Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 48 / 2017

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 339 MGPAARInsulele Orkney – bonusul excursiei noastre din Scoția
AUGUST, 2017
Dacă tot am ajuns la John O’Groats, cea mai nordică așezare continentală a Regatului Unit, era păcat să nu facem o excursie și în Insulele Orkney, așa că pentru a fi cât mai aproape de stația de feribot ne-am rezervat la Seaview Hotel, 2 nopți în loc de una, cât ne gândisem inițial. Insulele Orkney aparțin de Scoția și sunt compuse din 70 de insule, dintre care 20 sunt [...] — citește
57 30.11.17 Aurici 74.100 2.715
PAARCâteva informații pentru o excursie în Bari
OCTOMBRIE, 2017
După sejurul meu între 6-13 octombrie în Bari (vezi impresii), vin cu câteva informații care sper să fie utile celor care vor ajunge acolo. Orașul Bari este capitala regiunii Puglia, regiune aflată în tocul cizmei (mă refer la hartă!). Atât orașul cât și întreaga regiune sunt foarte frumoase, bucurându-se și bucurându-ne pe noi turiștii de peisaje spectaculoase. Bari este [...] — citește
54 28.11.17 Rodel 68.800 9.846
AZ 338 Cirali / Yanartas / Ulupinar
SEPTEMBRIE, 2017
= Plaja, Foc, Rau in padure de pin Cea mai frumoasa zona din drumul lician aici o gasesti. Mie mi-a taiat rasuflarea, m-am dus sa vad focul si am ramas incremenita mai multe ore pe plaja, ba mai mult am facut drumul si a doua zi la Ulupinar apoi inapoi pe plaja. Cum am ajuns Cu masina personala, bineinteles ca exista si dolmus care pleaca din statiunile aflate in sud vestul Antalyei. Noi am [...] — citește
54 27.11.17 adrianbogdan 47.700 3.141
AZ 340 PAARTurul Arrabidei în Peninsula Setubal printre degustări de vinuri portugheze în vechi crame istorice
SEPTEMBRIE, 2016
Turul Arrabidei în Peninsula Setubal printre pahare de vin cu Moscatel și Periquita La final de an sunt prizoniera unor peisaje portugheze unice, sunt într-un mini van cu 6 turiști de peste ocean, că așa s-a nimerit și navighez alături de Hugo, tânărul ghid portughez originar din Porto, asezată cuminte pe scaunul de lângă șofer, cu toate pânzele spiritului deschise... direcția [...] — citește
53 28.11.17 mireille 68.900 2.195
AZ 341 PAARUn avion numit dorinta
NOIEMBRIE, 2017
Si iata ca a venit ziua cea mare despre care v-am spus cate ceva aici, asa ca o sa va povestesc pas cu pas ziua de 29 noiembrie, o zi deosebita pentru mine si familia mea. Dupa o noapte in care nu credeam ca am sa dorm (imi luasem la revedere cu o seara in urma de la mama si flacai) am plecat spre aeroport cu sotul unde am ajuns la ora 6.20 si a inceput asteptarea spre a preda mai intai [...] — citește
53 29.11.17 mishu 68.200 2.087
MGPAARTorun – un sit din Patrimoniul Mondial UNESCO
AUGUST, 2016
Și dacă tot am vorbit deunăzi de cetăți, vă propun astăzi să facem o incursiune de o zi, printr-un oraș-cetate, adică un oraș înconjurat chiar și în zilele noastre, pe o mare parte din perimetru, de ziduri de cetate. Torun, căci despre el este vorba, este unul dintre cele mai vechi orașe din Polonia. Amplasat central în jumătatea de nord a țării, el are rang de capitală, [...] — citește
49 27.11.17 mariana.olaru 63.000 2.264
MGÎn vizită la Biserica fortificată de la Prejmer
IULIE, 2017
În vara acestui an am vizitat multe obiective interesante; pe unele dintre ele le-am văzut pentru prima dată, la altele am revenit cu plăcere după ce le mai vizitasem şi cu alte ocazii. Unul dintre obiectivele turistice care au constituit o premieră pentru noi este Biserica fortificată de la Prejmer, loc al cărui prag l-am călcat în luna iulie. Am încercat şi în urmă cu doi ani să [...] — citește
47 30.11.17 Floryn81 42.300 2.993
Restaurant Pescarus / Restaurant Pescăruș Herăstrău » BUCUREȘTI
NOIEMBRIE, 2017
Restaurantul Pescarus se afla in Parcul Herastrau din Bucuresti, pe Aleea Pescarus. Exista acces auto pe aceasta alee care se formeaza din Bulevardul Beijing, din imediata apropiere a unui sens giratoriu. O prezentare completa a locatiei destul de cautata in Bucuresti se gaseste pe site-ul lor www.restaurantpescarus.ro. Restaurantul pEscarus s-a nascut, se pare, in anul 1939! Nu, nu am gresit. [...] — citește
47 28.11.17 Dan&Ema 41.400 3.924
O excursie neprogramată
NOIEMBRIE, 2017
Doi ardeleni se întorc cu trenul de la București. La un moment dat, în apropiere de Cluj, Ion zice câtre Gheorghe: - Măi, Gheo, cum crezi tu că se zice corect: Cluj sau Cluuuuj? - D-apăi... eu cred că Cluuuuj. - Da' de ce, mă? - Da' cine dracu' te grăbește?! Într-o zi mohorâtă să zicem din acelea în care oricum nu depășești limita legală de viteză că nu poți am [...] — citește
46 03.12.17 AZE 40.500 1.317
PAARPrima iesire cu colegii - Restaurant Malerwinkel, Tirol / Restaurant Malerwinkel [Rattenberg] » KUFSTEIN
DECEMBRIE, 2017
Stiu ca nu asta asteptati de la mine pentru prima zi de munca, insa asa s-a incheiat deci trebuie sa va povestesc despre acest loc pitoresc de luat masa si cine stie, poate ca o sa ajungeti vreodata si pe aici, asa ca nu il ocoliti. Acum insa am sa procedez ca in filme, am sa merg in urma cu vreo 10 ore si am sa va descriu prima zi de lucru intr-o companie mare, nu am sa o numesc dar este cea mai [...] — citește
45 02.12.17 mishu 55.700 1.305
PAARSeaview Hotel - cazarea de la capătul pământului - Seaview Hotel » JOHN O'GROATS
AUGUST, 2017
John O’Groats din Ținutul Caithness, este cea mai nordică așezare (continentală) a Regatului Unit și a trebuit să ajungem acolo pentru că ăla era capătul Rutei NC500 pentru care alesesem Scoția. Pentru că nu puteam face Ruta NC500 dintr-o bucată, am ales John O’Groats dintre toate localitățile în care ne-am fi putut opri, ca să fim aproape de stația de feribot de unde [...] — citește
44 29.11.17 Aurici 57.200 1.221
Hotel Royal Taj Mahal - din nou sub seducția confortului - Royal Taj Mahal [Evrenseki] » SIDE
SEPTEMBRIE, 2017
Taj Mahal – o adevărată coroană a palatelor și considerat una dintre cele șapte noi minuni ale lumii – este mausoleul construit din marmură albă, din nordul Indiei, din localitatea Agra, gândit și dorit de împăratul Mughal Shah Jahan, în amintirea iubitei sale soții, Mumtaz Mahal, care a murit la nașterea celui de-al 14-lea copil. Fără egal în lume, monument al dragostei [...] — citește
44 28.11.17 Alina53 39.600 5.875
Un hotelaș cu ștaif - Karlhof Hotel » SEBEȘ [AB]
AUGUST, 2017
Cu Hotelul Karlhof a fost dragoste la prima vedere, adică mi-a căzut cu tronc întâiași dată când am văzut pozele postate pe booking. Prețul era corespunzător celor 4 stele de pe coronița sa, dar am zis că merităm și noi o dată-n viață (sic!) o asemenea aroganță! Am intrat în Sebeș la ora înserării, venind de pe Drumul Regelui, obosiți dar fericiți, dornici de un duș [...] — citește
44 28.11.17 crismis 39.150 1.035
Split - între istorie şi o echipă de fotbal
AUGUST, 2017
După ce am vizitat Sibenikul și Trogirul ne-am îndreptat spre Split. Splitul este unul dintre cele mai aglomerate orașe din Croația. Noi ne-am făcut calculele să ajungem până la ora 12 la Palatul Deoclițian pentru a prinde spectacolul de la miezul zilei. Dar planurile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg. Cu cât înaintam spre centrul orașului cu atât viteza de deplasare era [...] — citește
44 28.11.17 zlatna 39.150 4.397
MGBonjour, Lyon!
IULIE, 2017
- Ce faci aici? zise micul prinţ. - Triez călătorii în pachete de câte o mie, zise acarul. Dau drumul trenurilor, care-i poartă când la dreapta, când la stânga. Şi un rapid străluminat, bubuind ca tunetul, cutremură cabina acelor.- Sunt tare grăbiţi, zise micul prinţ. Ce anume caută?- Nici chiar omul de la locomotivă nu ştie, zise acarul. Şi al doilea rapid străluminat trecu, [...] — citește
43 27.11.17 Carmen Ion 38.700 4.755
Motelul Cozia - condiţii mulţumitoare de cazare - Motel Cozia [Călimănești] » CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA
IULIE, 2017
În plimbările noastre din acest an am ajuns în luna iulie pentru o zi la Căciulata. Staţiunea aceasta este una dintre destinaţiile unde revenim cu plăcere, atât pentru cadrul natural deosebit, cât şi pentru multitudinea de obiective din zonă sau pentru bazinele cu apă termală care ne îmbie parcă la o bălăceală continuă. La Căciulata am sosit într-o zi de joi, fiind în [...] — citește
43 28.11.17 Floryn81 38.250 4.236
MGPAARPescara - orașul unde gara e mai mare ca aeroportul
SEPTEMBRIE, 2017
Dintre mai multe variante, am ales Pescara ca destinație maritimă, pentru o mini-vacanță de 4 zile de la mijloc de septembrie. Biletele de avion au fost luate la compania mov, zborul durează cam o oră și jumătate, iar despre cazare am scris aici Aeroportul din Pescara este foarte mic și este poziționat cam la 3 km de oraș. După ce ai luat bagajul nici nu-ți dai seama când ai și [...] — citește
42 28.11.17 BOGDAN DSN 53.900 24.376
Comandati plescavita la Taverna Sarbului / Taverna Sârbului » BUCUREȘTI
NOIEMBRIE, 2017
Adresa In strada Tipografilor la numarul 31 se gaseste in Bucuresti Taverna Sarbului. Alte asemenea taverne sarbesti mai fiinteaza la Sinaia, undeva izolat in padure, superb plasat – unde la 12 noaptea cand se inchide vin ursuletii sa isi ceara portia de mancare – la Brasov, la Drobeta Turnu Severin pe malul Dunarii, la Constanta aproape de iesirea catre Mamaia si la Timisoara, mai aproape [...] — citește
42 03.12.17 Dan&Ema 36.450 2.710
Ziua Națională a României, la Ploiești
DECEMBRIE, 2017
Se apropia această zi de sărbătoare națională și mi-am propus să particip și eu la ceremonie, ca adevărat român ce sunt. De-a-lungul timpului și din punct de vedere calendarstic, România a serbat la date diferite ziua națională. În timpul vieții mele eu am prins 3 zile naționale ale României - 10 mai, când se și defila. Țin minte și acum primul vers din imnul național [...] — citește
41 02.12.17 Mihai18 41 664
PAARSpeyer, oraşul de la poalele domului
AUGUST, 2017
O istorie îndelungată şi o catedrală faimoasă caracterizează cochetul oraş Speyer. Poate unii au fost şi vor fi impresionați strict de peisajul autentic german, cu clădiri vechi din diferite perioade, cu terase prietenoase având florile răspândite prin diferite colțuri şi berea păstrată în butoaie. Nu sunt de neglijat nici magazinele cu marfa prezentată la vedere pe trotuar, [...] — citește
40 29.11.17 Radu Tudoran 51.300 2.193
932 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].