Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 10 / 2012

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
MGTurist in Corfu-town
IULIE, 2011
Iata ca am reusit, sa ajung, in sfarsit si in Corfu-town, capitala insulei Corfu! Kerkira - este denumirea orasului in limba greaca. Mie imi place mai mult cum suna Corfu-town. Fiind o mare iubitoare a Greciei si a Italiei, am fost indemnata in repetate randuri sa vizitez capitala acestei insule, deoarece reprezinta chiar un amestec intre aceste doua tari. In vacanta noastra din luna iulie [...] — citește
57 05.03.12 georgiana 48.600 11.793
MGSevilla un oras de poveste
OCTOMBRIE, 2011
Sevilla nu poate fi povestita in cuvinte. E fabuloasa Excursia la Sevilla a inceput dis de dimineata, ora 6,30 din fata hotelului din Marbella, cu autocarul, 34 de turisti romani dornici sa vada capitala artistica, istorica, culturala si financiara a Andaluziei, Sevilla. Drumul a inceput pe intuneric si cu o ploaie usoara de toamna timpurie. Sunt cca. 180 de km pana in Sevilla si cu o [...] — citește
36 04.03.12 amero 32.400 6.615
Barcelona cu programul Spania pentru Seniori
FEBRUARIE, 2012
Obiceiurile bune nu se uită repede, iar noi îl căpătasem pe acela de a merge în Spania în plină iarnă anul trecut şi l-am respectat şi anul acesta. Am început căutările încă din decembrie, dar m-am apucat serios de treabă la începutul lui ianuarie. Dacă anul trecut am mers pe Costa del Sol, la Torremolinos, anul acesta ţinta era Barcelona. Mă rog, ceva în apropiere, pentru [...] — citește
34 06.03.12 Costi 29.700 10.191
Hotel H Top Calella Palace – gazda unui sejur extrem de reușit - H-TOP Calella Palace Hotel » CALELLA
FEBRUARIE, 2012
Anul acesta a fost prima oară când am beneficiat de oferta Programului pentru seniori, inspirată fiind de review-urile favorabile postate pe această temă și de experiența promițătoare a mai multor cunoscuți de-ai mei. M-a tentat deopotrivă prețul atractiv în raport de serviciile oferite (transport aerian incluzând toate cheltuielile aferente, transfer aeroport-hotel, o excursie de o [...] — citește
33 07.03.12 mariana.olaru 28.800 9.322
MGPoiana Brasov - un nou inceput?
MARTIE, 2012
Doresc sa incep acest review prin a mentiona ca desi ii planuisem sa il scriu la inceputul sezonului de iarna, programul destul de aglomerat si imprevizibil nu mi-a permis o documentare cat mai completa si corecta. De altfel, tot aceste motive au influentat si activitatea mea pe AFA, in aceste prime doua luni ale anului, activitate ce s-a „avantat” vertiginos spre zero. Sper ca de-a lungul [...] — citește
33 06.03.12 urjanclaudiu 28.800 8.012
SkyPark la Marina Bay Sands
NOIEMBRIE, 2010
Am citit destule ecouri prin care unele persoane se interesau despre accesul la acest obiectiv si pentru ca n-a scris nimeni (inca) un review despre el, m-am gindit sa o fac eu. Am scormonit in memorie si mi-am adus aminte urmatoarele "impresii" care ar putea fi folositoare unora. Este situat pe Bayfront Avenue, in centrul orasului Singapore si este... de departe (din punctul meu de vedere) [...] — citește
31 04.03.12 adri-nico 27.450 5.087
Aquamarina Boat Hotel - Aquamarina Boat Hotel & Restaurant » BUDAPESTA
NOIEMBRIE, 2011
Pentru ca zilele trecute recomandam cuiva care dorea un weekend linistit si ieftin la Budapesta hotelul-vapor Aquamarina, hotel pe care eu il folosesc de cateva ori pe an cand sunt in tranzit spre Viena, am realizat, cu acea ocazie, ca desi intentionasem sa il prezint pe AFA inca de anul trecut, totusi nu am facut-o. Ar fi pacat sa nu stiti de el. Este, printre altele, si o cazare romantica, ptr [...] — citește
29 05.03.12 station5* 22.950 2.141
O parte din viata mea
SEPTEMBRIE, 2010
Moto: ,,Era un cântec care spune Durerile ce-aduna anii, Trist ca un plîns de-ngropaciune. Cum numai ei îl stiu, taranii. ,,Si nu-mi este rusine sa spun ca fac parte din ei. Fiindca printre ei, taranii, mi-am petrecut primii opt ani ai copilariei. Intr-un sat, devenit mai tarziu comuna, din judetul Teleorman si purtand un nume aparte, Crangeni. Un nume care automat, te face sa-ti [...] — citește
29 04.03.12 bog68 3 2.620
Acasa la Fecioara Maria
SEPTEMBRIE, 2008
N-as vrea sa inchei capitolul amintirilor mai vechi din calatoriile mele fara sa povestesc despre un popas de suflet facut la 20 septembrie 2008, cu ocazia unui circuit in Turcia. Dupa un lung periplu in care vizitaseram moschei si palate splendid decorate, ne minunaseram in fata asezarilor din stancile Capadociei si la "Castelul de Bumbac" de la Pamukkale, trecuseram prin Konya, orasul [...] — citește
28 06.03.12 iulianic 23.400 3.377
Amintiri din copilarie la 'Curtile Zmeilor'
AUGUST, 2009
Am citit azi un review despre Oltenia si mi-a dat impuls pentru a scrie si eu o poveste a satului care mi-a fericit copilaria, sat aflat in inima Moldovei. Distanta de citeva sute de kilometri fata de orasul meu, facea ca vizitele noastre pe acele meleaguri sa se intimple doar in vacantele de vara. Nu am fost niciodata intr-o tabara deoarece nu doream sa ratez o vacanta la bunici. Dupa 4 [...] — citește
27 04.03.12 adri-nico 22.500 3.677
MGRoma vazuta de mine
FEBRUARIE, 2012
Multumesc tuturor celor care au postat aici, fiindca multe din articolele de aici m-au ajutat in mica noastra vacanta la Roma. Nu trebuie sa faceti ca mine neparat, dar poate vor ajuta si impresiile mele daca in calatoriile viitoare aveti Roma in plan. TRANSPORTUL Cazarea am detaliat-o separat: vezi impresii. De la aeroport (Fiumicino) la hotel am decis sa mergem cu transportul in [...] — citește
24 05.03.12 diana-s 21.600 9.561
Cucoana pentru o zi la restaurantul Perla. / Restaurant Perla (ex Balcic) » BUCUREȘTI
NOIEMBRIE, 2011
Se apropia ziua mea si musai era sa dau o masa pentru copii si cativa prieteni. Acasa nu puteam face pentru ca nu eram complet refacuta dupa operatiile suferite in cursul anului, asa ca, impreuna cu sotul ne-am hotarat sa fiu o data cucoana adica sa invitam la masa 10 persoane plus noi doi, 12. Nu mi-ar fi venit ideea sa scriu acest review daca nu mi-ar fi cazut ochii pe ce a postat Alex68 despre [...] — citește
24 05.03.12 Michi 19.800 4.955
Alpin Hotel & Aparthotel, Poiana Brașov- o invitație de nerefuzat - Alpin Hotel & Aparthotel » POIANA BRAŞOV
FEBRUARIE, 2010
De multă vreme încercam să scriu ceva despre Poiana Brașov, dar mereu, alte subiecte făceau obiectul priorităților mele …scriitoricești. Și tocmai când îmi desăvârșisem documentarea și mă hotărâsem să trec la treabă, iată că apare colegul @urjanclaudiu cu admirabilul lui review pe aceeași temă (vezi aici), făcându-mă să simt …. gustul amar al alergătorului [...] — citește
23 09.03.12 mariana.olaru 20.250 1.768
MGPetralona, o peșteră care merită a fi vizitată
SEPTEMBRIE, 2008
După șase zile de plajă și leneveală în Kallithea, am hotărât că ar fi cazul să ne mai și mișcăm puțin, astfel că, imediat după ce am luat micul dejun la hotelul Ammon Zeus, ne-am urcat în mașină cu gândul să mergem la Salonic. În drumul spre Salonic ne-a atras atenția indicatorul spre peștera Petralona, pe care ne-am amintit că o văzusem în oferta de excursii [...] — citește
23 04.03.12 nicole33 18.900 5.608
Hotel Rey Fernando II de Aragón Spa– Zaragoza: comoditate si confort! - Rey Fernando II de Aragon » ZARAGOZA
FEBRUARIE, 2012
Dupa mai bine de o luna fara strop de timp sa intru pe Afa (si in care mi-a fost dor de voi!!), revin cu noutati. Nu am fost in concediu, din pacate, ci doar plecata cu serviciul. O saptamana obositoare la Zaragoza, la un targ foarte important pentru sectorul in care lucrez. Ca si acum doi ani, am “tras” la Hotel Rey Fernando II de Aragón, hotel cu nume de rege aflat in poligonul industrial [...] — citește
22 05.03.12 alinaro 19.800 1.516
Asador de Aranda – restaurant renumit in centrul Zaragozei
FEBRUARIE, 2012
www.asadordearanda.com Dupa cum va spuneam in review-ul anterior, intr-o singura seara am luat cina in afara hotelului in Zaragoza. Aveam un compromis cu niste clienti si, desi am incercat sa-i ademenesc sa vina la hotel, ca sa ma scuteasca pe mine de o iesire in oras, nu am reusit. Le place mult Spania, si in fiecare seara mergeau la un restaurant diferit din centru, dupa care… fiesta cat [...] — citește
22 07.03.12 alinaro 17.100 2.026
O vacanta frumoasa - Cornelia Diamond Golf Resort & Spa Hotel » BELEK
AUGUST, 2011
Buna tuturor! am citit toate reviewurile si m-am documentat atent impreuna cu sotia unde sa mergem in vacanta... dupa dispute si argumente, dar si dupa cele spuse de prietenii acestui site si nu numai, am decis ca acest an sa fie al " Corneliei" Inainte de a descrie pe scurt momente din acest resort, vreau sa spun ca ne place Turcia vara, si am ales Belek-ul in ultimii 8 ani, si deci am avea ce [...] — citește
22 07.03.12 jimmybitza 16.200 3.422
MGMogosoaia - povesti din alte vremuri
NOIEMBRIE, 2011
Intr-o dimineata insorita de toamna tarzie cand afara se scuturau ultimele frunze aramii m-am trezit intrebandu-ma: " Azi unde fugim de acasa? ". Mi se facuse dor sa ma pierd pe potecile padurii de la marginea lacului, sa stang in suflet caldura si culoare pentru o iarna intreaga, sa-mi reamintesc povesti cu domni si domnite din alte vremuri... Altadata situat la 15 km de Bucuresti, pe drumul [...] — citește
21 08.03.12 Floria 18.450 4.486
Castel Balcic - oricand, oricat
MAI, 2011
Datorita faptului ca stau destul de aproape de Bulgaria, am avut ocazia sa vizitez Balcicul de mai multe ori in diverse perioade ale anului. E adevarat ca nu am fost decat strict pentru vizite la Castel, dar citind pe aici si de mancare probabil le vom da o sansa cat de curand. Nota: din experientele proprii avute, de fiecare data cel mai avantajos curs de schimb valutar a fost chiar la vama. [...] — citește
20 09.03.12 diana-s 17.100 4.262
Zakynthos, paradisul albastru! - Andreolas Hotel » LAGANAS
AUGUST, 2011
Eu am fost in 2011 in Zakynthos la hotel Andreolas in ciuda multor pareri negative pe care le-am citit pe site. Este cel mai indicat hotel datorita pozitionarii, este fix pe plaja, cum cobori treptele atingi nisipul. In jurul sau gasesti nenumarate supermarketuri dintre care unul non stop. Este la cateva minute de animatul centru al statiunii, Laganas Main Road care este genial, multe cluburi, [...] — citește
20 07.03.12 Lucia589 16.200 9.601
558 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].