI, 2018
Mi-a plăcut să călătoresc, dar nu oricum! Mi-a plăcut să gust din libertatea de a alege obiectivele, de a insista în căutarea lor, de a descoperi ceva nou. Am dorit să văd pe îndelete și fără grabă, să întreb și să descos, să caut frumosul și valoarea, să înțeleg mesajul, sensul și simbolistica lor. Nu am părăsit Santa Croce până ce, nu am [...] — citește
26 22.05.20 mihaelavoicu 22.950 521
PAARCerna o alegere binemeritata în natura - Pensiunea Cerna [sat Cerna] » POLOVRAGI / NOVACI
MARTIE, 2020
Cu doar câteva zile inainte sa intrăm în starea de urgenta am avut ocazia sa fiu prezent la aceasta minunata locație din județul Valcea în satul Cerna. În general ședințele și team buiding urile organizate prin tara îmi oferă posibilitatea sa descopăr locații noi despre care spre rușinea mea nu am detaliat niciodată necunoscand prețul și alte [...] — citește
24 24.05.20 M'Liviu 28.400 695
762 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].