Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 29 / 2024

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
MGVacanța la mare vara 2024 - Side Royal Paradise [Kumkoy] » SIDE
IULIE, 2024
A venit vara și a venit vacanța la mare aferentă. Am ales Turcia, nevizitând această țară din 2019. Mi-am promis de ceva timp că voi încerca să caut ceva mai bun calitativ. Din punctul meu de vedere am reușit chiar dacă familionul nu era chiar deplin de acord cu această afimație. Le-am tot explicat, povestit, dovedit că ceea ce vor ei trebui alocați pentru 3 adulți cca de pe la [...] — citește
22 15.07.24 AZE 19.350 312
Drumul spre victorie
IUNIE, 2024
 Citatul zilei - Cei care își doresc morțiș să călătorească sunt însuflețiți de un măreț înțeles al vieții. Jim England Drumul spre victorie sau cum am trăit și simțit pe viu calificarea Romăniei din grupe la Europeanul din Germania De mic am iubit sportul. Am și practicat la nivel organizat judo la Dinamo și voley la Steaua, dar nu am trecut la nivelul profi. Evident am [...] — citește
19 15.07.24 robert 16.650 203
PAARClasic în Limenas – taverna „Tavernaki” / Taverna Tavernaki » LIMENAS
IUNIE, 2024
După o plimbare prin orășelul de coastă Limenas, principala urbe a insulei Thasos, înainte de a ne întoarce spre Skala Potamia hotărâm să ne oprim la un local pentru a gusta câte ceva din gustoasele bucate grecești. Tot umblând pe străduțele comerciale înguste și zumzăind de turiști am zărit mai multe restaurante și taverne, dar una ne-a atras atenția în mod deosebit cu [...] — citește
10 15.07.24 tata123 🔱 13.000 148
Lupta cu Codul Roșu. Victoria de la Mamaia Nord
IULIE, 2024
În mijlocul verii, când termometrul parcă își pierde mințile și zburdă fericit peste 40 de grade,   românii se confruntă cu un inamic necruțător: Codul Roșu de caniculă.   Băi, dacă-i roșu înseamnă că-i copt, nu? Păi, dacă-i vorba de coptură, asta e nasol?! Că, dacă da, trebuie să intervină simțul de supraviețurie, pe care-l avem cu toții. Eu, de exemplu, de când [...] — citește
10 16.07.24 Yersinia Pestis 9.000 216
Impunătoarea catedrală din Mioveni
MAI, 2024
Off topic: Se scrie puţin, se citeşte şi mai puţin. Un modest review de- al meu despre un restaurant pe undeva între Câmpulung şi Piteşti a stat pe bandă din 9.07 pe la prânz până pe 15 după amiaza. Cred că explicaţia este că o mare parte din useri sunt în concedii prin ţinuturi mai puţin calduroase, de unde vor veni cu tolba încărcată de impresii iar altă parte, cum sunt [...] — citește
10 16.07.24 Michi 9.000 80
PAARHyatt Centric Milan Centrale - Hyatt Centric Milan Centrale Hotel » MILANO
IULIE, 2024
Vorbesc în acest review despre un hotel pe care nu l-aș fi ales, de unul singur, niciodată. Prefer să stau acolo unde îmi e locul, fără a face compromisuri, dar nici eforturi inutile. Însă, uneori, istoria se scrie fără să țină cont de părerea mea, așa că... AmFostAici, a fost bine, prin urmare povestesc și altora și recomand (doar celor cărora le permite buzunarul [...] — citește
9 16.07.24 adso 11.700 135
PAARVacanta mea la Granada luxury Belek - Granada Luxury Belek Hotel » BELEK
IULIE, 2024
Bună ziua. Tocmai ce m am întors din concediu de la Granada Luxury Belek și vreau sa vin și eu cu o prezentare obiectiva si cat mai corecta în folosul comunității. Hotelul este unul mare impunător care da aspectul unui palat al lui Baiazid, foarte curat și foarte dichisit. Camerele nu sunt chiar atât de luxoase dar sunt confortabile. Pentru cine nu a mai fost în Turcia pot părea [...] — citește
8 14.07.24 ux134820 9.700 119
[Zugspitze] Am dat mana cu zeii!!!
IULIE, 2024
Fiind 3 saptamani la rude in Germania, m-am hotarat sa facem o excursie la munte - in speta pe virful ZUGSPITZE. Am plecat din STRAUBING/ Bavaria pe la 6 dimineata - sperind ca evit aglomeratia, dar m-am inselat groaznic, GPS-ul ma bagat prin centrul Munchen-lui si mi-am blestemat zilele. Am iesit cu chiu cu vai, i-am dat bice si pe la 9.30 am ajuns in zona GARMISH PARTENKIRHEN / GRAINAU - un [...] — citește
7 15.07.24 Wallone55 5.850 125
Sejur 7 nopți - Vonresort Elite [Colakli] » SIDE
IULIE, 2024
Am ajuns la hotelul VONRESORT Elite pe 28.06.24 pentru un sejur de șapte nopți cu mai multe familii. Încă de la început, experiența noastră a fost dezamăgitoare: trei familii au fost nevoite să stea într-o cameră de calitate inferioară față de cea plătită, deși am făcut rezervările cu mai mult de jumătate de an înainte. În a doua zi, ghidul agenției noastre ne-a informat [...] — citește
5 05.07.24 Diana Ghi 4.050 162
Excelent - Pensiunea Bujor de Munte » MASIVUL PARÂNG
IUNIE, 2024
Am stat 4 nopti la „Pensiunea Bujor de Munte” in luna iunie unde ne-am bucurat de conditii neasteptat de bune. Am rezervat 2 camere, una pentru noi si a doua alaturata pentru copii. Camerele sint curate si comfortabile, cu lenjerie alba impecabila, televisor si frigider. Mincarea a fost delicioasa si variata, gazdele primitoare si prietenoase. Locatie este ideala pentru drumetii in [...] — citește
4 15.07.24 ux134840 4 71
Nu recomand - Saturn Hotel » SATURN
IULIE, 2024
Maxim 3 stele iar serviciile all inclusive lasă de dorit! Nu recomand! Mini barul din camera este contra cost iar dacă vrei o apa în camera ți se oferă doar un pahar la bar ! Lasă de dorit acest hotel cu servicii josnice! Patul nu se face, prosoape neschimbate ,curatenia in camera se face dupa ce eliberezi hotelul cred , etc. Beach barul hotelului este contra cost nu ai nimic la liber [...] — citește
3 12.07.24 Danve 1.350 109
Vacanță minunata cu familia - Pensiunea 'La salcia liniștită' » MURIGHIOL
IULIE, 2024
Gazdele sunt oamenii minunați domnul Amir este o gazda minunată. Mâncare este fff bună locația este excelenta pensiunea foarte curata camere mari cu aer condiționat fff curat. Piscina este minunata fff curata totul este la superlativ recomand cu toată încrederea aceasta locație. Pentru o familie aceasta este cea mai perfecta vacanță în Delta domnul Amir va poate pune la dispoziție [...] — citește
2 13.07.24 George303030 2 95
Toate au fost la superlativ - Iberostar Kuriat Palace Resort » SKANES
IUNIE, 2024
Super locatie. Personal de o amabilitate fantastica. La receptie, domnul Bacem Karafi super amabil. toate serviciile sunt la nivel mondial, dotari hotel, plaja, sala de messe atasamentul tuturor din personalul de servire s-au descurcat in mod ireprosabil. Varietatea mancarurilor, deserturilor, bauturilor alcoolice si racoritoare, abundenta acestora a facut sa ne simtim foarte, foarte, foarte [...] — citește
2 12.07.24 ux134803 2 99
Super vacanta mea! - White Rose Hotel » OLYMPIC BEACH / Olympiaki Akti
IULIE, 2024
Suntem aici. Acum. O afacere de familie minunata. De cum am venit s-au ocupat de noi si ne-au facut sa ne simtim foarte importanti. Le multumesc pentru asta. 🥰Mai avem 6 zile. Deja imi pare rau ca se tarmina vacanta. Singurul regret e ca stam prea putin si nu ne ajunge timpil za facem tot ce ne dorim. Cu siguranta as reveni aici. Dragilor, sper sa ne [...] — citește
2 06.07.24 ux134699 2 100
Vacanta reusita - Astoria Hotel » MAMAIA
IULIE, 2024
Am ales acest hotel acum cativa ani si ma intorc cu placere aici. Situat in mijlocul statiunii Mamaia, hotelul Astoria este aproape de plaja. Am fost impresionata de profesionalismul personalului dar mai ales de implicarea permanenta a conduceri astfel ca turistii sa poata petrece o vacanta de neuitat. Hotelul este recent renovat, cu camere si apartamente cochete, confortabile, la parter si etaj, [...] — citește
1 16.07.24 dav1229 900 70
Sejur la Hotel Modern all inclusive - Modern Hotel » MAMAIA
IULIE, 2024
Cu mult sub standardul unui hotel dr 4 stele. Am stat aici 5 nopti iar dezamagirea a fost aproape totala. De la conditiile de cazate si pana la serviciile oferite pe plaja, acest hotel a fost un dezastru. All inclusive in Mamaia /hotel Modern nu seamana nici pe departe cu ceea ce All inclusive oriunde in Europa ar insemna. Este pentru prima data in viata cand abia astept ca un sejur la mare sa [...] — citește
1 16.07.24 ux134848 1 97
Bulgaria - Kristal Hotel » NISIPURILE DE AUR [Zlatni Piasatsi]
IULIE, 2024
Am fost în Bulgaria în stațiunea Nisipurile de aur în luna iulie 2024. Cazare hotel Kristall excelentă, personal, cazare, mâncare, excelentă. În schimb drumul până acolo jalnic, observând că bulgarii sunt în urma noastră mult, referitor infrastructura rutieră, mod de viață, în localitățile din afara litoralului. Indicatoare rutiere ascunse în boscheți, drumuri peticite, [...] — citește
1 07.07.24 ux134724 1 150
116 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].