Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 19 / 2015

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
1 Mai… grecesc… Amintiri din Grecia continentală
MAI, 2015
În urmă cu vreo două săptămâni primesc un telefon de la fratello în care-mi propunea să sărbătorim 1 Mai muncitoresc …. la Giurgiu. Inițial am spus da…. pe urmă au început procesele de conștiință : ce poți face *la bloc* de 1 Mai? Doamna mea a venit cu ideea de a merge către Arbanassi, că-i aproape și tot n-am fost (deși la Veliko am fost). M-am uitat un pic pe Booking, [...] — citește
81 04.05.15 johnnyredlabel 69.750 4.831
MGDespre Edirne si cum m-am indragostit de Turcia
MAI, 2015
In anul 2005 mergeam in primul si singurul meu concediu pe litoralul turcesc, la Kusadasi, la un resort de 5*, Pine Bay. Am plecat la drum intr-o stare de epuizare maxima legata de munca si m-am chinuit tot drumul prin Bulgaria iar la granita cu Turcia eram la punctul medical unde mi s-a acordat primul ajutor si in cel mai scurt timp am ajuns la spitalul din Edirne. Mi-au facut analize, si-au dat [...] — citește
75 09.05.15 Aurici 66.150 22.101
MG1 Mai muncitoresc... pe langa Eufrat
MAI, 2015
De mult timp aveam planuit sa trag o fuga pana-n estul Turciei. Chiar incepusem sa ma documentez intr-o perioada si stiam in mare zona. Spun Est deoarece ma gandeam la Urfa, Gobekli Tepe, Diyarbakır, Mardin, zona aia, dar eram obligat sa incep destul de central. Aveam zboruri directe din Cipru pana-n Gaziantep (au aeroport international) si cam de acolo imi planuisem o vacanta mai lunga de tip [...] — citește
74 06.05.15 TraianS 66.150 5.021
MGKato Loutraki, băile termale de la Loutra Pozar, Sf. Mărie cu grecii, Edessa waterfalls
AUGUST, 2014
Așa cum spuneam anterior, vara trecută am avut un minisejur Grecia *altfel* în satul Kato Loutraki (pe Google maps apare Loutraki- este satul de lângă Orma) din Macedonia de Nord, aproape de Edessa (aproximativ 30 km) Mărturisesc sincer că până acum doi ani nu auzisem de aceste locuri, dar, așa cum am mai spus, la sugestia unui prieten de pe AmFostAcolo, am început să caut [...] — citește
63 08.05.15 johnnyredlabel 54.900 13.314
MGO Întâlnire... 'deosebită'!
MARTIE, 2015
Salutare tuturor! Iata că s-a scurs deja mai mult de o lună de zile de la Întâlnirea anuală ce a avut loc la Predeal. S-au scris impresii, ecouri, au existat laude şi felicitări dar şi reproşuri şi nemulţumiri, au apărut controverse, deci... din toate câte puţin. Uşor, uşor, postările s-au rărit iar lucrurile se pare că au revenit la „cotidianul” saitului. Sincer să [...] — citește
61 05.05.15 urjanclaudiu 61 2.323
N-a fost rau deloc! - DRR Marina Royal Palace Hotel » DUNI / DJUNI
APRILIE, 2015
În fiecare an, într-o zi sfântă de duminică, Bunul Dumnezeu ne aduna, aducându-ne pentru o clipă la masa iubirii, pentru a vesti într-un glas „Hristos a Înviat! ”. Pentru că nicio sărbătoare nu e mai frumoasă ca cea petrecută alături de familie, de cei dragi. Am plecat pe la cinci dimineata din Campina, impreuna cu socrii mei. Bucurestiul se sculase, era aglomerat si-o zi [...] — citește
60 08.05.15 balasa violeta 52.200 3.495
Paradisuri alpine, lacurile regiunii Salzkammergut (II)
AUGUST, 2014
De la locul de cazare din Gosau ne-am continuat periplul prin Salzkammergut trecând din nou prin stațiunea balneo –climaterică Bad Ischl spre următorul lac glaciar. A fost o zi grea,un fel de maraton turistic,dar care ne-a adus în final satisfacții nebănuite. Wolfgangsee Situat la aproximativ 40 de km de Gosau, lacul Wolfgang se întinde pe lungimea de cca 15 kmși este unul dintre [...] — citește
58 05.05.15 traian.leuca 51.750 4.102
MGToledo - o duminică perfectă în cetatea nemuritoare a săbiilor de oțel
MARTIE, 2015
Toledo, in sfarsit venise momentul mult dorit. Intr-o frumoasa zi de martie iata-ma calatoare la portile cetatii cu rucsacul plin de inchipuiri si sperante care au devenit realitate. Da, batrana si majestuoasa cetate trebuia vizitata si mi-a oferit mult mai mult decat visasem. Administrativ: Cu trenul se poate ajunge lejer in cca 30 de minute plecand din gara Atocha/Madrid. Biletul costa [...] — citește
56 09.05.15 amero 49.950 5.574
Pensiunea Genţiana, o pensiune cu potenţial. Nefolosit - Pensiunea Gențiana » BRAN
MAI, 2015
Recunosc că am o primăvară grea, nu atât datorită presupusei astenii cât mai ales datorită stressului provocat de o grămadă de chestii: serviciul, banii, bătăile pe care Steaua, sau, mă rog, ce-a mai rămas din ea, le ia. Pentru asta abia am așteptat ieșirea de 1 Mai care trebuia să-mi redea cheful de viață care să mă facă să cobor din ștreangul de mi l-am pregătit în caz [...] — citește
55 05.05.15 Yersinia Pestis 49.050 2.858
Aferim, frumos a mai fost la Alhambra! - Royal Alhambra Palace Hotel [Colakli] » SIDE
APRILIE, 2015
Luna aprilie 2015 a punctat al cincilea sejur petrecut la unul dintre sutele de hoteluri din zona Antalya, iar în ritmul accelerat în care se construiește, nu m-ar mira ca în anii următori să trecem la enumerarea lor la un ordin superior. Din nou am avut parte de o vacanță deosebită în Turcia. După un zbor fără ”peripeții”, de doar o oră și patruzeci de minute, asigurat [...] — citește
55 04.05.15 Alina53 48.150 4.220
Marginimea Sibiului, ieri, azi, maine.
MAI, 2015
In cartea sa, "Sa ne cunoastem Marginimea. Repere monografice.", reputatul profesor Toma Lupas, membru in conducerea Asociatiei Marginenilor, sintetiza cum nu se poate mai bine viata acestora: "pe inaintasi, oaia i-a hranit, codrul le-a fost frate, credinta temelie, scoala indrumator, cartea, mijloc de incantare si cunoastere, iar neamul romanesc - izvor de energii''. Cu localitatile sale [...] — citește
55 07.05.15 Safta Radu 45.900 2.765
1 Mai… marocănesc!
MAI, 2015
Am tot citit zilele astea despre care şi cum v-aţi petrecut mini-vacanţa de 1 mai. Şi deşi nu prea am timp zilele astea, m-am gândit să vă povestesc aşa, ca introducere măcar, experienţa mea din exact ziua în care sărbătorim... munca! Eu o sărbătoresc prin muncă în fiecare an, pentru că dacă nu sunt la un târg din zonă (chiar atunci şi-au găsit să-l pună), atunci sunt la [...] — citește
53 07.05.15 alinaro 47.250 4.569
Alte „pietre” și obiective turistice din Creta – Partea II-a.
SEPTEMBRIE, 2010
După ziua de excepție petrecută în estul Cretei, pe care am detaliat-o în articolele anterioare, în dimineața zilei următoare hotărâm să facem o scurtă pauză, pentru odihnă și cristalizarea impresiilor. Așa că direcția a fost spre plajă, având parte și de o vreme splendidă. Dar nu putem huzuri prea mult. Mai avem destule de văzut. Așa că, imediat după amiază, [...] — citește
53 06.05.15 msnd 45.450 2.917
MGLumea croazierelor: partea I - înainte de croazieră
MAI, 2015
M-am gândit că ar fi necesar să scriu acest set de impresii, pentru că în secțiunea Croaziere sunt impresii despre un anumit vas, de la o anumită linie de croaziere, dar după respectivele impresii urmează ecouri cu întrebări fără legătură cu vasul respectiv, sau linia de croaziere, sau traseul urmat, întrebări generale de genul: „citind impresiile, parcă aș vrea să merg și [...] — citește
51 10.05.15 dianamea 43.200 6.707
Fanari - locul de unde începe aventura...
AUGUST, 2014
Cum spuneam într-un review anterior vezi impresii, în luna august anul trecut am făcut o scurtă escapadă la Kato Loutraki (sau mai bine zis, la Loutra Pozar, unde sunt izvoarele termale) împreună cu familia. După ce am stat o noapte în Komotini, a doua zi dimineața ne-am continuat traseul către destinația noastră. Tot mergînd pe autostradă, am văzut indicator către Porto [...] — citește
51 07.05.15 johnnyredlabel 43.200 9.697
MGAlte „pietre” și obiective turistice din Creta – Partea I-a.
SEPTEMBRIE, 2010
Plăcut surprins de numărul de vizionări și de voturi acordate primului meu articol despre „pietrele” din Creta (vezi impresii), am considerat că ar putea fi utilă și continuarea cu celelalte obiective din zonă ce pot fi vizitate, pe la care am trecut și eu. Plecând de la Palatul de la Malia, ne întoarcem în orașul cu același nume, și aici, din șoseaua principală, o luăm [...] — citește
50 04.05.15 msnd 42.750 3.955
Fun all–the–way la Puzzle Rooms (Egypt)
MAI, 2015
Încep mini-articolul prin mulțumiri adresate cititorilor mei care au făcut posibilă câștigarea mini-premiului AFA, ce a constat într-un voucher la Puzzle Rooms, premiu concretizat prin participarea echipei-șoc “Criminalii” la descoperirea misterului unei noi camere – Egyptul. Echipa, sau dream-team-ul AFA, este deja rodată în 2 camere (una la Puzzle Rooms – Camera 13 și una în [...] — citește
50 10.05.15 le_maitre 50 2.358
Evzin Hotel – diamantul neșlefuit din Kato Loutraki - Evzin Hotel [Kato Loutraki] » EDESSA
AUGUST, 2014
Cum spuneam anterior, destinația noastră din luna august anul trecut s-a numit Kato Loutraki, un sat grecesc aflat la 2 km de izvoarele termale de la Loutra Pozar și la 35 km de Centrul de ski Kaimaktsalan, în Macedonia grecească. Știam că este o zonă deosebit de frumoasă de la unul din colegii de pe AFA. După cazarea din Komotini vezi impresii și vizita la Fanari și Porto Lagos [...] — citește
48 07.05.15 johnnyredlabel 40.950 3.514
Ziua a treia: Meteora, Zindros, Termopile
APRILIE, 2015
In ziua a treia a circuitului nostru, duminica de Paste urma sa vizitam Meteora, tinut fantastic din punct de vedere al reliefului, loc de refugiu si rugaciune al monahilor de mai mult de 1200 de ani si pelerinaj incepand din secolul trecut. Am plecat dis de dimineata din Katerini din doua motive: voiam sa prindem slujba de la manastirea Megalu Meteor cu hram Schimbarea la Fata si sa ajungem [...] — citește
47 07.05.15 Michi 40.500 5.624
MGAlte „pietre” și obiective turistice din Creta – Partea III-a.
SEPTEMBRIE, 2010
Trebuie să încep acest episod al relatărilor mele din Creta cu o mărturisire: vizita noastră în Heraklion s-a derulat pe parcursul a două zile. Prima, a doua zi imediat după sosire, a fost dedicată Palatului de la Knossos, cealaltă, înainte de plecare, a avut ca destinație două din muzeele importante ale orașului și Fortăreața Venețiană. De precizat că, în fiecare din aceste [...] — citește
46 08.05.15 msnd 40.500 2.503
1.142 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].